Постанова
від 20.07.2015 по справі 821/1466/15-а
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 липня 2015 р.м. ХерсонСправа № 821/1466/15-а

          Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Варняка С.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю "ЮЖНИЙ - АКВА" про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені,

встановив:

Звернувшись до суду, позивач посилається на те, що згідно зі звітом за формою 10-ПІ №487 від 22.04.2015 р. за 2014 рік, відповідач повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції у розмірі 4987,50 грн. за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Розрахований позивачем розмір пені по сплаті адміністративно-господарських санкцій складає 139,72 грн.

Оскільки вищезазначені суми відповідачем не сплачено, утворилася заборгованість у розмірі 5127,22 грн.

Просить суд стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "ЮЖНИЙ - АКВА" на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції у розмірі 4987,50 грн. та пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 139,72 грн.

Представник позивача справу просив розглядати без його участі, позов просив задовольнити в повному обсязі.

Відповідач до суду не прибув, письмових заперечень на позов не надав, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Виходячи з викладеного, суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.

Дослідивши докази суд встановив наступне.

19 січня 2015 року відповідач надав до позивача звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за формою 10-ПІ, у звіті в рядку 1 "середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу" зазначено 8 осіб, у рядку 03 "кількість інвалідів-штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях" – 1, у рядку 02 "середньооблікова кількість штатних працівників, яким встановлена інвалідність" - 0.

Вирішуючи спір, суд виходить з такого.

Згідно до ст. 18 Закону від 21.03.1991 № 875-XII "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (далі - Закон № 875-XII), в редакції від 06.10.2005 року, забезпечення прав інвалідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.

Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно до ч.1 ст. 19 Закону № 875-XII для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону № 875-XII, підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Таким чином, за 1 робоче місце, призначених для працевлаштування інвалідів і не зайнятих інвалідами в 2014 році, відповідач до повинен був самостійно сплатити адміністративно-господарські санкції у розмірі 4987,50 грн. Дана сума заборгованості підтверджується документами - звітом за формою 10-ПІ від 19.01.2015 р. за 2014 рік та розрахунком заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій. Розмір пені в сумі 139,72 грн. підтверджується розрахунком пені на суму заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій. Оскільки вищезазначені суми відповідачем не сплачено, утворилася заборгованість на загальну суму 5127,22 грн. (4987,50+139,72=5127,22.

Таким чином, приймаючи до уваги вищевикладене, а також те, що заборгованість по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені, відповідачем не сплачено, сума заборгованості складає 5127,22 грн.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. 8, 9, 12, 19, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

постановив:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "ЮЖНИЙ - АКВА" (код ЄДРПОУ 37352945) на користь Херсонського обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів (код ЄДРПОУ 37959779) адміністративно - господарські санкції у розмірі 4987 (чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят сім) грн. 50 коп. та пеню за порушення термінів сплати адміністративно - господарських санкцій у розмірі 139 (сто тридцять дев'ять) грн. 72 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Варняк С.О.

кат. 10.3.4

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.07.2015
Оприлюднено24.07.2015
Номер документу47073064
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/1466/15-а

Постанова від 20.07.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

Ухвала від 14.05.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Варняк С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні