ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2-а/1970/622/11
"01" квітня 2011 р. м. Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі:
головуючого судді Жука А.В.
при секретарі судового засідання Бойко Н.Б.
за участю:
позивача : не з'явився
відповідача : не з'явився
представника третьої особи: ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за
адміністративним позовом управління пенсійного фонду України в Підволочиському районі Тернопільської області
до комунального підприємства «Кам'янка»з обслуговування територіальної громади Кам'янківскої сільської ради
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 сільська рада
про стягнення коштів,
ВСТАНОВИВ:
Управління пенсійного фонду України в Підволочиському районі Тернопільської області звернувся до суду з адміністративним позовом до комунального підприємства «Кам'янка»з обслуговування територіальної громади Кам'янківскої сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 сільська рада про стягнення коштів.
В судове засіданні представник позивача не з'явився, подав клопотання про слухання справи без його участі.
Представник відповідача заперечень на адміністративний позов не подав та повторно не забезпечив явку повноважного представника в судове засідання, хоча про день, час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином, відповідно до вимог ст. ст. 33, 35 КАС України.
Отже, суд вважає що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів, тому можливо розглянути справу без участі представника позивача та представника відповідача, відповідно до положень ст. 128 КАС України.
Представник третьої особи, ОСОБА_1, в судовому засіданні подав клопотання про долучення до матеріалів справи довідки виданої ОСОБА_2 сільською радою Підволочиського району Тернопільської області про те, що комунальному підприємству «Кам'янка»з часу його заснування фінансова допомога з бюджету сільської ради не надавалась. З приводу заявлених позовних вимог вважає, що такі до задоволення не підлягають, оскільки з червня 2010 року КП «Кам'янка»з обслуговування територіальної громади ОСОБА_2 сільської ради не здійснює жодної господарської діяльності, а всі працівники відповідача були звільнені.
Оцінивши подані позивачем докази повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.
Комунальне підприємство «Кам'янка»з обслуговування територіальної громади Кам'янківскої сільської ради (далі відповідач) зареєстроване як юридична особа Підволочиською районною державною адміністрацією Тернопільської області 14.03.2003 з присвоєнням ідентифікаційного коду 31973740, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 №700099, з того ж часу відповідач є платником страхових внесків на загальнообовязкове державне пенсійне страхування.
Згідно із ст. 58 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", «Положення про Пенсійний фонд України», затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 Пенсійний фонд України є центральним органом державної виконавчої влади, який здійснює керівництво та управління солідарною системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, проводить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та готує документи для її виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Пенсійного фонду України, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Головним завданням Пенсійного Фонду України є забезпечення фінансування витрат на виплату пенсій. Збір на обов'язкове пенсійне страхування платники збору сплачують до Пенсійного Фонду України.
Згідно п. 1 ч. 1 ст.14, ч. 6 ст.20 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", ст. 3 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" страхувальниками є підприємства, установи та організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об'єднання громадян, профспілки, політичні партії, в тому числі філії, представництва , відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс, самостійно ведуть розрахунки із застрахованим особами, фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи/ включаючи юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування - фіксований податок, єдиний податок, придбали спеціальний торговий патент/, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору/контракту/ або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру.
Страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.
Перерахування страхових внесків здійснюється страхувальниками одночасно з одержанням /перерахуванням/ коштів на оплату праці /виплати доходу/, у тому числі в безготівковій чи натуральній формі або з виручки від реалізації товарів /послуг/. При цьому, фактичним одержанням /перерахуванням / коштів на оплату праці /виплати доходу/ вважається одержання відповідних сум готівкою, зарахування на банківський рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, одержання товарів/послуг/ або будь-яких інших матеріальних цінностей в рахунок зазначених виплат//доходу/ фактичне здійснення із цих виплат/доходу/ відрахувань, передбачених законодавством, або за виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.
У відповідності з вимогами ст. 106 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхуванняВ» , суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. Цією ж статтею встановлено право органів Пенсійного фонду звертатись до суду з позовом про стягнення недоїмки.
Як вбачається з картки особового рахунка страхувальника (а.с. 8-9) та розрахунку сум страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті за травень 2010 року, поданих до Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі відповідачем, заборгованість останнього перед Пенсійним фондом по сплаті страхових внесків за період з 01.06.2010 по 21.02.2011 становить 659,28 гривень, з яких:
- недоїмка по сплаті страхових внесків (розділ 1 картки особового рахунку (32%,4%,42%) становить 637 грн.09 коп.
- недоїмка по сплаті страхових внесків (розділ 1 картки особового рахунку (1%,-5%) становить 22 грн.19 коп.
Суд критично оцінює довідку ОСОБА_2 сільської ради Підволочиського району Тернопільської області №504 від 24.03.2011, в якій вказано, що КП «Кам'янка» припинило свою роботу з 01.06.2010, оскільки у відповідності до ст. 33 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців»юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Як вбачається з довідки державного реєстратора Підволочиської РДА Тернопільської області з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців серії АД №572959 станом на 31.03.2011 у вказаному реєстрі відсутній запис про про державну реєстрацію припинення КП «Кам'янка»з обслуговування територіальної громади ОСОБА_2 сільської ради, а отже відповідача станом на день розгляду адміністративної справи в суді не припинено як юридичну особу у встановленому законом порядку.
За наведених обставин, заборгованість відповідача перед УПФУ в Підволочиському районі зі сплати страхових внесків в сумі 659,28 гривень підтверджена належними та допустимими доказами, в звязку з чим позовні вимоги підлягають до задоволення в повному обсязі..
Керуючись ст.ст. 35,51,70,71,79,86,128,153,158-163,167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з комунального підприємства «Кам'янка»з обслуговування територіальної громади ОСОБА_2 сільської ради (ідентифікаційний код 31973740, с. Кам'янки, Підволочиського району Тернопільської області) на користь управління пенсійного фонду України в Підволочиському районі Тернопільської області заборгованість по сплаті страхових внесків в сумі 659,28 гривень (шістсот п'ятдесят дев'ять гривень 28 копійок) .
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10 денний строк з дня проголошення постанови апеляційної скарги у порядку і строки, передбачені статтями 185 - 187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
(постанова виготовлена в повному обсязі 04.04.2011)
Головуючий суддя Жук А.В.
копія вірна
Суддя Жук А.В.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2011 |
Оприлюднено | 30.07.2015 |
Номер документу | 47445796 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Жук А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні