Рішення
від 07.10.2014 по справі 359/1458/13-ц
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Цивільна справа 2/359/897/2013

Провадження 359/1458/13

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 грудня 2013 року Бориспільським міськрайонний судом Київської області в складі:

головуючого судді: Туманової К.Л.,

при секретарях: Поліщук К.В., Дідик А.В., Онішко І.В., Поліщук А.О.,

представника позивача: ОСОБА_1,

відповідача: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Бориспіль цивільну справу за позовом ОСОБА_3 міжрайонного прокурора, який діє в інтересах в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації, Головного управління Держземагенства у Київській області до ОСОБА_4 сільської ради, ОСОБА_2, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, третя особа: Управління Держземагенства у ОСОБА_3 районі, про скасування рішень ОСОБА_4 сільської ради, визнання недійсними державних актів на право власності на земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради та скасування їх державної реєстрації, -

в с т а н о в и в :

В лютому 2013 р. до Бориспільського міськрайонного суду Київської області надійшла справа за позовом ОСОБА_3 міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації, Головного управління Держемагенства у Київській області до ОСОБА_4 сільської ради, ОСОБА_2, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, третя особа: Управління Дерземагентсва у ОСОБА_3 районі, про скасування рішень ОСОБА_4 сільської ради, визнання недійсними державних актів на право власності на земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради та скасування їх державної реєстрації, яку Вищий Спеціалізований Суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ ухвалою від 15.01.2013 р. передав до суду першої інстанці на новий розгляд.

Відповідно до до матеріалів справи, в листопаді 2011 р. позивач ОСОБА_3 міжрайонний прокурор Київської області в інтересах ОСОБА_3 районної державної адміністрації та Головного управління Держекомзему у Київській області звернувся до Бориспільського міськрайонного суду з цивільним позовом до відповідачів ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, ОСОБА_2, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, третя особа: Управління Дерземагентсва у ОСОБА_3 районі, про скасування рішень ОСОБА_4 сільської ради, визнання недійсними державних актів на право власності на земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради та скасування їх державної реєстрації, обґрунтовуючи свої позовні вимоги тим, що ОСОБА_4 сільської радою було прийнято рішення, щодо передачі земельних ділянок у власність відповідачів, на підставі яких останнім було видано державні акти на право власності на земельні ділянки, однак позивач вважає, що прийняті рішення та видані державні акти є незаконними та є такими, що підлягають скасуванню. У зв'язку з чим просить суд скасувати рішення про передачу земельних ділянок у власність відповідачів, скасувати державні акти на право власності виданих на ім'я відповідачів та зобов'язати відповідачів повернути передані їм земельні ділянки у власність держави.

В судовому засіданні позивач ОСОБА_3 міжрайонний прокурор Київської області позов підтримав, а позовні вимоги просив задовольнити. Відповідач ОСОБА_2 в судовому засіданні проти позову заперечував та просив відмовити в задоволенні позовних вимог повністю. Відповідач ОСОБА_4 сільська рада Бориспільського району Київської області в судове засідання свого представника не направила, разом з тим 17.07.2013 р. через канцелярію суду подала заяву відповідно до якої позовні вимоги визнає в повному обсязі, а справу просить слухати у відсутність їхнього представника. Інші відповідачі про справі в судове засідання не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомленні належним чином, причини неявки невідомі, клопотань про перенесення розгляду справи не надходило.

Суд, заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, повно і всебічно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає, що позов підлягає задоволенню зважаючи на наступне.

ОСОБА_3 міжрайонною прокуратурою проведено перевірку щодо законності надання земельних ділянок громадянам ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_10, ОСОБА_14, ОСОБА_11, ОСОБА_8 для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради, за наслідками якої встановлено наступне.

13.09.2007 року ОСОБА_4 сільською радою прийнято рішення № 1456-16-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд гр. ОСОБА_2 в с. Старе Бориспільського району Київської області" на підставі якого ОСОБА_13 видано державний акт ЯЖ № 406545 та зареєстровано за № 010832300372 від 16.05.2008 року.

17.05.2007 року ОСОБА_4 сільською радою прийнято рішення № 858-12-У "Про передачу земельної ділянки у приватну власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, ведення особистого селянського господарства" на підставі якого ОСОБА_6 видано державний акт ЯЖ № 041035 та зареєстровано за № 010732300132 від 26.12.2007 року.

13.09.2007 року ОСОБА_4 сільською радою прийнято рішення № 1457-16-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд гр. ОСОБА_8 в с. Старе Бориспільського району Київської області" на підставі якого ОСОБА_8 видано державний акт ЯЖ № 406546 та зареєстровано за № 010832300369 від 15.05.2008 року.

17.05.2007 року ОСОБА_4 сільською радою прийнято рішення № 887-12-У "Про передачу земельної ділянки у приватну власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, ведення особистого селянського господарства" на підставі якого ОСОБА_10 видано державний акт ЯЖ №041040 та зареєстровано за № 010732300118 від 26.11.2007 року.

17.05.2007 року ОСОБА_4 сільською радою прийнято рішення № 881-12-У "Про передачу земельної ділянки у приватну власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, ведення особистого селянського господарства" на підставі якого ОСОБА_11 видано державний акт ЯЖ №041044 та зареєстровано за № 010732300119 від 26.11.2007 року.

13.09.2007 року ОСОБА_4 сільською радою прийнято рішення № 1455-16-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд гр. ОСОБА_9 в с. Старе Бориспільського району Київської області" на підставі якого ОСОБА_14 видано державний акт ЯЖ № 406543 та зареєстровано за № 010832300390 від 21.05.2008 року,

13.09.2007 року ОСОБА_4 сільською радою прийнято рішення №1370-16-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд гр. ОСОБА_7 в с. Старе Бориспільського району Київської області" на підставі якого ОСОБА_7 видано державний акт.

17.07.2007 року ОСОБА_4 сільською радою прийнято рішення № 1133-14-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку гр. ОСОБА_15 в с. Старе Бориспільського району Київської області" на підставі якого ОСОБА_15 видано державний акт ЯД №788650 та зареєстровано за №010732300138 від 26.11.2007 року.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Згідно п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Статтею 152 вказаного Кодексу передбачено, що власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.

Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів.

Згідно вимог ст. 155 Земельного кодексу України, у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 321 Цивільного кодексу України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

Частина 2 вказаної статті даного Кодексу передбачає, що особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Таким чином, згідно з вимогами ст.ст. 152, 155, 211 Земельного кодексу України державний акт, який виготовлений, виданий та зареєстрований з порушенням вимог чинного земельного законодавства України визнається недійсним в судовому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи 10.06.2004 р. ОСОБА_4 сільською радою Бориспільського району Київської області прийнято рішення про погодження зміни меж адміністративно-територіального утворення с. Старе відповідно до якого погоджено проект зміни адміністративно-теріторіальних утворень с. Старе (а.с. 172), яким передбачається включити в межі села площу 401,62 га за рахунок:

- Земель КСП "Україна" - 327,42 га (ріллі 29,42 га, багаторічних насаджень 25,3 га, сіножатей 80,70 га, пасовищ 68,9 га, господарських дворів 12,5 га, господарських шляхів 3,10 га, полезахисних лісосмуг 0,70 га, лісів 74,1 га, чагарників 8,7 га, під гідротехнічними спорудами 0,20 га, доріг 1,30 га, боліт 15,80 га, пісків 0,30 га, каналів 6,40 га);

- Земель КСП "МАЯК" - 22,8 га ріллі;

- Земель закасу сільської ради - 51,40 га (ріллі 50,4 га, господарських шляхів 1,0 га).

З них для: житлової забудови - 219,40 га, виробничих територій - 143,52 га, земель загального користування - 38,70 га.

Та погодити загальну площу села Старе - 1400,82 га.

Вказаним рішенням було прийнято подати проект зміни меж адміністративно-територіальних утворень с. Старе до ОСОБА_3 районної ради для прийняття рішення про зміну меж с. Старе.

27.07.2004 р. рішенням ОСОБА_3 районної ради Київської області четвертого скликання, про погодження зміни меж адміністративно-територіального утворення села Старе (а.с. 173), розглянуто проект зміни меж адміністративно-територіального обґрунтування його розвитку та схеми генерального плану неаселеного пункту та вирішено, погодити проект зміни адміністративно-територіальних утворень села Старе, яким передбачається включити в межі села площу 401, 62 га за рахунок:

- Земель КСП "Україна" - 327,42 га (ріллі 29,42 га, багаторічних насаджень 25,3 га, сіножатей 80,70 га, пасовищ 68,9 га, господарських дворів 12,5 га, господарських шляхів 3,10 га, полезахисних лісосмуг 0,70 га, лісів 74,1 га, чагарників 8,7 га, під гідротехнічними спорудами 0,20 га, доріг 1,30 га, боліт 15,80 га, пісків 0,30 га, каналів 6,40 га);

- Земель КСП "МАЯК" - 22,8 га ріллі;

- Земель закасу сільської ради - 51,40 га (ріллі 50,4 га, господарських шляхів 1,0 га).

З них для: житлової забудови - 219,40 га, виробничих територій - 143,52 га, земель загального користування - 38,70 га.

Та погодити загальну площу села Старе - 1400,82 га.

Вказаним рішенням було прийнято подати проект зміни меж адміністративно-територіальних утворень с. Старе до Київської обласної ради для прийняття рішення про зміну меж с. Старе.

Однак, в матеріалах справи відсутнє рішення Київської обласної ради, щодо зміни меж с. Старе, у зв'язку з чим судом за клопотанням позивача до Київської обласної ради направлено запит, про надання інформації з приводу прийняття чи неприйняття відповідного рішення, щодо зміни меж с. Старе.

У відповідь на вказаний запит 17.12.2013 р. на адресу Бориспільського міськрайонного суду Київської області надійшов лис № 1889/09 від 13.12.2013 р. зі змісту якого вбачається, що в період з 2008 р. по теперішній час, подання щодо встановлення та зміни меж с. Старе Бориспільського району Київської області, до Київської обласної ради не надходило та відповідно рішення про встановлення та зміну меж с. Старе Бориспільського району Київської області, Київською обласною радою не приймалось.

Таким чином встановлено, що прийняті ОСОБА_4 сільською радою оскаржувані рішення прийняті з порушенням вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України, ст. 116, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, а тому є незаконними та підлягають скасуванню, а державні акти, виготовлені, видані та зареєстровані на підставі вказаних рішень - є недійсними з моменту їх реєстрації.

Крім того, під час передачі спірних земельних ділянок вказаним громадянам, ОСОБА_4 сільською радою було порушено порядок, визначений законодавством, яке діяло на момент прийняття вказаних рішень.

Так, відповідно до ст. 118 Земельного кодексу України (в редакціях, що були чинні на момент прийняття протиправних рішень) громадяни подають заяви до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. Районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Проект відведення земельної ділянки погоджується з органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органами архітектури і охорони культурної спадщини та подається на розгляд відповідних місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування, що у місячний строк розглядає проект відведення та приймає рішення про передачу земельної ділянки у власність.

Статтею 186 Земельного кодексу України (в редакціях, що були чинні на момент прийняття протиправних рішень) передбачено, що проекти відведення земельних ділянок із земель державної чи комунальної власності затверджуються органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які надають і вилучають земельні ділянки.

В ході прокурорської перевірки встановлено, що спірні земельні ділянки в порушення вимог ст. 118, 186 Земельного кодексу України (в редакціях, що були чинні на момент прийняття протиправних рішень) передані у власність вищевказаним громадянам рішеннями ОСОБА_4 сільської ради про передачу земельних ділянок у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, за відсутності розробленого та затвердженого проекту землеустрою.

Статтями 13, 14 Конституції України передбачено, що земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству. Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

На підставі вищевикладеного суд приходить до висновку про доведеність позивачем обставин, щодо незаконності прийнятих Стрівською селищною радою рішень, про передачу земельних ділянок в приватну власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, ведення особистого селянського господарства, визнання недійсними державних актів на право власності виданих на підставі вказаних рішень та про зобов'язання відповідачів повернути вказані земельні ділянки у власність держави.

Керуючись ст. ст. 10, 11, 57, 60, 88, 179, 208, 209, 212 - 215, 218, 223, 294 ЦПК України, ст.ст. 321, ЦК України та ст.ст. 116, 118, 152, 155, 211 ЗК України, ст.ст. 13, 14, 19 Конституції України, суд -

в и р і ш и в:

Позов ОСОБА_3 міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації, Головного управління Держемагенства у Київській області до ОСОБА_4 сільської ради, ОСОБА_2, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, третя особа: Управління Дерземагентсва у ОСОБА_3 районі, про скасування рішень ОСОБА_4 сільської ради, визнання недійсними державних актів на право власності на земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради та скасування їх державної реєстрації - задовольнити повністю.

Скасувати рішення ОСОБА_4 сільської ради від 13.09.2007 року №1456-16-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд гр. ОСОБА_2 в с. Старе Бориспільського району Київської області".

Скасувати рішення ОСОБА_4 сільської ради від 17.05.2007 року №858-12-У "Про передачу земельної ділянки у приватну власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, ведення особистого селянського господарства".

Скасувати рішення ОСОБА_4 сільської ради від 13.09.2007 року №1457-16-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд гр. ОСОБА_8 в с. Старе Бориспільського району Київської області".

Скасувати рішення ОСОБА_4 сільської ради від 17.05.2007 року №887-12-У "Про передачу земельної ділянки у приватну власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, ведення особистого селянського господарства".

Скасувати рішення ОСОБА_4 сільської ради від 17.05.2007 року №881-12-У "Про передачу земельної ділянки у приватну власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, ведення особистого селянського господарства".

Скасувати рішення ОСОБА_4 сільської ради від 13.09.2007 року №1455-16-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд гр. ОСОБА_9 в с. Старе Бориспільського району Київської області".

Скасувати рішення ОСОБА_4 сільської ради від 13.09.2007 року №1370-16-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд гр. ОСОБА_7 в с. Старе Бориспільського району Київської області".

Скасувати рішення ОСОБА_4 сільської ради від 17.05.2007 року №1133-14-У "Про передачу земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування жилого будинку гр. ОСОБА_15 в с. Старе Бориспільського району Київської області".

Визнати недійсним державний акт ЯЖ № 406545 на право власності ОСОБА_2 на земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0615, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, який зареєстрований за № 010832300372 від 16.05.2008 року, та скасувати його державну реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт ЯЖ № 041035 на право власності ОСОБА_6 на земельну ділянку, площею 0,2499 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0602, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, який зареєстрований за № 010732300132 від 26.12.2007 року, та скасувати його державну реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт ЯЖ № 406546 на право власності ОСОБА_8 на земельну ділянку, площею 0,2496 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0614, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, який зареєстрований за №010832300369 від 15.05.2008 року, та скасувати його державну реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт ЯЖ № 041040 на право власності ОСОБА_10 на земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0600, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, який зареєстрований за № 010732300118 від 26.11.2007 року, та скасувати його державну реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт ЯЖ № 041044 на право власності ОСОБА_11 на земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0601, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, який зареєстрований за № 010732300119 від 26.11.2007 року, та скасувати його державну реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт ЯЖ № 406543 на право власності ОСОБА_9 на земельну ділянку, площею 0,2498 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0613, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, який зареєстрований за №010832300390 від 21.05.2008 року, та скасувати його державну реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт ЯД № 788650 на право власності ОСОБА_5 на земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0603, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, який зареєстрований за № 010732300138 від 26.11.2007 року, та скасувати його державну реєстрацію.

Визнати недійсним державний акт на право власності ОСОБА_7 на земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0660, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області та скасувати його державну реєстрацію.

Зобов'язати ОСОБА_2 повернути земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0615, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області до власності держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації.

Зобов'язати ОСОБА_6 повернути земельну ділянку, площею 0,2499 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0602, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області до власності держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації.

Зобов'язати ОСОБА_8 повернути земельну ділянку, площею 0,2496 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0614, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області до власності держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації.

Зобов'язати ОСОБА_10 повернути земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0600, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області до власності держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації.

Зобов'язати ОСОБА_11 повернути земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0601, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області до власності держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації.

Зобов'язати ОСОБА_9 повернути земельну ділянку, площею 0,2498 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0613, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області до власності держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації.

Зобов'язати ОСОБА_5 повернути земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0603, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області до власності держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації.

Зобов'язати ОСОБА_7 повернути земельну ділянку, площею 0,2500 га, з кадастровим номером 3220887600:06:001:0660, для будівництва та обслуговування жилого будинку на території ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області до власності держави в особі ОСОБА_3 районної державної адміністрації.

Стягнути з ОСОБА_4 сільської ради Бориспільського району Київської області, ОСОБА_2, ОСОБА_6, ОСОБА_8, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_9, ОСОБА_5 та ОСОБА_7 на користь держави судові витрати в розмірі 25 грн. 49 коп. з кожного окремо.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня його проголошення до апеляційного суду Київської області через Бориспільський міськрайонний суд Київської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги.

З оригіналом згідно

Суддя: К.Л. Туманова

СудБориспільський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення07.10.2014
Оприлюднено21.07.2015
Номер документу46829840
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —359/1458/13-ц

Рішення від 07.10.2014

Цивільне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Туманова К. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні