Ухвала
від 21.07.2015 по справі 757/25189/15-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/25189/15-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 липня 2015 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого слідчої групи Головного слідчого управління МВС України ОСОБА_3 про проведення обшуку в рамках досудового розслідування в кримінальному провадженні за № 12014000000000034 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209 та ч. 1 ст. 364 КК України,

В С Т А Н О В И В :

у провадження слідчого судді надійшло клопотання слідчого слідчої групи Головного слідчого управління МВС України ОСОБА_3 , погоджене заступником начальника відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення обшуку в приміщеннях за місцем знаходження Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України за адресою: м. Київ, вул. Цитадельна, 7-А.

За змістом клопотання, Головним слідчим управлінням МВС України здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 12014000000000034 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209 та ч. 1 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службовими особами Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України (далі Держінвестпроект) у період 2012-2014 років через підконтрольне підприємство ДП «Державна інвестиційна компанія» на підставі довгострокових договорів (строком на 10-15 років) надано ряд позик, здійснено інвестицій та поповнень статутного капіталу підприємств, створених напередодні для реалізації національних проектів, а саме: ДП «Національний проект «Ел Ен Джі Термінал», ДП «Грін Енерго», ТОВ «ТД «Борисфен», ТОВ «Боржава резорт», ТОВ «Біонік Девелопмент», ПрАТ «МЗП «Калинка», ДП «Дирекція з будівництва та управління «Повітряний експрес» та інших інфраструктурних об`єктів Київського регіону», ДП «Національний проект «Відкритий світ», ДП «Національні інфраструктурні проекти», ДП «Олімпійська надія - 2022», ДП «Національний проект «Якісна вода» та інші.

Фактично діяльність вказаних підприємств була спрямована не на реалізацію національних проектів: «Енергія природи» (його складової «Енергія Біомаси»), «LNG Термінал», «Якісна вода», «Відкритий світ», «Технополіс» та «Олімпійська надія-2022» (та його складової «Боржава-Резорт»), «Технополіс» (та його складової «Біонік Хілл»), «Нове життя», а на виведення державних коштів в тіньовий обіг, перерахування їх на рахунки компаній, розташованих в офшорних зонах, та подальше привласнення вищевказаних коштів, а також коштів, інвестованих Китайською Народною Республікою, в загальній сумі близько 2 млрд. грн. та послідуючої їх легалізації (відмивання).

Таким чином, службовими особами Держінвестпроекту за попередньою змовою групою осіб, в тому числі службовими особами ТОВ «Боржава резорт», ТОВ «Біонік Девелопмент», ДП « Національний проект «Ел Ен Джі Термінал», ТОВ ТД «Борисфен», ДП «Дирекція з будівництва та управління національним проектом «Повітряний експрес» та інших інфраструктурних об`єктів Київського регіону», ДП «Грін Енерго», ДП «Національний проект «Відкритий світ» та іншими особами вчинено заволодіння державними коштами в особливо великих розмірах та їх послідуюча легалізація (відмивання).

З`ясовано, що вказані грошові кошти в загальній сумі 567 млн. грн. в період листопада-грудня 2011 року в якості поповнення статутного капіталу були перераховані Держінвестпроектом на рахунок ДП «Державна інвестиційна компанія», звідки в подальшому за сприяння службових осіб Держінвестпроекту - перераховані в якості позик, інвестицій, поповнень статутного капіталу на рахунки вищевказаних підприємств, а також службових осіб ДП «Державна інвестиційна компанія» ОСОБА_5 та ОСОБА_6 .

Факти легалізації коштів шляхом їх перерахування на рахунки іноземних компаній за придбання фактично підконтрольних ОСОБА_7 та його оточенню юридичних осіб підтверджуються, в тому числі, і узагальненими матеріалами Держфінмоніторингу.

Окрім того, розслідуванням одного із епізодів злочинної діяльності службових осіб вказаних вище підприємств встановлено, що у вищезазначений спосіб було здійснено заволодіння бюджетними коштами в сумі 165 млн. грн., які були надані в якості довгострокової позики для ТОВ «Боржава Резорт», та в подальшому їх легалізацію (відмивання) шляхом їх перерахування на рахунки іноземних компаній, зокрема, Korsk Enterprises LTD, Yonkers Marketing LTD, Barrons LTD, Lambscroft Ventures Limited, Septemero Holdings Limited, Talemba Holdings Limited, Adoramus Investment Limited, Teleferic Holdings Gmbh, Lambscroft Ventures Limited, Glenshaw Limited, Trivinto Limited, Donini Holdimgs Limited, Retoohs Holding Llp, Monstarol Holding Ltd, Velma Operations Ltd, Wetherby International Ltd, Klikate Limited, в якості оплати за придбані частки у статутних капіталах українських підприємства (за значно завищеними цінами) і придбання за дані кошти ряду земельних ділянок на території Воловецького та Міжгірського районів Закарпатської області.

Зокрема, земельні ділянки придбані та зареєстровані за підконтрольними злочинній групі наступними підприємствами: ТОВ «Карпати Тур Груп» (код ЄДРПОУ 33763180); ТОВ «Боржава СКІ» (код ЄДРПОУ 33328793); ТОВ «Боржава Бальнеріо» (код ЄДРПОУ 35745412); ТОВ «Боржава Резорт» (код ЄДРПОУ 35104676); ТОВ «Профіт Консалтинг Груп» (код ЄДРПОУ 34527841); ТОВ «Соломія» (код ЄДРПОУ 32741187); ТОВ «Воловецький завод продтоварів» (код ЄДРПОУ 00377868); ТОВ «Карпатія Холдинг» (код ЄДРПОУ 38863606); ТОВ «Фортуна затишок» (код ЄДРПОУ 38963105); ТОВ «Боржава Резорт Холдінг» (код ЄДРПОУ 38865708); ТОВ «Боржава Девелопмент» (код ЄДРПОУ 38910231); ТОВ «Думка» (код ЄДРПОУ 32610424); ТОВ «Боржава Інвест» (код ЄДРПОУ 38928102); ТОВ «Боржава Ленд» (код ЄДРПОУ 38939512); ТОВ «Таурус Проперті» (код ЄДРПОУ 38970070); ТОВ «Таурус Естейт» (код ЄДРПОУ 38956632); ТОВ «Таурус Інвест» (код ЄДРПОУ 38962929); ТОВ «Таурус Ленд» (код ЄДРПОУ 38969992).

Факт пов`язаності вказаних юридичних осіб між собою, їх причетності до заволодіння бюджетними коштами з подальшою їх легалізацією (відмиванням), у тому числі і шляхом придбання земельних ділянок на території Закарпатської області, окрім отриманих оперативним шляхом даних, підтверджується також матеріалами кримінального провадження.

Окрім того, досудовим розслідуванням встановлено, що вищевказані земельні ділянки, шляхом придбання яких було легалізовано привласнені бюджетні кошти, виділялися на підставних осіб з метою їх безперешкодного відчуження на користь зазначених юридичних осіб та збільшення кримінальних прибутків причетними до вчинення цих злочинів осіб. Так, вказані незаконні дії організовували та втілювали у життя голова Держінвестпроекту ОСОБА_7 за попередньою змовою із службовими особами Держземагенства у Закарпатській області та Міжгірської і Воловецької райдержадміністрацій, на території яких і виділялися земельні ділянки.

Кількість земельних ділянок, які перебувають у власності вказаних вище причетних до описаних злочинних дій суб`єктів господарювання, підтверджує те, що набувалося право власності на них саме у зазначений злочинний спосіб. Тобто, за попередньою домовленістю із посадовими особами Держінвестпроекту та підконтрольних йому підприємств службові особи Держземагенства у Закарпатській області та Міжгірської і Воловецької райдержадміністрацій, зловживаючи своїм службовим становищем та використовуючи адміністративний вплив, як керівників державних установ, шляхом прийняття незаконних рішень та дачі усних злочинних наказів і розпоряджень підлеглим працівникам, організовували оформлення документації щодо виділення у дозволених чинним законодавством площах земельних ділянок на підставних осіб. В подальшому, ці псевдовласники земельних ділянок, нібито, видавали нотаріально посвідчені довіреності (хоча нічого про це не знали та довіреностей не надавали) для вчинення дій по розпорядженню вказаними земельними ділянками довіреним злочинній групі особам, які в подальшому укладали договори купівлі-продажу цих земельних ділянок на користь зазначених вище юридичних осіб.

У такий спосіб злочинна група здійснила легалізацію привласнених бюджетних коштів, провівши їх по нотаріально посвідчених договорах в якості оплати за придбані земельні ділянки (насправді кошти нікому не сплачувалися), а також легалізувала незаконно виділені на підставних осіб земельні ділянки шляхом їх відчуження на користь підконтрольних ОСОБА_7 та його оточенню юридичних осіб, що в подальшому, при викритті цих злочинних дій, унеможливлює повернення в судовому порядку вказаних земель на користь держави, так як зазначені підприємства є законними вигодонабувачами.

Сприяли вчиненню вказаних протиправних дій по заволодінню чужим майном в особливо великих розмірах з подальшою його легалізацією (відмиванням) два приватних нотаріуси Київського міського нотаріального округу - ОСОБА_8 та ОСОБА_9 . Про сприяння цих нотаріусів вчиненню злочинною групою описаних злочинів та їх обізнаність у злочинності цих дій свідчить наступне:

- всі договори купівлі-продажу земельних ділянок (понад 400 штук) оформляли та посвідчували нотаріуси - ОСОБА_8 та ОСОБА_9 ;

- фактично псевдовласники земельних ділянок є жителями Закарпатської області, земельні ділянки також знаходяться у Закарпатській області, тобто і договори купівлі-продажу логічно повинні були б укладатися та посвідчуватися у місцевих нотаріусів, а їх посвідчували лише два нотаріуси із міста Києва;

- нотаріус ОСОБА_8 є двоюрідною сестрою ОСОБА_7 ; окрім того, сам ОСОБА_10 (рідний брат ОСОБА_8 та двоюрідний брат ОСОБА_7 ) також має безпосереднє відношення до діяльності вказаної злочинної групи, так як до 10.09.2012 являвся засновником ТОВ «Боржава Резорт», а також на цей час є засновником та директором ТОВ «Грінфілд Альянс», на яке було перераховано бюджетні кошти ТОВ «Боржава Резорт» за посередництва іноземної компанії «Septemero Holdings Limited» за придбання частки у статному капіталі ТОВ «Профіт Консалтинг Груп».

Крім того, аналізом виписок руху коштів по рахунках причетних до заволодіння бюджетними коштами підконтрольних злочинній групі підприємств встановлено, що бюджетні кошти у значних сумах, окрім вищевказаних підприємств, перераховувалися також на рахунки ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ТОВ «Альтеренерго» (код ЄДРПОУ 35679452), ТОВ «Науково-дослідницький центр «АСК» (код ЄДРПОУ 36756794), ТОВ "Свалява Ленд" (код 39120859), ТОВ "Ленд Ліс" (код 39010869), ТОВ "Акванова" (код 35679452), ТОВ "Проффіт Менеджмент" (код 34614918), ТОВ «Едуком» (код 34914117), ТОВ "Ленд Ліс Проффіт" (код 39021248), ТОВ "Ленд Ліс Проперті" (код 39021171), ТОВ "Ленд Ліс Про" (код 39021520), ТОВ "Грін-Ленд" (код 39004327), ТОВ "Постачтехсервіс" (код 38882985), ТОВ "Ленд Ліс Інновація" (код 39021379) в основному в якості поворотної та безповоротної фінансової допомоги.

Аналізом реєстраційних справ підприємств та витягів із ЄДРПОУ встановлено, що засновниками, керівниками та підписантами цих юридичних осіб є група одних і тих саме фізичних та юридичних осіб, а також вони зареєстровані за одними і тими ж юридичними адресами.

Крім того, розслідуванням іншого епізоду злочинної діяльності групи встановлено, що у вищезазначений спосіб було здійснено заволодіння бюджетними коштами в сумі 95,55 млн. грн., які були надані в якості довгострокової позики для ТОВ «Торговий Дім «Борисфен», та в подальшому їх легалізацію (відмивання) шляхом їх перерахування на рахунки іноземних компаній в якості оплати за придбані частки у статутних капіталах українських підприємства (за значно завищеними цінами).

Зважаючи на вищеописані обставини, окрім перелічених суб`єктів господарювання, під час досудового розслідування отримано фактичні дані, які дають підстави вважати, що до вчинення вказаних злочинів з використанням рахунків компаній-нерезидентів причетні також наступні фізичні особи: ОСОБА_7 (і.к. НОМЕР_1 ); ОСОБА_13 (і.к. і.к. НОМЕР_2 ); ОСОБА_10 (і.к. НОМЕР_3 ); ОСОБА_8 (і.к. НОМЕР_4 ); ОСОБА_6 (і.к. НОМЕР_5 ); ОСОБА_14 (і.к. НОМЕР_6 ); ОСОБА_15 (і.к. НОМЕР_7 ); ОСОБА_16 (і.к. НОМЕР_8 ); ОСОБА_17 (і.к. НОМЕР_9 ); ОСОБА_18 (і.к. НОМЕР_10 ), на рахунки яких перераховувалися бюджетні кошти та в подальшому знімалися готівкою.

Також під час розслідування кримінального провадження встановлено, що на протязі 2011-2014 років службовими особами Держінвестпроекту було здійснено розкрадання державних коштів у сумі понад 56 млн. грн., шляхом створення умов для перемоги у державних закупівлях, проведених вказаним центральним органом виконавчої влади, пов`язаним з його керівництвом юридичними особами, зокрема: ТОВ «Глорія» (код 31964888), ГО «Розмай» (код 25881148), ТОВ «ФінПР» (код 36858112), ТОВ «Лерон Тревел Менеджмент» (код 36683260), ТОВ АО «Арцінгер» (код 36958968), ТОВ «Гештальт консалтиг груп» (код 22899521), ТОВ «Космополіт менеджмент» (код 35254870), МПП «Елетек» (код 13673189), ТОВ «Сон-це» (код 35977969), ПП «Ландграф» (код 21834436), ТОВ «Вістка» (код 33301970), ТОВ «Дрім хаус» (код 36047970), ТОВ «Київський міжнародний інститут» (код 13684906), ПрАТ «Агенство інфоком» (код 1193840) та ТОВ «Саркетинг сервіс» (код 34431421).

За результатами проведення вищевказаних незаконних державних закупівель, з зазначеними компаніями були укладені в основному договори про надання послуг (з розміщення реклами, виготовлення відеороликів, презентації, проведення конференцій та ін.), ціна яких була значно завищена або які взагалі не виконувалися, а лише підроблялися документи щодо їх виконання.

Враховуючи вищевикладене та безпосередню причетність до вчинення вищевказаних кримінальних правопорушень службових осіб Держінвестпроекту, у сторони обвинувачення є достатні підстави вважати, що за місцем реєстрації Держінвестпроекту (код 37508308) за адресою: м. Київ, вул. Цитадельна, 7-А, можуть знаходитись речі та документи, пов`язані з діяльністю Держінвестпроекту та підконтрольних йому підприємств по взаємовідносинам з вищевказаними підприємствами та фізичними особами, які відображають обставини перерахування державних коштів: первинні фінансово-господарські та бухгалтерські документи; документи, на підставі яких було прийнято рішення про перерахування коштів (надання позик) вказаним юридичним та фізичним особам (у тому числі документів щодо погодження вказаних рішень у структурних відділах підприємства); документи, на підставі яких було перераховано грошові кошти зазначеним юридичним та фізичним особам; документи, надані вказаними юридичними та фізичними особами з метою розгляду питання щодо отримання позик; документи щодо виконання умов договорів (погашення заборгованостей); документи щодо осіб, які приймали рішення про надання вказаних позик; внутрішні документи, які регламентували виділення позик, надання інвестицій та інші.

Також, підтвердженням того, що за вказаною адресою можуть знаходитися зазначені речі та документи є й те, що в м. Києві на вул. Цитадельній, 7-А, зареєстровані ДП «Грін Енерго», ДП «Дирекція з будівництва та управління «Повітряний експрес» та інших інфраструктурних об`єктів Київського регіону», ДП «Національний проект «Ел Ен Джі Термінал», ДП «Національний проект «Відкритий світ», ДП «Національні інфраструктурні проекти», ДП «Олімпійська надія - 2022», ДП «Національний проект «Якісна вода». Одноосібним засновником і власником цих державних підприємств є Держінвестпроект.

Сторона кримінального провадження зазначає, що з метою виявлення та фіксації обставин вчинення кримінальних правопорушень, у досудового слідства виникла необхідність у проведенні обшуку за адресою: вул. Цитадельна, 7-А, в зв`язку з чим, клопотання просить задовольнити.

Згідно норми ч. 1 ст. 107 КПК України фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

В судовому засіданні слідчий, яким внесене клопотання, клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи та на долучені до матеріалів клопотання документи.

Судовим розглядом встановлено, що Головним слідчим управлінням МВС України здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 12014000000000034 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209 та ч. 1 ст. 364 КК України.

Обшук, у відповідності з ст. 234 КПК України, проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Згідно ч. 5 ст. 234 КПК України слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведене наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення; відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

У разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке наряду з іншими відомостями, повинно містити відомості про речі, документи або осіб, яких планується відшукати.

Заслухавши пояснення сторони кримінального провадження, дослідивши матеріали клопотання, яким обґрунтовується внесене клопотання, враховуючи правову кваліфікацію правопорушення, відомості за яким внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, слідчий суддя дійшов висновку, що слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, дані про яке містяться у витягу з ЄРДР, що вишукувані речі мають значення для досудового розслідування та відомості, які в них містяться, можуть бути доказами під час судового розгляду, та можуть знаходитися за адресою: м. Київ, вул. Цитадельна, 7-А, а відтак, слідчий суддя приходить до висновку про наявність підстав для задоволення даного клопотання.

Разом з тим, входячи з аналізу положень ст. 234 КПК України, слідчий суддя не вбачає підстав для надання дозволу на відшукання та вилучення комп`ютерної техніки, оскільки, метою проведення обшуку, в першу чергу, є виявлення та фіксація відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, і вказаної мети можливо досягти без вилучення комп`ютерної техніки, а з вилученням носіїв інформації з такої техніки.

Наряду з цим, вважаю виправданим обмеження прав власника житла чи іншого володіння на його недоторканість в межах даного кримінального провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 107, 234-236, 309 КПК України, слідчий суддя -

У Х В А Л И В :

клопотання слідчого слідчої групи Головного слідчого управління МВС України ОСОБА_3 про проведення обшуку в рамках досудового розслідування в кримінальному провадженні за № 12014000000000034 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209 та ч. 1 ст. 364 КК України задовольнити частково.

Надати слідчому слідчої групи Головного слідчого управління МВС України капітану міліції ОСОБА_3 дозвіл на проведення обшуку в приміщеннях за адресою: м. Київ, вул. Цитадельна, 7-А, які на праві власності належать державі Україна з метою встановлення, виявлення та вилучення предметів, речей та документів, що стосуються діяльності Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України (код ЄДРПОУ 37508308), ДП «Державна інвестиційна компанія» (код 37176130), ДП «Національний проект «Ел Ен Джі Термінал» (код 37450164), ДП «Національний проект «Грін Енерго» (код 37814558), ТОВ «ТД «Борисфен» (код 23734466), ТОВ «Боржава резорт» (код 35104676), ТОВ «Біонік Девелопмент» (код 38291999), ПрАТ «МЗП «Калинка» (код 00377041), ДП «Дирекція з будівництва та управління «Повітряний експрес» та інших інфраструктурних об`єктів Київського регіону» (код 37635024), ДП «Національний проект «Відкритий світ» (код 37450075), ДП «Національні інфраструктурні проекти» (код 37450065), ДП «Олімпійська надія 2022» (код 37771551), ДП «Національний проект «Якісна вода» (код 37882408), ТОВ «Карпати Тур Груп» (код ЄДРПОУ 33763180); ТОВ «Боржава СКІ» (код ЄДРПОУ 33328793); ТОВ «Боржава Бальнеріо» (код ЄДРПОУ 35745412); ТОВ «Боржава Резорт» (код ЄДРПОУ 35104676); ТОВ «Профіт Консалтинг Груп» (код ЄДРПОУ 34527841); ТОВ «Соломія» (код ЄДРПОУ 32741187); ТОВ «Воловецький завод продтоварів» (код ЄДРПОУ 00377868); ТОВ «Карпатія Холдинг» (код ЄДРПОУ 38863606); ТОВ «Фортуна затишок» (код ЄДРПОУ 38963105); ТОВ «Джерела Поділля» (код ЄДРПОУ 38962976), ТОВ «Аква Інвест Груп» (код ЄДРПОУ 38546941), ТОВ «Боржава Резорт Холдінг» (код ЄДРПОУ 38865708); ТОВ «Боржава Девелопмент» (код ЄДРПОУ 38910231); ТОВ «Думка» (код ЄДРПОУ 32610424); ТОВ «Боржава Інвест» (код ЄДРПОУ 38928102); ТОВ «Боржава Ленд» (код ЄДРПОУ 38939512); ТОВ «Таурус Проперті» (код ЄДРПОУ 38970070); ТОВ «Таурус Естейт» (код ЄДРПОУ 38956632); ТОВ «Таурус Інвест» (код ЄДРПОУ 38962929); ТОВ «Таурус Ленд» (код ЄДРПОУ 38969992), ТОВ «Альтеренерго» (код ЄДРПОУ 35679452), ТОВ «Науково-дослідницький центр «АСК» (код ЄДРПОУ 36756794), ТОВ "Свалява Ленд" (код 39120859), ТОВ "Ленд Ліс" (код 39010869), ТОВ "Акванова" (код 35679452), ТОВ "Проффіт Менеджмент" (код 34614918), ТОВ «Едуком» (код 34914117), ТОВ "Ленд Ліс Проффіт" (код 39021248), ТОВ "Ленд Ліс Проперті" (код 39021171), ТОВ "Ленд Ліс Про" (код 39021520), ТОВ "Грін-Ленд" (код 39004327), ТОВ "Постачтехсервіс" (код 38882985), ТОВ "Ленд Ліс Інновація" (код 39021379), ТОВ «Глорія» (код 31964888), ГО «Розмай» (код 25881148), ТОВ «ФінПР» (код 36858112), ТОВ «Лерон Тревел Менеджмент» (код 36683260), ТОВ АО «Арцінгер» (код 36958968), ТОВ «Гештальт консалтиг груп» (код 22899521), ТОВ «Космополіт менеджмент» (код 35254870), МПП «Елетек» (код 13673189), ТОВ «Сон-це» (код 35977969), ПП «Ландграф» (код 21834436), ТОВ «Вістка» (код 33301970), ТОВ «Дрім хаус» (код 36047970), ТОВ «Київський міжнародний інститут» (код 13684906), ПрАТ «Агенство інфоком» (код 1193840) та ТОВ «Саркетинг сервіс» (код 34431421), їх службових осіб та засновників, в тому числі ОСОБА_7 (і.к. НОМЕР_1 ); ОСОБА_13 (і.к. НОМЕР_2 ); ОСОБА_10 (і.к. НОМЕР_3 ); ОСОБА_8 (і.к. НОМЕР_4 ); ОСОБА_6 (і.к. НОМЕР_5 ); ОСОБА_14 (і.к. НОМЕР_6 ); ОСОБА_15 (і.к. НОМЕР_7 ); ОСОБА_16 (і.к. НОМЕР_8 ); ОСОБА_17 (і.к. НОМЕР_9 ); ОСОБА_18 (і.к. НОМЕР_10 ), компаній-нерезидентів Korsk Enterprises LTD, Yonkers Marketing LTD, Barrons LTD, Lambscroft Ventures Limited, Septemero Holdings Limited, Talemba Holdings Limited, Adoramus Investment Limited, Teleferic Holdings Gmbh, Lambscroft Ventures Limited, Glenshaw Limited, Trivinto Limited, Donini Holdimgs Limited, Retoohs Holding Llp, Monstarol Holding Ltd, Velma Operations Ltd, Wetherby International Ltd, Klikate Limited, а також інших юридичних осіб і компаній-нерезидентів, які мають значення для кримінального провадження, а саме:

- печаток, первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів (договорів, в тому числі інвестиційних, позики, застави та поруки, з усіма змінами, доповненнями (додатками); реєстраційних справ (установчих документів); специфікацій; актів прийому-передачі; накладних; податкових накладних; рахунків-фактур; платіжних доручень; книг обліку придбання та продажу товарів, надання послуг, виконання робіт; реєстрів виданих та отриманих податкових накладних); документів, на підставі яких було прийнято рішення про перерахування коштів (надання позик) вказаним юридичним та фізичним особам (в тому числі документів щодо погодження вказаних рішень); документів, на підставі яких було перераховано грошові кошти зазначеним юридичним та фізичним особам; документів наданих вказаними юридичними та фізичними особами з метою розгляду питання щодо отримання позики (в тому числі договорів генерального підряду, анкет заявників, реєстраційних, документів, в тому числі договорів генерального підряду, меморандумів, фінансової звітності, техніко-економічних обґрунтувань, державних експертиз інвестиційних проектів); конкурсних пропозицій; протоколів засідання конкурсного (інвестиційного) комітету та інших документів, пов`язаних з його діяльністю; документів щодо виконання умов договорів (погашення заборгованостей); листування з вказаними юридичними та фізичними особами; звітів щодо використання перерахованих коштів та виконання умов договорів, реалізації проектів; документів щодо службових осіб даних підприємств; банківських документів зазначених юридичних та фізичних осіб; фінансових планів на 2011 2014 р.р., звітів про їх виконання, звітів про фінансові результати;

? контрактів, наказів про призначення, особових справ, функціональних обов`язків, відомостей щодо перебування на лікарняному, у відпустках голови Держінвестпроекту ОСОБА_7 та його заступників; членів конкурсної (інвестиційної) комісії; радників; працівників Держінвестпроекту, які були відповідальні за реалізацію національних проектів та виконання інвестиційних договорів і договорів позики;

? документів щодо створення та діяльності конкурсного (інвестиційного) комітету ДП «Державна інвестиційна компанія» та Держінвестпроекту, внесення змін до їх складу, положення про комітет, протоколів засідань конкурсного (інвестиційного) комітету, документів, що регламентували діяльність комітету та утворювалися в процесі його діяльності, конкурсної документації;

- усіх документів, що стали підставою для видачі Держінвестпроектом наказів №76 від 12.09.2011 «Про забезпечення реалізації у 2011 році бюджетної програми Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України «Державна підтримка реалізації національних проектів на умовах співфінансування»; №145-07 від 17.07.2012 «Деякі питання реалізації національного проекту «Повітряний експрес» - залізничне пасажирське сполучення м. Київ міжнародний аеропорт «Бориспіль» і будівництво інших інфраструктурних об`єктів Київського регіону»; №201-07 від 22.10.2012 «Деякі питання реалізації національного проекту «LNG Україна» - створення інфраструктури постачання скрапленого газу в Україну»; №207-07 від 30.10.2012 «Деякі питання реалізації національного проекту «Відкритий світ» - створення інформаційно-комунікаційної освітньої мережі національного рівня на базі технологій радіозв`язку четвертого покоління (4G)»; №174-07 від 10.09.2012, яким затверджено Порядок конкурсного відбору суб`єктів господарювання, що беруть участь у реалізації національних проектів (їх складових), для надання державної підтримки на умовах спів фінансування; №175-07 від 10.09.2012, яким затверджено склад Конкурсної комісії з надання державної підтримки з метою реалізації національних проектів на умовах співфінансування; №217-07 від 12.11.2012 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України», а також самих наказів та інших документів (наказів, положень, інструкцій), які стосуються діяльності Держінвестпроекту та реалізації національних проектів;

? документів в повному обсязі щодо прийняття рішення про оголошення, проведення конкурсу з відбору суб`єктів господарювання для надання державної підтримки на умовах співфінансування за наступними національними проектами: «LNG Термінал», «Енергія природи», «Якісна вода», «Відкритий світ», «Технополіс» та «Олімпійська надія-2022»;

? документів щодо стану реалізації та техніко-економічних обґрунтувань національних проектів: «Енергія природи» (його складової «Енергія Біомаси»), «LNG Термінал», «Якісна вода», «Відкритий світ», «Технополіс» та «Олімпійська надія-2022» (та його складової «Боржава-Резорт»), «Технополіс» (та його складової «Біонік Хілл»), «Нове життя»;

? документів, які подавалися Держінвестпроектом до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України та Кабінету Міністрів України з метою включення до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» видатків для Держінвестпроекту та в подальшому внесення змін до нього Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» від 12 травня 2011 року № 3315-VI;

? документів, що стосуються створення, функціонування та ведення Державного реєстру національних проектів;

? електронних носіїв інформації (жорсткі диски, флеш-накопичувачі, диски тощо), яка містить вищевказану інформацію, а також: зіпсованих документів; чистих аркушів або бланків документів з відбитками печаток цих підприємств; чорнових записів; блокнотів; робочих зошитів; документів з вільними зразками почерку та підпису службових осіб і працівників перелічених вище установ, підприємств та фізичних осіб.

В решті вимог клопотання - відмовити.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Виготовлено в 2-ох оригінальних примірниках

Прим. № 1 - зберігається у справі №757/25189/15-к

Прим. № 2 та належним чином завірена копія ухвали видано слідчому слідчої групи Головного слідчого управління МВС України капітану міліції ОСОБА_3 .

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення21.07.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу47266695
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку в рамках досудового розслідування в кримінальному провадженні за № 12014000000000034 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209 та ч. 1 ст. 364 КК України

Судовий реєстр по справі —757/25189/15-к

Ухвала від 21.07.2015

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Гладун Х. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні