ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 липня 2015 року Чернігів Справа № 825/2026/15-а
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Поліщук Л.О.,
за участі секретаря Мхитаряна В.Г.,
представників позивача ОСОБА_1, ОСОБА_2,
ОСОБА_3,
представника відповідача ОСОБА_4,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Неоком" до Державної податкової інспекції у м.Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення , -
В С Т А Н О В И В:
25.06.2015 позивач звернувся з позовом до Державної податкової інспекції у м.Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області і просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м.Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області від 31.01.2015 №0000552200.
Свої позовні вимоги мотивують тим, що операції, які є спірними на думку податкового органу, оформлені належним чином первинними документами; товариство сформувало податковий кредит та податкові витрати у відповідності до податкового законодавства; «спірні операції» по придбанню послуг у ТОВ «ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД» використані в господарській діяльності ТОВ «НЕОКОМ». Податкові накладні, акти надання послуг, платіжні доручення свідчать про реальність господарських операцій, здійснених позивачем по ремонту обладнання, власником якого є ПАТ «Укртелеком», так як є документальні підтвердження ПАТ «Укртелеком» згоди на здійснення ремонту обладнання саме ТОВ «НЕОКОМ». Таким чином, спірні (з точки зору податкового органу) господарські операції належним чином оформлені необхідними первинними документами, які підтверджують факт їх здійснення та документальне право на віднесення відповідних сум по цих операціях до складу податкового кредиту та до складу податкових витрат. Крім того, ТОВ «НЕОКОМ» було надано в повному обсязі усі наявні документи первинного бухгалтерського та податкового обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту, а також документи, що підтверджують факт використання послуг по «спірних операціях» в подальшій господарській діяльності ТОВ «НЕОКОМ» та того, що вони спричинили реальні зміни майнового стану ТОВ «НЕОКОМ». Фактичні обставини об'єктивно засвідчують, що господарські операції між ТОВ «НЕОКОМ» та ТОВ «ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД» мали реальний характер, діяльність ТОВ «НЕОКОМ» була спрямована на отримання економічної вигоди від підприємницької діяльності. Підприємства ознак фіктивності на час здійснення спірних господарських операцій не мали. До того ж, чинне законодавство не зобов'язує платника податків перевіряти безпосередньо контрагента на предмет виконання ним вимог податкового законодавства перед тим, як відносити відповідні суми податку на додану вартість до податкового кредиту.
Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги просили задовольнити в повному обсязі.
Представник відповідача позовні вимоги не визнав та зазначив, що перевіркою зроблено висновок про безпідставність формування податковою кредиту. Позивачем по податкових накладних, виписаних ТОВ «Траст Інвест Білд» у вересні 2014 року оскільки ТОВ «Неоком» під час перевірки (як в подальшому і при розгляді заперечень на акт перевірки, при розгляді скарг ГУ ДФС у Чернігівській області та ДФС України не надано документів, які б містили достатні відомості про зміст господарської операції, порядок її виконання та учасників. Зокрема не надано переліку конкретно виконаних субвиконавцем робіт (наприклад, в чому саме полягали ремонтні роботи, інше), вартості використаних витратних матеріалів та запасних частин та результатів тестування на придатність відремонтованого обладнання, що необхідно для здачі - прийняття робіт на виконання умов договору з ПАТ «Укртелеком» (а саме Звіт по проблемах з апаратного забезпечення з описом несправності Блоку заміни, з роздруківкою результату тестування та усунення названих недоліків (додаток 5 до Договору), калькуляції вартості цих робіт. Щодо обставин здійснення господарської діяльності контрагентом позивача ТОВ «Траст Інвест Білд», то згідно інформаційної бази даних АІС «Податковий блок» Т0В «Траст Інвест Білд» знаходиться на податковому обліку в ДШ у Печерському районі м. Києва з 14.03.2014 основним видом діяльності є «41.20- Будівництво житлових і нежитлових будівель»; кількість працюючих встановити не є неможливим, оскільки звітність 1-ДФ товариством не подавалась; за реєстраційною адресою не знаходиться. Таким чином, у ТОВ «Траст Інвест Білд» відсутні можливості та необхідні технічні, матеріальні та людські потужності для виконання вказаного виду робіт специфічної направленості.
Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Працівниками Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "Неоком" з питань декларування в податковій звітності з ПДВ у складі податкового кредиту операцій з ТОВ "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" за вересень 2014 року, за результатами якої складено акт №38/22/32818500 від 26.12.2014 (том №1 а.с.20-31).
Перевіркою було встановлено порушення п. 44.6 ст. 44, п. 198.1, п.198.2, п.198.6 ст.198, п.200.1, п.200.2 ст.200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, в результаті чого ТОВ "Неоком" занижено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет на загальну суму ПДВ 60824,00 грн., у т.ч. за вересень 2014 року на суму ПДВ 60824,00 грн.
На підставі акта перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 31.01.2015 №0000552200, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 91236,00 грн., з них: +60824,00 грн. - за основним платежем та 30412,00 грн. - за штрафними санкціями (том №1 а.с.19).
Не погоджуючись з винесеним ДПІ у м. Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області актом перевірки, позивач подав до Державної податкової інспекції у м. Чернігові ДПС заперечення від 12.01.2015 №2 (том №1 а.с.32-40), однак у відповіді на заперечення Державна податкова інспекція у м. Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області від 16.01.2015 №373/10/25-26-22-05-09 зазначено, що заперечення не були враховані при винесенні податкового повідомлення-рішення (том №1 а.с.41-44).
Не погоджуючись з винесеним ДПІ у м. Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області податковим повідомленням-рішенням, позивач 12.02.2015 подав до Головного управління ДФС у Чернігівській області первинну скаргу №11 (том №1 а.с.45-55), однак рішенням Головного управління ДФС у Чернігівській області від 08.04.2015 №941/10/25-01-10-04-15 про результати розгляду скарги податкове повідомлення-рішення - залишено без змін, а скаргу - без задоволення (том №1 а.с.56-58).
Не погоджуючись з рішенням Головного управління ДФС у Чернігівській області від 08.04.2015 №941/10/25-01-10-04-15, позивач 17.04.2015 подав до Державної фіскальної служби України повторно скаргу №30 (том №1 а.с.59-70), однак рішенням Державної фіскальної служби України від 17.06.2015 №12563/8/99-99-10-01-04-25 про результати розгляду скарги оскаржене податкове повідомлення-рішення від 31.01.2015 №0000552200 та рішення Головного управління ДФС у Чернігівській області від 08.04.2015 №941/10/25-01-10-04-15 - залишені без змін, а скарга - без задоволення (том №1 а.с.71-75).
Відповідно до п.п.14.1.181 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Розділом V Податкового кодексу України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та сплатою податку на додану вартість.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:
а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;
б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);
в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;
г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Відповідно до п.198.2 ст.198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше;
дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Для операцій із ввезення на митну територію України товарів датою виникнення права на віднесення сум податку до податкового кредиту є дата сплати (нарахування) податку за податковими зобов'язаннями згідно з пунктом 187.8 статті 187 цього Кодексу, а для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України - дата сплати (нарахування) податку за податковими зобов'язаннями, що були включені отримувачем таких послуг до податкової декларації попереднього періоду.
Датою виникнення права орендаря (лізингоотримувача) на збільшення податкового кредиту для операцій фінансової оренди (лізингу) є дата фактичного отримання об'єкта фінансового лізингу таким орендарем.
Датою виникнення права замовника на віднесення сум до податкового кредиту з договорів (контрактів), визначених довгостроковими відповідно до пункту 187.9 статті 187 цього Кодексу, є дата фактичного отримання замовником результатів робіт (оформлених актами виконаних робіт) за такими договорами (контрактами).
Для товарів/послуг, постачання (придбання) яких контролюється приладами обліку, факт постачання (придбання) таких товарів/послуг засвідчується даними обліку.
Відповідно до п.198.3 ст.198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п.198.6 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Відповідно до п.200.1 ст.200 Податкового кодексу України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
Відповідно до п.200.3 ст.200 Податкового кодексу України при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.
Відповідно до п.200.4 ст.200 Податкового кодексу України якщо в наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з пунктом 200.1 цієї статті, має від'ємне значення, то:
а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України - сумі податкового зобов'язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем послуг;
б) залишок від'ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду.
Відповідно до п.200.6 ст.200 Податкового кодексу України платник податку може прийняти самостійно рішення про зарахування в повному обсязі належної йому суми бюджетного відшкодування або її частини у зменшення податкових зобов'язань з цього податку, що виникли протягом наступних звітних (податкових) періодів, за наявності умов, передбачених пунктом 200.4 цієї статті. Зазначене рішення відображається платником податку у податковій декларації, яку він подає за результатами звітного (податкового) періоду, в якому виникає право на подання заяви про отримання бюджетного відшкодування згідно з нормами цієї статті. У разі прийняття такого рішення зазначена сума не враховується при розрахунку сум бюджетного відшкодування наступних звітних (податкових) періодів.
Відповідно до п.201.6 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.
Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Частинами 1 та 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні і зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати обов'язкові реквізити: назва документа; дата і місце складання; назва підприємства, від імені якого складається документ; зміст і обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що мають можливість ідентифікувати особу, які брала участь у здійсненні господарської операції.
Отже, на підтвердження включення сум коштів до складу валових витрат та сум ПДВ до складу податкового кредиту необхідні документи, оформлені відповідно до вимог, встановлених ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», зокрема: документи, що підтверджують факт отримання послуг від іншої особи та документи, що підтверджують зв'язок понесених витрат з господарською діяльністю платника податку.
Про відсутність реального характеру відповідних операцій можуть свідчити підтверджені доказами доводи податкового органу, зокрема, про наявність таких обставин:
- неможливість здійснення платником податку зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності;
- відсутність у платника податку необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу відсутності управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів;
- облік для цілей оподаткування тільки тих господарських операцій, які безпосередньо пов'язані з виникненням права на податковий кредит або бюджетне відшкодування, якщо для даного виду діяльності також потрібне здійснення і облік інших господарських операцій;
- здійснення операцій з товарно-матеріальними цінностями, які не вироблялися або не могли бути вироблені в обсязі, зазначеному платником податку в документах обліку.
Відповідно до ст..42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.
Основними видами господарської діяльності Товариства з обмежено відповідальністю "Неоком" є: діяльність у сфері проводового електрозв'язку (том №1 а.с.146).
Товариство з обмежено відповідальністю "Неоком" є платником ПДВ, що підтверджується витягом 1425264500235 з реєстру платників податку на додану вартість, свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість(том №1 а.с.147,237).
02.09.2014 між Товариством з обмежено відповідальністю "Неоком" (Замовник) та Товариством з обмежено відповідальністю "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" (Виконавець) було укладено договір по післягарантійному ремонту обладнання 5ЕSS-2000 (том №1 а.с.76-80).
Відповідно до пп.3.1 даного договору для ініціалізації ремонтного процесу, уповноважений співробітник Замовника надсилає Координатору з ремонту Виконавця факсом або електронною поштою «Заявку на ремонт».
Згідно з пп.3.2 даного договору після отримання «Заявки на ремонт» від Замовника координатор з ремонту Виконавця повинен перевірити перелік обладнання та надати Замовнику підтвердження про готовність прийняти його в ремонт, або пояснити причини відмови. Замовник не має права передавати обладнання на ремонт до отримання підтвердження з боку координатора ремонту Виконавця.
Відповідно до пп.3.4 замовник самостійно відправляє несправне обладнання Виконавцю. Витрати з доставки та ризик випадкової гибелі обладнання у процесі їх доставки Виконавцю, несе Замовник.
Підпунктом 3.11 даного договору передбачено, що витрати з доставки та ризик випадкової гибелі відремонтованого обладнання у процесі його доставки Замовнику, несе Відповідач.
Виконання даного договору підтверджується:
- актами надання послуг від 26.09.2014 №221 на загальну суму 58696,00 грн., в т.ч. ПДВ - 9782,67 грн.; №222 на загальну суму 24660,00 грн., в т.ч. ПДВ - 4110,00 грн.; від 29.09.2014: №229 на загальну суму 57643,00 грн., в т.ч. ПДВ - 9607,17 грн.; №230 на загальну суму 48796,00 грн., в т.ч. ПДВ - 8132,67 грн.; №235 на загальну суму 59860,00 грн., в т.ч. ПДВ - 9976,67 грн.; від 30.09.2014: №282 на загальну суму 58914,00 грн., в т.ч. ПДВ - 9819,00 грн.; №283 на загальну суму 56374,00 грн., в т.ч. ПДВ -9395,67 грн. (том №1 а.с.97-103);
- звітами по проблемах з апаратного забезпечення з описом несправності Блоку заміни (том №1 а.с.186-223, том №2 а.с.6-25)
Товариством з обмежено відповідальністю "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" було виписано податкові накладні від 26.09.2014 №221 на загальну суму 58696,00 грн., в т.ч. ПДВ - 9782,67 грн.; №222 на загальну суму 24660,00 грн., в т.ч. ПДВ - 4110,00 грн.; від 29.09.2014: №229 на загальну суму 57643,00 грн., в т.ч. ПДВ - 9607,17 грн.; №230 на загальну суму 48796,00 грн., в т.ч. ПДВ - 8132,67 грн.; №235 на загальну суму 59860,00 грн., в т.ч. ПДВ - 9976,67 грн.; від 30.09.2014: №282 на загальну суму 58914,00 грн., в т.ч. ПДВ - 9819,00 грн.; №283 на загальну суму 56374,00 грн., в т.ч. ПДВ -9395,67 грн. (том №1 а.с.81-86).
Згідно наданих платіжних доручень від 18.12.2014 №2321, від 12.01.2015 №2365, від 21.01.2015 №44, від 26.01.2015 №68, та випискою банку по рахунку позивач оплатив послуги ТОВ "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" (том №1 а.с.104-107,173-178).
Передача блоків заміни в ремонт підтверджується актом підтвердження передачі Блоків заміни №1 від 15.09.2014 (том №1 а.с.108).
Передача блоків заміни, які відремонтовані підтверджується актом підтвердження передачі Блоків заміни №2 від 30.09.2014 (том №1 а.с.109).
Ціна на ремонт блоків заміни телекомунікаційного обладнання типу 5ЕSS-2000 підтверджується переліком блоків заміни телекомунаційного обладнання типу 5ЕSS-2000 з цінами для їх ремонту (том №1 а.с.224-233
Дана операція була відображена в податковому обліку товариства, що підтверджується реєстром виданих та отриманих податкових накладних (том №1 а.с.87-95).
Також була відображена в бухгалтерському обліку товариства, що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку: 631 (том №1 а.с.96).
ТОВ "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" зареєстроване в якості суб'єкта господарювання у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб (том №1 а.с.179).
Вищезазначений договір було укладено для виконання договірних зобов'язань за договором укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю "Неоком" (Виконавець) та Публічним акціонерним товариством "Укртелеком" (Замовник) від 12.02.2014 №НРУ-2014-2001/810202-1356-1356 (том №1 а.с.112-120).
Даний договір було укладено на підставі перемоги позивача за результатами конкурсу із зменшенням ціни на закупівлю послуг з ремонту телекомунікаційного обладнання, що підтверджується листами від 21.01.2014 №325-805430-800100, від 11.01.2014 №02/014/КК-02 (том №1 а.с.110-111).
Виконання договору від 12.02.2014 №НРУ-2014-2001/810202-1356-1356 підтверджується:
- податковою накладною від 30.09.2014 №195 (том №1 а.с.121);
- актами здачі-приймання наданих послуг від 30.09.2014(том №1 а.с.122-130);
- актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 29.09.2014 №НП/19-005795 (том №1 а.с.141-142);
Згідно штатного розпису у ТОВ "Неоком" працює 11,75 одиниць штатного розпису (том №1 а.с.140).
Зберігання необоротних активів за вересень підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку: 10 (том №1 а.с.143).
При дослідженні зазначених документів суд звертає увагу на наступне.
Згідно акту підтвердження передачі Блоків заміни № 2 від ТОВ "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" до ТОВ "Неоком" передача відремонтованих блоків відбулась 30.09.2014, а документів на підтвердження поставки ПАТ "Укртелеком" блоків позивачем в судове засідання та під час перевірки не надано.
Крім того, суд звертає увагу, що з наданого позивачем акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 29.09.2014 №НП/19-005795, що виконувалось ТОВ "НОВА ПОШТА", з переліку обладнання не можливо виділити Блоки 5ЕSS-2000, що надсилались та отримувались від ТОВ "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" (том №1 а.с.141-142). Дата даного документу, а саме: 29.09.2014, наданого як підтвердження відправки та отримання відремонтованого обладнання не відповідадає датам зазначеним в актах підтвердження передачі Блоків заміни №1 від 15.09.2014 та №2 від 30.09.2014.
До того ж, в матеріалах справи відсутня інформація про реєстрацію платником податку на додану вартість ТОВ "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" на момент вчинення господарських операцій з ТОВ "Неоком".
Враховуючи все вищевикладене, суд приходить до висновку, що угода між позивачем та ТОВ "ТРАСТ ІНВЕСТ БІЛД" не мала на меті настання реальних правових наслідків, що свідчить про безтоварність господарської операції. Наявність формально складених, але недостовірних первинних документів, не є безумовним підтвердженням реальності господарської операції, оскільки їх відповідність спростована фактичними обставинами.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність винесеного податкового повідомлення-рішення від 31.01.2015 №0000552200, а тому суд приходить до висновку, що позовні вимоги про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м.Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області від 31.01.2015 №0000552200 з підстав, наведених позивачем у позовній заяві, задоволенню не підлягають.
Враховуючи наведене, керуючись ст.160-163 КАС України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Неоком" - відмовити повністю.
Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Суддя Л.О. Поліщук
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.07.2015 |
Оприлюднено | 03.08.2015 |
Номер документу | 47538344 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Поліщук Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні