Постанова
від 24.03.2010 по справі 2-а-794/10/1970
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

Справа № 2-а-794/10/1970

24 березня 2010 р.м.Тернопіль

ОСОБА_1 окружний адміністративний суд в складі:

Головуючої Подлісної І.М

секретаря Калиняк О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Тернополі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції до ОСОБА_2 підприємства «Торговий Дім «Влад Плюс» про звернення стягнення на активи божника

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 об'єднана державна податкова інспекція звернулася до суду з адміністративним позовом до ОСОБА_2 підприємства «Торговий Дім «Влад Плюс» про звернення стягнення на активи боржника.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається на те, що відповідачем були порушені п.п. «а» п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України від 21.12.2000 р. №2181 - ІІІ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (із змінами та доповненнями) неподання декларацій по комунальному податку та по податку на додану вартість із товарів вироблених в Україні, а також Закону України «Про систему оподаткування» від 25.06.1991р. №1251 - XII на загальну суму 2 506, 41 грн. В підтвердження викладеного додає копії Актів про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання звітності по комунальному податку від 23 грудня 2009 року №1229/15-02/34699457 та від 10 листопада 2009 року №1049/15-02/34699457, а також Акт від 03 листопада 2009 року №10009/16-02/34699457 про проведення невиїзної документальної перевірки з питань порушення терміну подачі податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів).

Представник позивача ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, просив позов задовольнити стягнути з відповідача за рахунок його активів заборгованість перед бюджетами та державними цільовими фондами на загальну суму 2 506, 41 грн. в тому числі по комунальному податку на суму 2 379, 01 грн., по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів на суму 127, 40 грн.

Представник відповідача ОСОБА_2 підприємства «Торговий Дім «Влад Плюс» в судове засідання не з'явився з невідомих на те суду причин, хоча про день, час та місце судового розгляду був повідомлений належним і у відповідності до ст. 33 КАС України.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, судом встановлено наступні обставини.

Відповідно до п.1 ст. 11, ч. 1-4, 11 ст. 11-1 Закону України «Про державну податкову службу України» від 04.12.1990р. №509-ХІІ із змінами та доповненнями на органи державної податкової служби у випадках передбачених законами України надано право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), а також здійснення контролю за дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому порядку.

Працівниками ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції 10.11.2009 року та 23.12.2009 року були проведені невиїзні документальні перевірки своєчасності подання звітності по комунальному податку та 03.11.2009 року була проведена невиїзна документальна перевірка з питань порушення терміну подачі податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів). В ході проведення перевірок було зафіксовано порушення п.п. «а» п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України від 21.12.2000 р. №2181 - ІІІ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (із змінами та доповненнями).

Проведеними перевірками встановлено і зафіксовано в Актах перевірки від 23 грудня 2009 року №1229/15-02/34699457 та від 10 листопада 2009 року №1049/15-02/34699457, а також Актом від 03 листопада 2009 року №10009/16-02/34699457, що ОСОБА_2 підприємством «Торговий Дім «Влад Плюс» порушено:

- п.п. «а» п.п. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України від 21.12.2000 р. №2181 - ІІІ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (із змінами та доповненнями) - Податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

- п.п.2 п.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування» від 25.06.1991р. №1251 - XII (з наступними змінами та доповненнями) - подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів);

Таким чином на основі вищевказаних актів перевірки керівником ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції були винесені податкові повідомлення - рішення №0030491502/0 від 28 грудня 2009 року, №002651502/0 від 18 листопада 2009 року по комунальному податку та №0005951602/0 від 12 листопада 2009 року по податку на додану вартість із товарів вироблених в Україні, які є підтверджуючим фактом існування у відповідача ОСОБА_2 підприємства «Торговий Дім «Влад Плюс» заборгованості перед бюджетами та державними цільовими фондами на загальну суму 2 506, 41 грн.

Оцінивши зібрані по справі докази та дослідивши норми чинного законодавства, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення, виходячи з наступного.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платники податків).

Стаття 11 Закону України „Про державну податкову службу в УкраїніВ» (пункт 11) надає право органам державної податкової служби застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.

Як свідчать матеріали перевірки відповідачем по справі були порушені вимоги вищевказаних нормативно-правових актів при здійсненні фінансово-господарської діяльності.

За порушення вимог даних нормативно-правових актів до суб'єктів фінансово-господарської діяльності за рішеннями відповідних органів державної податкової служби застосовуються фінансові санкції.

Відповідно до п.п. 3.1.1 п. 3.1. ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду. В інших випадках платники податків самостійно визначають черговість та форми задоволення претензій кредиторів за рахунок активів, вільних від заставних зобов'язань забезпечення боргу. У разі, якщо такого платника податків визнано банкрутом, черговість задоволення претензій кредиторів визначається законодавством про банкрутство.

Відповідно до розрахунків поданих позивачем загальна заборгованість ОСОБА_2 підприємства «Торговий Дім «Влад Плюс» перед бюджетами та державними цільовими фондами становить 2 506, 41 грн., яку позивач просить стягнути в примусовому порядку за рахунок звернення стягнення на активи боржника.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, належним чином не запереченні відповідачем, а тому а підлягають до задоволення в повному обсязі

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

керуючись Законами України «Про державну податкову службу України» від 04.12.1990 р. № 509-ХІІ із змінами та доповненнями, «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», ст. 17, 104, 105, 106 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити. Звернути стягнення на активи ОСОБА_2 підприємства «Торговий Дім «Влад Плюс», (м. Тернопіль, вул. Родини Барвінських, 11, ідентифікаційний код 34699457) за рахунок його активів перед бюджетами та державними цільовими фондами на загальну суму 2 506, 41 грн. в тому числі:

- 2 379, 01 грн. (дві тисячі триста сімдесят дев'ять) гривень 01 копійку по комунальному податку на р/р33212828700002 код платежу 16010200 місцевого бюджету ВДК у м. Тернополі, код одержувача 23588119, банк УДК в Тернопільській області, МФО 838012;

- 127, 40 грн. (сто двадцять сім) гривень 40 копійок по податку на додану вартість з товарів вироблених в Україні на р/р31110029700002 код платежу 14010100 місцевого бюджету ВДК у м. Тернополі, код одержувача 23588119, банк УДК в Тернопільській області, МФО 838012.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги.

Постанова може бути оскаржена до Львівського адміністративного апеляційного суду через ОСОБА_1 окружний адміністративний суд шляхом подання заяви про апеляційне оскарження протягом десяти днів з дня її проголошення та апеляційної скарги протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження або без попереднього подання такої заяви, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви.

Головуючий суддя Подлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.03.2010
Оприлюднено30.07.2015
Номер документу47446324
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-794/10/1970

Постанова від 24.03.2010

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

Ухвала від 05.03.2010

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

Постанова від 24.03.2010

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні