Постанова
від 25.08.2009 по справі 2-а-3028/09/0270
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ

СУД

м. Вінниця,    вул. Островського, 14

тел/факс (0432)

55-15-10, 55-15-15, e-mail: inbox@adm.vn.court.gov.ua


 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 

 

25 серпня 2009 р.                                                                                   Справа № 2-а-3028/09/0270

 

Вінницький окружний адміністративний суд в складі

Головуючого судді Свентуха Віталія Михайловича,

 

При секретарі судового засідання:   Котюжанська Тетяна Олександрівна 

За участю представників сторін:

прокурора:  не

з"явився, надав заяву про розгляд справи у відсутність представника 

                       органів прокуратури

позивача      :  

не з"явилась, надала заяву про розгляд справи у її відсутність

відповідача

:   не з"явився, причини неявки суду

невідомі

 

розглянувши матеріали справи

за позовом: прокурора Крижопільського району Вінницької області в

інтересах держави в особі територіального управління головної державної

інспекції на автомобільному транспорті у Вінницькій області  

до:  

сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю

"Сільгосптехніка" 

про:

стягнення 1700 грн.

 

ВСТАНОВИВ

:

Прокурор Крижопільського району Вінницької області

звернувся до суду в інтересах держави в особі територіального управління Головної

державної інспекції на автомобільному транспорті у Вінницькій області з позовом

до сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю

"Сільгосптехніка" про стягнення 

фінансових санкцій в розмірі 1700 гривень.

Позовні вимоги мотивовано тим, що під час проведення

перевірки державними інспекторами 

Територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті у Вінницькій області дотримання вимог Закону України

"Про автомобільний транспорт" було встановлено, що відповідачем було

порушено вимоги Закону України "Про автомобільний транспорт". По

факту порушення було складено акт № 110206 від 02.12.2008 року (а.с.8). На

підставі даного акту 15.12.2008 року начальником Територіального управління

Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Вінницькій області,

керуючись ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт",

винесена постанова № 067133 (а.с.6) про застосування до відповідача фінансових

санкцій в сумі 1700 грн. 00 коп.

Посилаючись на те, що відповідач зазначену постанову не

оскаржив, в строки, встановлені законом, застосовані фінансові санкції в

добровільному порядку не сплатив, що тягне за собою не надходження коштів до

бюджету держави, прокурор звернувся  до

суду в інтересах Територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті у Вінницькій області з позовом про стягнення

фінансових санкцій в сумі 1700 грн. 00 коп.

Прокурор в судове засідання не з"явився, направив

до суду заяву, в якій просить розгляд справи провести без участі представника

органів прокуратури, позовні вимоги підтримав повністю та просив їх

задовольнити.

Представник 

Територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті у Вінницькій області у судове засідання не

з"явилась, надала заяву про розгляд справи у її відстуність. В заяві також

зазначила, що позов підтримує та просить його задовольнити повністю.

Відповідач в судове засідання не з'явився, жодних

заперечень проти позову не надав, про час та місце розгляду справи повідомлявся

належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення поштового

відправлення №333882 (а.с.16), а також реєстром поштових відправлень, копія

якого наявна в матеріалах справи. Отже, суд вважає, що вжив всі залежні від

нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час, дату і місце

розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту

своїх прав та інтересів.     

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх

сукупності, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних

підстав.

Судом встановлено, що 02.12.2008 року, на підставі

завдання на перевірку № 053289 від 01.12.2008 року, державними інспекторами

Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному

транспорті у Вінницькій області проводилась перевірка додержання вимог

законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень

пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

За результатами перевірки складено акт № 110206 (а.с.8)

про перевірку транспортного засобу марки КАМАЗ 5320, державний номерний знак

НОМЕР_1  під керуванням водія                ОСОБА_1, згідно якого виявлено

порушення Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме:

надання послуг з перевезення вантажу без оформлення дорожнього листа - відсутня

відмітка медичного працівника про передрейсовий огляд водія.

Відповідача було повідомлено про розгляд його справи в

Територіальному управлінні Головної державної інспекції на автомобільному

транспорті у Вінницькій області (а.с.7).

Постановою начальника Територіального управління

Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Вінницькій області

№ 067133 від 15.12.2008 року (а.с.6) за порушення законодавства про

автомобільний транспорт до сільськогосподарського ТОВ "Сільгосптехніка"

застосовано фінансову санкцію в сумі 1700 грн. 00 коп.

Дану постанову було направлено відповідачу, про що

свідчить реєстр згрупованих внутрішніх поштових відправлень № 1 від 19.12.2008

року. Вона в добровільному порядку відповідачем не виконана та не оскаржена.

Відносини між автомобільними перевізниками, замовниками

транспортних послуг, органами  виконавчої

влади  та органами місцевого

самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх  відносини з юридичними та фізичними особами -

суб'єктами підприємницької діяльності, які забезпечують  діяльність 

автомобільного  транспорту та

безпеку перевезень регулюються Законом України “Про автомобільний транспорт”.

За правилами встановленими статтею 48 Закону України

“Про автомобільний транспорт” передбачено, що автомобільні перевізники,  водії повинні мати і пред'являти особам,

які  уповноважені здійснювати контроль на

автомобільному транспорті та у сфері безпеки 

дорожнього  руху,  документи, 

на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні

перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника -  ліцензія 

та  документ,  що засвідчує використання транспортного

засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством

України;  для водія  -  

посвідчення   водія   відповідної  

категорії, реєстраційні  документи

на транспортний засіб,  ліцензійна

картка, дорожній лист, 

товарно-транспортна накладна або інший 

визначений законодавством 

документ  на вантаж,  інші документи,  передбачені законодавством України.

Частиною 1 статті 60 Закону України “Про автомобільний

транспорт”встановлено, що за порушення законодавства про автомобільний  транспорт до автомобільних перевізників

застосовуються санкції:

надання послуг  

з   перевезень  пасажирів 

та  вантажів  без оформлення документів,  перелік яких визначений статтями 39 та 48

цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян.

У відповідності зі статтею 124 Конституції України, юрисдикція

судів  поширюється  на всі правовідносини, що виникають  у 

державі, водночас частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що

органи державної влади та органи 

місцевого  самоврядування, їх

посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у

спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 36-1 Закону України “Про прокуратуру”,

підставою представництва  у суді

інтересів  держави  - 

наявність  порушень  або 

загрози  порушень

економічних,  політичних  та 

інших  державних інтересів

внаслідок протиправних  дій  (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб,

що вчиняються  у  відносинах між ними або з державою.

Відповідно до статей 11, 71 Кодексу адміністративного

судочинства (далі -КАС) України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на

яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно статті 86 цього ж

Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за свої внутрішнім переконання, що

ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному

дослідженні.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких

позивачем є суб`єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична

особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що

вимоги позивача є обгрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам

справи і підлягають задоволенню.   

На підставі викладеного та керуючись ст. 124 Конституції

України, ст. 48, 60 Закону України "Про автомобільний транспорт", ст.

36-1 Закону України "Про прокуратуру", ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94,

128, 158, 162, 163, 167, 255, 257  КАС

України, суд -

 

ПОСТАНОВИВ

:

 

 Адміністративний

позов задовольнити повністю.

Стягнути з сільськогосподарського товариства з обмеженою

відповідальністю                          

"Сільгосптехніка" (24600, Вінницька область, Крижопільський

район, смт.Крижопіль, вул.Куйбишева, 74, ідентифікаційний код юридичної особи

30685168) на користь Головної державної інспекції на автомобільньму транспорті

в дохід Державного бюджету України (р/р 31111106700002, код ЄДРПОУ 34701167,

держбюджет м. Вінниці 21081100, ГУДКУ у Вінницькій області м. Вінниця МФО

802015) 1700 (одну тисячу сімсот) гривень фінансових санкцій.

 

 

Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена

протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у

повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному

обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на

постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання

заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана

без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга

подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду

апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду

апеляційної інстанції.

 

Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної

сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо

було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була

подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої

інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не

скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

 

 

 

Суддя  (підпис)                                                            Свентух Віталій Михайлович

 

Копія вірна:

Суддя:

Секретар:

 

 

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.08.2009
Оприлюднено22.09.2009
Номер документу4670670
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-3028/09/0270

Постанова від 25.08.2009

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Свентуха В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні