Постанова
від 26.03.2010 по справі 2а-390/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"26" березня 2010 р. Справа № 2a-390/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді - Басай О.В.

при секретарі

за участю:

представника позивача -не з"явився;

представника відповідача - не з"явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Калуська об'єднана державна податкова інспекція в Івано-Франківській області, вул. В.Стуса, 2,м. Калуш,Івано-Франківська область,77300

до відповідача : Товариства з обмеженою відповідальністю "Велком", вул. 600-річчя Голиня, 16,с. Голинь, Калуський район, Івано-Франківська область,77343

про стягнення податкового боргу за рахунок активів боржника в сумі 224,03 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Калуська об'єднана державна податкова інспекція в Івано-Франківській області звернулася в суд із адміністративним позовом про стягнення за рахунок активів Товариства з обмеженою відповідальністю "Велком" податкового боргу в сумі 224,03 грн.

Представник позивача в судове засідання не з'явився. На адресу суду направив заяву про розгляд справи без його участі, та зазначив, що позовні вимоги підтримує в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не з"явився, хоча про час та місце судового засідання був належним чином повідомлений, що підтверджується розпискою про одержання повістки. Заперечення на адміністративний позов не направив.

Розглянувши позовну заяву, дослідивши письмові докази, судом встановлено, що Калуською районною радою здійснено державну реєстрацію (перереєстрацію) суб"єкта підприємницької діяльності - юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Велком" про що свідчить свідоцтво №22170725 про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб"єкта підприємницької діяльності (а.с.6).

Товариство з обмеженою відповідальністю "Велком" є платником податків і зборів, передбачених Законом України "Про систему оподаткування".

07.05.2009 року Калуською об'єднаною державною податковою інспекцією проведено невиїзну документальну перевірку дотримання вимог законодавства про оподаткування, якою встановлено, що відповідачем допущено несвоєчасну сплату обов"язкових платежів до бюджету, чим порушено п.п.5.3.1. п. 5.3. ст.5 Закону України "Про порядок погшення зобов"язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами".

На підставі чого за відповідачем станом на 03.02.2010 року рахується податковий борг в сумі 224,03 грн., з них 40,88 грн. основного платежу, 170 грн. штрафних санкцій та пеня 13,1 грн. зокрема: по платежах:

- податок на прибуток приватних підприємств - 20,00 основного платежу, 170 грн. штрафних санкцій, нарахованих за несвоєчасне подання звітності, що підтверджується податковим повідомленням-рішенням №0003621501/0 від 07.05.2009 року, яке прийняте на підставі акту перевірки №791/1501/22170725 від 07.05.2009 року та декларацією з податку на прибуток підприємств (а.с.9, 10, 11).

- комунальний податок - 20,88 грн. основного платежу та 10,75 грн. пені, що підтверджується податковими розрахунками комунального податку за січень, лютий, березень, квітень 2009 року (а.с.12, 13,14, 15).

Підпунктом 4.1.4 ст.4 Закону України № 2181 визначено порядок подання податкових декларацій, а саме: податкові декларації подаються за базовий податковий ( звітний ) період, що дорівнює календарному місяцю,- протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного ( податкового) місяця. Відповідно до п.п. 17.1.1 ст. 17 цього ж закону платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання.

Згідно підпункту В«аВ» п.п.4.2.2. Закону України "Про порядок погашення зобов"язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами" встановлено, що у разі, якщо платник податків не подає у встановлені строки податкову декларацію, то контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків.

Положеннями п.п.5.2.1. п.5.2. ст..5 Закону України „Про порядок погашення зобовВ»язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» встановлено, що податкове зобовВ»язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків його апеляційного узгодження і відповідно до п.п. 5.3.2. п.5.2.ст.5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження.

Узгоджена сума податкового зобовВ»язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків ( п.п.5.4.1. п.5.4.ст.5 Закону).

На підставі п. 6.2 ст.6 Закону України від 21.12.2000р. № 2181 -III "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" Калуською об'єднаною державною податковою інспекцією відповідачу направлено першу та другу податкові вимоги за № 1/332 від 28.11.2001 року та № 2/769 від 28.11.2001 року відповідно, які відповідач залишив без відповіді та виконання (а.с.16,17).

Крім того, п.6.2.1. ст.6 Закону України „Про порядок погашення зобовВ»язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов"язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Відповідно до п.п.3.1.1. ст.3 вказаного Закону, активи платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобовВ»язань виключно за рішенням суду. Активами платника податків в розумінні п.п.1.7 ст.1 вказаного Закону є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній особі за правом власності або повного господарського відання (п.1.7. ст.1 Закону) Податкове зобовВ»язання -це зобовВ»язання платника податків сплатити до бюджетів та державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Податковий борг в сумі 224,03 грн. підтверджується податковим повідомленням-рішенням №0003621501/0 від 07.05.2009 року, яке прийняте на підставі акту перевірки №791/1501/22170725 від 07.05.2009 року (а.с.9,10), декларацією з податку на прибуток підприємств (а.с.11), податковими розрахунками комунального податку за січень, лютий, березень, квітень 2009 року (а.с.12, 13,14, 15), першою та другою податковими вимогами за № 1/332 від 28.11.2001 року та № 2/769 від 28.11.2001 року (а.с.16,17), довідкою про борг за платежами №1787/10/240 від 03.02.2010 року (а.с.7).

Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості відповідач суду не представив.

Виходячи з викладеного, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

На підставі ст.124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути за рахунок активів Товариства з обмеженою відповідальністю "Велком", вул. 600-річчя Голиня, 16, с. Голинь, Калуський район, Івано-Франківська область, 77343, код ЄДРПОУ 22170725 в доход Державного бюджету України - податковий борг в сумі 224,03 грн.

Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя /підпис/ ОСОБА_1

Постанова складена в повному обсязі 31.03.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.03.2010
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47800659
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-390/10/0970

Постанова від 26.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Постанова від 26.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 09.02.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Постанова від 26.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні