Ухвала
від 16.07.2015 по справі 904/3362/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

16.07.15р. Справа № 904/3362/15

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТА-ФЛЕКС", м. Дніпропетровськ, вул. Червона, 15

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТА-ФЛЕКС", м. Дніпропетровськ, вул. Червона, 15, код ЄДРПОУ 38528959

про визнання банкрутом

Представники:

від кредиторів: представники не з'явились

від боржника: ліквідатор Лала А.М.

ВСТАНОВИВ:

До господарського суду Дніпропетровської області надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТА-ФЛЕКС", м. Дніпропетровськ, вул. Червона, 15, код ЄДРПОУ 38528959 про порушення провадження у справі про самобанкрутство згідно зі ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою від 20.04.2015 р. заяву про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТА-ФЛЕКС", м. Дніпропетровськ, вул. Червона, 15, код ЄДРПОУ 38528959 прийнято до розгляду.

Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТА-ФЛЕКС", м. Дніпропетровськ, вул. Червона, 15, код ЄДРПОУ 38528959 порушено 28.04.2015 р.

Постановою від 12.05.2015р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - голову ліквідаційної комісії Лалу Артем Миколайович (м. Верхньодніпровськ Дніпропетровської області, вул. Молодіжна, 7, ідентифікаційний номер 3171012892).

Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення ліквідатора, встановлено наступне.

Відповідно до ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч.1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання за місцезнаходженням банкрута.

Згідно довідок Управління Держземагенства у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області №9-411-0.2-2001/2-15 від 27.05.2015р., Центру надання послуг, повязаних з використанням атотранспортних засобів, з обслуговування м. Дніпропетровськ та Солонянського району №1 підпорядкованого ГУМВС України в Дніпропетровській області №14/1ЦНП-1569 від 23.05.2015р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області № 07.1/07.1-09/3460 від 22.05.2015р., Територіального управління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області №1389-14/05 від 03.06.2015р. за боржником земельних ділянок, автотранспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, великотоннажних, технологічних транспортних засобі та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна №38066310 від 26.05.2015 р. відомості щодо обтяження нерухомого майна банкрута в реєстрах відсутні.

Згідно Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №47252442 від 19.06.2015р. інформація щодо обтяження рухомого майна банкрута відсутня.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців №20403519 від 08.04.2015р. записів щодо наявності філій та представництв банкрута не знайдено.

Згідно довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №09/04/11549/НК від 04.06.2015р. відомості щодо реєстрації цінних паперів банкрута відсутні.

Відповідно до довідки ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровськ Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області №19379/04-62-10-019 від 09.06.2015р. рахунки банкрута у банківських установах закрито.

Під час ліквідаційної процедури ліквідатором виявлено грошові кошти у касі банкрута в розмірі 7160,00грн. Зазначені кошти ліквідатором включено до ліквідаційної маси банкрута.

Відповідно до ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" виявлені грошові кошти спрямовано на часткове погашення вимог кредиторів першої черги, а саме 6090,00грн. - судовий збір за подання до суду заяви про порушення справи про банкрутство та 1070,00грн. - вимоги ТОВ "КОМПАНІЯ "ПРАВЬ".

Таким чином, стягнути дебіторську заборгованість не представляється можливим. З огляду на викладене, реалізація ліквідаційної маси не проводилось, договори купівлі-продажу не укладались.

Крім того, відповідно до ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.

Згідно із ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

З метою виявлення кредиторів банкрута в порядку ч. 3, 4 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" судом оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом на офіційному веб - сайті Вищого господарського суду України в мережі інтернет №17894 від 12.05.2015р.

Ухвалою суду від 02.07.2015р. затверджено реєстр вимог кредиторів з наступними вимогами.

- Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ПРАВЬ", м. Дніпропетровськ - 1218,00грн. (1 черга), 1479500,00грн. (4 черга), з яких погашено 1070,00грн.;

- Публічне акціонерне товариство "Інтеркредитбанк", м. Дніпропетровськ - 23053276,75грн. (4 черга), 933043,35грн. (6 черга).

Встановлені вимоги кредиторів залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна боржника.

Згідно п.5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Крім того, до суду надійшло клопотання ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська б/н б/д про зобов'язання ліквідатора надати документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута та не затверджувати звіт ліквідатора до проведення перевірки банкрута.

Розглянувши зазначене звернення встановлено наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.

Згідно ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», сторони у справі про банкрутство - кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут).

Статтею ст. 22 ГПК України передбачено, що тільки сторони по справі мають право заявляти клопотання у справі.

Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська не є кредитором банкрута, та відповідно й стороною у даній справі.

З огляду на викладене, суд позбавлений права розглядати та приймати відповідні рішення за такими клопотаннями.

Одночасно суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.

Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.

Як вбачається з матеріалів справи ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство боржника відповідно до поштового повідомлення про вручення ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська отримала 07.05.2015р. (т.с. 1, а.с. 95).

На час розгляду справи ДПІ у Бабушкніському районі м. Дніпропетровська не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків.

З огляду на викладене, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.

Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.

Згідно до п. 1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 46 цього Закону.

Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.41, 45, 46, п.1, ч. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -.

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТА-ФЛЕКС", м. Дніпропетровськ, вул. Червона, 15, код ЄДРПОУ 38528959.

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІТА-ФЛЕКС", м. Дніпропетровськ, вул. Червона, 15 (ЄДРПОУ 38528959).

Провадження у справі припинити.

Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Суддя Д.М. Полєв

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення16.07.2015
Оприлюднено24.07.2015
Номер документу47105649
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/3362/15

Ухвала від 16.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 09.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 02.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 02.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 02.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 19.06.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 10.06.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 02.06.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 18.05.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

Ухвала від 18.05.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Полєв Дмитро Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні