Ухвала
від 15.04.2013 по справі 592/4087/13-к
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/4087/13-к

Провадження № 1-кс/592/736/13

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 квітня 2013 року м.Суми

Суддя Ковпаківського районного суду м. Суми Алфьоров А.М., розглянувши матеріали клопотання слідчого СВ СМВ УМВС України в Сумській області Тимошенко О.В. про дозвіл на проведення обшуку приміщень ТОВ «СУМИ СЕРВІС КОМФОРТ», за адресою м. Суми вул. Інтернаціоналістів, 21.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку слідчого Тимошенко О.В., -

В С Т А Н О В И В:

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що в порушення вимог встановлених Порядком проведення перерахунку розміру плати у разі ненадання, надання не в повному обсязі чи неналежної якості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових території, яким визначено чіткі терміни повернення громадянам - споживачам КП «Сумижитло» СМР зайво отриманих коштів, затвердженого рішенням виконавчого комітету №329 від 03.06.2010, начальник управління житлової політики, комунального господарства та благоустрою СМР ОСОБА_1 листом №1813/12.01-06 від 09.09.2011 погодив перенесення розрахункового періоду з 01.02.2012 р. на 01.02.2013 р.

Державною фінансовою інспекцією в Сумській області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності КП «Сумижитло» СМР за наслідками якої складено акт №06-08-06/44 від 25.05.2012 р. відповідно якого КП «Сумижитло» СМР не виконало роботи і не зробило перерахунок мешканцям багатоповерхових будинків м. Суми по розділам тарифу: поточний ремонт, прибирання снігу, експлуатації номерних знаків, обслуговування димовентиляційних каналів на загальну суму 4 652 655, 24 грн.

На підставі викладеного, діями начальника управління житлової політики, комунального господарства та благоустрою СМР ОСОБА_1, мешканцям м. Суми завдано шкоди на загальну суму 4 652 655, 24 грн.

Відповідно до Закону України «Про органи самоорганізації» та наказу УЖПКГ та Б при СМР від 20.09.11 № 100/1-В, голови Будинкових комітетів легалізовані в установленому порядку мають щомісячно узгоджувати Виконавцю послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій - КП «Сумижитло» СМР акти виконаних робіт по технічному обслуговуванню будинків, що є одним із засобів контролю за наданням мешканцям м. Суми житлово-комунальних послуг.

Однак, КП «Сумижитло» СМР, власними силами неспроможне виконати жодну складову послуг, акти виконаних робіт подають Підрядники, які безпосередньо виконують роботи, але з якими у мешканців м. Суми відсутні будь-які договірні відносини. Акти надаються в двох екземплярах (без урахування екземпляра для представника ОСББ), тому в подальшому контролі з боку Будинкових комітетів виникають складнощі. Листи голів будинкових комітетів на адресу КП «Сумижитло» СМР залишилися без уваги. Проігноровані і прохання мешканців надавати до відповідних актів виконаних робіт калькуляцію, розшифровки, без яких контроль за достовірністю сум, в казаних в актах стає неможливим. Після узгодження головами будинкових комітетів актів виконаних робіт з відповідними змінами та зменшенню суми виконаних робіт до сплати, а КП «Сумижитло» СМР підміняє вказані акти, на акти про нібито відмову голів будинкових комітетів від їх підписання, тобто підміняє один акт на інший, що дає можливість нівелювати зауваження голів будинкових комітетів і брати на виконання суми робіт, які фактично не виконувалися.

Перевіркою встановлено, що КП «Суми житло» СМР мав господарські відносини з ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» (код ЄДРПОУ 37655061).

Відповідно до службової записки №48/07.32-06 від 22.03.2013., яка надійшла від ГВПМ в результаті проведених заходів встановлено, що згідно укладеного договору ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» (код ЄДРПОУ 37655061) приймало у експлуатацію та обслуговування від КП «Сумижитло» СМР (код ЄДРПОУ 37654796) будинки у межах міста Суми. Спочатку роботи виконувались виключно працівниками ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» (код ЄДРПОУ 37655061), а в подальшому за вказівкою фінансового директора КП «Сумижитло» СМР (код ЄДРПОУ 37654796) ОСОБА_2 працівників, які працювали на посадах начальників дільниць, було зареєстровано приватними підприємцями, а підлеглих працівників звільнено з ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» (код ЄДРПОУ 37655061) та згідно укладених трудових договорів прийнято на роботу до новостворених приватних підприємців.

Зокрема було зареєстровано наступних приватних підприємців:

1. ФОП ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_1) обслуговував вулиці Іллінська, Горького, Шевченка м. Суми.

2. ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_2) обслуговували вулиці Холодногірська, Реміснича, Металургів м. Суми.

3. ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_3) обслуговували вулиці Курського району м. Суми.

4. ФОП ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_4) обслуговував пр. М.Лушпи м. Суми.

5. ФОП ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_5) обслуговував вулиці СКД, Прокоф'єва м. Суми.

6. ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_6) відповідав за аварійну службу.

При цьому веденням бухгалтерського та податкового обліку даних приватних підприємців займалася одна жінка, яка була прийнята на посаду бухгалтера. Первинні документи фінансово-господарської діяльності, печатки та кліше підписів даних приватних підприємців зберігалися у офісному приміщенні ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» (код ЄДРПОУ 37655061) розташованому за адресою: м. Суми, вул. Інтернаціоналістів, 21.

Роботи виконувалися згідно отриманих заявок, що надходили із сервісного центрів КП «Сумижитло» СМР (код ЄДРПОУ 37654796), які в подальшому переадресовувалися приватним підприємцям відповідальним за територію на якій необхідно виконати ремонтні роботи. Результати робіт оформлювалися актами виконаних робіт. Розрахунки за виконані роботи проводились у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахункові рахунки приватних підприємців. Оформлення первинних документів з питань проведення фінансово-господарських операцій з даними приватними підприємцями займалися працівники бухгалтерії ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» (код ЄДРПОУ 37655061).

ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» має у штаті лише адмінуправлінський персонал, безпосередньо працівники працівниками ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» роботи для КП „СумижитлоВ» СМР не здійснювалися, всі заявки від населення на проведення робіт, які надходили до сервісних центрів КП „СумижитлоВ» СМР і одразу переадресовувалися безпосередньо приватним підприємцям, які фактично виконували дані роботи. При цьому з метою формування незаконного податкового кредиту по податку на додану вартість та штучного завищення валових витрат для КП „СумижитлоВ» СМР по документах проводились фінансово - господарські операції, згідно яких всі роботи на замовлення КП „СумижитлоВ» СМР виконувались ТОВ «Суми Сервіс Комфорт».

Тому, КП «СУМИЖИТЛО» СМР незаконно сформувало податковий кредит по ПДВ на загальну суму 1752924 грн. По операціях з придбання робіт, послуг з ТОВ «Суми сервіс комфорт».

Також було встановлено, що між КП «Сумижитло» СМР та ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» було укладено договір підряду №1-П - ПР /11від 30.06.11р. Відповідно до умов даного договору ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» здійснює поточний ремонт інженерних мереж. Договір на технічне обслуговування №2-П-Т/О від 30.06.11р Відповідно до умов даного договору ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної каналізації.

ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» кожного місяця згідно Договору на технічне обслуговування №2-П-Т/О від 30.06.11р повинно проводить технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної каналізації житлових будинків, які значаться на балансі КП „СумижитлоВ» СМР. Підприємство ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» складає та надає Акти приймання передачі (виконання послуг) окремо по кожному житловому будинку, який значиться на балансі КП „СумижитлоВ» СМР.

Крім того по виконаним поточним ремонтам ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» надавало для перевірки Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма N КБ-2в), в якій зазначено, що замовником є КП «СУМИЖИТЛО» СМР, генпідрядник - ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» Субпідрядник в даних актах не зазначений, що свідчить про виконання робіт та послуг працівниками ТОВ «Суми Сервіс Комфорт», визначено об'єкт та вид робіт та договір, за яким здійснюються ці роботи.

До складу витрат В«Собівартість придбаних (виготовлених) та реалізованих товарів (робіт, послуг)В» декларації з податку на прибуток включено оплачену вартість отриманих послуг від ТОВ «Суми Сервіс Комфорт» в сумі 9010213,0грн., в т.ч.

За 3кв.2011р. року в сумі 1470715,00 грн

за 4 кв. 2011 - 1951932,0 грн.

За Ікв.2012 року в сумі -1353020 грн.

За 2 кв.2012 року в сумі -1375809,0грн

За 3 кв.2012 року в сумі 1836428 грн.

За 4кв. 2012 року в сумі 1022309,0 грн.

Слідством отримано інформацію про те, що посадові особи ТОВ «СУМИ СЕРВІС КОМФОРТ» на даний час вчиняють дії на приховання та знищення документів щодо фінансово - господарської діяльності з КП «Суми житло» за період часу з 12.05.2011 року до теперішнього часу.

Враховуючи викладене слідчий СВ СМВ УМВС України в Сумській області звернувся з клопотанням про надання дозволу на проведення обушку за місцем реєстрації ТОВ «СУМИ СЕРВІС КОМФОРТ», за адресою м. Суми вул. Інтернаціоналістів, 21.

По справі є достатні підстави вважати, що в приміщенні ТОВ «СУМИ СЕРВІС КОМФОРТ» за адресою: м. Суми вул. Інтернаціоналістів, 21 можуть знаходитись документи, які містять інформацію, яка в сукупності з іншими доказами матиме суттєве значення дійсних обставин кримінального правопорушення, зокрема, для підтвердження перерахування грошових коштів з КП «Сумижитло» СМР на ТОВ «СУМИ СЕРВІС КОМФОРТ».

Керуючись ст. 234, 235 КПК України, суд, -

У Х В АЛ И В:

1. Надати дозвіл на обшук в приміщеннях ТОВ «СУМИ СЕРВІС КОМФОРТ», за адресою м. Суми вул. Інтернаціоналістів, 21.

2. Мотиви застосування клопотання про надання дозволу на обшук - є достатні підстави вважати, що відшукуванні речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, на даний час знаходяться в приміщенні ТОВ «СУМИ СЕРВІС КОМФОРТ».

3. Речі, для виявлення яких проводиться обшук - заяв про прийняття на роботу та про звільнення директора, головного бухгалтера; наказів про прийняття (призначення на посаду) та звільнення осіб; штатного розпису на підприємстві; посадових обов'язків осіб; відомостей про видачу заробітної плати працівникам підприємства; акти виконаних робіт, договори субпідряду; договори, акти, накладні про спільну діяльність з КП «Сумижитло»; журнали, посвідчення, допуски до робіт підвищеної небезпеки; печатки різних підприємств; кутові штампи; бланки різних підприємств; дефектні відомості; підсумкова відомість ресурсів; трудові книжки осіб, що не працюють на ТОВ «БК-Альпром»; накази про призначення на роботу та звільнення з роботи працівників підприємства.

4. Строк дії ухвали - п'ять днів з дня постановлення ухвали.

5. Організацію проведення обшуку доручити слідчому СВ СМВ УМВС України в Сумській області Тимошенко О.В.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Суддя: А.М. Алфьоров

СудКовпаківський районний суд м.Сум
Дата ухвалення рішення15.04.2013
Оприлюднено12.07.2016
Номер документу46508371
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —592/4087/13-к

Ухвала від 15.04.2013

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Алфьоров А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні