копія
копія
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Категорія
статобліку - 6.6.5
Справа № 2-а-4981/09/0470
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 вересня
2009 року
м. Дніпропетровськ
Дніпропетровський
окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді
Єфанової О.В.
при секретарі
Попович Н.М.
за
участю представників:
позивача Третякова О.В.
розглянувши
у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за
позовом Західно-Донбаської об'єднаної державної
податкової інспекції
до
Комунального підприємства «Юр'ївський комбінат побутового обслуговування
населення»
про
звернення стягнення
на активи,-
в с т а н о в и в:
До
Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов
Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції, в якому позивач
просить стягнути з Комунального підприємства «Юр'ївський комбінат побутового
обслуговування населення» податковий борг за рахунок активів в розмірі 3398,88 грн.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що Комунальне
підприємство «Юр'ївський комбінат побутового обслуговування населення» має
заборгованість по платежам до бюджету в сумі 3398,88 грн. в тому числі податок
на прибуток - 1430,59 грн., податок з доходів найманих працівників - 1023,87
грн., податок з власників наземного транспорту - 101,08 грн., комунальний
податок - 843,34 грн. Зазначений борг в добровільному порядку не сплачує, що є
підставою для звернення з відповідним позовом до суду.
Відповідач до суду не з'явився, заперечень на позовну
заяву та повноважного представника у судове засідання не направив. Про час і
місце розгляду справи відповідач повідомлявся належним чином. Однак на адресу
суду повернувся конверт з відміткою «за зазначеною адресою відсутній». Згідно
із ч.8 ст.35 Кодексу адміністративного судочинства України, вважається, що
повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою вказаною у
довідці з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, тому
суд вважає, що він здійснив всіх заходів для повідомлення відповідача про
судовий розгляд справи.
Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу без
участі відповідача відповідно до положень ст.128 КАС України.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши
всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши
докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по
суті, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що Комунальне підприємство
«Юр"ївський комбінат побутового обслуговування населення» зареєстровано рішенням Юр"ївської
районної державної адміністрації Дніпропетровської області як суб'єкт
підприємницької діяльності - юридична особа, про що зроблено запис 24.07.1995 р. в журналі
обліку реєстраційних справ за № 5 та знаходиться на обліку в Західно-Донбаській
ОДПІ як платник податків..
12.08.2008 р. співробітниками Західно-Донбаської ОДПІ
була проведена планова документальна перевірка дотримання вимог податкового та
валютного законодавства КП «Юр'ївського комбінату побутового обслуговування
населення», внаслідок якої були виявлені наступні правопорушення :
1. 1.
п.п.5.3.5 п.5.3 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку
підприємств» - заниження суми податку на прибуток на 273.70 грн.
2. 2.
пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань
платника податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» - неподання
декларацій з податку на прибуток.
3. 3.
п.6.3 ст.6 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб», п.3-4
Постанови КМУ «Про затвердження Порядку надання документів та їх складу при
застосуванні податкової соціальної пільги" - неправомірно застосовувалася
податкова соціальна пільга.
4. 4.
п. 19.2 ст. 19 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб» не
надано звіти по формі ДФ
5. 5.
ст. 15 Декрету КМУ «Про місцеві податки і збори» та 2 абз.2 розділу
Положення про порядок обчислення та сплати комунального податку - заниження
об'єкту оподаткування комунального податку на суму 3,40 грн.
6. ст. 3, 6, 7 Закону України «Про податок з
власників транспортних засобів та інших
самохідних
машин і механізмів» - заниження об'єкту оподаткування по податку з власників
транспортних
засобів на суму 122,50 грн.
7. пп. 4.1.4 б п.4.1 ст.4 Закону України «Про
порядок погашення зобов'язань платника податків перед бюджетами та державними
цільовими фондами" - неподання розрахунків комунального податку.
За результатами перевірки
Західно-Донбаською ОДПІ складено акт № 498/23-3-21901291 від 12.08.2008 р. та
прийняті :
-
податкове повідомлення-рішення за № 0000122344/0 від 26.08.2008 р., в якому
сума податкового зобов'язання по податку на прибуток становить 273.70 грн. та
сума штрафних санкцій - 1190,00 грн.(всього - 1463.7 грн.). яке було вручено
поштою 27.08.2008 p.;
-
податкове повідомлення-рішення за № 0002091742/0 від 26.08.2008р.. в якому сума
податкового зобов'язання по податку з доходів найманих працівників становить
1023,87 грн., яке було вручено поштою 27.08.2008 p.:
- податкове повідомлення-рішення за №
0001702342/0 від 26.08.2008р. в якому сума податкового зобов'язання по податку
з власників транспортних засобів становить 122.50 грн. та сума
штрафних санкцій - 170.00 грн. (всього - 292.5 грн.), яке було вручені
поштою 27.08.2008 р.;
- податкове повідомлення-рішення за №
0001712342/0 від 26.08.2008 р., в якому сума податкового зобов'язання по
комунальному податку становить 3.40 грн. та сума штрафних санкцій
- 850.00 грн.(всього 853,4 грн.),
яке було вручено поштою 27.08.2008 р.
Відповідно до п.5.3.1 ст.5 Закону України «Про порядок
погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними
цільовими фондами» 21 грудня 2000 року N 2181-ПІ (далі - Закон України
№2181-111) у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за
підставами, зазначеними у підпунктах „а" - „в" підпункту 4.2.2 пункту
4.2 статті 4 платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового
зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового
повідомлення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків
розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
Відповідно до п.6.2.4 Закону України
№2181-111 у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику
податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням
посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення, незнаходження
фактичного місцезнаходження платника податків, податковий орган розміщує
податкове повідомлення на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному
для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день
розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
Західно-Донбаською ОДПІ на підставі п.6.2 ст.6 Закону
України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами
та державними цільовими фондами» були направлені боржнику перша податкова вимога
від 09.09.2008р. №1/684, та друга податкова вимога від 12.11.2008р. №2/785.
Зазначені вимоги були направлені на адресу відповідача, про що свідчать поштові
відправлення.
При вирішенні судом спору по суті позовних вимог
встановлено, що статтею 4 Закону України «Про державну податкову службу в
Україні» передбачено, що Державна податкова адміністрація України є центральним
органом виконавчої влади. Державні податкові адміністрації в Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі підпорядковуються
Державній податковій адміністрації України. Державні податкові інспекції у
районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, міжрайонні
та об'єднані державні податкові інспекції підпорядковуються відповідним державним податковим адміністраціям в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
Відповідно до статті 2 цього закону завданням органів
державної податкової служби є здійснення контролю; за додержанням податкового
законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до
бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів),
а також неподаткових доходів, установлених законодавством.
Згідно з підпунктом 2.3.1 пункту 23 статті 2 Закону
України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами
та державними цільовими фондами» органами, уповноваженими здійснювати заходи з
погашення податкового боргу, є виключно податкові органи.
Підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 зазначеного вище
закону активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок
погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Органи Державної податкової адміністрації України є
органами виконавчої влади, їм надано право здійснювати контроль за правильністю
обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових
фондів податків і зборів та здійснювати заходи погашення податкового боргу,
зокрема, примусово шляхом звернення до суду.
Суд доходить висновку, що позивачем надані належні докази, які свідчать
про заборгованість Комунального підприємства «Юрївський комбінат побутового
обслуговування населення» перед бюджетом, а також здійснені всі заходи,
направлені на досудове врегулювання відповідного спору.
З огляду на сукупність викладених обставин, з
урахуванням вимог чинного законодавства, суд вважає за
необхідне задовольнити позовні вимоги податкової інспекції.
Керуючись ст.ст. 11, 70, 71, 94, 158-163, 186, 254 КАС України суд, -
п о с т а н о в и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Комунального підприємства «Юр'ївський
комбінат побутового обслуговування населення» (ЄДРПОУ 21901291, адреса: 51300
Дніпропетровська область, смт. Юрївка, вул. Леніна 6.108) за рахунок активів
податковий борг в розмірі 3 398,88 грн.
на користь місцевого бюджету :
- із сплати
податку з доходів найманих працівників у сумі 1023,87 грн. (через відділення
Юрївського рай держказначейства р/р 33219800700380, код 11010101, банк
одержувача УДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, код отримувача
24232318);
- зі сплати податку на прибуток у сумі 1430,59 грн. (
через відділення Юрївського рай держказначейства із р/р 33213806700380, код
11020202, банк одержувача УДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, код
отримувача 24232318) ;
- із сплати податку з власників транспортних засобів у
сумі 101,08 грн. (через відділення Юрївського рай держказначейства р/р
33212807700380, код 12020100, банк одержувача УДКУ у Дніпропетровській області,
МФО 805012, код отримувача 24232318);
- з комунального податку у сумі 843,34 грн. (через
відділення Юрївського рай держказначейства (р/р 33213828700380, код 16010200,
банк одержувача УДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, код отримувача
24232318.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку
на апеляційне оскарження відповідно статті 254 Кодексу адміністративного
судочинства України та може бути оскаржена шляхом подачі заяви про апеляційне
оскарження протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення
постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного
судочинства України - з дня складення в повному обсязі, та подальшої подачі
апеляційної скарги протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне
оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до
Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський
окружний адміністративний суд в порядку статті 186 Кодексу адміністративного
судочинства України.
Повний текст постанови складений 07.09.2009р.
Суддя (підпис) О.В. Єфанова
З
оригіналом згідно
Суддя
О.В. Єфанова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.09.2009 |
Оприлюднено | 22.09.2009 |
Номер документу | 4666928 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Єфанова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні