ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"23" липня 2015 р. Справа № 809/2646/15
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Кафарського В.В.
За участю секретаря Волочій Л.І.,
представника позивача ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: Калуського міськрайонного центру зайнятості-робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
до відповідача: Товариства з додатковою відповідальністю "Калуська автобаза"
про стягнення заборгованості в сумі 4157,54 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
06.07.2015 року Калуський міськрайонний центр зайнятості-робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - позивач) звернувся в суд з адміністративним позовом до Товариства з додатковою відповідальністю "Калуська автобаза" (далі - відповідач) про стягнення заборгованості в сумі 4157,54 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач в порушення пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття допустив заборгованість зі сплати страхових внесків на випадок безробіття в розмірі 4157,54 гривень, яка підлягає стягненню з відповідача.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримала з підстав викладених в позовній заяві.
Відповідач в судове засідання не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи. Наданим правом на подання заперечення проти позову відповідач не скористався. Заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи чи про причини неявки суду не подавав.
За таких обставин, на підставі приписів ч. 4 ст.128 КАС України суд ухвалив здійснити розгляд даної адміністративної справи за відсутності представника відповідача.
Розглянувши позовну заяву, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив наступне.
Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідач 30.07.1996 року зареєстрований як суб’єкт підприємницької діяльності (а.с.11,12-16) та перебуває на обліку в Калуському міськрайонному центрі зайнятості Івано-Франківської області, як платник страхових внесків відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття".
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття (далі - страхування на випадок безробіття) - система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незалежних від застрахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Відповідно пунктів 4, 5 частини 1 статті 1 цього Закону страхувальники - роботодавці, застраховані особи, фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних осіб), які використовують працю фізичних осіб за договорами цивільно-правового характеру, які відповідно до цього Закону сплачують страхові внески; страховик - Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Згідно частини 1 статті 8 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.
Відповідно частини 1 статті 12 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості.
Згідно частини 2 статті 12 даного Закону функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.
Виконавча дирекція Фонду та її робочі органи: контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття, проводять розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення в порядку, встановленому центральними органами виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, державної податкової політики, Пенсійним фондом України за погодженням з правлінням Фонду.
Судом встановлено, що товариство з додатковою відповідальністю "Калуська автобаза" 20.01.2011 року подало позивачу розрахункову відомість про нарахування і перерахування збору на обов'язкове соціальне страхування на випадок безробіття за 2010 рік в сумі 20823,68 грн. (а.с. 8).
Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 30.06.2010 року у справі №2а-1798/10/0970 з відповідача стягнуто заборгованості зі сплати страхових внесків на користь Калуського міськрайонного центр зайнятості в сумі 16666,14 грн.
Таким чином, заборгованість Товариства з додатковою відповідальністю "Калуська автобаза" перед Фондом становить 4157,54 грн. (20823,68 грн. - 16666,14 грн. = 4157,54 грн.).
Калуський міськрайонний центр зайнятості 18.05.2015 року направив відповідачу претензію №1008-06/04-15 про добровільну сплату заборгованості в розмірі 4157,54 грн. Вказана претензія 02.06.2015 року відповідачем отримана, що підтверджується наявними в матеріалах справи письмовими доказами (а.с.9,10).
Станом на 23.07.2015 року заборгованість в сумі 4157,54 грн. зі сплати страхових внесків відповідачем в добровільному порядку не сплачена, що підтверджується довідкою позивача за №1465-06/12-15 від 23.07.2015 року.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.
Згідно пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", визначено роботодавця як власника підприємства, установи, організації або уповноваженого ним органу незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання та фізичну особу, які використовують найману працю.
Відповідно до пункту 8.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України за № 339 від 18.12.2000 року, роботодавці зобов'язані одночасно з виплатою заробітної плати (доходу) в повному обсязі сплатити страхові внески до Фонду, які були нараховані та/або не сплачені до 01 січня 2011 року.
Таким чином, відповідач в порушення обов'язку встановленого пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", пунктом 8.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття не сплатив заборгованість зі сплати страхових внесків на випадок безробіття в розмірі 4157,54 грн., згідно розрахункової відомості про нарахування і перерахування збору на обов'язкове соціальне страхування на випадок безробіття.
Згідно частини 2 статті 38 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", пункту 9.8 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені та фінансових санкцій не застосовується.
Статтею 39 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Товариства з додатковою відповідальністю "Калуська автобаза" ( код ЄДРПОУ 01268673) на користь Калуського міськрайонного центру зайнятості ( бюджетний рахунок № 37171301900015 в ГУДКУ в Івано-Франківській області) 4157 ( чотири тисячі сто п'ятдесят сім) грн. 54 коп. заборгованості.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: /підпис/ ОСОБА_2
Постанова складена в повному обсязі 28.07.2015 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2015 |
Оприлюднено | 03.08.2015 |
Номер документу | 47610352 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні