Ухвала
від 06.05.2015 по справі 340/261/15-к
ВЕРХОВИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний номер340/261/15-к

Номер провадження № 1-кс/340/15/15

У Х В А Л А

06 травня 2015 року селище Верховина

Слідчий суддя Верховинського районного суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , заступника прокурора Верховинського району ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клоптання слідчого СВ Верховинського РВ УМВС у кримінальному провадженні №42015090130000006 від 14.04.2015 року про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії Державною фінансовою інспекцією в Івано-Франківській області для забезпечення розслідування кримінального провадження,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ Верховинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області ОСОБА_4 звернувся до Верховинського районного суду Івано-Франківської області із клопотанням погодженим заступником прокурора Верховинського району ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення Державною фінансовою інспекцією в Івано-Франківській області позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Бистрецької сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області для забезпечення розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

На обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що у провадженні слідчого відділення Верховинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42015090130000006 від 14.04.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України. Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТзОВ "Смерека сервіс", уклавши договір №12/08 від 23 вересня 2013 року з Бистрецькою сільською радою на ремонт комунальної дороги до присілку Площі в с. Дземброня Бистрецької сільської ради Верховинського району, термін дії якого закінчився 31 грудня 2013 року та отримавши 12 грудня 2013 року авансовий платіж в сумі 14530,00 грн. з місцевого бюджету Бистрецької сільської ради, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно, у власних інтересах та всупереч інтересів служби, з метою привласнення та розтрати майна, роботи не виконали, чим заподіяли майнову шкоду бюджету Бистрецької сільської ради на вказану суму.

З метою забезпечення повного, всебічного та об`єктивного розслідування даного кримінального провадження слідчий СВ Верховинського РВ УМВС України в Івано-Франківській області ОСОБА_4 вказує на необхідність та доцільність проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Бистрецької сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області (с. Бистрець, Верховинського району, Івано-Франківської області, код ЄДРПОУ 20559778, державна форма власності, форма фінансування бюджетна, організаційно-правова форма орган місцевого самоврядування), з метою перевірки дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні ремонту дороги в присілку Площі села Дземброня Бистрецької сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області, яку слід доручити спеціалістам Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області.

Заслухавши прокурора, дослідивши додані документи, слідчий суддя вважає, що клопотання слід задовольнити з наступних підстав.

Згідно ст. 4 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні", державна контрольно-ревізійна служба координує свою діяльність, зокрема, з органами прокуратури, внутрішніх справ, служби безпеки .

Відповідно до п.п.2.1.Порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України, затвердженого наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19 жовтня 2006 року № 346/1025/685/53, органи ДКРС проводять планові та позапланові виїзні ревізії за зверненнями правоохоронних органів за місцезнаходженням об`єкта контролю відповідно до Закону та Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року № 550.

Згідно п.п.2.4 цього ж Порядку позапланова виїзна ревізія на об`єкти контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним, зокрема, інформації про факти, що свідчать про порушення об`єктом контролю підконтрольною установою законів, та рішення суду про дозвіл на проведення ревізії, який надає органам ДКРС право на проведення ревізії, у якому зазначаються підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення.

Згідно ч.5 ст.11 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу України" (далі Закон), позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державної контрольно-ревізійної служби і проводиться за наявності обставин, викладених в цій статті, перелік яких є вичерпним.

Пунктом 5 частини 5 статті 11 Закону однією з обставин проведення позапланової ревізії є надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах, зокрема, від органів прокуратури, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби.

Відповідно до ч.6 ст.11 Закону позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Згідно ч.8 ст.11 Закону прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду інші відомості.

Частиною 11 ст.11 Закону встановлено, що тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Із витягу з кримінального провадження №42015090130000006 від 14.04.2015 року вбачається, що по факту привласнення та розтрати майна шляхом зловживання службовими особами ТзОВ "Смерека сервіс" своїм службовим становищем, внесено відомості до ЄРДР за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України. Між ТзОВ "Смерека сервіс" та Бистрецькою сільською радою 23.09.2013 року було укладено договір №12/08 на ремонт комунальної дороги до присілку Площі в с. Дземброня Бистрецької сільської ради Верховинського району, термін дії якого закінчився 31 грудня 2013 року. Із платіжного доручення №.242 від 02.12.2013 року видно, що з місцевого бюджету Бистрецької сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області ТзОВ "Смерека сервіс" здійснено авансовий платіж на виконання цього договору в сумі 14530,00 грн.

Розглядуване клопотання не суперечить вимогам ч. 1 ст. 2, ч. 5 ст. 11, ч. 6 ст. 11 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу України", ґрунтується на необхідності повного, всебічного та об`єктивного розслідування кримінального провадження, а тому суд дійшов висновку, що в ході досудового слідства у кримінальному провадженню №42015090130000006 необхідним та обґрунтованим є проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Бистрецької сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області.

Керуючись ст. ст. 7, 131, 132, 372 КПК України, ст. 11 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу України",-

УХВАЛИВ:

Клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії Державною фінансовою інспекцією в Івано-Франківській області для забезпечення розслідування кримінального провадження 42015090130000006 від 14.04.2015 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України задовольнити.

1. Надати дозвіл на проведення спеціалістами Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань Бистрецької сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області (с. Бистрець, Верховинського району, Івано-Франківської області, код ЄДРПОУ 20559778, державна форма власності, форма фінансування бюджетна, організаційно-правова форма орган місцевого самоврядування), за період з 23.09.2013 року по травень 2015 року терміном 10 робочих днів починаючи з 12.05.2015 року.

2. Під час проведення ревізії необхідно дати відповідь на наступні питання:

2.1. Чи дотримувалися вимоги чинного законодавства ТзОВ "Смерека сервіс" при здійсненні ремонту дороги в присілку Площі села Дземброня Бистрецької сільської ради Верховинського району Івано-Франківської області? В ході проведення ревізії провести зустрічну звірку з ТзОВ "Смерека сервіс".

2.2. Чи відповідає обсяг виконаних ТзОВ "Смерека сервіс" робіт по ремонту вищезазначеної дороги, зазначений в актах приймання виконаних робіт форми КБ-2в, фактичному обсягу виконаних робіт?

2.3. Чи дотримувалися вимоги законодавства при формуванні вартості виконаних робіт по ремонту вищезазначеної дороги? Яка фактична вартість робіт?

Вказану ревізію провести в термін 10 робочих днів, починаючи з 12 травня 2015 року.

Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення, оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудВерховинський районний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення06.05.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу46318739
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —340/261/15-к

Ухвала від 06.05.2015

Кримінальне

Верховинський районний суд Івано-Франківської області

Атаманюк Р. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні