ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ
СУД
м. Вінниця, вул. Островського, 14
тел/факс (0432)
55-15-10, 55-15-15, e-mail: inbox@adm.vn.court.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 серпня 2009 р. Справа № 2-а-3188/09/0270
Вінницький окружний адміністративний суд в складі
Головуючого судді Кузьмишина Віталія Миколайовича,
При секретарі судового засідання: Балан Марина Анатоліївна
За участю представників сторін:
позивача :
Годун К.О., представник за довіреністю
відповідача
: Никитюк Н.І., Мусійчук Г.І.
розглянувши матеріали справи
за позовом: Липовецької міжрайонної державної податкової
інспекції
до: Споживчого
товариства "Ромашка"
про:
стягнення заборгованості
ВСТАНОВИВ
:
Липовецька МДПІ звернулась до суду з позовом до
Споживчого товариства“Ромашка”про стягнення заборгованості по платежах до
бюджету за рахунок активів в сумі 1789,45 грн.
Позов мотивовано наступним.
Споживче товариство “Ромашка”31.03.2004 року
зареєстровано Погребищенською районною державною адміністрацією Вінницької
області як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа. Працівниками
Липовецької МДПІ було проведено перевірку
за дотриманням СТ “Ромашка”порядку проведення розрахунків за товари
(послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і
ліцензій. В ході перевірки встановлено
порушення відповідачем п. 13 ст. 3 Закону України “Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування
та послуг”. Вказані порушення відображені в акті перевірки від 28.04.2009 року.
На підставі даного акту Липовецькою МДПІ прийнято рішення №0000302301/0 від
14.05.2009 року, яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в
розмірі 1789,45 грн.
Враховуючи викладене, на даний час за відповідачем
рахується заборгованість по сплаті штрафних (фінансових) санкцій в сумі 1789
грн. 45 коп., яку позивач просить стягнути.
Представник позивача у судовому засідання позов
підтримав та, посилаючись на обставини викладені в позовній заяві, просив суд
задоволити позовні вимоги в повному обсязі.
Представники відповідача у судовому засіданні просили
суд відмовити в задоволенні позову, посилаючись на незнання положень
нормативних актів, якими врегульовано порядок зберігання сум готівкових коштів.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши
матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд дійшов до висновку, що
позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно свідоцтва про державну реєстрацію (а.с.5),
Споживче товариство “Ромашка”31.03.2004 року Погребищенською районною державною
адміністрацією зареєстровано СПД -юридичною особою, про що зроблено запис у
журналі обліку реєстраційних справ за №04051098Ю0010209 (ідентифікаційний номер
32857073).
Згідно акту перевірки від 28.04.2009 року працівниками
державної податкової служби було
проведено перевірку господарської одиниці - кафе “Ромашка”, розташованого за
адресою по вул. Б. Хмельницького, 92, в м. Погребище Вінницької області.
Перевіркою встановлено, що при реалізації товару порушено п. 13 ст. 3 Закону
України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,
громадського харчування та послуг”, а саме: не забезпечено відповідність суми
готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, зазначеній в
денному звіті, невідповідність склала 357,89 грн. Вказаний акт перевірки
підписано керівником СТ “Ромашка” Никитюк Н.І. та продавцем кафе ОСОБА_1 Окрім
того, до акту перевірки додано розрахунок фінансових санкцій з обґрунтуванням
суми штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 1789,45 грн.
На підставі акту перевірки Липовецькою МДПІ прийнято
рішення №0000302301 від 14.05.2009 року, яким за виявлені порушення до
відповідача застосовано штрафні санкції в розмірі 1789,45 грн. Вказане рішення
отримано представником СТ “Ромашка”20.05.2009 року, що підтверджується
відповідним підписом на корінці рішення (а.с.11).
В судовому засіданні встановлено, що відповідачем
зазначене рішення не оскаржене в установленому законодавством порядку, а тому є
чинним та обов'язковим до виконання.
Відповідно до ст. 3 Закону України “Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування
та послуг” суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові
операції в готівковій та/або в безготівковій
формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо)
при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування
та послуг зобов'язані, зокрема, забезпечувати
відповідність сум готівкових
коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в
денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання
розрахункової книжки - загальній сумі продажу
за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня (п. 13 ст. 3
Закону).
Відповідальність за вказане порушення передбачена ст. 22
Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері
торгівлі, громадського харчування та послуг”, згідно якої, у разі невідповідності суми готівкових коштів
на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у
випадку використання розрахункової книжки -загальній сумі продажу за
розрахунковими квитанціями, виданими
з початку робочого дня, до
суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція
у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.
У відповідності зі статтею 124 Конституції України
юрисдикція судів поширюється на всі
правовідносини, що виникають у державі. Водночас, частиною 2 статті 19
Конституції України визначено, що органи державної влади (до яких належать
органи державної податкової служби) та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані
діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування
та послуг” суми фінансових санкцій, які визначені статями 17-24 цього Закону,
підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного
бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної
податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.
Разом з цим, суд бере до уваги, що примусове стягнення
податкової заборгованості -передбачена законодавством України процедура
погашення податкової заборгованості платника податків шляхом звернення
стягнення на активи відповідного платника податків.
Відповідно до п.1.7 ст. 1 Закону України “Про порядок
погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними
цільовими фондами”активи платника податків - кошти, матеріальні та
нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом
власності або повного господарського відання.
Ч. 3.1.1 ст. 3 даного Закону передбачено, що активи
платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його
податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.
У відповідності до ст. ст. 11, 71 Кодексу
адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті
обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86
цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням,
що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному
дослідженні.
Таким чином, судом встановлено, що на даний час за СТ
“Ромашка” рахується заборгованість в розмірі 1789 грн. 45 коп., що
підтверджується матеріалами справи.
Враховуючи те, що вимоги позивача є обґрунтованими,
відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, а тому наявні підстави
для стягнення за рахунок активів СТ
“Ромашки”заборгованість зі сплати штрафних (фінансових) санкцій в сумі 1789,45 грн.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86,
94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257
КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ
:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути із Споживчого товариства "Ромашка"
(22200, Вінницька обл., м.Погребище, вул. Б.Хмельницького, 92, код ЄДРПОУ
32857073) до Державного бюджету України (р/р №31110104700469 у ГУДК у
Вінницькій області, код банку 802015) активи в рахунок погашення податкового
боргу зі сплати штрафних (фінансових) санкцій на суму 1789 грн. 45 коп.
Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена
протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у
повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному
обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на
постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання
заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана
без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга
подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду
апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду
апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної
сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо
було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана
у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції
набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не
скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст
постанови оформлено: 06.08.09
Суддя: Кузьмишин
Віталій Миколайович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.08.2009 |
Оприлюднено | 29.09.2009 |
Номер документу | 4749819 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Кузьмишин В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні