ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2-а-800/10/1970
08 квітня 2010 р.м.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд в складі:
головуючої судді Дерех Н.В.
при секретарі Вальчук І.М.
розглянувши у судовому засіданні справу за позовом прокурора Збаразького району в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Тернопільського територіального управління Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку до відкритого акціонерного товариства «Левада» про стягнення штрафних санкцій
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Збаразького району в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Тернопільського територіального управління Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку, (надалі позивач) звернувся в суд з позовом до відкритого акціонерного товариства «Левада» (надалі відповідач) про стягнення штрафних санкцій на суму 1020 грн.
В судовому засіданні прокурор та представник позивача в судовому засіданні в обґрунтування своїх вимог посилається на те, що за відповідачем станом на день подання позовної заяви рахується заборгованість перед Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, Тернопільського територіального управління Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку із сплати штрафних санкцій за порушення на ринку цінних паперів на суму 1020 грн., просять позов задовольнити повністю.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином, не повідомив причини неприбуття. Тому суд вважає, що справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Оцінивши зібрані по справі докази та дослідивши норми чинного законодавства, заслухавши обґрунтування представника позивача та прокурора, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення, виходячи з наступного.
Статтею 8 п.10 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» передбачено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право: надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.
Судом встановлено, що відповідач в порушення вимог п.1.глави 1, п.1 глави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006р. № 1591 (надалі-Положення) не подавав регулярну інформацію за 2008 р. в загальнодоступній інформаційній базі даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів.
Положенням про розкриття інформації, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006р. № 159, в главі 7 встановлено – емітентами цінних паперів розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні та подання до Комісії.
Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки:
розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії — у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
опублікування у офіційному друкованому виданні — у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
подання до Комісії — не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
При поданні річної інформації до Комісії емітенти, які не визначені в пункті 4 цієї глави, подають (надсилають) річну інформацію до територіального органу Комісії згідно з їх місцезнаходженням.
Постановою від 23.06.2009р. позивачем порушено справу про правопорушення на ринку цінних паперів.
Згідно акту №113-ТЕ про правопорушення на ринку цінних паперів від 15.07.2009р. станом на 01.06.2009 року, і на даний момент, Емітент - відкрите акціонерне товариство «Левада» не подав регулярну інформацію за 2008 р. в загальнодоступній інформаційній базі даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів.
Таким чином, відкритим акціонерним товариством «Левада», як юридичною особою та емітентом, порушено вимоги пункту 1 глави 1 та пункту 1, 5 глави 7 розділу V Положення.
За таких обставин, відповідно до ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку накладає на юридичних осіб штрафи за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання розпоряджень, рішень про усунення порушень щодо цінних паперів – у розмірі до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
Постановою № 113-ТЕ про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 22.07.2008р. до відповідача за вище зазначене правопорушення застосовано санкцію у вигляді накладення штрафу у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1020грн.
Вище вказаною Постановою № 113-ТЕ відповідача було зобов'язано у 15 денний термін з моменту отримання даної постанови перерахувати суму штрафу в дохід Державного бюджету України. Постанову № 113– ТЕ надіслану відповідачеві супровідним листом, відповідачем залишено без виконання. На даний час постанова не оскаржена і не скасована у встановленому законом порядку.
Доказів на підтвердження протилежного відповідачем не подано, а судом не здобуто.
У відповідності до ст. 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку звертається до суду з позовами, у зв'язку з порушенням законодавства України про цінні папери.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.
Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, не оскаржені в установленому порядку відповідачем, а отже підлягають до задоволення в повному обсязі.
Керуючись ст.ст.6, 50, 70, 71, 86, 128, 158, 163, КАС України, Законом України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Позов прокурора Збаразького району в інтересах держави в особі Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Тернопільського територіального управління Державної комісії з цінних паперів і фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства «Левада» про стягнення штрафних санкцій - задовольнити.
Стягнути з відкритого акціонерного товариства «Левада» (вул. Лесі Українки, 28 м. Збараж, код 00382964) 1020 (одну тисячу двадцять) грн. штрафних санкцій в дохід Державного бюджету України на рахунок Управління Державного казначейства в Збаразькому районі в Головному управлінні Державного казначейства України в Тернопільській області № 31114106500198, МФО 838012 код бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106, код одержувача коштів 23588094.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена до Львівського адміністративного апеляційного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд шляхом подання заяви про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня її проголошення та апеляційної скарги протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження або без попереднього подання такої заяви, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви.
Головуючий суддя Дерех Н.В.
копія вірна
Суддя Дерех Н.В.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2010 |
Оприлюднено | 20.07.2015 |
Номер документу | 46730523 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Дерех Н.В.
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Дерех Надія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні