Постанова
від 19.06.2015 по справі 760/11551/15-п
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 3-3616/15

760/11551/15-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 червня 2015 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Калініченко О.Б., за участю представника Київської регіональної митниці Борматової О.М., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської регіональної митниці, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_2, «LUXEMARKET S.A.» (АДРЕСА_1) за ознаками порушення митних правил, передбачених ст.483 МК України, -

В С Т А Н О В И В :

Відносно ОСОБА_2 19.05.2015 року складено протокол №0376/10000/15 про порушення митних правил, передбачених ст.483 МК України, яке полягає в тому, що 17.05.2015 в зоні діяльності Волинської митниці ДФС (п/п «Ягодин - Дорогуск»), через митний кордон України автомобілем, р.н.з. НОМЕР_1, на підставі товаросупровідних документів: інвойс № 0087 від 15.05.2015 та міжнародна автомобільна накладна CMR від 15.05.2015 № 087179 за попередньою митною декларацією № 100250000/2015/707917 від 16.05.2015, переміщено товари «охолоджені молюски, креветки та риба», загальною вагою брутто 645,00 кг, вартістю 4 725,19 євро.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, - ОСОБА_2 в судове засідання не з'явився, будучи належним чином повідомленим про день, час та місце судового.

Представник Київської міської митниці в судовому засіданні вважав вказані обставини такими, що знайшли своє підтвердження.

Згідно зі ст. 10 КУпАП адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Так, частиною першою статті 483 МК України передбачено відповідальність особи за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару, згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

У цьому розумінні переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю може бути вчинено одним із способів, перелічених у ст. 483 МК України

Таким чином, основним безпосереднім об'єктом порушення митних правил є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.

В судовому засіданні встановлено, що 17.05.2015 в зоні діяльності Волинської митниці ДФС (п/п «Ягодин - Дорогуск»), через митний кордон України автомобілем р.н.з. НОМЕР_1 на підставі товаросупровідних документів: інвойс № 0087 від 15.05.2015 та міжнародна автомобільна накладна CMR від 15.05.2015 № 087179 за попередньою митною декларацією № 100250000/2015/707917 від 16.05.2015, переміщено товари «охолоджені молюски, креветки та риба», загальною вагою брутто 645,00 кг, вартістю 4 725,19 євро.

Відповідно до товаросупровідних документів, продавцем та відправником вищевказаних товарів є компанія «LUXEMARKET S.A.» (1 Rue du potager L-2347 Luxembourg (Люксембург)), одержувачем та покупцем - ТОВ «Айдіас-Фекторі» (ЄДРПОУ 32380894, Україна, 08130, Київська область, Києво-Святошинський р-н., с. Чайки, вул. Валентини Чайки, буд. 16).

Товари поставлені на виконання умов контракту № 0111 від 01.11.2014, укладеного між «LUXEMARKET S.A.» (Люксембург) та ТОВ «Айдіас-Фекторі» (ЄДРПОУ 32380894).

18.05.2015 зазначені товари доставлено до митниці призначення (Київська міська митниця ДФС, ЗМК м/п «Західний»: м. Київ, вульв. І. Лепсе, 8А) та заявлені з метою випуску для вільного обігу за МД № 100250004/2015/090376 від 18.05.2015 шляхом подання електронної митної декларації.

Разом із вказаною митною декларацією до митниці були надані наступні документи: контракт № 0111 від 01.11.2014, CMR № 087179, інвойс від № 0087 від 15.05.2015 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

18.05.2015, за результатом спрацювання автоматизованої системи аналізу та управління ризиками (АСАУР) по вищезазначеній МД, в зоні митного контролю митного поста «Західний» проведено митний огляд зазначеного вантажу, про що складено акт митного огляду товарів від 18.05.2015.

В ході митного огляду встановлено, що товар являє собою морепродукти в асортименті. Разом з тим, за результатом проведеного митного огляду встановлено, що у вантажному відсіку автомобіля, яким здійснювалось переміщення товарів, окрім товарів, інформація про які наявна в товаросупровідних документах, а саме «краб» в кількості 2 кг, знаходяться товар «охолоджений варений краб» у кількості 98 кг, дані про який відсутні в інвойсі № 0087 від 15.05.2015.

Згідно пояснень декларанта ТОВ «Айдіас-Фекторі» (ЄДРПОУ 32380894) гр. ОСОБА_5, декларування товарів за МД № 100250004/2015/090376 від 18.05.2015 здійснювалось ним на підставі товаросупровідних документів, та про наявність виявленого вантажу йому нічого не відомо.

Листом компанії «LUXEMARKET S.A.» (Люксембург) від 18.05.2015, гр. ОСОБА_2 повідомив, що під час відвантаження поставки, що виконувалась згідно інвойсу № 0087 від 15.05.2015 та CMR від 15.05.2015 № 087179 для компанії ТОВ «Айдіас-Фекторі», ним до автомобіля з р.н.з. НОМЕР_1 помилково завантажено 98 кг товару «краб».

Відповідно до Постанови Пленуму Верховного суду України від 03 червня 2005 року №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» (п.6) передбачено наступне: «судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності»

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Відповідно до правил ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Таким чином, дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю товару «охолоджені варені краби» вагою нетто 98 кг, вартістю 15 192,13 грн. (курс НБУ на дату переміщення товарів через митний кордон України 1 євро = 23,48812100) шляхом надання органу доходів і зборів як підстави для переміщення, документів, які містять неправдиві данні щодо кількості товару мають ознаки порушення митних правил.

Таким чином, дії громадянина ОСОБА_2 спрямовані на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю товару «охолоджені варені краби» вагою нетто 98 кг, вартістю 15 192,13 грн. (курс НБУ на дату переміщення товарів через митний кордон України 1 євро = 23,48812100) шляхом надання органу доходів і зборів як підстави для переміщення, документів, які містять неправдиві данні щодо кількості товару мають ознаки порушення митних правил.

Відповідно до вимог ст. 245 КпАП України завданням судді при розгляді справ про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

На підставі вищезазначеного, обираючи вид стягнення, враховується характер вчиненого правопорушення, а також обставини, за яких було вчинено правопорушення. Разом з тим обставини, що пом'якшують чи обтяжують відповідальність, не встановлено.

Таким чином враховуючи, що безпосереднім предметом правопорушення митних правил є товар, тому суд вважає за необхідне застосувати до ОСОБА_2 адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил.

Крім того, санкція статті 483 МК України передбачає конфіскацію товарів.

Керуючись ст. 41 Конституції України, ст. ст. 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 483, 527 -529 Митного кодексу України, суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_2 визнати винним у порушенні митних правил за статтею 483 Митного Кодексу України та піддати адміністративному стягненню у виді штрафу на користь держави у розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, що складає 15 192,13 грн., який необхідно сплатити на наступні реквізити: отримувач УДКСУ у Солом'янському районі; код ЄДРПОУ: 38050812; МФО: 820019; банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві; р/р №31113106705010; призначення платежу: *; 121; 38716451; 21081100; 01; с.106; код 095 з конфіскацією в дохід держави безпосередніх предметів порушення митних правил, вилучених згідно протоколу про порушення митних правил №0376/10000/15 від 19.05.2015 року, а саме:

охолоджені варені краби «DUEY COCIDO CONG C/1» кількістю 7 коробів - 68 кг., вартістю 10541,47 грн., охолоджені варені краби «CENTOLLO COCIDO CONG C/1» кількістю 2 короби - 15 кг. вартістю 2325,33 грн., охолоджені варені краби «NECORA COCIDO CONG C/1» кількістю 5 коробів - 15 кг., вартістю 2325,33 грн.

Стягнути із ОСОБА_2 судовий збір в розмірі 0,03 мінімальної заробітної плати, що складає 36,54 грн., які підлягають сплаті на наступні реквізити: УДК СУ Солом'янського району м. Києва, код отримувача /код за ЄДРПОУ/: 38050812, рахунок отримувача: 31212206700010, банк отримувача: ГУ ДКУ у м. Києві, код банку отримувача /МФО/: 820019, код класифікації доходів бюджету: 220300 01.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Апеляційна скарга подається до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Постанова пред'являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя: Калініченко О.Б.

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.06.2015
Оприлюднено04.08.2015
Номер документу47686415
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/11551/15-п

Постанова від 19.06.2015

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Калініченко О. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні