Ухвала
від 06.07.2015 по справі 910/8640/15-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44 тел. 284-18-98


У Х В А Л А

06.07.15 Справа № 910/8640/15-г. За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком" (код ЄДРПОУ 37149169)

про банкрутство

Суддя Івченко А.М.

Представники:

від заявника (боржника): Суркіна А.В.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком" звернулося до Господарського суду міста Києва із заявою про порушення справи про своє банкрутство на підставі ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 07.04.2015 прийнято заяву про порушення справи про банкрутство до розгляду, підготовче засідання призначено на 15.04.2015, зобов'язано заявника (боржника) надати суду оригінали документів, доданих до позовної заяви (для огляду), список банків, що здійснюють розрахунково-касове обслуговування боржника та їх місцезнаходження, довідки обслуговуючих банківських установ про рух коштів на рахунку (боржника) протягом останніх 1,5 роки до дня звернення до суду з заявою про порушення справи про банкрутство, довідку обслуговуючих банківських установ про фінансовий стан станом на день розгляду справи, відомості з реєстру прав власності на нерухоме майно, єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, державного реєстру речових прав на нерухоме майно, державного реєстру іпотек Державної реєстраційної служби України про наявне майно боржника, документи, що підтверджують фінансовий та майновий стан (останній звіт по балансу з розшифровкою суми по статті "Основні засоби"), довідку Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна та Управління Державної автомобільної інспекції м. Києва про наявність або відсутність зареєстрованого за боржником рухомого та нерухомого майна, відомості з Державної реєстраційної служби України про те, чи являється боржник засновником (учасником) господарських товариств та відомості про наявність корпоративних прав, акт останньої податкової перевірки, відомості останньої інвентаризації, належним чином засвідчені копії господарських договорів, за якими виникли кредиторські вимоги та докази їх виконання, докази перебування на податковому обліку в Державній податковій інспекції у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві та подання до податкового органу проміжного ліквідаційного балансу, докази подання останньої звітності до податкового органу, фондів соціального страхування та територіального управління Пенсійного фонду України; зобов'язано Державну податкову інспекцію у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві у п'ятиденний термін з дня отримання даної ухвали проінформувати господарський суд про підприємницьку діяльність боржника, зокрема, щодо останньої дати подання боржником документів бухгалтерської звітності та податкових декларацій, а також відомості щодо зміни адреси боржника; надати відомості про відкриття та закриття боржником рахунків у банківських установах; відомості щодо наявності/відсутності у боржника заборгованості по податкам, зборам та обов'язковим платежам. У випадках припинення підприємницької діяльності, зазначити про це в інформації, що подається. Також, повідомити суд про наявність інформації щодо підтвердження знаходження керівних органів боржника за адресою реєстрації, зокрема зазначити чи здійснювались посадовими особами податкового органу заходи щодо розшуку боржника та чи призвели ці заходи до відповідних результатів. В разі наявності зазначеної інформації надати суду підтверджуючі документи, зокрема акти, складені співробітниками податкового органу, тощо, також надати відомості (з доданням відповідних доказів, щодо повідомлення Державного реєстратора у встановленому законом порядку про відсутність керівних органів боржника за адресою реєстрації; надати суду копії установчих та реєстраційних документів боржника, наявних в податкових органах, та копії останніх податкових декларацій, поданих боржником до податкових органів.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 15.04.2015 р. № 910/8640/15-г було порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, розгляд справи для вирішення питання про визнання боржника банкрутом призначено на 22.04.2015 р.

22.04.2015 р. у судове засідання з'явився уповноважений представник боржника ліквідатор боржника, який надав пояснення щодо відсутності у Товариства з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком" майна для задоволення вимог кредиторів, у зв'язку з чим клопотав перед судом про визнання боржника банкрутом та призначення його ліквідатором голови ліквідаційної комісії Коц Наталію Михайлівну.

Постановою Господарського суду міста Києва від 22.04.2015 визнано банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком" (01033, м. Київ, вулиця Жилянська, буд. 72-А, ідентифікаційний код 37149169); відкрито ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком" (01033, м. Київ, вулиця Жилянська, буд. 72-А, ідентифікаційний код 37149169); призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком" (01033, м. Київ, вулиця Жилянська, буд. 72-А, ідентифікаційний код 37149169) Коц Наталію Михайлівну ( 49106, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Перемоги, буд. 130, корп.1, кв.87, ідентифікаційний код 2582400447); підприємницьку діяльність банкрута завершено; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважати таким, що настав 22.04.2015; припинено нарахування неустойки (штрафу, пені), відсотків та інших фінансових (економічних) санкцій за всіма зобов'язаннями банкрута; припинено повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 22.04.2015; скасовано арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; зобов'язано ліквідатора відкрити спеціальний банківський рахунок, на який зараховуються кошти, отримані від продажу майна банкрута, та здійснюються розрахунки з кредиторами банкрута, відомості про рух кошті на рахунках боржника за останні півтора роки; зобов'язано ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора в межах строку ліквідаційної процедури; зобов'язано Державного реєстратора за місцем знаходження боржника внести до Єдиного державного реєстру запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора боржника.

23.04.2015 на офіційному веб-сайті Вищого Господарського суду міста Києва оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у встановленому законодавством порядку.

08.05.2015 від GERSES SOLUTIONS LTD надійшла заява про грошові вимоги до боржника на суму 470 784,29 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 18.05.2015 прийнято заяву GERSES SOLUTIONS LTD про грошові вимоги до боржника на суму 470 784,29 грн. та призначити до розгляду на 10.06.2015; зобов'язано ліквідатора банкрута надати суду письмові пояснення щодо заявлених кредиторських вимог.

14.05.2015 від ліквідатора банкрута надійшли письмові пояснення.

28.05.2015 від ліквідатора банкрута надійшли письмові пояснення.

В судове засідання 10.06.2015 з'явився представник заявника (боржника).

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.06.2015 визнано грошові вимоги GERSES SOLUTIONS LTD до боржника на суму 470 784,29 грн., з яких: 1 218,00 грн. - вимоги першої черги задоволення; 469 566,29 грн. - вимоги четвертої черги задоволення; зобов'язано ліквідатора банкрута надати суду уточнений реєстр вимог кредиторів.

11.06.2015 від ліквідатора банкрута надійшов звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 12.06.2015 звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута призначено на 06.07.15.

22.06.2015 від ліквідатора банкрута надійшов лист.

В судове засідання 06.07.2015 з'явився представник заявника (боржника), який надав пояснення щодо звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

Як вбачається зі звіту ліквідатора, поданих ним до суду документів та наданих пояснень, відповідно до вимог ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором, з метою розшуку активів банкрута (рухомого, нерухомого майна, майнових прав), їх виявлення та можливого повернення, а також для встановлення наявності заборгованості перед бюджетами різних рівнів та державними позабюджетними фондами, було направлено запити до державних реєстраційних органів та установ.

У визначений законом строк надійшла заява GERSES SOLUTIONS LTD від 07.05.2015 року № 2015/5 з грошовими вимогами до ТОВ «СТРОЙ-КОМ» (01033, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 72-А, код ЄДРПОУ - 37149169) в сумі 470 784,29 грн. Дану заяву розглянуто, визнано у повному обсязі та включено до реєстру вимог кредиторів ТОВ «СТРОЙ-КОМ» як:

1 218,00 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 00 копійок) - вимоги першої черги; 469 566,29 грн. (чотириста шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот шістдесят шість гривень 29 копійок) - вимоги четвертої черги (основний борг).

Інших заяв з грошовими вимогами до ТОВ «СТРОЙ-КОМ» не надходило.

Таким чином, загальна сума кредиторської заборгованості складає 470 784,29 гривень.

З метою пошуку, виявлення та повернення майна, а також формування ліквідаційної маси, ліквідатором було здійснено наступні заходи:

1. Направлено повідомлення-запит до Департаменту земельних ресурсів КМДА щодо надання інформації про земельні ділянки, які на праві власності належать банкруту.

Департаментом земельних ресурсів КМДА надано відповідь про те, що згідно з даними міського земельного кадастру земельні ділянки на підставі документів, які посвідчують право власності за ТОВ «СТРОЙ-КОМ» не були зареєстровані.

2. Направлено повідомлення-запит до Державного агентства земельних ресурсів України щодо надання інформації про земельні ділянки, які на праві власності належать ТОВ «СТРОЙ- КОМ». Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру була надана відповідь про те, що з 01.01.2015 року надання відомостей з Державного земельного кадастру здійснюється через центр надання адміністративних послуг за місцем розташування земельної ділянки.

3. Направлено повідомлення-запит до Державної інспекції сільського господарства у м. Києві щодо надання інформації про технічні засоби, які на праві власності належать банкруту. Отримано відповідь Державної інспекції сільського господарства в м. Києві про те, що за ТОВ «СТРОЙ-КОМ» немає зареєстрованих тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки та інших механізмів.

4. Направлено повідомлення-запит до УДАІ ГУ МВС у м. Києві стосовно надання даних про автотранспортні засоби, які на праві власності належать банкруту.

Отримано лист УДАІ ГУ МВС у м. Києві з інформацією про те, що згідно даних АІС та НАІС ДДАІ м. Києва транспортних засобів не зареєстровано.

5. Направлено повідомлення-запит до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо надання інформації про цінні папери, які на праві власності належать банкруту.

Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку надано відповідь про те, що ТОВ «СТРОЙ-КОМ» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє.

6. Направлено повідомлення-запит до Державної авіаційної служби України щодо надання інформації про повітряні судна, які на праві власності належать банкруту.

Державною авіаційною службою України надано відповідь про те, що за банкрутом повітряні судна ніколи не були зареєстровані.

7. Направлено повідомлення запит до Державної фіскальної служби України щодо надання інформації про перебування банкрута на обліку в митних органах України та митне оформлення експортно-імпортних операцій.

ДФС України надано відповідь про те, що ТОВ «СТРОЙ-КОМ» не перебуває на обліку в митницях ДФС як особа, яка здійснює операції з товарами.

8. Направлено повідомлення-запит до Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України стосовно надання інформації про наявність/відсутність у ТОВ «СТРОЙ-КОМ» дозволів на виконання будівельних робіт та перелік замовників будівництва тощо.

Державною архітектурно-будівельною інспекцією надано відповідь про відсутність у банкрута дозволів на виконання будівельних робіт та переліку замовників будівництва.

9. Направлено повідомлення-запит до Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) щодо надання про інформації про об'єкти (підіймальні споруди, котли тощо), які на праві власності належать ТОВ «СТРОЙ-КОМ».

Отримано відповідь Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України про те, що об'єкти котлонагляду та вантажопідіймальних споруд за ТОВ «СТРОЙ-КОМ» не зареєстровані.

10. Направлено запит до Центру надання адміністративних послуг м. Києва щодо надання інформації про земельні ділянки, які на праві власності належать банкруту.

Центром надання адміністративних послуг м. Києва (Реєстраційною службою Головного управління юстиції у м. Києві) наданий витяг про відсутність у банкрута на праві власності земельних ділянок.

11. Направлено повідомлення-запит до Головного управління регіональної статистики щодо надання інформації про те, чи являється банкрут засновникам інших юридичних осіб, та чи має відокремлені підрозділи (представництва, філії тощо).

Головним управлінням регіональної статистики надано відповідь про те, що банкрут не являється засновником інших юридичних осіб та не має окремих підрозділів (філій, представництв тощо).

12. Направлено повідомлення-запит до Філії «Український центр інноватики та патентно- інформаційних послуг» ДП «Український інститут інтелектуальної власності» щодо надання інформації про об'єкти інтелектуальної власності, які на праві власності належать ТОВ «СТРОЙ- КОМ».

Філією «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг» ДП «Український інститут інтелектуальної власності надано відповідь про те, що за результатами пошуку об'єктів промислової власності, що належать ТОВ «СТРОЙ-КОМ», не виявлено.

13. Направлено запит до Київської обласної філії ДП «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України щодо надання витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна.

Отримано Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, згідно з яким інформація стосовно банкрута відсутня.

14. Направлено запит до Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві щодо надання відомостей (у формі інформаційної довідки) щодо прав ТОВ «СТРОЙ-КОМ» на нерухоме майно та їх обтяжень, які містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та Державному реєстрі іпотек.

Отримано витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в якому зазначено, що відомості стосовно банкрута відсутні.

Отже, відповідно до довідок Департаменту земельних ресурсів КМДА, Державного агентства земельних ресурсів України, Державної інспекції сільського господарства у м. Києві, УДАІ ГУ МВС у м. Києві, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Державної авіаційної служби, ДФС України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України, Головного управління регіональної статистки України, Філії «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг» ДП «Український інститут інтелектуальної власності», витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, витягів Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження нерухомого майна, Реєстру прав власності на нерухоме майно у TOB «СТРОЙ-КОМ» відсутні будь-які активи, у тому числі об'єкти нерухомого майна, земельні ділянки, автотранспортні, технічні, технологічні засоби, цінні напери, повітряні судна, відокремлені підрозділи тощо.

Також, ліквідатором банкрута подано до суду Лист ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві № 10571/10/26-50-23-02 від 17.05.2015 року; Лист Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) № 719-05/2/3-15 від 16.06.2015 року.

Стосовно наявного відкритого казначейського рахунку ліквідатором банкрута подано до суду письмові пояснення.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», який набув чинності 01 січня 2015 року, Податковий кодекс України було доповнено статтею 200-1 «Електронне адміністрування податку на додану вартість». Пунктом 200-1.2 ст. 200-1 Податкового кодексу України встановлено, що платникам податку на додану вартість автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Електронний казначейський рахунок - це рахунок, відкритий Казначейством платнику податку на додану вартість, на який платник перераховує кошти з власного поточного рахунку в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумах, недостатніх для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань з цього податку.

Механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість регулюється Порядком електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569.

Відповідно до пунктів 4, 5 зазначеного вище Порядку електронний рахунок відкривається платнику податку на додану вартість Казначейством автоматично на безоплатній основі на підставі реєстру платників податку, який Державна фіскальна служба України надсилає Казначейству.

Відповідно до пункту 7 зазначеного вище Порядку у разі анулювання реєстрації платника податку на додану вартість такий електронний рахунок закривається. Для його закриття Державна фіскальна служба України надсилає Казначейству відповідний реєстр анульованих платників податку на додану вартість. Повідомлення про закриття електронного рахунку Казначейства надсилає Державній фіскальній службі Україні наступного робочого дня з дня його закриття.

Відповідно до пункту 3 зазначеного вище Порядку періодичність, структура та формат обміну інформацією і реєстрами платників податку, необхідними для функціонування системи електронного адміністрування податку, визначаються Державною фіскальною службою України та Казначейством.

На сьогоднішній момент даний порядок Державною фіскальною службою України та Казначейством України не визначений та не затверджений.

22.04.2015 року свідоцтво платника ПДВ ТОВ «СТРОЙ-КОМ» було анульовано, та ІПН ТОВ «СТРОЙ-КОМ» було виключено з реєстру платників ПДВ, що підтверджується Листом ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві № 7649/10/26-50-11-01-10 від 24.04.2015 року.

Таким чином, відкритий електронний казначейський рахунок, який був автоматично відкритий Казначейством ТОВ «СТРОЙ-КОМ», підлягає закриттю.

Проте, оскільки строки закриття електронного рахунку законодавчо не врегульовані, та відповідний порядок Державною фіскальною службою України та Державним Казначейством України, не затверджений, ТОВ «СТРОЙ-КОМ» позбавлено можливості надати суду інформацію щодо строків автоматичного закриття даного електронного казначейського рахунку Казначейством та Державною фіскальною службою України.

Коштів на даному рахунку немає, заборгованість перед ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві - відсутня.

Таким чином, ліквідатором вжито усі можливі заходи щодо пошуку, виявлення та повернення майна.

Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором проведено інвентаризацію розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами станом на 10.06.2015 року, про що 10.06.2015 року складено відповідний Акт.

Згідно отриманих даних у підприємства-банкрута відсутнє будь-яке рухоме та нерухоме майно, а також закрито рахунки. Таким чином, показник ліквідаційної маси банкрута є нульовим.

В ході проведення ліквідаційної процедури у підприємства-банкрута не виявлено показників ліквідаційної маси (відсутні будь-які активи, в тому числі основні засоби), в зв'язку з чим договори купівлі-продажу не укладалися.

Так як на дату відкриття ліквідаційної процедури та в ході її проведення у підприємства- банкрута відсутні будь-які активи (в тому числі основні засоби), за рахунок продажу яких можна провести розрахунки з кредиторами, погасити визнану судом кредиторську заборгованість не можливо.

У ході проведення ліквідаційної процедури встановлено, що документи, які в обов'язковому порядку передаються на зберігання архівної установи під час ліквідації підприємства, у ТОВ «СТРОЙ-КОМ» відсутні.

Таким чином, зважаючи на описані вище обставини, матеріалами справи підтверджується правомірність складеного ліквідатором звіту та відомості ліквідаційного балансу, згідно з якими у Товариства з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком" відсутні грошові кошти та майнові активи, за рахунок яких можливо було б провести задоволення вимог кредиторів.

Отже, зважаючи на підтвердження здійснених в ліквідаційній процедурі заходів належними доказами, суд прийшов до висновку про вчинення ліквідатором усіх необхідних для пошуку та виявлення майна банкрута дій шляхом звернення до відповідних реєстраційний органів та вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Матеріалами справи підтверджується, що за час роботи призначеного судом у справі № 910/8640/15-г ліквідатора банкрута скарг на його дії не надходило.

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно з ч. 3 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність майна у банкрута.

У ч. 2 ст. 46 вказаного Закону передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, як це передбачено в п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у разі затвердження звіту ліквідатора в порядку ст. 46 даного Закону.

Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута, а також дослідивши додані до звіту документи та заслухавши пояснення учасників провадження у справі про банкрутство, судом встановлено, що для виявлення майнових активів боржника з метою задоволення вимог кредиторів ліквідатором виконані всі необхідні дії та покладені на нього Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язки, в зв'язку з чим суд вважає за необхідне затвердити поданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Строй-Ком", а боржника, як юридичну особу - ліквідувати та припинити провадження у справі № 910/8640/15-г.

За наведених обставин, керуючись Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «Строй-Ком» (01033, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 72-А, код ЄДРПОУ-37149169).

2. Ліквідувати банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю «Строй-Ком» (01033, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 72-А, код ЄДРПОУ-37149169) як юридичну особу у зв'язку з банкрутством.

3. Державній податковій інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС зняти Товариство з обмеженою відповідальністю «Строй-Ком» з податкового обліку.

4. Головному управлінню статистики у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «Строй-Ком» з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

5. Державному реєстратору відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців Голосіївського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві провести державну реєстрацію припинення Товариства з обмеженою відповідальністю «Строй-Ком» як юридичної особи.

6. Провадження у справі № 910/8640/15-г припинити.

7. Копію ухвали направити ліквідатору, кредиторам, податковому органу, державному реєстратору та державній виконавчій службі за місцем знаходження боржника, Головному управлінню статистики у м. Києві.

Суддя А.М. Івченко

Дата ухвалення рішення06.07.2015
Оприлюднено15.07.2015
Номер документу46605329
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —910/8640/15-г

Ухвала від 06.07.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 18.05.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 12.06.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 10.06.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Постанова від 22.04.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 15.04.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 07.04.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні