ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"08" лютого 2010 р. Справа № 2a-118/10/0970
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого - судді Гундяка В.Д.,
при секретарі Лавринович Т.В.,
за участю: представника позивача ОСОБА_1.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м.Івано-Франківську справу за позовом Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську до Комітету територіального самоврядування мікрорайону Пасічна про стягнення заборгованості,
в с т а н о в и в:
11.01.2010 року Державна податкова інспекція в м. Івано-Франківську звернулася з адміністративним позовом до Комітету територіального самоврядування мікрорайону Пасічна про стягнення заборгованості. Позовні вимоги мотивувала тим, що за відповідачем рахується заборгованість перед бюджетом, яка виникла у зв'язку з несплатою штрафних санкцій, застосованих за несвоєчасне подання податкової декларації з податку на прибуток та пені.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, суду пояснив, що підставою для звернення до суду з позовом є несплата Комітетом територіального самоврядування мікрорайону Пасічна податкового боргу.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча належним чином вважається повідомленим про час та місце розгляду справи у відповідності до ст. 37 КАС України, так як згідно довідки Укрпошти відповідач від вручення судової повістки відмовився. Наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався.
Вислухавши представника позивача, дослідивши подані докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, тому позов підлягає до задоволення з наступних мотивів.
Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Згідно довідки Головного управління статистики в Івано-Франківській області за № 16-03/1/416 від 04.08.2009 року відповідач зареєстрований у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій, як юридична особа з організаційно-правовою формою -орган самоорганізації населення, взятий на податковий облік 10.02.1993 року.
Згідно п.2 ч.1 ст.9 ЗУ «Про систему оподаткування»платники податків зобов'язані подавати до державних податкових органів відповідно до законів декларації, пов'язані з обчисленням і сплатою податків.
З матеріалів справи вбачається, що позивачем неодноразово були проведені невиїздні документальні перевірки Комітету територіального самоврядування мікрорайону Пасічна за результатами яких складено акти за № 345/15-130 від 31.01.2007р., за № 754/15-130 від 21.03.2007р., за № 1919/15-1/22164966 від 08.04.2008р., за № 5138/15-1/22164966 від 17.04.2009р. про результати виїздної планової перевірки з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства. Згідно даних актів встановлені порушення податкового законодавства щодо несвоєчасності подання податкових декларацій, відповідальність за яке передбачена пп.17.1.1 п.7.1 ст.17 ЗУ В«Про порядок погашень зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
За наслідками проведених перевірок на підставі вищевказаної норми закону до відповідача застосовано штрафні санкції , про що прийнято податкові повідомлення-рішення за №0004201501/0 від 20.02.2007р., за №00083015/0 від 21.03.2007р., за № 0024501501/0 від 06.05.2008р., за №0007461501/0 від 06.05.2009р.
Відповідно до п.17.3 ст.17 ЗУ В«Про порядок погашень зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" сплата (стягнення) штрафних санкцій, передбачених даною статтею, прирівнюється до сплати (стягнення) податку та оскарження їх сум.
Згідно з пп. 5.2.1. п.5.2. ст.5 вищевказаного закону податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до п.4.2 та 4.3 ст. 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, крім випадків оскарження відповідного рішення у встановлений законом строк.
Судом встановлено, що податкове повідомлення-рішення за №0004201501/0 від 20.02.2007р. направлено позивачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вручено його представнику 27.02.2007р., повідомлення-рішення за №00083015/0 від 21.03.2007р. вручено позивачу 21.03.2007., повідомлення-рішення за №0007461501/0 від 06.05.2009р. направлено позивачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення та вручено його представнику 22.05.2009р.
Відповідно до пп.4.9 п.4 «Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій»якщо податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення, то працівник структурного підрозділу або відповідальна особа у день надходження до податкового органу такої інформації оформляє відповідний акт, у якому вказує причину, яка призвела до неможливості вручення податкового повідомлення. У той самий день структурний підрозділ, або відповідальна особа, розміщує податкове повідомлення на дошці податкових оголошень (повідомлень). При цьому день розміщення такого податкового повідомлення на дошці податкових оголошень (повідомлень), зафіксований в акті про неможливість його вручення платнику податків, вважається днем його вручення.
Податкове повідомлення-рішення за № 0024501501/0 від 06.05.2008р., відповідно до службової записки №644/15-123 було розміщено на дошці податкових повідомлень 17.06.2008р.
Доказів оскарження вищевказаних повідомлень-рішень суду не подано.
Отже, податкові повідомлення-рішення, податкові вимоги та рішення про застосування штрафних санкцій вважаються узгодженими.
Узгоджена сума податкового зобов'язання, несплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків. Згідно з пп. 6.2.1. п.6.2. ст.6 ЗУ В«Про порядок погашень зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги. Першу податкову вимогу за №1/932 від 14.03.2007р. відповідач отримав 19.03.2007р.,а другу за №2/1390 від 18.04.2007р. направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Крім того у відповідності до п.16.4 ст.16 ЗУ «Про порядок погашень зобов'зань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»відповідачу нараховано також пеню в сумі 694,96 грн.
Таким чином суд визнає підставність виникнення податкової заборгованості Комітету територіального самоврядування мікрорайону Пасічна перед бюджетом загальна сума якої становить 4094,66 грн.
Відповідно до п.п. 3.1.1 ст.3 вказаного Закону, активи платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.
Наявність заборгованості підтверджується податковими повідомленнями-рішеннями, податковими вимогами та іншими матеріалами справи. Підстав для звільнення відповідача від сплати податкової заборгованості в судовому засіданні не встановлено
Наявність податкового боргу та його розмір відповідач не спростував, доказів сплати заборгованості суду не представив, чим фактично не заперечив наявність недоїмки, яка є предметом позову в даній справі.
За таких обставин позовні вимоги підлягають до задоволення.
На підставі ст.67 Конституції України, ст.ст.3, 5, 16, 17 Закону України В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондамиВ» , ст.ст.11, 37, 71, 86, ч.3 ст.160, ст.162 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
позов задовольнити.
Стягнути за рахунок активів Комітету територіального самоврядування мікрорайону Пасічна (код ЄДРПОУ 22164966) в дохід держави 4094 (чотири тисячі дев'яносто чотири) грн. 66 коп. податкової заборгованості.
Постанова набирає законної сили після закінчення встановлених ст.186 КАСУ строків подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги, якщо таку заяву чи скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд шляхом подання протягом десяти днів з дня: для позивача - складення в повному обсязі, а для відповідача - отримання постанови, заяви про її апеляційне оскарження, після чого протягом двадцяти днів -апеляційної скарги.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у десятиденний строк з дня: для позивача - складення в повному обсязі, а для відповідача - отримання постанови.
Суддя: Гундяк В.Д.
Постанова складена в повному обсязі 12.02.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.02.2010 |
Оприлюднено | 06.08.2015 |
Номер документу | 47800583 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Гундяк В.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні