Постанова
від 23.03.2010 по справі 2а-413/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"23" березня 2010 р. Справа № 2a-413/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Григорука О.Б.

при секретарі Пікович Л.Р.

за участю: представника позивача - ОСОБА_1, представника відповідача - ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом: Контрольно-ревізійного управління в Івано-Франківській області, вул. Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ, 76004

до відповідача: Коломийського академічного обласного українського драматичного театру ім. Івана Озаркевича, Вічевий майдан, 7, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область,78200

про зобов'язання виконання обов'язкових вимог № 920-14/372 від 03.07.2009 року,-

ВСТАНОВИВ:

Контрольно-ревізійне управління в Івано-Франківській області звернулося до суду з адміністративним позовом до Коломийського академічного обласного українського драматичного театру ім. Івана Озаркевича про зобов'язання виконання обов'язкових вимог № 920-14/372 від 03.07.2009 року.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, з підстав викладених у позовній заяві, просить задовольнити адміністративний позов та зобов'язати відповідача виконати обов'язкові вимоги КРУ в Івано-Франківській області від 03.07.2009 року № 920-14/372 "Про усунення порушень, виявлених ревізією" в частині забезпечення відшкодування відповідачу виявлених ревізією незаконних видатків в сумі 8500грн. в зв"язку із завищенням вартості та обсягів робіт по переобладнанню гаражного блоку під паливну, виконаних виробничо-торговим підпиємством у формі ТзОВ "КЛМ"

Представник відповідача в судовому засіданні позов визнав в повному обсязі.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача дослідивши матеріали справи судом встановлено наступне.

Згідно зі статтею 2 Закону України Закону України «Про контрольно-ревізійну службу в Україні» №2939-ХП від 26.01.1993 року (із змінами та доповненнями) головним завданням державної контрольно-ревізійної служби є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі-підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів. Розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Державний фінансовий контроль реалізується державною контрольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового аудиту та інспектування.

Інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Відповідно до п.2.4 Плану контрольно-ревізійної роботи в Івано-Франкіській області на II -й квартал 2009 року та на підставі напрвлення від 26.05.2009 року головним контролером-ревізором Коломийського районного регіонального конторольно-ревізійного відділу ОСОБА_3 проведено планову ревізію фінасово - господарської діяльності Коломийського академічного обласного українського драматичного театру ім. Івана Озаркевича за період з 01.10.2006 року по 31.05.2009 рік.

Результати ревізії задокументовано в акті від 26.06.20009 року № 920-21/11.

В ході ревізії було встановлено ряд порушень фінансової дисципліни. Зокрема, встановлено порушення цільового використання бюджетних коштів виділених відповідачу відповідно до рішення Івано-Франківської обласної ради "Про уточнення обласного бюджету на 2008 рік " від 06.11.2008 р. №678-26/2008 за КФКВ 110102 "Театри", КЕКВ 2143 "Реконструкція інших об"єктів" в сумі 250,00тис.грн. використано на переобладнання гаражного блоку під паливну відповідачу.

Гаражний блок, який було переобладнано під паливну, передано відповідачу в безоплатну судоренду відділом культури і туризму Коломийської РДА згідно з договором від 01.12.2008р., терміном на п"ять років.

Роботи по переобладнанню гаражного блоку під паливну відповідачу виконано ВТП ТзОВ "КЛМ" згідно з договором підряду на виконання робіт від 11.11.2008 року №114 укладеного із Коломийським Драмтеатром .

В ході ревізії проведено зустрічну звірку підтвердження виконаних робіт та стану взаємних розрахунків із Коломийським драмтеатром у ВТП ТзОВ "КЛМ".

Звіркою повноти виконання обсягів робіт по переобладнанню гаражного блоку під паливну відповідачу, проведеною шляхом обстеження та вибірковими контрольними обмірами, встановлено виконання робіт не в повному обсязі на суму 4,31 тис. грн., що є порушенням наказу Державного комітету статистики України та Державного комітету України з будівництва та арітектури "Про затвердження типових форм первинних документів з обліку в будівництві" від 21.06.2002 р. №237/5 та п.3.3.10.1 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000р. №174.

Звіркою обгрунтованості витрат в актах виконаних робіт по перобладнанню гаражного блоку під паливну встановлено:

- завищення вартості матеріалів (труби сталеві 57/125-ППУ-СО), включених до актів виконаних робіт на суму 1,05 тис. грн., що є порушенням п.3.3.10.1 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Держбуду України від 27.08.200р. №174;

- подвійне включення до актів окремих видів робіт (гідравлічне випробування трубопроводів систем опалення, водопроводу і гарячого водопостачання, діаметром до 100 мм ) на суму 0,07 тис.грн., що є порушенням Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні ДБН Д.2.2-24-99, затверджених наказом Держбуду України від 05.11.1999р.№270;

- необгрунтоване включення до актів виконаних робіт витрат окремих машин та механізмів на суму 1,25 тис. грн., що є порушенням п.3.3.10.1 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених накакзом Держбуду України від 27.08.2000р. №174;

- завищення суми загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку внаслідок врахування при їх розрахунку часу роботи орендованих машин та механізмів на суму 0,69 тис. грн., що є порушенням п.4.2 та п.3.3.15 правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000. затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000р.№174;

- завищення суми адміністративних витрат на 1,13 тис. грн. внаслідок застосування при їх розрахунку завищеного коефіцієнту, що є порушенням п.3.3.15 Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000р.№174 та наказу Мінрегіонбуду України від 03.03.2008р. №109.

Акт ревізії фінасово - господарської діяльності відповідача за період з 01.10.2006 року по 31.05.2009 рік від 26.06.2009 року №920-21/11 підписано без заперечень: директором Коломийського академічного обласного українського драматичного театру ім. Івана Озаркевича - ОСОБА_4 та головиним бухгалтером - ОСОБА_5

На підставі ст.ст.10,15 Закону України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" №2939 від 26.01.1993року, керівнику відповідача направлено лист від 03.07.2009 року №920-14/372 "Про усунення порушень, виявлених ревізією", з вимогою:

- відшкодування виявлених ревізією незаконних видатків згідно з актом ревізії від 26.06.2009 року № 920-21/11.

У відповідності до ст.15 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізується.

Станом на 05.02.2010року відповідачем обов"язкові вимоги КРУ в Івано-Франківській області виконано частково.

Відповідно до пункту 10 статті 10 Закону України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні»органи ДКРС уповноважені звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Визнання відповідачем адміністративного позову в повному обсязі не суперечить закону та не порушує чиї-небудь права, свободи та інтереси.

Таким чином позовні вимоги підлягають до задоволення в повному обсязі.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Зобов"язати Коломийський академічний обласний український драматичний театр ім. Івана Озаркевича, код 22182243, виконати обов"язкові вимоги Коломийського районного регіонального контрольно-ревізійного відділу від 03.07.2009року №920-14/372 "Про усунення порушень виявлених ревізією", в частині забезпечення відшкодування Коломийському академічному обласному українському драматичному театру ім. Івана Озаркевича виявлених ревізією незаконних видатків в сумі 8 500 (Вісім тисяч п"ятсот) грн. 00 коп.

Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_6

Постанова складена в повному обсязі 26.03.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.03.2010
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47800661
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-413/10/0970

Постанова від 23.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Постанова від 23.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 11.02.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні