Постанова
від 06.07.2009 по справі 2а-560/09/2470
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 липня 2009 р. м . Чернівці Спра ва №2а-560/09/2470

Чернівецький окруж ний адміністративний суд в с кладі:

головуючого судді - Ватама нюка Р.В.;

секретаря - Закієвої А.В.;

за участю:

представника прокуратури - Лерко І.В. ;

розглянувши адміністра тивну справу за позовом прок урора Першотравневого район у м. Чернівці в інтересах держ ави в особі Державної комісі ї з цінних паперів і фондовог о ринку, уповноваженим орган ам, якої у даних спірних право відносинах діє Чернівецьке т ериторіальне управління Дер жавної комісії з цінних папе рів та фондового ринку до від критого акціонерного товари ства "Мамалигівський авторем сервіс" про стягнення штрафу , -

ВСТАНОВИВ :

В поданому до суду адм іністративному позові проку рор Першотравневогорайону м . Чернівці в інтересах держав и в особі Державної комісії з цінних паперів і фондового р инку, уповноваженим органам, якої у даних спірних правові дносинах діє Чернівецьке тер иторіальне управління Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку просить суд стягнути з відкритого ак ціонерного товариства "Мамал игівський авторемсервіс" на користь Державної комісії з цінних паперів і фондового р инку, уповноваженим органам, якої у даних спірних правові дносинах діє Чернівецьке тер иторіальне управління Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку до держа вного бюджету штраф у розмір і 850 грн.

В обґрунтування своїх позо вних вимог позивач зазначив наступне.

Чернівецьким територіальн им управлінням Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку виявлено, що Відп овідачем порушено вимоги зак онодавства про цінні папери, а саме - до територіального управління не надана регуля рна річна інформація за 2007 рік .

В судовому засіданні представник позивача не з' явився, суду надано клопотан ня про слухання справи без йо го участі. Представник проку ратури посилаючись на виклад ене в позовній заяві підтрим ав позовні вимоги.

Відповідач в судове засід ання не з'явився, явку предста вника в судове засідання не забезпечив, про дату, час та мі сце проведення судового засі дання відповідача повідомле но за адресою, внесеною до Єди ного державного реєстру юрид ичних та фізичних осіб - під приємців.

Відповідно до ст. 18 Закону У країни "Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців" відомос ті внесені до Єдиного держав ного реєстру вважаються дост овірними і можуть бути викор истані в спорі з третьою особ ою, доки до них не внесено відп овідних змін. Згідно до ч. 8 ст. 3 5 КАС України вважається, що по вістку вручено особі, якщо во на доставлена за адресою вне сеною до відповідного реєстр у. Таким чином, суд вважає, що в ідповідач про час і місце суд ового засідання був повідомл ений належним чином. Не з'явле ння у судове засідання відпо відача, згідно ст. 128 КАС Україн и, не перешкоджає вирішенню с пору по суті за наявними в спр аві матеріалами.

Виходячи з позовних вимог, д ослідивши письмові докази та перевіривши матеріали адмін істративної справи суд прихо дить до наступного.

Судом встановлені такі об ставини.

Комісією Чернівецького те риторіального управління Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку Укра їни виявлено, що Відповідаче м порушено вимоги законодавс тва про цінні папери, а саме - до територіального управлін ня Відповідачем не надана ре гулярна річна інформація за 2007 рік.

По факту правопорушення ві дносно товариства складено а кт правопорушення на ринку ц інних паперів від 13.08.2008 року № 101- ЧЦ.

За результатами розгляду с прави, постановою № 104-ЧЦ від 20.08. 2008 року до ВАТ "Мамалигівський авторемсервіс" застосовано санкцію у вигляді штрафу в ро змірі 50-ти н.м.д.г. - 850 грн.

До вказаних правовідносин слід застосувати такі полож ення закону.

Відповідно до статей 39,40 Зак ону України від 23 лютого 2006 р. N 34 80-IV "Про цінні папери та фондови й ринок", емітенти, які зд ійснили відкрите (публічне) р озміщення цінних паперів, зо бов'язані своєчасно та в повн ому обсязі розкривати інформ ацію про фінансово-господарс ький стан і результати діяль ності емітента у строки, вста новлені законодавством. Стр оки, порядок та форми подання регулярної інформації про е мітента (річної та квартальн ої) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до пунктів 1 та 5 г лави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітен тами цінних паперів, затверд женого рішенням Державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку від 19.12.2006 року №1591, зареєстрованого Мінюстом Ук раїни 5.02.2007 року за №97/13364, емітент и зобов' язані подавати річн у інформацію до територіальн ого управління.

Згідно зі ст. ст. 8, 11 Зако ну України "Про державне регу лювання ринку цінних паперів в Україні" та положень Правил розгляду справ про порушенн я вимог законодавства на рин ку цінних паперів та застосу вання санкцій державна коміс ія з цінних паперів та фондов ого ринку має право накладат и штрафні санкції та інші сан кції на юридичних осіб за пор ушення чинного законодавств а на ринку цінних паперів.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 11 вказ аного Закону Державна коміс ія з цінних паперів та фондов ого ринку застосовує до юрид ичних осіб фінансові санкції за неподання, подання не в по вному обсязі інформації та/а бо подання недостовірної інф ормації до Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку - у розмірі до тисячі н еоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку про накладення штраф у може бути оскаржено в суді.

Штрафи, накладені Державно ю комісією з цінних паперів т а фондового ринку, стягуютьс я у судовому порядку.

Статтею 12 Цього ж Закону виз начено порядок накладення шт рафів за порушення юридичним и особами правил діяльності на ринку цінних паперів. Зокр ема встановлено, що штрафи, пе редбачені статтею 11 цього Зак ону, накладаються Головою Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку, член ом Комісії, начальником відп овідного територіального ор гану або за його письмовим до рученням його заступником пі сля розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопоруш ення.

Про вчинення правопорушен ня, зазначеного у статті 11, упо вноваженою особою Державної комісії з цінних паперів та ф ондового ринку, яка його вияв ила, складається акт, який раз ом з поясненнями керівника, і ншої відповідальної посадов ої особи та документами, що ст осуються справи, протягом тр ьох робочих днів направляєть ся посадовій особі, яка має пр аво накладати штраф.

Якщо під час проведення пер евірки уповноваженою особою Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку пр оводилось вилучення докумен тів, які підтверджують факт п орушення, до акта про правопо рушення додаються копії цих документів та копія протокол у про вилучення цих документ ів.

Посадова особа Державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку приймає рішенн я про накладення штрафу прот ягом 10 робочих днів після отри мання документів, зазначених у частині другій цієї статті . Рішення про накладення штра фу оформляється постановою, що надсилається юридичній ос обі, на яку накладено штраф, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок ц ієї юридичної особи.

Згідно з п. 5 розділу І « Правил розгляду справ про по рушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та за стосування санкцій», затверд жених рішенням Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку № 2272 від 11.12.2007 року шт раф має бути сплачений юриди чною особою не пізніше як чер ез 15 днів з дати отримання ним постанови. Юридичні особи сп лачують штрафи шляхом перера хування коштів до Державного бюджету. Документ, який підтв ерджує сплату штрафу, протяг ом п' яти робочих днів надси лається до уповноваженого пі дрозділу центрального апара ту Комісії (відповідного під розділу територіального орг ану Комісії).

Однак, відповідач до казів про сплату штрафу Черн івецькому територіальному у правлінню ДКЦПФР не надав, що є підставою вважати штраф не сплаченим.

Постанова про наклад ення санкції товариством так ож не оскаржена.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 1 КАС України кожна сторона по винна довести ті обставини, н а яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадкі в, встановлених статтею 72 цьог о Кодексу.

Відповідач не надав н алежних і достатніх доказів в заперечення заявленого поз ову.

Виходячи з встановлених об ставин та вимог Закону, суд п риходить до висновку про обґ рунтованість позовних вимог , які відповідають дійсним об ставинам, а тому позов підляг ає задоволенню повністю.

Відповідно до ч. 4 ст. 9 4 КАС України у справах, в яких позивачем є суб' єкт владни х повноважень, а відповідаче м - фізична особа, судові вит рати, здійснені позивачем, з в ідповідача не стягуються.

На підставі викладеного, к еруючись ст.ст. 112, 136, 159, 160, 161, 162, 163, 167 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністратив ний позов задовольнити повні стю.

2. Стягнути з відкрито го акціонерного товариства " Мамалигівський авторемсерв іс" (с. Мамалига, Новоселицький район, Чернівецька область, к од ЄДРПОУ 03767392 на користь Держа вної комісії з цінних папері в і фондового ринку, уповнова женим органам, якої у даних сп ірних правовідносинах діє Че рнівецьке територіальне упр авління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, до державного бюджету за кодом 21081100 «Адміністративн і штрафи та інші санкції». Рек візити зарахування: МФО 856135 в У ДК Чернівецької області, оде ржувач ВДК у новоселиць кому районі, ОКПО 23246028 на рахунок 311181067 00157 штраф за порушення на ринку цінних паперів у сумі 850 грн. (в ісімсот п' ятдесят гривень)

Постанову складено в повн ому обсязі 8 липня 2009 року.

Порядок і строки оскарж ення постанови визначаються ст. 186 Кодексу адміністративн ого судочинства України.

Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанц ії спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскар ження і вимоги до суду апеляц ійної інстанції викладаютьс я в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом двад цяти днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може б ути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга пода ється у строк, встановлений д ля подання заяви про апеляці йне оскарження.

Суддя Р.В. Ватаманюк

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.07.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4656198
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-560/09/2470

Постанова від 06.07.2009

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Постанова від 06.07.2009

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні