ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43 У Х В А Л А
25 лютого 2011 року № 9/398
За позовомОСОБА_1 доУправління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії
Суддя: Кротюк О.В.
Обставини справи:
Окружний адміністративний суд міста Києва розглянув адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат про визнання неправомірні дій, бездіяльності, зобов'язання вчинити певні дії.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 07.07.2008 року у справі 9/398 (далі - Постанова) судом вирішено:
- Адміністративний позов задовольнити частково.
- Визнати протиправним нездійснення перерахунку та забезпечення виплати Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві адміністрації ОСОБА_1 щорічної допомоги на оздоровлення за 2007 рік відповідно до положень ст. 48 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 796-ХІІ в редакції до внесення змін Законом України від 28.12.2007 р. N 107-VІ.
- Зобов'язати Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації здійснити дії по перерахунку та виплаті недоплаченої суми ОСОБА_1 щорічної допомоги на оздоровлення за 2007 рік відповідно до положень ст. 48 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 796-ХІІ в редакції до внесення змін Законом України від 28.12.2007 р. N 107-УІ, виходячи з розміру мінімальної заробітної плати на момент виникнення права на виплату.
- В іншій частині позовних вимог відмовити.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 23 березня 2010 року Постанову було залишено без змін. Отже рішення суду набрало законної сили.
Під час особистого прийому громадян ОСОБА_1 Головою суду, позивач звернувся з питанням про те, що Київський міський центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат не здійснює виплату щорічної допомоги на оздоровленню у відповідності до Постанови.
За наслідком особистого прийому ОСОБА_1 подано заяви про роз'яснення судового рішення.
Як випливає з матеріалів справи, судом за клопотанням відповідача було залучено в якості співвідповідача Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, оскільки останній є єдиним розпорядником бюджетних коштів за рахунок яких здійснюється виплата в тому числі і щорічної допомоги на оздоровлення. При цьому Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації не є таким розпорядником бюджетних коштів і не здійснює безпосередньої виплати допомоги.
Разом з тим, як встановлено було судом в процесі розгляду справи з пояснень представників сторін, долучених матеріалів справи (зокрема відповідних положень про відповідачів - суб'єктів владних повноважень) визначення розміру та призначення допомоги на оздоровлення позивачу як чорнобильцю здійснює Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації шляхом надання відповідного розпорядження.
Після цього та на підставі вказаного розпорядження Київський міський центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат здійснює таку виплату.
Ці обставини сторонами в ході судового засідання представником Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат в запереченнях на позов прямо підтверджені письмовим зазначенням, що виплата здійснюється на підставі списків-розпоряджень відповідного управління праці та соціального захисту населення.
Таким чином, оцінивши вказане у сукупності судом було встановлено, що виплата Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат здійснюється на підставі розпоряджень Управління праці та соціального захисту населення зокрема Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації.
З огляду на те, що предмет спору стосувався фактично розміру допомоги на оздоровлення, а розмір допомоги на оздоровлення визначає та встановлює своїм розпорядженням Управління праці та соціального захисту населення, то суд дійшов до висновку, що позовні вимоги до Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат не можуть бути задоволені. Адже останній розмір виплати допомоги на оздоровлення не визначає та не встановлює. Проте здійснює такі виплати на підставі та в розмірах, визначених розпорядженням відповідного управління праці та соціального захисту населення. Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат є фактично «касою»та здійснює технічно виплату. Що було ним зроблено на підставі розпорядження та виплачено ОСОБА_1 щорічну допомогу на оздоровлення за 2007 рік в розмірі 120 гривень.
Таким чином, судом вирішено спір щодо розміру щорічної допомоги на оздоровлення, яка підлягає виплаті позивачу та зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації вчинити дії по перерахунку і виплаті позивачу щорічної допомоги на оздоровлення.
За наслідком набрання законної сили Постановою, Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації зобов'язано вчинити дії по перерахуванню суми щорічної допомоги на оздоровлення позивачу, видати відповідне розпорядження та надати його Київському міському центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат для виконання -виплати зазначеної у ньому суми допомоги на оздоровлення згідно з рішенням суду.
За наведеного у сукупності суд вважає необхідним роз'яснити, що в позові відносно Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат відмовлено з тих підстав, що на момент винесення рішення у Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат жодного розпорядження Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації на виплату суми іншої ніж визначена згідно з Постановою суду не було. Разом з тим, за наслідком отримання Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат розпорядження Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, яке видано на підставі Постанови суду, щодо здійснення виплати ОСОБА_1П щорічної допомоги на оздоровлення за 2007 рік, то таке розпорядження підлягає обов'язковому виконанню Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат в силу закону, адже останній здійснює такі виплати як єдиний суб'єкт розпорядник бюджетних коштів. При цьому жодних покликань щодо суми виплат бути не може, адже вони визначені на підставі та в поряду, встановленому судовим рішенням, яке набрало законної сили. Виплата коштів Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат буде відповідати вимогам ч.2. статті 19 Конституції України у відповідності до положень якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Керуючись ст.ст. 158, 160, 170 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
УХВАЛИВ:
Роз'яснити постанову Окружного адміністративного суду міста Києва № 9/398 від 07.07.2008: в позові відносно Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат відмовлено з тих підстав, що на момент винесення рішення у Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат жодного розпорядження Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації на виплату суми іншої ніж визначена згідно з Постановою суду не було. Разом з тим, за наслідком отримання Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат розпорядження Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, яке видано на підставі Постанови суду, щодо здійснення виплати ОСОБА_1П щорічної допомоги на оздоровлення за 2007 рік, то таке розпорядження підлягає обов'язковому виконанню Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат в силу закону, адже останній здійснює такі виплати як єдиний суб'єкт - розпорядник бюджетних коштів. При цьому, жодних покликань щодо суми виплат бути не може, адже вони визначені на підставі та в поряду, встановленому судовим рішенням, яке набрало законної сили. Виплата коштів Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат буде відповідати вимогам ч.2. статті 19 Конституції України у відповідності до положень якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ухвалу направити сторонам.
Ухвала може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені статтею 186 та набирає законної сили в порядку та строки, передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.В.Кротюк
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.02.2011 |
Оприлюднено | 17.07.2015 |
Номер документу | 46528808 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кротюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні