ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"08" липня 2015 р.Справа № 916/1975/15
Господарський суд Одеської області у складі судді Мостепаненко Ю.І.,
при секретарі судового засідання Стадник О.С.,
за участю представників сторін:
від прокуратури - Врублевська О.О. (посвідчення № 028200 від 15.08.2014р.),
від позивача - не з'явився,
відповідач - ОСОБА_2,
від третьої особи - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом прокурора Любашівського району Одеської області в інтересах держави в особі Любашівської районної державної адміністрації Одеської області
до відповідача - фізичної особи-підприємця ОСОБА_2
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - відділу Держземагенства у Любашівському районі Одеської області
про внесення змін до договору оренди землі,
встановив:
Прокурор Любашівського району Одеської області звернувся до господарського суду Одеської області із позовною заявою в інтересах держави в особі Любашівської районної державної адміністрації Одеської області (Любашівська РДА) до фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 (ФОП ОСОБА_2.), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - відділу Держземагенства у Любашівському районі Одеської області, в якому просить суд внести зміни до договору оренди землі від 21.10.2008р., укладеного між Любашівською РДА та ФОП ОСОБА_2, зареєстрованого у Любашівському районному відділі Одеської регіональної філії „Центр державного земельного кадастру", про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 22.10.2008р. за № 040852700003, щодо земельної ділянки несільськогосподарського призначення (із земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) загальною площею 0,5000 га для ведення підприємницької діяльності (будівництва ринку) терміном на 49 років, яка знаходиться на території Новоселівської сільської ради Любашівського району Одеської області (за межами населених пунктів), в частині розміру орендної плати, шляхом викладення пунктів договору в наступних редакціях:
- п. 5 - „Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 534 034 (п`ятсот тридцять чотири тисячі тридцять чотири) грн. 71 коп.;
- п. 9 - „Розмір орендної плати в рік за оренду земельної ділянки становить 16 021 (шістнадцять тисяч двадцять одна) грн. 04 коп., що становить 3% від проведеної та затвердженої нормативної грошової оцінки земельної ділянки".
В обґрунтування своїх вимог заступник прокурора посилається на положення ст. 288 Податкового кодексу України, за яким розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку та не може перевищувати 12% нормативної грошової оцінки.
Розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в тому числі, визначається шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає вимогам чинного законодавства, зокрема, приписам ч. 1 ст. 15, ст. 21 ЗУ „Про оренду землі"
При цьому, прокурор посилається на рішення Любашівської районної ради № 226-VI від 29.03.2012р. „Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок", яким, в тому числі, затверджено технічну документацію нормативної грошової оцінки земельної ділянки фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 для ведення підприємницької діяльності (будівництва ринку) (за межами населених пунктів), розташованої на території Новоселівської сільської ради Любашівського району Одеської області.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 15.05.2015р. порушено провадження у справі № 916/1975/15 за даним позовом, залучено відділ Держземагенства у Любашівському районі Одеської області до участі у справі, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, розгляд справи призначено на 24.06.2015р.
19.06.2015р. до господарського суду Одеської області від відповідача надійшов відзив на позов (вх. № 15739/15), згідно якого ФОП ОСОБА_2 зазначає, що проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки здійснено з порушенням вимог чинного законодавства, а саме: проігноровано існуючу методику визначення нормативної грошової оцінки землі, не враховано всіх відомостей та документів, необхідних для оцінки земельної ділянки.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 24.06.2015р. відкладено розгляд справи на 08.07.2015р., - згідно ст. 77 ГПК України.
03.07.2015р. до господарського суд від прокурора Любашівського району Одеської області надійшли додаткові письмові пояснення (вх. № 16916/15) та заперечення на відзив (вх. № 16915/15), відповідно до яких прокурор зазначив, що доводи, викладені відповідачем у відзиві на позов, є необґрунтованими та не заслуговують на увагу.
В судовому засіданні 08.07.2015р.
- представник прокуратури підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив суд їх задовольнити;
- відповідач заперечував проти задоволення позовних вимог прокурора, просив суд відмовити в їх задоволенні.
Представники позивача та третьої особи в судові засідання не з`явились, проте, надіслали письмові пояснення, в яких зазначили, що підтримують позовні вимоги прокурора в повному обсязі, просять суд їх задовольнити, розглянувши справу за відсутності представників позивача та третьої особи в судових засіданнях (вх. № 14972/15 від 11.06.2015р., № 15778/15 від 22.06.2015р., № 16933/15 від 03.07.2015р., № 17037/15 від 06.07.2015р.)
Згідно із приписами ст. 85 ГПК України в судовому засіданні 08.07.2015р. оголошено вступну і резолютивну частини рішення.
Дослідивши матеріали справи та заслухавши пояснення присутніх в судових засіданнях представників прокуратури та відповідача, суд встановив наступне.
Розпорядженням Любашівської районної державної адміністрації Одеської області № 412/АД-2008 від 15.08.2008р. „Про затвердження землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину ОСОБА_2 для ведення підприємницької діяльності (будівництва ринку) на території Новоселівської сільської ради Любашівського району" затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину ОСОБА_2 у довгострокову оренду терміном на 49 років для ведення підприємницької діяльності (будівництва ринку) на території Новоселівської сільської ради Любашівського району Одеської області (за межами населеного пункту); надано громадянину ОСОБА_2 у довгострокову оренду терміном на 49 років земельну ділянку площею 0,5000 га із земель запасу (несільськогосподарського призначення) на території Новоселівської сільської ради Любашівського району для ведення підприємницької діяльності (будівництва ринку). В п. 3 розпорядження зазначено: „громадянину ОСОБА_2 укласти договір оренди земельної ділянки та зареєструвати його згідно чинного законодавства".
На виконання розпорядження Любашівської районної державної адміністрації Одеської області № 412/АД-2008 від 15.08.2008р., між Любашівською районною державною адміністрацією (Орендодавцем) та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_2 (Орендарем) 21.10.2008р. укладено договір оренди землі (Договір), відповідно до якого Орендодавець надає, а Орендар приймає у строкове платне користування земельну ділянку для ведення підприємницької діяльності, яка знаходиться на території Новоселівської сільської (селищної) ради Любашівського району.
Згідно п. 2 Договору в оренду передається земельна ділянка кадастровий номер НОМЕР_2 загальною площею 0,5000 га, в тому числі: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
На земельній ділянці розміщені об'єкти нерухомого майна - міні-ринок продовольчо-промислових товарів (п. 3 Договору).
П. 5 Договору визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки - відсутня.
У відповідності до п. 8 Договору, договір укладено на 49 років (у разі укладання договору оренди землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва - з урахуванням ротації культур згідно з проектом землеустрою). Після закінчення строку дії договору Орендар має переважне право поновити його на новий строк. У цьому разі Орендар повинен не пізніше ніж за 60 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово Орендодавця про намір продовжити його дію.
П. 9 Договору передбачено, що орендна плата вноситься Орендарем у формі та розмірі 1 030 грн. в рік.
Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії (п. 10 Договору).
Орендна плата вноситься щомісячно (п. 11 Договору).
За умовами п. 13 Договору, розмір орендної плати переглядається щорічно у разі:
- зміни умов господарювання, передбачених договором;
- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
- погіршення стану орендованої ділянки не з вини орендаря, що підтверджене документами;
- в інших випадках передбачених законом.
П. 43 Договору встановлено, що цей договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.
Як вбачається зі змісту договору оренди земельної ділянки від 21.10.2008р., він був зареєстрований у Любашівському районному відділі Одеської регіональної філії Центру ДЗК, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 22.10.2008р. № 040852700003.
Міні-ринок продовольчо-промислових товарів, розташований на орендованій відповідачем земельній ділянці, належить ОСОБА_2 на праві приватної власності згідно рішення господарського суду Одеської області від 11.01.2008р. по справі № 15/328-07-9221, що підтверджується витягом Любашівського РБТІ про реєстрацію права власності на нерухоме майно № 17641706 від 06.02.2008р., наявним в матеріалах справи.
29.03.2012р. Любашівською районною радою Одеської області було прийнято рішення № 226-VІ „Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок", яким, серед іншого, затверджено технічну документацію нормативної грошової оцінки земельної ділянки фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 для ведення підприємницької діяльності (будівництва ринку) (за межами населених пунктів), розташованої на території Новоселівської сільської ради Любашівського району Одеської області
Згідно Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 1166 від 02.08.2012р., складеного відділом Держкомзему у Любашівському районі Одеської області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки для ведення підприємницької діяльності (будівництва ринку) (кадастровий номер НОМЕР_2) загальною площею 5 000 кв.м., розташованої за адресою: АДРЕСА_2 (за межами населених пунктів) складає 534 034,71 грн.
Як зазначає прокурор, 31.07.2012р., 14.11.2012р., 27.12.2012р. Любашівською районною державною адміністрацією Одеської області відповідачу були направлені листи № 01-18/04/2172, № 01-18/04/2495/3362 та № 01-18/04/2479/3890, згідно яких позивач пропонував внести зміни до договору оренди (в порядку ст. 188 ГК України), - з метою приведення у відповідність до приписів ЗУ „Про оцінку земель", ЗУ „Про оренду землі" - надсилав відповідачу проект додаткового договору та розрахунку розміру орендної плати щодо внесення змін до договору оренди землі, укладеного між Любашівською РДА та ФОП ОСОБА_2
При цьому, як зазначає прокурор, відповідач проект додаткового договору не підписав, всі пропозиції позивача відхилив.
Всі перелічені обставини і стали підставою для звернення прокурора Любашівського району Одеської області в інтересах держави в особі Любашівської районної державної адміністрації Одеської області до господарського суду Одеської області з даним позовом.
Проаналізувавши наявні у справі докази та надавши їм правову оцінку, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до ч.ч. 1, 8 ст. 93 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності. Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються законом.
За положеннями ст.1 Закону України „Про оренду землі" № 161-XIV від 06.10.1998р. оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Відповідно до ст.13 Закону України „Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
В свою чергу, відповідно до частини 1 статті 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Положення ч.ч.1, 2 ст.21 Закону України „Про оренду землі" визначають, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Відповідно до п.п. 288.1, 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки. Згідно п. 274.1 ст. 274 ПК України ставка податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у ст.ст. 272, 273 цього Кодексу.
Із змісту статей 5, 13 Закону України "Про оцінку земель" вбачається, що обов'язкова нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, для визначення розміру земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами (стаття 1 Закону України "Про оцінку земель").
В силу статті 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій". За результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (статті 20, 21, 23 Закону України "Про оцінку земель").
Підсумовуючи вищевикладені положення чинного законодавства, господарський суд доходить висновку, що орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною відповідного договору оренди, визначення якої перебуває у прямій залежності від розміру нормативної грошової оцінки орендованої ділянки та визначених законом мінімальних ставок даного платежу.
Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати.
Відповідно до вимог статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Згідно з пунктом 34 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин.
Як було зазначено вище по тексту, рішенням Любашівської районної ради Одеської області № 226-VІ від 29.03.2012р. було затверджено технічну документацію нормативної грошової оцінки земельної ділянки ФОП ОСОБА_2 для ведення підприємницької діяльності (будівництва ринку), розташованої на території Новоселівської сільської ради Любашівського району Одеської області (за межами населених пунктів).
Згідно Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 02.08.2012р. № 1166, складеного відділом Держкомзему у Любашівському районі Одеської області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки загальною площею 5 000 кв.м., розташованої за адресою: АДРЕСА_2 (за межами населених пунктів), складає 534 034,71 грн.
При цьому, згідно розрахунку, копія якого міститься в матеріалах справи, розмір орендної плати за земельну ділянку (землі промисловості) площею 0,500га за межами населених пунктів Новоселівської сільської ради складає 16 021,04грн. на рік.
Розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в тому числі, може визначатися шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає чинному законодавству України, зокрема, приписам частини першої ст. 15, ст. 21 Закону України "Про оренду землі".
Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому, надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору за наявності спору (тобто за відсутності згоди відповідача на зміну умов договору). При цьому згідно з ч. 3 ст. 653 ЦК України, якщо договір змінюється або розривається в судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Слід зазначити, що відбулась істотна зміна обставин, якими сторони керувались при укладенні договору, а саме, було змінено розмір земельного податку. У випадку, якби сторони могли передбачити інший розмір орендної плати, то вони б уклали договір на інших умовах, тобто передбачили більшу суму орендної плати. Зміна обставин зумовлена причинами, які позивач, як заінтересований орендодавець, не міг усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від нього вимагалися, оскільки порядок розрахунку та ставки податку за оренду земель встановлено законом. Виконання договору на умовах, що передбачені у діючому договорі, порушує співвідношення майнових інтересів і позбавляє орендодавця того, на що він розраховував при укладенні договору, а саме, отримання орендної плати у розмірі, не нижче вставленого мінімального розміру орендної плати та ставки податку за оренду земельної ділянки. Тим більш, такі обставини обумовлюють тривалість строку дії договору (49 років). При цьому, в спірному договорі не передбачено, що ризик зміни обставин несе орендодавець.
Відтак, судом на підставі ретельної правової оцінки умов укладеного між сторонами договору та інших доказів по справі встановлено наявність обставин, з якими закон пов'язує можливість зміни спірного договору оренди за рішенням суду згідно ч. 2 ст. 652 Цивільного кодексу України.
Таким чином, суд дійшов висновку, що передбачений сторонами у договорі оренди землі від 21.10.2008р. розмір орендної плати є меншим від встановленого чинним законодавством та, з урахуванням визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки згідно витягу від 02.08.2012р. № 1166 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 5 000,00 кв.м, яка розташована у Одеській області, Любашівський район, Новоселівська сільська рада (за межами населених пунктів), у розмірі 534 034,71 грн., вважає за доцільне внести зміни до договору оренди землі від 21.10.2008р., укладеного між Любашівською районною державною адміністрацією Одеської області та ФОП ОСОБА_2, виклавши його п.п. 5, 9 в запропонованій прокурором редакції.
Що стосується посилань відповідача на проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки з порушенням вимог чинного законодавства, то суд не приймає їх до уваги, оскільки дії органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин по складанню нормативної грошової оцінки землі неправомірними не визнані; рішення органу місцевого самоврядування, яким затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки переданої в оренду відповідачеві земельної ділянки, недійсним або незаконним в передбаченому законодавством порядку також не визнано.
Згідно ст. 32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Наведені позивачем докази у встановленому законом порядку відповідачем не спростовані.
Відповідно до ст. 34 ГПК України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
За приписами ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
З огляду на вищевикладене, господарський суд дійшов висновку про обґрунтованість і правомірність позовних вимог, що є підставою для їх повного задоволення.
При розподілі судових витрат у справі суд виходить з положень п. 4.6 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 21.02.2013р. за № 7 „Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України". Так, п. 4.6 зазначеної постанови встановлено, що, приймаючи рішення зі справи, провадження в якій порушено за заявою прокурора, господарський суд у разі повної або часткової відмови в позові судовий збір стягує з визначеного прокурором позивача (так само повністю або пропорційно задоволеним вимогам), за винятком випадків, коли останнього звільнено від сплати судового збору. Стягнення відповідних сум судового збору здійснюється в доход державного бюджету України.
Відповідно до ст.44, 49 ГПК України судові витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача у справі.
Керуючись ст.ст. 44, 49, 82-85 ГПК України, суд
ВИРІШИВ:
1 . Позов задовольнити.
2. Внести зміни до договору оренди землі від 21.10.2008р., зареєстрованого у Любашівському районному відділі Одеської регіональної філії „Центр державного земельного кадастру", про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 22.10.2008р. за № 040852700003, укладеного між Любашівською районною державною адміністрацією Одеської області (66502, Одеська область, смт. Любашівка, вул. Леніна, 97, код ЄДРОУ 04057184) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1), виклавши п. 5, п. 9 в наступній редакції:
- п. 5 - „Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 534 034 (п`ятсот тридцять чотири тисячі тридцять чотири) грн. 71 коп.";
- п. 9 - „Розмір орендної плати в рік за оренду земельної ділянки становить 16 021 (шістнадцять тисяч двадцять одна) грн. 04коп., що становить 3% від проведеної та затвердженої нормативної грошової оцінки земельної ділянки".
3 . Стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1) на користь Державного бюджету України (Управління державної казначейської служби України в Одесі /Приморський район/, код ЄДРПОУ 38016923, р/р 31210206783008, банк одержувача: ГУ ДКСУ в Одеській області, МФО 828011, код бюджетної класифікації 22030001, код ЄДРПОУ господарського суду Одеської області 03499997) - судовий збір в сумі 1 218 (одна тисяча двісті вісімнадцять) грн.
Рішення суду набирає законної сили в порядку ст. 85 ГПК України.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 10 липня 2015 р.
Суддя Ю.І. Мостепаненко
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2015 |
Оприлюднено | 15.07.2015 |
Номер документу | 46566632 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Мостепаненко Ю.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні