Ухвала
від 12.12.2014 по справі 497/3235/14-к
БОЛГРАДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

БОЛГРАДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

12.12.2014

Єдиний унікальний № 497/3235/14-к

Провадження № 1-кс/497/409/14

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12.12.2014 року м. Болград

Болградський районний суд Одеської області

в особі слідчого судді - ОСОБА_1

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання прокурора прокуратури Болградського району Одеської області, юриста 1 класу ОСОБА_3 про призначення позапланової виїзної ревізії,

В С Т А Н О В И В:

11 грудня 2014 року прокурор прокуратури Болградського району Одеській області, юрист 1 класу ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про призначення позапланової виїзної ревізії в зв`язку з досудовим розслідуванням по кримінальному провадженні, внесеному в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 12014160270001128 від 27.11.2014 року.

З поданого клопотання вбачається, що 27.11.2014 року до Болградського РВ ГУМВС України в Одеській області від депутатів Болградської міської ради Одеської області надійшла заява про невиконання робіт за договором з ремонту дороги в м. Болград, укладеним між Болградською міською радою Одеської області в особі Болградського міського голови ОСОБА_4 та Товариства з обмеженою відповідальністю РБІ (надалі ТОВ «РБІ») в особі директора ОСОБА_5 в серпні 2013 року.

Дане повідомлення зареєстровано в журналі єдиного обліку і за даним фактом відразу ж було внесено відомості в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 12014160270001128 та розпочато досудове розслідування.

Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що 01 серпня 2013 року між Болградською міською радою Одеської області та ТОВ «РБІ» було укладено договір № 59, згідно якого ТОВ «РБІ» зобов`язувалось виконати капітальний ремонт дороги по вулиці Терещенка в м. Болград Одеської області.

20 грудня 2013 року сторонами по договору, збоку Болградської міської ради Одеської області в особі заступника міського голови по виконавчому комітету ОСОБА_6 та з боку ТОВ «РБІ» ОСОБА_5 , було підписано акт прийому виконаних робіт на загальну суму 61 640,69 гривен.

Платіжними дорученнями № 7 від 08 травня 2014 року та № 29 від 10 травня 2014 року було перераховано на рахунок ТОВ РБІ вищезазначену суму.

При цьому, в зазначеній вище заяві вказується, що під час огляду дороги на місцевості, здійсненого депутатами-заявниками 24 листопада 2014 року, ними було встановлено, що роботи, зазначені в акті прийому-передачі як виконані, фактично здійснені не були.

Прокурор обґрунтовує клопотання тим, що в рамках даного кримінального провадження для встановлення законності та обґрунтованості взаєморозрахунків між Болградською міською радою Одеської області та ТОВ РБІ необхідно провести виїзну позапланову ревізію в ТОВ «РБІ» із проведенням зустрічної звірки з Болградською міською радою Одеської області щодо виконання вищезазначеного договору.

В судовому засідання прокурор підтримав подане клопотання і доводи викладені в ньому, пояснивши, що в зв`язку зі збиранням доказів по названому кримінальному провадженню виникла необхідність у визначенні законності та обґрунтованості проведених розрахунків між Болградською міською радою Одеської області та ТОВ «РБІ» для чого необхідні фахові та спеціальні знання, а тому слід призначити позапланову виїзну ревізію, проведення якої доручити Державній фінансовій інспекції в Одеській області в строк з 15.12.2014 року по 31.12.2014 року.

Дослідивши доводи прокурора, викладені в клопотанні, ознайомившись із матеріалами кримінального провадження, вважаю, що клопотання обґрунтоване та підлягає задоволенню, виходячи із наступного:

Доказами в кримінальному провадженні в розуміння ст. 84 КПК України є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.

Відповідно до положень ст. 93 ч.1, ч.2 КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Прокурор, здійснюючи нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, уповноважений:

- призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом (ст. 36 ч.2 п.6 КПК України);

- погоджувати або відмовляти у погодженні клопотань слідчого до слідчого судді про проведення слідчих (розшукових) дій, негласних слідчих (розшукових) дій, інших процесуальних дій у випадках, передбачених цим Кодексом, чи самостійно подавати слідчому судді такі клопотання (ст. 36 ч.2 п.10 КПК України).

Порядком взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України, затвердженого Наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19 жовтня 2006 року N 346/1025/685/53, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за N 1166/13040 (надалі Порядок) визначено порядок призначення і організацію органами ДКРС ревізій за зверненнями правоохоронних органів.

Так, п.2.4 Порядку Позапланова виїзна ревізія на об`єкті контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним:

-постанови про призначення ревізії та відповідного рішення суду, яке є дозволом для органу ДКРС на проведення ревізії, у якому зазначаються: підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення, номер, дата та підстави порушення кримінальної справи, орган, що порушив кримінальну справу, - для ревізії у суб`єкта господарювання, який не віднесено Законом до підконтрольних установ;

- постанови про призначення ревізії, винесеної після порушення кримінальної справи проти посадових (службових) осіб об`єкта контролю - підконтрольної установи. Якщо справу порушено не проти цих осіб, а за певним фактом, що стосується діяльності підконтрольної установи, до постанови додається дозвіл суду на проведення ревізії;

- інформації про факти, що свідчать про порушення об`єктом контролю - підконтрольною установою законів, та рішення суду про дозвіл на проведення ревізії, який надає органам ДКРС право на проведення ревізії, у якому зазначаються підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення.

З огляду на викладене, слідчий суддя вважає, що дійсно проведення позапланової виїзної ревізії ТОВ «РБІ» з обов`язковим проведенням зустрічної перевірки з Болградською міською радою Одеської області законності та обґрунтованості взаєморозрахунків що стосуються, укладеного договору між цими особами з приводу проведення капітального ремонту дороги по вулиці Терещенка в м. Болград, Одеської області, має істотне доказове значення для цього кримінального провадження.

Таким чином, враховуючи, що з матеріалів кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве та особливе значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, оскільки вона буде сприяти встановленню причини несвоєчасного виконання договору, а іншими способами отримати такі докази є неможливим, слідчий суддя вважає за можливе задовольнити клопотання прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 36, 84, 93, 309 КПК України, Порядком взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України, затвердженого Наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19 жовтня 2006 року N 346/1025/685/53, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р. за N 1166/13040, слідчий суддя -

У Х В А Л И В:

Клопотання прокурора прокуратури Болградського району Одеської області, юриста 1 класу ОСОБА_3 про призначення позапланової виїзної ревізії задовольнити.

Призначити позапланову виїзну ревізію в Товаристві з обмеженою відповідальністю «РБІ» (ЄДРПОУ 38184767) за період з 01.01.2013 по 30.11.2014, з обов`язковим проведенням зустрічної звірки з Болградською міською радою Одеської області (ЄДРПОУ 04057008) з метою встановлення законності та обґрунтованості взаєморозрахунків між цими суб`єктами за договором, укладеним у даному періоді, обставин виконання умов договору, проведення і здачі робіт при здійсненні капітального ремонту дороги та дотримання вимог чинного законодавства при веденні фінансового обліку та бухгалтерської звітності ТОВ «РБІ».

Проведення позапланової виїзної ревізії доручити ревізорам Державної фінансової інспекції в Одеській області в період з 15.12.2014 року по 31.12.2014 року включно.

На вирішення Державної фінансової інспекції в Одеській області поставити наступні питання:

- на підставі яких документів (розпорядчих рішень і т.п.) ТОВ «РБІ» уклало з Болградською міською радою Одеської області договір № 59 від 01.08.2013 року та отримало кошти за ним;

- чи проводились фактично роботи по капітальному ремонту дороги по вул. Терещенка в м. Болград Одеської області, відповідно до умов вищезазначеного договору, в позитивному випадку - в якому обсязі та на яку суму фактично виконані роботи;

- чи відповідають обсяги фактично виконаних робіт даним актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, кошторису та фактично проведеній оплаті, чи має місце завищення обсягів виконаних робіт, на яку суму;

- якщо обсяги фактично виконаних робіт не відповідають даним, зазначеним в акті приймання виконаних будівельних робіт, кошторису та фактично проведеній оплаті, яка сума грошових коштів перерахована Болградською міською радою безпідставно;

- яким чином ТОВ «РБІ» розпорядилось грошовими коштами, які надходили від Болградської міської ради Одеської області на виконання зазначеного договору;

- чи мали місце порушення чинного законодавства в діях службових осіб ТОВ «РБІ», Болградської міської ради Одеської області (її виконавчих органів) при проведенні взаєморозрахунків, ким саме допущені порушення, до яких наслідків вони призвели;

- чи були державі, Болградській міській раді Одеської області, ТОВ «РБІ», іншим особам завдані збитки при виконанні вищезазначеного договору, в якому розмірі завдані збитки, з чиєї вини були завдані збитки.

Державній фінансовій інспекції в Одеській області залучити до проведення ревізії відповідних фахівців для проведення контрольних замірів ремонтних робіт дорожнього покриття та інших робіт, визначення вартості таких робіт, визначення вартості використаних матеріалів, стадії ремонтних робіт, на якій об`єкт знаходяться на теперішній час.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудБолградський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення12.12.2014
Оприлюднено13.01.2023
Номер документу46968364
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —497/3235/14-к

Ухвала від 12.12.2014

Кримінальне

Болградський районний суд Одеської області

Кодінцева С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні