Рішення
від 02.07.2015 по справі 916/1743/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"02" липня 2015 р.Справа № 916/1743/15

За позовом: Прокурора Комінтернівського району Одеської області в інтересах держави в особі Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області

до відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю "СВТ-КО"

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

Суддя Цісельський О.В.

Представники сторін:

Від прокурора: Шарандак О.І. (за посвідченням)

Від позивача: ОСОБА_1 (за довіреністю)

Від відповідача: не з'явився

Суть спору: Прокурор Комінтернівського району Одеської області в інтересах держави в особі Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області, звернувся до господарського суду Одеської області із позовною заявою до товариства з обмеженою відповідальністю "СВТ-КО", в якій просить внести зміни до договору оренди землі від 10.05.2012р., зареєстрованого відділом Держкомзему у Комінтернівському районі Одеської області за реєстровим номером 512270004001381 від 09.07.2012р., яким Крижанівською сільською радою Комінтернівського району передано товариству з обмеженою відповідальністю "СВТ-КО" у строкове, платне користування терміном на 49 років земельну ділянку площею 178 кв.м. під розширення території житлової групи "Зелений мис" та розміщення комплексу інженерних та господарських та господарських споруд по обслуговуванню технологічних мереж і комунікацій, яка знаходиться на території села Крижанівка, а саме викласти п.2.3. у наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2014р. складає 144 270,98 грн. (сто сорок чотири тисячі двісті сімдесят гривень 98 коп.), нормативна грошова оцінка земельної ділянки на період будівництва станом на 01.01.2014р. складає 28 854,20 грн. (двадцять вісім тисяч вісімсот п'ятдесят чотири гривні, 20 коп.), згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №843-0 від 19.02.2014р., складеної Управлінням Держземагенства у Комінтернівському районі Одеської області".

Ухвалою господарського суду Одеської області від 27.04.2015р. позовну заяву (вх.№1842/15) прийнято до розгляду, порушено провадження у справі №916/1743/15 та справу призначено до розгляду в судовому засіданні.

Письмове клопотання позивача про продовження строку розгляду справи (вх.№2-3372/15 від 16.06.2015р.) судом задоволено, у зв'язку з чим строк розгляду справи було продовжено до 09.07.2015р.

Представник прокурора заявлені позовні вимоги підтримує та просить суд їх задовольнити в повному обсязі.

Представник позивача заявлені прокурором позовні вимоги підтримує, з підстав викладених у письмових поясненнях (вх.№16859/15 від 02.07.2015р.)

Представник відповідача в судові засідання не з'являвся, хоча про час та місце їх проведення був повідомлений належним чином.

Як зазначено у третьому абзаці п.3.9.1. Постанови Пленуму ВГСУ № 18 від 26.12.2011р., в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

Згідно з ст.75 Господарського процесуального кодексу України справу розглянуто за наявними в ній матеріалами.

Відповідно до ст.85 Господарського процесуального кодексу України в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Дослідивши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, надані сторонами докази, заслухавши пояснення представників сторін, суд встановив:

На підставі Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» та рішення Крижанівської сільської ради, Комінтернівського району, Одеської області від 05.11.2010 року №1, І сесії 6 скликання, між Крижанівською сільською радою (Орендодавець) та товариством з обмеженою відповідальністю „СВТ-КОВ» (Орендар) 10 травня 2012р. було укладено договір оренди земельної ділянки (надалі - договір) відповідно до п.1.1. якого, Орендодавець на підставі Закону України В«Про оренду земліВ» №161-ХІV від 06.10.1998 року та рішення Крижанівської сільської ради №880-V від 14.09.2010 року, надає, а Орендар приймає у строкове, платне користування земельну ділянку під розширення території житлової групи В«Зелений мисВ» та розміщення комплексу інженерних та господарських споруд по обслуговуванню технологічних мереж і комунікацій, яка знаходиться на території села Крижанівка Крижанівської сільської ради Комінтернівського району, Одеської області. Кадастровий номер 5122783200:02:001:2317.

За умовами п.2.1. Договору, в оренду передається земельна ділянка площею 0,0178 га пасовища, що визначена у кадастровому плані земельної ділянки №2, що є невід'ємною частиною цього договору.

Відповідно до п.3.1. Договору, договір укладено, терміном на 49 років (сорок дев'ять) з дати прийняття рішення Крижанівської сільської ради №880-V від 14.09.2010 року.

Згідно п. 4.2 Договору, розмір орендної плати встановлюється за домовленістю сторін згідно з рішеннями Крижанівської сільської ради у відповідності до розрахунку розміру орендної плати та може збільшуватися Крижанівською сільською радою в межах передбачених законодавством.

Пунктом 4.5 Договору передбачено, що розмір орендної плати переглядається у разі: зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, відповідно до чинного законодавства України; зміни умов господарювання, передбачених договором; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; проведення нової нормативної грошової оцінки земель Крижанівської сільської ради відповідно до діючого законодавства; зміни функціонального призначення будівлі або її частини; в інших випадках, передбачених чинним законодавством. У цих випадках розмір орендної плати змінюється за ініціативою Орендодавця.

Відповідно до п.14.1. Договору, цей договір набуває чинності після підписання його сторонами і державної реєстрації.

Крижанівською сільською радою, в особі сільського голови ОСОБА_2 було передано та прийнято товариством з обмеженою відповідальністю „СВТ-КОВ» в оренду терміном на 49 років земельну ділянку площею 0,0178 га під розширення території житлової групи В«Зелений мисВ» та розміщення комплексу інженерних та господарських споруд по обслуговуванню технологічних мереж і комунікацій, яка знаходиться на території села Крижанівка, Комінтернівського району, Одеської області (кадастровий номер 5122783200:02:001:2317), дані відомості підтверджуються наявною в матеріалах справи належним чином засвідченою копією акту приймання передачі земельної ділянки в оренду.

Рішенням тридцять сьомої сесії VI скликання Крижанівської сільської ради від 20.06.2013 № 630-УІ затверджено нову нормативно-грошову оцінку земель села Крижанівка та селища Ліски на території Крижанівскої сільської ради Комінтернівського району Одеської області.

Рішенням Крижанівської сільської ради № 28-VІ від 24.12.2010р. (із змінами згідно рішень № 154-VI від 11.07.2011, № 598-VІ від 25.03.2013, №684-VІ від 23.08.2013, №777-VІ від 10.12.2013р.) затверджено фіксовані відсотки при визначенні ставок орендної плати за земельні ділянки на території Крижанівської сільської ради, яка для спірної земельної ділянки затверджена у розмірі 3 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки на рік.

Відповідно до наявного в матеріалах справи витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (кадастровий номер: 5122783200:02:001:2317), нормативна грошова оцінка земельної ділянки наданої ТОВ В«СВТ-КОВ» згідно договору оренди земельної ділянки, загальною площею 178 кв.м, станом на 01.01.2014р. складає 144 270,98 грн., а на період будівництва, станом на 01.01.2014р., складає - 28 854,20 грн.

З метою приведення Договору у відповідність до вимог законодавства Крижанівською сільською радою Комінтернівського району було направлено на адресу відповідача 03.02.2014р. (вих.№02-13/157), 19.05.2014р. (вих.№02-13/663) та 20.11.2014р. пропозиції щодо внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 10.05.2012р., до яких було додано проекти додаткової угоди, якою передбачено внесення змін у п.2.3. договору щодо збільшення розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, та, відповідно, розміру орендної плати земельної ділянки.

Проте, позивач відповідь від відповідача не отримав у встановлений законом строк на пропозицію щодо внесення змін до договору оренди землі, що і стало для прокурора Комінтернівського району Одеської області дійти висновку, що мирним шляхом зміни у договір оренди землі в частині розрахунку орендної плати, відповідач не погодив, а тим самим порушує права та охоронювані законом інтереси позивача, що й зумовило звернення прокурора до господарського суду Одеської області з відповідним позовом.

Розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, проаналізувавши наявні у справі докази у сукупності та надавши їм відповідну правову оцінку, суд дійшов наступних висновків:

Статтею 36-1 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненій прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом.

Однією з форм представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб. Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.

Згідно частини 1 статті 2 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд порушує справи за позовними заявами, зокрема, прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави. Відповідно до положень частини третьої цієї статті прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.

У відповідності до ст.11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а підставою виникнення цивільних прав та обов'язків є договори та інші правочини. Правочин, різновидом якого є договори-основний вид правомірних дій - це волевиявлення осіб, безпосередньо спрямовані на виникнення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків.

Відповідно до вимог ч.1, ч.7 ст.193 ГК України, які кореспондуються з вимогами ст.526 ЦК України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.

Одним із загальних принципів законодавства є принцип свободи договору, який знайшов своє відображення у ст.3 та 627 ЦК України. Свобода договору вимагає й вільне визначення сторонами його умов, де фіксуються взаємні права та обов'язки сторін. Учасники цивільних правовідносин за власним розсудом вступають у договірні відносини, виходячи із певних обставин свого життя або господарювання, і тим самим вибирають ті чи інші засоби реалізації своїх інтересів, якими є суб'єктивні цивільні права та кореспондуючи їм обов'язки.

З матеріалів справи, а саме із тексту договору оренди земельної ділянки вбачається, що сторони досягли згоди по всім істотним умовам договору та п.12.1. Договору визначили, що зміна або розірвання договору можуть мати місце за погодженням сторін, або у разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору - у судовому порядку.

Відповідно до приписів ст.629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Цивільне законодавство базується на принципі обов'язкового виконання сторонами зобов'язань за договором.

За загальним правилом, закріпленим у ч.1 ст.651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Статтею 652 Цивільного кодексу України встановлено наступне:

У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.

Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:

1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане;

2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;

3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;

4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.

Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.

Отже, закон пов'язує можливість внесення змін до договору безпосередньо не з наявністю істотної зміни обставин, а з наявністю чотирьох умов, визначених ч.2 ст.652 ЦК України, при істотній зміні обставин.

У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору. Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.

Так, виходячи з положень ч.2 ст.652 ЦК України, існування одночасно умов є необхідним для встановлення ускладнень у виконанні, достатніх для розірвання або зміни договору.

Першою умовою - визначено те, що в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане. У відповідності до даної умови, події, що викликали ускладнення у виконанні договору, і які можна назвати "істотною зміною обставин" повинні мати місце або стати відомими сторонам (заінтересованій стороні) після укладення договору.

Другою умовою - є зміна обставин, яка зумовлена причинами, що заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагаються. Іншими словами мова йде про те, що події, які викликають ускладнення, не могли стороною бути розумно прийняті до уваги.

Третя умова - виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала б при укладенні договору. Мова йде про зменшення цінності отримуваного стороною за договором, включаючи випадки коли виконання взагалі більш не має ніякої цінності для сторони, що отримує виконання. Зменшення цінності отримуваного стороною за договором відбувається у випадку, коли суттєво змінюється договірна рівновага у силу істотного підвищення вартості виконуваного або у силу зменшення отримуваного стороною за договором.

Слід зазначити, що поняття "істотні зміни обставин" або іншими словами "ускладнення" виконання договору мають значення лише у відношенні ще не здійсненного виконання і не мають правового значення для виконання, яке вже відбулося.

Істотна зміна обставин як правило має правове значення для договорів коли їх укладення не збігається з виконанням, а дія договору та виконання має бути довго триваючою у порівняні із договорами, які виконуються у момент їх укладення.

Четвертою умовою - є те, що із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона. Виходячи із змісту названої умови, випадки ускладнення у виконанні договору не можуть мати місця, якщо потерпіла сторона прийняла на себе ризик зміни обставин. Прийняття на себе ризику зміни обставин не обов'язково повинно бути прямо відображено у договорі, такий висновок може слідувати із самого характеру та змісту зобов'язання.

При цьому, вимагаючи зміни договору на підставі приписів ст.652 ЦК України, саме позивач, з урахуванням положень ст.33 ГПК України щодо обов'язку доказування, повинен довести наявність одночасно чотирьох умов, встановлених зазначеною статтею.

Відповідно до ст.145 Конституції України права місцевою самоврядування захищаються в судовому порядку.

Згідно зі ст.4 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" місцеве самоврядування в Україні здійснюється, зокрема, на принципах судового захисту прав місцевого самоврядування.

Відповідно до ст.19 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" орендар за користування об'єктом оренди вносить орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності.

Частиною 2 ст.19 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що методика розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем визначаються для об'єктів, що перебувають у державній власності, Кабінетом Міністрів України.

Методика розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем і балансоутримувачем визначаються органами, уповноваженими Верховною Радою Автономної Республіки Крим (для об'єктів, що належать Автономній Республіці Крим) та органами місцевого самоврядування (для об'єктів, що перебувають у комунальній власності) на тих самих методологічних засадах, як і для об'єктів, що перебувають у державній власності.

Відповідно до ст.21 Закону України „Про оренду державного та комунального майнаВ» , розмір орендної плати може бути змінено за погодженням сторін. Розмір орендної плати може бути змінено на вимогу однієї із сторін, з незалежних від них обставин;істотно змінився стан об'єкта оренди, а також в інших випадках, встановлених законодавчими актами України.

Згідно зі ст.144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які с обов'язковими до виконання на відповідній території.

Статтею 73 Закону України „Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» , акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Пунктом 2.18. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р., вирішення спорів про внесення змін до договору пов'язане із застосуванням положення частини першої статті 626 ЦК України, відповідно до якої договір є узгодженим волевиявленням двох або більше сторін, і тому суд не може зобов'язати іншу сторону договору внести зміни до нього. Отже, зацікавлена сторона у випадках, передбачених законом, може просити суд про внесення зміни до договору згідно з рішенням суду, а не про зобов'язання відповідача внести такі зміни до договору.

За приписами п.2.19. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р., у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку. Згідно зі статтею 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. Оскільки відповідно до частини першої статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, внесення змін до договору оренди землі у разі зміни ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів уповноваженим органом повинно здійснюватися з дотриманням порядку, визначеного цією статтею ГК України. У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому згідно з частиною третьою статті 653 ЦК України якщо договір змінюється або розривається в судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Відповідно до ст.5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Із змісту ст.15 Закону України "Про оцінку земель", підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок може проводитися також на підставі договору, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом. Підставами для проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки є договір, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом, а також рішення суду.

Як зазначено прокурором у позові, обставиною, яка стала винятковою для внесення змін в умови договору, є рішення Крижанівської сільської ради від 24.12.2010р. №28-VI, яким затверджено фіксовані відсотки при визначені орендної плати за землі території Крижанівської сільської ради відповідно до технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Враховуючи вищенаведене, суд проаналізувавши норми чинного законодавства, яким регулюються орендні правовідносини сторін, затвердження нових фіксованих відсотків при визначені орендної плати відповідача істотною обставиною, що тягне за собою необхідність зміни розрахунку орендної плати за договором оренди землі від 10.05.2012р., та дійшов висновку про правомірність заявлених прокурором позовних вимог.

Відповідно до вимог ст.ст.32, 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. При цьому, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Згідно зі ст.43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

За таких обставин, суд задовольняє заявлені Прокурором Комінтернівського району Одеської області в інтересах держави в особі Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області позовні щодо внесення змін до розрахунку орендної плати.

Відповідно до приписів статей 44, 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір в сумі 1 218,00 грн. слід стягнути з відповідача на користь Державного бюджету України.

Керуючись ст.ст.32, 33, 44, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов Прокурора Комінтернівського району Одеської області в інтересах держави в особі Крижанівської сільської ради Комінтернівського району Одеської області - задовольнити повністю.

2. Внести зміни до договору оренди землі від 10.05.2012р., зареєстрованого відділом Держкомзему у Комінтернівському районі Одеської області за реєстровим номером 512270004001381 від 09.07.2012р., яким Крижанівською сільською радою Комінтернівського району передано товариству з обмеженою відповідальністю "СВТ-КО" у строкове, платне користування терміном на 49 років земельну ділянку площею 178 кв.м. під розширення території житлової групи "Зелений мис" та розміщення комплексу інженерних та господарських та господарських споруд по обслуговуванню технологічних мереж і комунікацій, яка знаходиться на території села Крижанівка, а саме викласти п.2.3. у наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2014р. складає 144 270,98 грн. (сто сорок чотири тисячі двісті сімдесят гривень 98 коп.), нормативна грошова оцінка земельної ділянки на період будівництва станом на 01.01.2014р. складає 28 854,20 грн. (двадцять вісім тисяч вісімсот п'ятдесят чотири гривні, 20 коп.), згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №843-0 від 19.02.2014р., складеної Управлінням Держземагенства у Комінтернівському районі Одеської області".

3. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю В«СВТ-КОВ» (65571, Одеська обл., Комінтернівський р-н., с. Фонтанка, вул. Горіхова, буд. 8; код ЄДРЮОФОП 31790977) на користь Державного бюджету України (р/р 31210206783008 отримувач УК у м. Одесі код ЄДРПОУ 38016923, банк отримувача ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код класифікації: 22030001) 1 218 (одна тисяча двісті вісімнадцять) грн. 00 коп. - судового збору.

Рішення господарського суду Одеської області набирає чинності у порядку ст.85 ГПК України.

Наказ видати в порядку ст. 116 ГПК України

Повний текст рішення складено 07 липня 2015 р.

Суддя О.В. Цісельський

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення02.07.2015
Оприлюднено14.07.2015
Номер документу46351957
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/1743/15

Рішення від 02.07.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Цісельський О.В.

Ухвала від 16.06.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Цісельський О.В.

Ухвала від 04.06.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Цісельський О.В.

Ухвала від 21.05.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Цісельський О.В.

Ухвала від 27.04.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Цісельський О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні