Ухвала
від 15.07.2013 по справі 826/9931/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

У Х В А Л А

15 липня 2013 року № 826/9931/13-а

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Федорчука А.Б., при секретарі судового засідання Паньківу В.В. розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу та клопотання

за позовомОСОБА_1 до третя особаІнспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві Товариство з обмеженою відповідальністю «Старкада» провизнання протиправною відмову, скасування реєстрації за участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_2

від відповідача: Шевченко С.В.

від третьої особи: Мізецька О.О., Бессараб Т.В.

ВСТАНОВИВ:

Позивач, в особі ОСОБА_1 (надалі по тексту Позивач), звернувся до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві (надалі по тексту Відповідач), третя особа Товариство з обмеженою відповідальністю «Старкада» (надалі по тексту третя особа) про визнання протиправною відмову Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві у скасуванні реєстрації Декларації про початок виконання підготовчих робіт КВ 030130870316 від 28.03.2013, викладену у листі від 06.06.2013 року №7/26-26/0606/10; скасувати реєстрацію Декларації про початок виконання підготовчих робіт КВ 030130870316 від 28.03.2013, подану товариством з обмеженою відповідальністю «Старкада», щодо проведення підготовчих робіт на земельній ділянці по АДРЕСА_1.

Представником Відповідача - заявлено клопотання про закриття провадження в адміністративній справі, оскільки на його думку дану справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, так як предметом.

Розглянувши заявлене клопотання та вислухавши думку сторін, суд вважає, що дане клопотання не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно зі статтею 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.

Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: 1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; 2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; 3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; 4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів; 5) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України; 6) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.

Судом встановлено, що Позивач просить визнати протиправними дії Відповідача та вчинити певні дії, що по своїй природі поширюється на юрисдикцію адміністративних судів та підсудні розгляду Окружному адміністративному суду міста Києва.

У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Враховуючи вищенаведене, Суд приходить до висновку, що клопотання Відповідача про закриття провадження у справі не підлягає задоволенню, оскільки є передчасним.

З огляду на наведене, керуючись ст. ст. 157, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

Ухвалив:

Відмовити Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві в задоволенні клопотання про закриття провадження у справі.

Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.07.2013
Оприлюднено17.07.2015
Номер документу46736697
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9931/13-а

Ухвала від 15.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 15.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 15.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 17.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Постанова від 07.05.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 24.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Троян Н.М.

Ухвала від 09.08.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Троян Н.М.

Ухвала від 09.08.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Троян Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні