Постанова
від 19.08.2011 по справі 2а/0470/6984/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

19.08.2011

< копія > ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 серпня 2011 р. Справа № 2а/0470/6984/11 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді ОСОБА_1 < Текст > при секретаріОСОБА_2 < Список > < найм. Пр. > < ПІБ Пр. > розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом управління Пенсійного фонду в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю НВП «Екотехпром»про стягнення заборгованості в сумі 10801,88 грн., -

ВСТАНОВИВ

Управління Пенсійного фонду в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю НВП «Екотехпром», в якому просить стягнути з відповідача на користь управління Пенсійного фонду в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску у сумі 10801,88 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що внаслідок порушення вимог Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування»від 08.07.2010 року № 2464-VІ відповідач має заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування на 20.04.2011 року у сумі 10801,88 грн.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.06.2011 року було відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 13.07.2011 року.

У судовому засіданні, відкритому 13.07.2011 року, розгляд справи відклався.

Судовий розгляд адміністративної справи здійснювався з повним фіксуванням судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу "Камертон".

У судове засідання сторони не з'явилися, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. Позивач просив суд розглянути справу без його участі.

Розглянувши матеріали справи та доводи позовної заяви, суд встановив наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

У відповідності зі статтею 1 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (надалі Закон № 2464-VI) Пенсійний фонд України - орган, уповноважений відповідно до цього Закону вести облік платників єдиного внеску, забезпечувати збір та ведення обліку страхових коштів, контролювати повноту та своєчасність їх сплати, вести Державний реєстр загальнообов'язкового державного соціального страхування та виконувати інші функції, передбачені законом.

У відповідності зі статтею 63 Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" виконавчими органами правління Пенсійного фонду є виконавча дирекція та територіальні органи, якими, зокрема, є головні управління Пенсійного фонду в областях, управління Пенсійного фонду в районах, містах, районах у містах. Головні управління та управління Пенсійного фонду є юридичними особами.

Статтею 13 Закону № 2464-VI встановлено, що Пенсійний фонд та його територіальні органи мають, зокрема, право: вимагати від керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також від фізичних осіб - підприємців усунення виявлених порушень законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску; застосовувати фінансові санкції, передбачені цим Законом; стягувати з платників несплачені суми єдиного внеску; порушувати в установленому законом порядку питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску.

Статтею 3 КАС України визначено, що суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства.

Отже, Пенсійний фонд України та його територіальні органи при реалізації ними прав, передбачених Законом № 2464-VI, є суб'єктами владних повноважень.

Відповідно до п. 5 частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, за зверненням суб'єкта владних повноважень.

Відповідач зареєстрований в управлінні Пенсійного фонду в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська та є згідно Закону № 2464-VI платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до п. 6 ст. 20 Закону України № 1058-IV страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.

Як вбачається з матеріалів справи, сума заборгованості за грудень 2010 року по страховим внескам на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування склала 3411,90 грн., що підтверджується довідкою розрахунком позивача та розрахунком суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті за 12 місяців 2010 року.

Згідно з п. 8.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України від 19.12.2003 року № 21-1 суми страхових внесків, своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені пунктами 5.1, 5.2, 5.3 цієї Інструкції, у тому числі обчислені органами Пенсійного фонду, уважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

Пунктом 2 частини 9 статті 106 Закону № 1058-IV визначено, що виконавчі органи Пенсійного фонду застосовують до страхувальників такі фінансові санкції: за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

Згідно розрахунку сум заборгованості відповідач має заборгованість перед управління Пенсійного фонду в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська по фінансовим санкціям в сумі 1937,89 грн. та пені в сумі 631,37 грн. які виникли на підставі рішення № 1629 від 19.10.2010 року та рішення № 1720 від 08.11.2010 року про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату або несвоєчасну сплату страхувальниками страхових внесків.

Як вбачається з матеріалів справи, сума заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за січень 2011 року, лютий 2011 року, березень 2011 року складає 5593,14 грн.

Частиною 8 статті 9 Закону № 2464-VI встановлено, що платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем сплачено 772,78 грн. та сума заборгованості складає 10801,88 грн.

01.07.2011 року позивачем були винесені вимоги № Ю-45 та Ю-3918 про сплату заборгованості перед Пенсійним фондом на суму 10801,88 грн., які були направлені на адресу відповідача.

В свою чергу абзацом шостим частини четвертої статті 25 Закону № 2464-VI визначено, що у разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти робочих днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом Пенсійного фонду, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів з дня надходження узгодженої вимоги, територіальний орган Пенсійного фонду надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки.

Абзацом сьомим частини четвертої статті 25 Закону № 2464-VI встановлено, що у випадках, зазначених в абзаці шостому цієї частини, територіальний орган Пенсійного фонду має право звернутися до суду з позовом про стягнення недоїмки. При цьому заходи досудового врегулювання спорів, передбачені законом, не застосовуються.

Доказів сплати вказаної суми позивачу відповідачем не надано.

За таких обставин позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ч. 8 ст. 9, ст. 1, ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 року № 2464-VI, ст. ст. 3, 17, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю НВП «Екотехпром» (49000, м. Дніпропетровськ, пр. ім. Газети «Правда» буд. 29, к. 714 ідентифікаційний номер 31271447) на користь управління Пенсійного фонду в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська (49023, м. Дніпропетровськ, вул. Маріупольська, 3, ідентифікаційний номер 21928462):

- 5208,74 грн. (п'ять тисяч двісті вісім гривень 74 копійки) на р/р 25604303013175 в Управлінні Ощадбанку м Дніпропетровська, МФО 305482, ОКПО код 21928462;

-5094,99 грн. (п'ять тисяч дев'яноста чотири гривні 99 копійок) на р/р 37193006000401

в Управлінні Ощадбанку м Дніпропетровська, МФО 305482, ОКПО код 21928462;

- 498,15 грн. (чотириста дев'яноста вісім гривень 15 копійок) на р/р 37194083000401 в Управлінні Ощадбанку м Дніпропетровська, МФО 305482, ОКПО код 21928462.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Дата складення та підписання постанови в повному обсязі - 19.08.2011 р.

Суддя < (підпис) > < Текст > < Список > < Список > < Список >ОСОБА_1 < Текст > < ПІБ Судді > < ПІБ Судді >

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.08.2011
Оприлюднено03.08.2015
Номер документу47602911
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/6984/11

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 08.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 13.05.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Гончарова Ірина Анатоліївна

Ухвала від 04.05.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Гончарова Ірина Анатоліївна

Постанова від 19.08.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Серьогіна Олена Василівна

Ухвала від 17.06.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Серьогіна Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні