Постанова
від 23.07.2010 по справі 3-2007/10
НОВОКАХОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Новокаховський міський суд Херсонської області

м. Нова Каховка, пр. Дніпровський, 1а, 74900, (05549) 4-26-60

23 липня 2010 року суддя Новокаховського міського суду Херсонської області Чирський Г.М., за участю прокурора Покрищенко П.В. розглянувши матеріали, які надійшли від відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю УСБ України в Херсонській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, українку, громадянку України, уродженку ІНФОРМАЦІЯ_2, мешкає за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Томарине, вул. Чапаева, буд. №22, спеціаліст II категорії з питань землеустрою Томаринської сільської ради Бериславського району, являється посадовою особою органів місцевого самоврядування 15 ранг ' 6 категорії, уповноваженою на виконання функцій держави, до адміністративної відповідальності відповідно до вимог Закону України «Про боротьбу з корупцією» притягується вперше, -

встановив:

Відповідно до розпорядження голови Томаринської сільської ради № 15 від 10.09.2002 р. ОСОБА_1 призначена на посаду згідно Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", в обов'язки якої входить здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержання землевласниками та землекористувачами земельного та екологічного законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до їх цільового призначення, а також складання звітності перед районним відділом земельних ресурсів щодо використання та охорони земель державної власності на території сільської ради.

В ході перевірки встановлено, що на території Томаринської сільської ради знаходяться земельні ділянки (паї) сільськогосподарського призначення громадян: ОСОБА_2, яка померла 02.02.2009 року, площею 12,28 га; ОСОБА_3, який помер 14.11.2009 року, площею 6,14 га та ОСОБА_4, який помер 21.її.2008 року, площею 6,39 га -

Згідно зі ст. 1277 Цивільного кодексу України, відповідні органи місцевого самоврядування зобов'язані своєчасно виявляти спадщину (у даному випадку земельні паї) померлих громадян, тобто спадкове майно, яке залишилося після смерті спадкодавця і на яке ніхто зі спадкоємців не претендує протягом року. Крім того, органи місцевого самоврядування зобов'язані своєчасно звертатися до суду з метою визначення відумерлої спадщини померлих громадян у судовому порядку. Суд визнає таке майно відумерлим за заявою органу місцевого самоврядування, який претендує на дане майно. Якщо таке судове рішення виноситься то право розпоряджатися майном переходить до органу місцевого самоврядування, який може користуватися чи розпоряджатися ним.

Оскільки прав на спадщину зазначених земельних ділянок ніхто з родичів не заявляв, її безкоштовно обробляє СТОВ "Берегиня" (директор ОСОБА_5А.) де

воно займається вирощуванням зернових культур (ячмінь), тобто здійснює підприємницьку діяльність з метою отримання прибутку. При цьому вищезазначені земельні ділянки використовуються без відповідних договорів оренди.

ОСОБА_1 відповідно до своїх посадових інструкцій, повинна була ініціювати процес отримання права власності на спадщину померлих громадян (земельні паї).

Станом на 03.06.2010 року ОСОБА_1, як посадова особа органу місцевого самоврядування, ніяких заходів для звернення землі в дохід держави не вжила, в результаті чого місцевий бюджет за оренду землі недоотримав грошові кошти у сумі )ЛИЗЬКО 1000 грн.

З метою приховування вказаних правопорушень ОСОБА_1, під час іідготовки офіційної інформації до відділу Держкомзему у Бериславському районі іедотримує вимоги Постанови KM України "Про порядок ведення державного емельного кадастру" №-15 від 12.01.1993 року та Інструкції зі складання форми 6-зем їакону України "Про місцеве самоврядування", так як не вносить дані про функціонування незаконного користувача на землях Томаринської сільської ради.

З метою перевірки інформації щодо скоєння правопорушення Бериславським 1РВ Управління СБ України в Херсонській області був направлений офіційний запит ^-71/30/16-225 від 11.05.2010 року до Томаринської сільської ради Бериславського айону. 25.05.2010 року за №-30/17-204 до Бериславського МРВ Управління СБ країни в Херсонській області надійшла офіційна інформація підготовлена агрєбаєвою А.Г., яка містила недостовірні відомості. Остання, перебуваючи у ружніх стосунках з керівником вказаного підприємства отримувала незаконно атеріальні блага, шляхом придбання сільськогосподарської продукції (пшеницю, ¦імінь та інше) у вказаного підпримства за ціною (тарифом), яка є істотно нижчою д їх фактичної (дійсної) вартості. Крім того, директор СТОВ «Берегиня» надавав атеріальну допомогу в проведення культмасових заходів на території Томаринської льської ради. За отримання вищевказаних матеріальних благ ОСОБА_1 /шсно приховувала відсутність договорів оренди у СТОВ "Берегиня".

В ході документування вказаних правопорушень за №-71/30/16-226 від .05.2010 року було проінформовано відділ Держкомзему у Бериславському районі, івробітниками якої здійснено перевірку дотримання вимог земельного конодавства СТОВ "Берегиня" та по виявленим порушенням земельного конодавства стосовно вказаного підприємства складено акт перевірки де зазначено, э на території Томаринської сільської ради в контурі №-59 земельна ділянка гальною площею 218,95 га використовується СТОВ "Берегиня", без укладання говорів оренди землі з власниками земельних паїв в порушення ст.ст. 125 та 126 мельного кодексу України.

Факт скоєння ОСОБА_1 адміністративного правопорушення утверджується особистими поясненнями та матеріалами справи щодо дотримання мог земельного законодавства.

Свої дії ОСОБА_1 пояснює тим, що надавала неправдиву інформацію ходячи з особистого позитивного ставлення до директора СТОВ "Берегиня" ркача В.А., з метою отримання матеріальних благ, а також ухилення останньої від итягнення до адміністративної відповідальності щодо неправомірного адристання земельної ділянки без правовстановлюючих документів.

Таким чином, отримані матеріали свідчать, що спеціаліст II категорії з

гань землеустрою Томаринської сільської ради Бериславського району ОСОБА_1 '. являючись посадовою особою органу місцевого самоврядування уповноваженою виконання функцій держави, у зв'язку з виконанням таких функцій, сприяє идичній особі (СТОВ "Берегиня" в особі директора ОСОБА_5А.), у здійснені приємницької діяльності та отримує матеріальні блага з використанням при цьому іеваг, не передбачених чинним законодавство, чим скоїла адміністративне вопорушення, передбачене п.«А» ч.2 ст.і Закону України «Про боротьбу з упцією».

За вказані дії передбачена відповідальність за ст. 7 Закону України «Про отьбу з корупцією».

Факт правопорушення підтверджується також зібраними матеріалами справи, а е: поясненнями ОСОБА_1; поясненнями ОСОБА_6, поясненнями іашевської В.К; запитом№-71/30/16-225 від 11.05.10 р. Бериславського МРВ УСБУ; ювіддю №-30/17-209 від 11.05.10 р. Тамаринської сільської ради; запитом №- ;o/i6-226 ' і року Бериславського МРВ УСБУ; запитом №71/30 16-1^:

від 25.05.2010 року Бериславського МРВ УСБУ; відповіддю Бериславського відділу РАЦС РУЮ; запитом №71/30/16-242 від 25.05.2010 року Бериславського МРВ УСБУ; відповіддю Бериславського районного відділу ДП центр ДЗН; запитом №71/30/16-244 від 25.05.2010 року Бериславського МРВ УСБУ; відповіддю №220/02-27/216/10 Томаринської сільської ради; запитом №71/30/16-243 від 25.05.2010 року Бериславського МРВ УСБУ; відповіддю №-27/217/10 від 25.05.2010 року Тамаринської сільської ради.

ОСОБА_1 в судове засідання не з'явилася з невідомих суду причин, проте надала суду заяву в якій просила справу розглянути в свою відсутність, вину визнала в повному обсязі, у скоєному щиро розкаялася.

За таких обставин, враховуючи, що ОСОБА_1, раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася, суд вважає за необхідне піддати її адміністративному стягненню за вчинення корупційного діяння, передбаченого ст. і ч. 2 п. "а" Закону України "Про боротьбу з корупцією" у виді штрафу в дохід держави.

Керуючись ст. 7 Закону України "Про боротьбу з корупцією", ст. 283 КУпАП, -

постановив:

Піддати ОСОБА_1 адміністративному стягненню у виді штрафу в дохід держави у розмірі 425,00 грн (р/р 31117106700012, ОКПО 24103977, МФО 852010, ЕДРПОУ 24103977 ГУ ДКУ у Херсонській області).

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Херсонської області протягом десяти днів.

СудНовокаховський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення23.07.2010
Оприлюднено30.07.2015
Номер документу47359347
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-2007/10

Постанова від 15.06.2010

Адмінправопорушення

Біляївський районний суд Одеської області

Бобуйок А. Д.

Постанова від 14.07.2010

Адмінправопорушення

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Гончаров О. В.

Постанова від 21.07.2010

Адмінправопорушення

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Подалюка О. Ф.

Постанова від 25.08.2010

Адмінправопорушення

Генічеський районний суд Херсонської області

Калімбет Л. І.

Постанова від 25.05.2010

Адмінправопорушення

Московський районний суд м.Харкова

Малихін О. Р.

Постанова від 28.05.2010

Адмінправопорушення

Комсомольський районний суд м.Херсона

Майдан С. І.

Постанова від 06.09.2010

Адмінправопорушення

Київський районний суд м. Полтави

Одринська Т. В.

Постанова від 30.09.2010

Адмінправопорушення

Білозерський районний суд Херсонської області

Сімчук С. Б.

Постанова від 23.07.2010

Адмінправопорушення

Новокаховський міський суд Херсонської області

Чирський Г. М.

Постанова від 07.10.2010

Адмінправопорушення

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Черкова Ніна Тимофіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні