Ухвала
від 07.11.2014 по справі п/811/3271/14
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

У Х В А Л А

07 листопада 2014 року Справа № П/811/3271/14

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А., за участю секретаря судового засідання Козоріз О.М., розглядаючи у відкритому судовому засіданні у м. Кіровограді адміністративну справу за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області про скасування рішення та податкової вимоги, -

В С Т А Н О В И В:

Фізична особа - підприємець ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області про скасування рішення та податкової вимоги.

Позов ФОП ОСОБА_1 мотивовано тим, що на підставі протоколу органів внутрішніх справ від 16.04.13 серія КД 0000115, винесено рішення №116205-2323-21 від 06.05.13 про застосування щодо нього фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі 13 600 грн., за порушення п.2 ч.1 ст.15-3 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів". На підставі цього рішення сформовано та вручено позивачу податкову вимогу №1280-25 від 11.08.14 про сплату податкового боргу за узгодженими зобов'язаннями у сумі 13 600 грн. Позивач, заперечуючи порушення ним вимог Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", просить суд скасувати спірне рішення про застосування фінансових санкцій та податкову вимогу.

У ході розгляду справи судом установлено, що предметом спору у ній є правомірність прийнятих щодо позивача рішень суб'єктів владних повноважень, а саме: рішення про застосування фінансових санкцій №116205-2323-21 від 06.05.13, винесеного Регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Кіровоградській області, та податкової вимоги №1280-25 від 11.08.14, винесеної Кіровоградською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області.

Частиною 1 статті 21 КАС України передбачено, що позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов'язані між собою.

За визначеннями, наведеними у пунктах 7, 9 статті 3 КАС України, відповідач - це суб'єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача; суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Суд прийшов до висновку, що суб'єктом спірних публічно-правових відносин, що виникли у зв'язку з прийняттям рішення про застосування фінансових санкцій №116205-2323-21 від 06.05.13, є Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Кіровоградській області, як суб'єкт владних повноважень, який виніс спірне рішення. Між тим, позовні вимоги про скасування цього рішення звернуті до Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області, яке не може відповідати за ними.

Частинами 1, 3, 4 статті 52 КАС України передбачено, що суд першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, або не до тієї особи, яка повинна відповідати за адміністративним позовом, може за згодою позивача допустити заміну первинного позивача або відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи.

Якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача. У разі відмови у задоволенні адміністративного позову до такого відповідача понесені позивачем витрати відносяться на рахунок держави.

Після заміни сторони розгляд адміністративної справи починається спочатку.

У судовому засіданні позивач погодився з заміною первинного відповідача за позовною вимогою про скасування рішення - Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області, - на належного відповідача.

Воднораз, як установлено судом, постановою Кабінету Міністрів України №228 від 20.03.13 "Про реорганізацію деяких органів державної податкової служби, спеціалізованих митних органів та організацій" постановлено реорганізувати шляхом приєднання до Міністерства доходів і зборів, зокрема Департамент контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби.

Постановою Кабінету Міністрів України №229 від 20.03.13 "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Міністерства доходів і зборів згідно з додатком 1. Реорганізовано шляхом приєднання до відповідних територіальних органів Міністерства доходів і зборів територіальні органи Державної податкової служби та Державної митної служби згідно з додатком 2. Визначено територіальні органи Міністерства доходів і зборів правонаступниками територіальних органів Державної податкової служби та Державної митної служби, що реорганізуються згідно з пунктом 2 цієї постанови.

Згідно з додатком 2 до цієї постанови, Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПС України у Кіровоградській області реорганізується шляхом приєднання до новоутвореного територіального органу Міндоходів - Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області.

Відповідно до Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.11 №1074, орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Права та обов'язки органів виконавчої влади разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади переходять до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.

За змістом статті 104 Цивільного кодексу України, яка кореспондується зі статтею 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації припиняється. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Частиною 12 статті 37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" передбачено, що приєднання вважається завершеним з моменту державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються в результаті приєднання, та державної реєстрації відповідних змін до установчих документів.

Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Головне управління Міндоходів у Кіровоградській області (ідентифікаційний код 38693438) створено як юридична особа 24.04.13. Державна реєстрація припинення юридичної особи Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Кіровоградській області (ідентифікаційний код 34977895) проведена 20.09.13. Відтак, з 20.09.13 до Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області перейшли права та обов'язки Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Кіровоградській області.

Згідно зі статтею 55 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.

З огляду на вибуття зі спірних правовідносин належного відповідача за позовною вимогою про скасування рішення - Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України у Кіровоградській області, суд вважає за доцільне допустити до участі у справі його процесуального правонаступника - Головне управління Міндоходів у Кіровоградській області, як належного відповідача за цією позовною вимогою.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 52, 55, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

Допустити заміну первинного відповідача за позовною вимогою про скасування рішення - Кіровоградську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області - належним відповідачем - Головним управлінням Міндоходів у Кіровоградській області.

Ухвала окремому оскарженню не підлягає.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду ОСОБА_2

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2014
Оприлюднено03.08.2015
Номер документу47531479
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/3271/14

Постанова від 19.11.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 07.11.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 29.10.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 07.11.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Постанова від 14.05.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 02.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 12.12.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 12.12.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Ухвала від 12.12.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Юхименко О.В.

Постанова від 19.11.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні