Ухвала
від 10.02.2011 по справі 7260/10/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Херсонський окружний адміністративний суд

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


УХВАЛА

10 лютого 2011 р.Справа № 2а- 7260/10/2170

Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді: Горшков В.М., в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Херсоні до Товариства з обмеженою відповідальністю "Центуріон продакс" про припинення юридичної особи,

встановив:

Позивач звернувся із адміністративним позовом до юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Центуріон продакс" про припинення юридичної особи та зобов'язання засновника відповідача вчинити дії спрямовані на державну реєстрацію припинення юридичної особи, передбачені ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців".

Провадження в частині позовних вимог щодо зобов'язання засновника товариства з обмеженою відповідальністю "Центуріон продакс" вчинити дії спрямовані на державну реєстрацію припинення юридичної особи, передбачені ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців" необхідно закрити з огляду на наступне.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції - це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.

Пунктом 5 ч. 4 ст. 50 КАС України встановлено, що громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, їх об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Повноваження органів державної податкової служби визначені у ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 24.12.1993р. № 3813-ХІІ (в редакції на станом на 02.12.2010р.), пунктом 17 частини першої якого передбачено, що органи державної податкової служби мають право звертатись у передбачених законом випадках до судових органів із заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

Ні Законом України "Про державну податкову службу в Україні", ні Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" не передбачено право податкових органів звертатись до суду із позовами про зобов'язання юридичної особи вчиняти дії спрямовані на державну реєстрацію припинення юридичної особи, передбачені 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців".

За таких обставин, державна податкова інспекція у м. Херсоні не має повноважень на звернення до суду із такими позовними вимогами.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України,

ухвалив:

Закрити провадження щодо частини позовних вимог про зобов'язання засновника юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю "Центуріон продакс" вчинити дії спрямовані на державну реєстрацію припинення юридичної особи, передбачені ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців" у справі за позовом Державної податкової інспекції у м. Херсоні до товариства з обмеженою відповідальністю "Центуріон продакс" про припинення юридичної особи.

Роз'яснити позивачу, що повторне звернення з такою самою позовною заявою не допускається.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Херсонський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 5-денний строк з дня її проголошення.

Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суду, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги, ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Горшков В.М.

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.02.2011
Оприлюднено20.07.2015
Номер документу46731921
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —7260/10/2170

Постанова від 10.02.2011

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Горшков В.М.

Ухвала від 10.02.2011

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Горшков В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні