Справа № 369/7466/15-к
Провадження № 1-кс/369/1621/15
УХВАЛА
Іменем України
14.07.2015 року м. Київ
Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі: слідчого судді ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Києво-Святошинського РВ ГУМВС України в Київській області старшого лейтенанта міліції ОСОБА_3 про проведення позапланової ревізії, по матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015110200002148 від 12.06.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України (чинна до 04.06.2014),-
ВСТАНОВИВ:
14 липня 2015 року до суду звернувся старший слідчий ОСОБА_3 про проведення позапланової ревізії.
Своє клопотання слідчий мотивував тим, що слідчим СВ Києво-Святошинського РВ ГУМВС України в Київській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12015110200002148 від 12.06.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України (чинна до 04.06.2014) розпочатого за рапортом о/у СКР щодо зловживання службовим становищем посадовими особами Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради, які зменшили для ТОВ «Житлоінбуд-1» розмір пайової участі у зв`язку із будівництвом об`єктів соціальної інфраструктури с. Петропавлівська Борщагівка, внаслідок чого місцевим бюджетом недоотримано кошти.
В ході досудового розслідування установлено, під час раніше проведеної перевірки прокуратурою Києво-Святошинського району встановлено наступне: відповідно до рішення Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради № 164 від 29.01.2014 «Про затвердження змін до Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури с. Петропавлівська Борщагівка, у випадку добровільної участі замовників будівництва багатоповерхових об`єктів житлової забудови у будівництві (реконструкції) об`єктів соціальної інфраструктури на території с. Петропавлівська Борщагівка величина пайової участі для таких замовників будівництва становить 0,01% від загальної кошторисної вартості будівництва відповідного об`єкту.
Так, Петропавлівсько-Борщагівською сільською радою делеговано генеральній будівельній організації ТОВ «Житлоіндбуд-1» функції замовника на будівництво об`єктів соціальної інфраструктури комунальної власності, з якою укладено три договори на здійснення будівництва об`єктів соціальної інфраструктури комунальної власності.
В подальшому, ТОВ «Житлоіндбуд-1» із забудовниками с. Петропавлівська Борщагівка укладено 13 договорів про участь у будівництві соціальної інфраструктури на загальну суму 27287848,40 гривень.
Одночасно з цим, установлено, що ТОВ «Житлоіндбуд-1» самостійно здійснює будівництво житлової забудови з медичним закладом та нежитловими приміщеннями по вул. Садовій, 1, 1-А в с. Петропавлівська Борщагівка.
У зв`язку із будівництвом вищевказаних об`єктів, сільською радою укладено з ТОВ «Житлоіндбуд-1» три договори про пайову участь у створенні інфраструктури сіл Петропавлівська Борщагівка та Чайки Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради на суму 2534,65 грн., 2436,51 грн. та 145,53 грн. відповідно.
Сільською радою до вказаного забудовника застосовано відсоткову ставку у розмірі 0,01% від загальної кошторисної вартості будівництва відповідного об`єкту лише на підставі того, що вказаним забудовником здійснюється будівництво об`єктів соціальної інфраструктури с. Петропавлівська Борщагівка.
Проте, слід зазначити, що кошти за які ТОВ «Житлоіндбуд-1» здійснюється будівництво об`єктів соціальної інфраструктури в с. Петропавлівська Борщагівка є коштами, отриманими від інших забудовників с. Петропавлівська Борщагівка, з якими вказаним товариством укладено договори про участь у будівництві соціальної інфраструктури, а не власними коштами підприємства.
Таким чином, зменшення для ТОВ «Житлоіндбуд-1» розміру пайової участі у зв`язку із будівництвом об`єктів соціальної інфраструктури с. Петропавлівська Борщагівка не відповідає чинному законодавству та здійснене посадовими особами Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради шляхом зловживання своїм службовим становищем в інтересах третіх осіб, а саме ТОВ «Житлоіндбуд-1».
Внаслідок протиправних дій посадових осіб Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради бюджет с. Петропавлівська Борщагівка недоотримав кошти у розмірі 2570675,74 грн., що є збитками нанесеними місцевому бюджету.
З огляду на зазначені обставини, для забезпечення повного і об`єктивного досудового розслідування вказаного кримінального провадження виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності ТОВ «Житлоіндбуд-1» (код ЄДРПОУ 36106386), що в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області по вул. Шкільна, 25-А, для з`ясування окремих питань фінансово-господарської діяльності.
У зв`язку з викладеним, 12.07.2015 слідчим, відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 40, ч. 3 ст. 110 КПК України винесено постанову про призначення позапланової ревізії.
Згідно зі ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон) головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в бюджетних установах, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів, або використовують державне чи комунальне майно, та інше.
Згідно з ч.ч. 6-8 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Аналізуючи викладене, призначення та проведення позапланової виїзної ревізії можливе виключно на підставі судового рішення.
З огляду на зазначені обставини, для забезпечення повного об`єктивного досудового розслідування вказаного кримінального провадження виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності ТОВ «Житлоіндбуд-1» (код ЄДРПОУ 36106386), що розташоване в с. Петропавлівська-Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області по вул. Шкільна, 25-А.
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив задоволити.
Згідно ч. 1 ст. 107 КПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалося.
Судове засідання проводиться у відсутність посадових осіб ТОВ «Житлоіндбуд-1» з метою унеможливлення завчасного знищення та приховування зазначених у клопотанні документів та речей.
Розглянувши документи та інші матеріали додані до клопотання та керуючись спеціальним Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», суд вважає що клопотання підлягає задоволенню, оскільки питання, які планується з`ясувати у ході позапланової виїзної ревізії мають значення для досудового розслідування та відповідно до ст.2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» віднесена до компетенції органів державного фінансового контролю.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 40, 93, 132 КПК України, Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» , суд,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015110200002148 від 12.06.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України (чинна до 04.06.2014) на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності ТОВ «Житлоіндбуд-1» (код ЄДРПОУ 36106386), що розташоване в с. Петропавлівська-Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області по вул. Шкільна, 25-А та зустрічних звірок, необхідних для проведення позапланової ревізії.
Проведення ревізії доручити службовим особам Державної фінансової інспекції у Київській області.
В ході проведення позапланової ревізії на вирішення службовим особам Державної фінансової інспекції в Київській області поставити наступні питання:
1.1.Чи на законних підставах ТОВ «Житлоіндбуд-1» з Петропавлівсько-Борщагівською сільською радою укладено договори про делегування генеральній будівельній організації функцій замовника на будівництво об`єкту соціальної інфраструктури комунальної власності?
1.2.Чи належним чином ТОВ «Житлоіндбуд-1» виконуються умови договорів про делегування генеральній будівельній організації функцій замовника на будівництво об`єкту соціальної інфраструктури комунальної
власності?
1.3.Чи на законних підставах посадовими особами Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради прийнято рішення № 164 від 29.01.2014 «Про затвердження змін до Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури с. Петропавлівська Борщагівка» на підставі якого у випадку добровільної участі замовників будівництва багатоповерхових об`єктів житлової забудови у будівництві (реконструкції) об`єктів соціальної інфраструктури на території с. Петропавлівська-Борщагівка величина пайової участі для таких замовників будівництва становить 0,01% від загальної кошторисної вартості будівництва відповідного об`єкту та чи спричинено збитки бюджету у зв`язку із прийняттям вищевказаного рішення?
1.4.Чи на законних підставах ТОВ «Житлоіндбуд-1» укладено договори із забудовниками с. Петропавлівська Борщагівка про участь у будівництві об`єкту соціальної інфраструктури?
1.5.Ким, коли, на підставі чого та в якому розмірі ТОВ «Житлоіндбуд-1» витрачені кошти, які надійшли на рахунки товариства від забудовників Києво-Святошинського району на виконання договорів про участь у будівництві об`єкту
соціальної інфраструктури?
1.6.Чи за цільовим призначенням ТОВ «Житлоіндбуд-1» витрачено кошти, які надійшли на рахунки товариства від забудовників Києво-Святошинського району на виконання договорів про участь у будівництві соціальної інфраструктури, а саме чи на виконання умов договорів про делегування генеральній будівельній організації функцій замовника на будівництво об`єкту соціальної інфраструктури комунальної власності?
1.7.Чи відповідає сума витрачених ТОВ «Житлоіндбуд-1» коштів, отриманих від забудовників Києво-Святошинського району на виконання умов договорів про участь у будівництві об`єкту соціальної інфраструктури, фактично виконаним ТОВ «Житлоіндбуд-1» роботам по здійсненню будівництва об`єктів соціальної інфраструктури комунальної власності?
Надати можливість інспекторам Державної фінансової інспекції у Київській області в ході проведення позапланової ревізії ТОВ «Житлоіндбуд-1» та зустрічних звірок ознайомлюватися з оригіналами нормативних, фінансово-господарських, бухгалтерських, інших документів та робити їх копії, які можливо будуть надаватись інспекторам на підтвердження проведення фінансово-господарської діяльності.
Визначити термін проведення позапланової виїзної ревізії п`ятнадцять робочих днів починаючи з 25.07.2015 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Києво-Святошинський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 14.07.2015 |
Оприлюднено | 17.03.2023 |
Номер документу | 47310521 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Києво-Святошинський районний суд Київської області
Дубас Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні