Копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 березня 2012 р. Справа № 2a-1870/771/12
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Кунець О.М.
за участю секретаря судового засідання - Козир І.С.,
представника позивача - ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Роменського міжрайонного прокурора, який діє в інтересах держави в особі Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" про стягнення фінансових санкцій,-
В С Т А Н О В И В:
Роменський міжрайонний прокурор, який діє в інтересах держави в особі Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі по тексту - позивач, Сумське ТУ ДКЦПФР) звернувся до суду з адміністративним позовом до відкритого акціонерного товариства "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" (далі по тексту - відповідач, ВАТ "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук") про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів у сумі 3 060 грн. Свої вимоги мотивує тим, що відносно відповідача, за вчинення правопорушень на ринку цінних паперів були винесені постанови про застосування санкцій у вигляді штрафу в розмірі 3 060 грн. Дані постанови відповідачем не були оскаржені, однак, штраф на момент звернення з позовом до суду в добровільному порядку сплачений не був, тому прокурор, який діє в інтересах позивача просить стягнути вказану суму штрафу в доход держави в судовому порядку.
В судовому засіданні, представник позивача ОСОБА_1 позовні вимоги підтримала у повному обсязі, зазначивши, що заборгованість на момент розгляду справи відповідачем не погашена.
Прокурор та представник відповідача в судове засідання не з'явилися, про день, час і місце розгляду справи повідомлялися належним чином /а.с.43-44,46/. Про причини неявки суд не повідомили, клопотань про відкладення розгляду справи до суду не надходило. Відповідач заперечень стосовно позовних вимог до суду не надсилав. Суд визнає можливим справу розглядати без участі в судовому засіданні прокурора та представника відповідача.
Суд, заслухавши пояснення представника позивача, вивчивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, вважає, що позов обґрунтований та підлягає задоволенню в повному обсязі, виходячи з наступного:
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» встановлено, що державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.
Згідно з ч. 1 ст. 5 вищевказаного Закону державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.
Відповідно до п. 10 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.
В судовому засіданні встановлено, що Сумським ТУ ДКЦПФР за порушення законодавства про цінні папери та фондовий ринок відносно ВАТ "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" було складено акти про правопорушення на ринку цінних паперів від 25.11.2011 року № №133-СУ, 134-СУ, 135-СУ.
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23.02.2006 року та вимог Положення "Про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого Рішенням ДКЦПФР від 19.12.2006 року № 1591 річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом:
- розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів;
- опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- розміщення на власному веб-сайті;
- подання інформації до ТК ДКЦПФР, у строк не пізніше 01 червня року наступного за звітним, в електронній та паперовій формах.
В порушення вимог законодавства про цінні папери регулярна річна інформація за 2010 рік відповідачем в загальнодоступній інформаційній базі даних Комсії про ринок цінних паперів, в термін до 31.04.2011 року не була розміщена, неопублікована регулярна річна інформація за 2010 рік в одному з офіційних друкованих видань Верховної ради України, Кабінету Міністрів України, ДКЦПФР та не подана в термін до 01.06.2011 року до територіального управління Комісії.
За даним фактом, 24.10.2011 року Сумським територіальним управлінням ДКЦПФР були порушені справи про правопорушення на ринку цінних паперів /а.с.20-21/ за нерозміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної КЦПФР про ринок цінних паперів регулярної річної інформації за 2010 рік, за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації та за неподання до ТУ ДКЦПФР регулярної річної інформації за 2010 рік. Крім того, складені акти про правопорушення на ринку цінних паперів від 25.11.2011 р. № 133-СУ, від 25.11.2011 р. № 134-СУ, від 25.11.2011 р. № 135-СУ /а.с.5-7/.
Порядок та строки розгляду ДКЦПФР справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів врегульовано «Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій», затвердженими рішенням ДКЦПФР від 11 грудня 2007 року N 2272, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008р. за N120/14811. Відповідно до п. 5 Розділу І Правил уповноважені особи ДКЦПФР в межах своїх повноважень зобов'язані в кожному випадку виявлення правопорушення вжити всіх необхідних заходів для документального закріплення факту правопорушення, всебічно, повно та об'єктивно дослідити обставини справи, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції.
Відповідно до п. 1 Розділу VII Правил розглянувши справу про правопорушення, уповноважена особа приймає рішення за справою. Рішення уповноваженої особи за справою оформлюється у вигляді постанови.
Згідно абз. 6 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів та фондового ринку цінних паперів в Україні" від 30.10.1996 року № 449/96-ВР Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Тому, відносно відповідача були винесені постанови:
- від 06.12.2011 року № 133-СУ/а.с.8/ до ВАТ "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" застосована санкція у вигляді штрафу у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1020 грн. за нерозміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної КЦПФР про ринок цінних паперів регулярної річної інформації за 2010 рік.
- від 06.12.2011 року № 134-СУ/а.с.9/ згідно абз. 5 ч. 1 ст. 11 Закону Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у вигляді штрафу у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1020 грн. за неопублікування в одному із офіційних друкованих видань Верховної ради України, Кабінету Міністрів України, ДКЦПФР регулярної річної інформації за 2010 рік.
- від 06.12.2011 року № 135-СУ /а.с.10/ про застосування санкцій на ВАТ "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" у вигляді штрафу у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1020 грн. за неподання до ТУ ДКЦПФР регулярної річної інформації за 2010 рік.
Загальна сума штрафних санкцій складає 3 060 грн.
Згідно ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів та фондового ринку цінних паперів в Україні"рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді.
Вищевказані постанови у встановленому законом порядку відповідачем до суду не оскаржено, на момент звернення з позовом до суду штрафні санкції, застосовані до відповідача в сумі 3 060 грн., в добровільному порядку ВАТ "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" не сплачено.
З огляду на вищевикладене, адміністративний позов Роменського міжрайонного прокурора, який діє в інтересах держави в особі Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернулося до суду з адміністративним позовом до відкритого акціонерного товариства "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" про стягнення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів у сумі 3 060 грн. є обгрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Роменського міжрайонного прокурора, який діє в інтересах держави в особі Сумського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" про стягнення фінансових санкцій -задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Спеціальне конструкторське бюро "Пошук" (42000, Сумська область, м. Ромни, вул. Пролетарської Солідарної, 37 Е, ід. код 14002480, р/р 26008301640310 в філії "Відділення ПАТ "Промінвестбанк" в м. Ромни, МФО 337256) на користь держави заборгованість зі сплати фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі 3 060 грн. /три тисячі шістдесят грн./, який підлягає зарахуванню в доход Державного бюджету України на рахунок 31111106700011 в ГУДКУ у Сумській області, код ЄДРПОУ 23635184, МФО 837013, код платежу 21081100.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови виготовлений 20.03.2012 року.
Суддя (підпис) О.М. Кунець
З оригіналом згідно
Суддя О.М. Кунець
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2012 |
Оприлюднено | 30.07.2015 |
Номер документу | 47445010 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
О.М. Кунець
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні