ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2-а-3252/10/1970
"08" листопада 2010 р. м. Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд в складі
головуючого судді Загорського О.О. при секретарі Сень Є.В.,
за участю представника позивача ОСОБА_1,
представник відповідача -не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Тернополі адміністративну справу за позовом Контрольно - ревізійного управління в Тернопільській області до Зеленогайської сільської ради про зобов'язання виконати вимоги, -
ВСТАНОВИВ:
КРУ в Тернопільській області (далі - Позивач) звернулося до суду з позовом до Зеленогайської сільської ради (далі - Відповідач) про зобов'язання виконати вимоги.
В судовому засіданні представник позивача позов підтримав та просив його задовольнити з мотивів викладених у позовній заяві.
Представник відповідача повторно в суд не з'явився, хоча про день, час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином, у відповідності до вимог ст.ст. 33, 35 КАС України - ухвалою суду від 14.10.2010р. про слухання справи яке відбудеться 25.10.2010р. - але представник відповідача у судове засідання не з'явився. В друге відповідач про день, час і місце розгляду справи був повідомлений телефонограмою -отримала її головний бухгалтер ОСОБА_2, /про розгляд справи який відбудеться 08.11.2010р./, але представник відповідача у судове засідання не з'явився.
Суд вважає що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів і за можливе розглянути справу без участі відповідача, представника відповідача, відповідно до положень ст. 128 КАС України.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення виходячи з наступного:
За наслідками ревізії Зеленогайської сільської ради, проведеної за період з 01.07.2007р. по 01.04.2010р. складено акт від 03.06.2010р. № 22-22/16. Ревізією використання бюджетних коштів на поточний ремонт доріг встановлено, що ремонтні роботи доріг, які належать до Зеленогайської сільської ради проводились підрядним способом на підставі договору від 19.11.2008р. №44, укладеного між Відповідачем, в особі сільського голови ОСОБА_3, з малим приватним підприємством «МВМ», на виконання робіт по відновленню (поточного ремонту) доріг, що перебувають у власності Зеленогайської сільської ради, які були зруйновані внаслідок стихії, яка сталася 23-27 липня 2008р., зокрема вулиць Шевченка, Дністрова, с. Печорна, з визначенням вартості виконаних робіт в сумі 117 231 грн.
Перевіркою наявних у сільській раді документів - актів виконаних робіт, дефектних актів, договірних цін, встановлено завищення вартості робіт на - 17 521 грн.
Згідно акту від 21.05.2010р. контрольних обмірів фактично виконаних робіт з поточного ремонту доріг в с. Печорна Заліщицького району було проведено обстеження обсягів виконаних робіт які проведено під час планової ревізії Зеленогайської сільської ради комісією в складі: сільського голови Зеленогайської сільської ради ОСОБА_3, головного бухгалтера сільської ради ОСОБА_2, депутата сільської ради ОСОБА_4, в присутності начальника контрольно-ревізійного відділу в Заліщицькому районі Кальмука В.Я. Загальна площа дороги складає 2 183 м.кв.
Даний акт без заперечень і зауважень був підписаний сільським головою ОСОБА_3, головним бухгалтером сільської ради ОСОБА_2, депутатом сільської ради ОСОБА_4 і в подальшому не оспорювався і не оскаржувався.
При розрахунках за обсяги виконаних робіт по ремонту дороги по вул. Шевченка, в актах виконаних робіт форми КБ-2в за грудень 2008 року на суму 88 331 грн. в п.1 враховано влаштування дорожнього корита в обсязі 2 500 м. кв., тоді як фактично згідно акта контрольних обмірів роботи по влаштуванню дорожнього корита складають 2 183 м.кв. Таким чином, зайво включено обсяг робіт по влаштуванню дорожнього корита в кількості 317м.кв. на суму 364 грн., а також завищено фізичні обсяги улаштування верхнього шару щебеневого покриття дороги в кількості 670 м.кв. на суму 13 740 грн. Отже, по влаштуванню дорожнього корита та щебеневого покриття завищено вартість виконаних робіт на суму 14 104грн.
Разом із адміністративними витратами, іншими супутніми витратами, кошторисним прибуткам та податками в тому числі з ПДВ, загальна сума завищення вартості виконаних робіт становить 17 521грн.
Зазначені обставини підтверджуються актом ревізії, Актом контрольних обмірів фактично виконаних робіт з поточного ремонту доріг в с. Печорна Заліщицького району від 21.05.2010р., порівняльною довідкою по результатах контрольних обмірів фактично виконаних робіт поточного ремонту доріг вулиць с. Печорна поясненнями Зеленогайського сільського голови від 31.05.2010 р.
Контрольно-ревізійним управлінням в Тернопільській області було зобов'язано виконати п.4 обов'язкових вимог від 21.06.2010р. №19-22-13-14/271, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість за невиконані роботи; провести претензійно-позовну роботу з підрядником щодо відшкодування зайвих виплат, шляхом повернення коштів в сумі 17 521грн. до Державного бюджету України.
Станом на 25.10.2010р. Відповідачем не забезпечено виконання вищевказаних вимог, внаслідок чого, збитки заподіяні Державному бюджету України, залишаються невідшкодованими.
Факт наявних і виявлених порушень знайшов своє підтвердження і в поясненні Зеленогайського сільського голови ОСОБА_3 в якому зокрема вказано і те, що адміністрацією району не було залучено спеціалізованих організацій, які б вели технічний нагляд за повнотою та правильністю ведення робіт, а на території сільської ради немає відповідних спеціалістів -кошторисників, які б могли здійснювати технічний нагляд за веденням ремонтних робіт.
Враховуючи, викладене, що завищення витрат на загальну суму 17 521 грн. не заперечується Відповідачем та не було виконано п.4 обов'язкових вимог від 21.06.2010р., заподіяні збитки підлягають стягненню в примусовому порядку.
Відповідно до п.52 Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006р. №550, органи державної контрольно-ревізійної служби здійснюють контроль за усуненням об'єктами контролю порушень законодавства.
Пунктом 10 ст.10 Закону № 2939, контрольно-ревізійним управлінням в областях надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Згідно вимог ст.ст. 69,70 КАСУ доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких окружний адміністративний суд у визначеному порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.
Враховуючи викладене, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, повно, всебічно і об'єктивно з'ясувавши обставини справи, усунувши із судового розгляду все що не має значення для вирішення справи по суті, дослідивши докази в судовому засіданні, суд дійшов висновку, що позов підлягає до задоволення, суд вважає, що позовна заява ґрунтуються на вимогах законодавства.
Керуючись ст.ст. 2,7,11,35,70-72,79,86,128,143,158-163,167 КАС України суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги задовольнити.
Стягнути з Зеленогайської сільської ради (с. Зелений гай, Заліщицького району, Тернопільської області, код ЄДРПОУ 04393226) кошти в сумі 17 521 грн. (сімнадцять тисяч п'ятсот двадцять одна гривня) які перерахувати в дохід Державного бюджету за реквізитами: одержувач -УДК в Заліщицькому районі, ідентифікаційний код 23588792, код класифікації доходів бюджету 21080500, номер рахунку для зарахування коштів 31111090700160, призначення платежу -«інші надходження».
Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10 денний строк з дня постановлення постанови апеляційної скарги у порядок і строки, передбачені статтями 185-187 і 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо вона не скасована, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
/Повний текст постанови виготовлено 11 листопада 2010р./
Головуючий суддя Загорський О.О
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2010 |
Оприлюднено | 20.07.2015 |
Номер документу | 46731375 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Загорський О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні