ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан
Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"08" липня 2008 р.
Справа №11/3054-А
за позовом Прокурор Дунаєвецького району в інтересах
держави в особі Головна державна інспекція на автомобільному транспорті в особі
Територіального управління у Хмельницькій області
до Приватний підприємець ОСОБА_1 м.
Дунаївці
про стягнення 1700 грн.
Суддя Радченя
Д.І. Секретар судового
засідання Уманціва Н.М.
Представники сторін:
позивача Савченко В.А. -представник за
довіреністю №45 від 15.03.2008р.
відповідача не з'явився
за участю Шкадька В.В. - прокурора відділу
прокуратури Хмельницької області
В судовому засіданні згідно ч.3
ст.160 КАС України проголошено вступну і резолютивну частини постанови.
Прокурор Дунаєвецького району
звернувся до суду з позовом в інтересах
держави на користь урядового органу державного управління, що діє у складі
Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується в особі: Головної державної інспекції
на автомобільному транспорті м. Київ, та його структурного підрозділу
-територіального управління Головної
державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області про
стягнення з відповідача 1700,00 грн. штрафних санкцій за порушення законодавства
про автомобільний транспорт, застосованих постановою №031354 від 03.09.2007р.
Свої вимоги обґрунтовує з посиланням на вимоги Закону України „Про
автомобільний транспорт” (ст.60) та Порядок здійснення державного контролю на
автомобільному транспорті , затверджено постановою КМУ від 08.11.2006р.
Ухвалою господарського суду
Хмельницької області від 21.05.2008 року по позовній заяві відкрито провадження
в адміністративній справі №11/3054-А та призначено судовий розгляд справи.
В судовому засіданні 08.07.2008
року представники позивача та прокуратури позовні вимоги підтримують, вказуючи,
що вони підтверджені матеріалами справи та відповідають вимогам чинного
законодавства.
В судовому засідання представник
відповідача не з'явився, витребуваних судом документів та письмового
заперечення по справі не подав. При
цьому повістки та ухвали йому вручені 26.05.2008р., що
підтверджується повідомленням №3660839.
Згідно ч. 2 ст. 158 КАС України,
неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або
третьої особи, які прибули в судове засідання, або неповідомлення ним про
причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.
Тому, для уникнення зловживання
правом з боку відповідача, суд вважає за необхідне вирішити дану справу по суті
відповідно до ч. 6 ст. 71 КАС України на основі наявних у ній доказів.
Суд оцінивши подані сторонами по
справі документи рахує їх достатніми для прийняття рішення по суті.
Розглядом матеріалів справи
встановлено наступне:
ОСОБА_1 зареєстрований як суб'єкт
підприємницької діяльності -фізична особа, про що видано свідоцтво про державну
реєстрацію.
21.08.2007р. держінспектором Дук
В.А. та Кулик В.Б. проведено перевірку транспортного засобу -Даймлер Крайслер
н.з НОМЕР_1, що належить ОСОБА_1, та встановлено, що водій, керуючи автомобілем
здійснював перевезення пасажирів по маршруту Блищанівка - Хмельницький з
відсутньою ліцензійною карткою, квитково-обліковим листом, чим порушено ст. 39
Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про автомобільний
транспорт”.
Постановою №031354 від 03.09.2007р.
у відповідності до абз. 2 ч. 1 с. 60 Закону України „Про внесення змін до
Закону України „Про автомобільний транспорт”, до відповідача застосовано
фінансові санкції в сумі 1700, 00 грн.
Досліджуючи надані сторонами
докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в
сукупності, судом враховується наступне.
Відповідно до ч. 2 ст.124
Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що
виникають у державі.
Законом України „Про автомобільний
транспорт” №2344-ІІІ від 05.04.2004р. (із мінами та доповненнями, внесеними
Законом України „Про внесення змін до Закону України „Про автомобільний
транспорт” від 23.02.2006р. №3492-IV) -передбачено, що державному контролю підлягають усі транспортні засоби
українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення
пасажирів та вантажів на території України. Державний контроль автомобільних
перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових
перевірок (ст. 6) .Державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання,
які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог
законодавства про автомобільний
транспорт здійснює урядовий орган
державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті .
Контрольно-наглядові функції у
сфері автомобільного транспорту загального користування покладено на Головну
державну інспекцію на автомобільному транспорті
та її територіальні органи, що визначено Положеннями про Головну державну
інспекцію на автомобільному транспорті (затверджено постановою Кабінету
Міністрів України від 08.09.2004р. №1190 ) та про територіальні органи Головної
державної інспекції на автомобільному транспорті (затверджено Наказом
Міністерства транспорту та зв'язку України від 14.12.2005р. №888)
Стаття 20 Закону передбачає, що
конструкція та технічний стан транспортних засобів, а
також їх частини мають
відповідати вимогам, порядок
визначення яких установлює Кабінет Міністрів України.
Відповідно до п. 2 ч.1 ст. 60
Закону за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних
перевізників застосовуються санкції , в тому числі надання послуг з
перевезень пасажирів та
вантажів без оформлення
документів, перелік яких визначений
статтями 39 та 48 цього Закону,
- штраф у розмірі ста
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Процедура здійснення державного
контролю на автомобільному транспорті регулюється Порядком здійснення
державного контролю на автомобільному транспорті. Перевірка відповідача
здійснювалась у відповідності до Порядку здійснення державного контролю на
автомобільному транспорті загального користування ( затвердженого постановою
КМУ від 29.01.2003р. №143 )
За результатами протоколу, за
порушення законодавства про автомобільний транспорт начальником територіального
управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у
Хмельницькій області винесено постанову про застосування до відповідача у
відповідності до абз. 2 ч.1 ст.60 Закону фінансових санкцій в сумі 1700, 00
грн.
Відповідач доказів, які б
спростовували встановлені позивачем факти порушень, не подав. При цьому судом
зважається на те, що дії позивача під час проведення перевірки та складання
протоколу, постанови №031354 від 03.09.2007р. про застосування фінансових
санкцій не оскаржені та не скасовані, доказів про сплату 1700,00 грн. штрафних
санкцій відповідачем суду не подано.
За таких обставин, позовні вимоги
про стягнення з відповідача 1700, 00 грн. штрафних санкцій за порушення
законодавства про автомобільний транспорт підтверджені матеріалами справи та
підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 6, 14, 71, 86, 94,
104, 158-163, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні
положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О
В И В :
Позов
прокурора Дунаєвецького району в інтересах держави на користь урядового органу
державного управління, що діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується
в особі: Головної державної інспекції на автомобільному транспорті м. Київ, та
його структурного підрозділу -територіального управління Головної державної інспекції на
автомобільному транспорті у Хмельницькій області м. Хмельницький до Приватного підприємця
ОСОБА_1м. Дунаївці про стягнення 1 700, 00 грн. штрафу задоволити.
Стягнути з приватного підприємця
ОСОБА_1 АДРЕСА_1(ідентифікаційний код НОМЕР_2)
на користь Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в
особі його структурного підрозділу -територіального управління Головної державної інспекції на
автомобільному транспорті у Хмельницькій області (в доход державного бюджету
України, на рахунок №31115106700158 ВДК у Дунаєвецькому районі, код ЄДРПОУ
23565271, банк УДК у Хмельницькій
області, МФО 815013, код платежу 21081100)
1700,00 грн. штрафу.
Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони
та інші особи, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному
порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження
подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається
протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до
Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо
інше не встановлено КАСУ, набирає законної сили після закінчення строку подання
заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було
подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у
строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після
закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо
його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду
справи.
Суддя
Д.І. Радченя
Віддрук. прим. :
- до справи,
- позивачу,
- відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2008 |
Оприлюднено | 23.09.2009 |
Номер документу | 4690179 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Радченя Д.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні