ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"25" травня 2010 р. Справа № 2a-1169/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Тимощука О.Л.
при секретарі Дущак С.М.
за участю:
представника позивача: ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську
до відповідача: Івано-Франківської міської організації розвитку Прикарпаття
про стягнення заборгованості за рахунок активів платника податків в сумі 5011,27 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція в м.Івано-Франківську (надалі -позивач) звернулась в суд з адміністративним позовом до Івано-Франківської міської організації розвитку Прикарпаття (надалі -відповідач) про стягнення заборгованості за рахунок активів платника податків в сумі 5011,27 грн.
Позовні вимоги мотивовані наявністю у відповідача заборгованості по сплаті штрафних санкцій в сумі 5011,27грн., в т.ч. пеня 1101,49 застосованих за неподання податкових звітів про використання коштів неприбутковими організаціями.
Представник позивача в судовому засіданні вимоги, викладені в позовній заяві, підтримав в повному обсязі, просив позов задовольнити.
Відповідач в судове засідання не з'явився хоч про час, дату та місце розгляду адміністративної справи повідомлявся через оголошення в газеті „ЗПС ІнформВ» від 13.05.2010р. №19(378), наявним в матеріалах справи, заяв про розгляд справи без його участі суду не надсилав, своїм правом подати заперечення на адміністративний позов не скористався. Відповідно до вимог ст.128 КАС України повторне неприбуття в судове засідання без поважних причин сторони або її представника або неповідомлення ними про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши письмові докази, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає задоволенню з таких підстав.
Івано-Франківська міська організація розвитку Прикарпаття зареєстрована виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради 18.08.1999р., за рішенням №328, та взята на облік ДПІ в м.Івано-Франківську.
За результатами проведених невиїзних документальних перевірок своєчасності подання податкової звітності позивачем складено:
· акт №350/15-130 від 31.01.2007р. згідно з яким встановлено порушення неподання звіту про використання коштів неприбутковими організаціями по термінах згідно чинного законодавства в період з 2003р. - 9-ть місяців 2006р., та винесено податкове повідомлення-рішення №0007521501/0 від 31.01.2007р. про застосування штрафних фінансових санкцій в сумі 2040,00грн ., яке було розміщене на дошці податкових повідомлень 15.03.2007р. (а.с.25);
· акт №979/15-130 від 11.04.2007р. згідно з яким встановлено порушення неподання звіту про використання коштів неприбутковими організаціями по термінах згідно чинного законодавства в період - 2006рік, та винесено податкове повідомлення-рішення №0010731501/0 від 11.04.2007р. про застосування штрафних фінансових санкцій в сумі 170,00грн ., яке було розміщене на дошці податкових повідомлень 18.05.2007р. (а.с.21);
· акт №2202/15-1/25735814 від 14.04.2008р. згідно з яким встановлено порушення неподання звіту про використання коштів неприбутковими організаціями по термінах згідно чинного законодавства за періоди: І квартал 2007р., півріччя 2007р., 9-ть місяців 2007р., 11-ть місяців 2007р., за 2007 рік та винесено податкове повідомлення-рішення №0022861501/0 від 14.04.2008р. про застосування штрафних фінансових санкцій в сумі 850,00грн ., яке було розміщене на дошці податкових повідомлень 23.05.2008р. (а.с.17);
· акт №5742/15-1/25735814 від 12.05.2009р. згідно з яким встановлено порушення неподання звіту про використання коштів неприбутковими організаціями по термінах згідно чинного законодавства за періоди: І квартал 2008р., півріччя 2008р., 9-ть місяців 2008р., 11-ть місяців 2008р., за 2008 рік та винесено податкове повідомлення-рішення №0008701501/0 від 20.05.2009р. про застосування штрафних фінансових санкцій в сумі 850,00грн. , яке було розміщене на дошці податкових повідомлень 29.05.2009р. (а.с.13);
Крім цього відповідачу надсилались перша податкова вимога від 28.03.2007р. №1/1099 на суму 2040,00грн., розміщена на дошці оголошень 08.05.2007р., та друга податкова вимога від 07.06.2007р. №2/2114 на суму 2210,00грн., розміщена на дошці оголошень 11.06.2007р.
Частиною 1 ст.67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Пунктом 16.4. ст.16 Закону України „Про оподаткування прибутку підприємствВ» передбачено, що платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому за звітні квартал, півріччя та три квартали платники податку подають спрощену декларацію, а за результатами звітного року - повну. Форми декларацій з цього податку встановлюються центральним податковим органом за узгодженням з комітетом Верховної Ради України, що відповідає за проведення податкової політики.
Так, п.п.4.1.4. п.4.1. ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»(надалі -Закон) встановлено, що якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квартали або рік розраховується наростаючим підсумком на підставі показників базових податкових періодів, з яких складаються такі квартал, півріччя, три квартали або рік (без урахування авансових внесків) згідно з відповідним законом з питань оподаткування, така декларація подається у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Під терміном "базовий податковий період" слід розуміти перший податковий період звітного року, визначений відповідним законом з питань оподаткування, зокрема календарний квартал для цілей оподаткування прибутку підприємств.
Згідно із вимогами п.п.5.2.1. п.5.2. ст.5 Закону податкове зобов'язання платника податків вважається узгодженим в день отримання платником податків податкового повідомлення, а відповідно до абзацу третього п.п.5.3.1 п.5.3 вказаної статті Закону нарахована сума податкового зобов'язання повинна бути погашена платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження. Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Підпунктами 6.2.1.,6.2.3. п.6.2. Закону передбачено, що разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги. Податкові вимоги надсилаються: перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання; друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки.
Відповідно до абзацу четвертого п.п.6.2.4 п.6.2. ст.6 Закону у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу, при цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
Згідно із п.п.16.1.1. п.16.1. Закону після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
В п.п.17.1.1. п.17.1. ст.17 Закону зазначено, що платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Відповідно до п.п.3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону в рахунок погашення податкових зобов'язань можуть бути примусово стягнуті активи платника, джерелами сплати яких є будь-які власні кошти, у тому числі отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна і немайнових цінностей, випуску цінних паперів, а також з інших джерел.
Наявність заборгованості відповідача перед державним бюджетом крім вищенаведеного підтверджується письмовими доказами в матеріалах справи, а також довідкою про суму заборгованості станом на 05.03.2010 року в розмірі 5011,27грн, що складається з суми штрафних санкцій в розмірі 3909,78грн., та нарахованої пені в розмірі 1101,49. (а.с.5).
Доказів, які б свідчили про сплату податкового боргу відповідач суду не надав, доводи позивача не спростував. За таких обставин, вимоги позивача є обґрунтованими, а позов підлягає задоволенню.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Івано-Франківської міської організації розвитку Прикарпаття (код ЄДРПОУ 25735814) в доход Державного бюджету України суму податкового боргу в розмірі 5011 (п'ять тисяч одинадцять) гривень 27 коп. за рахунок активів платника податків.
Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Тимощук О.Л.
Постанова складена в повному обсязі 31.05.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2010 |
Оприлюднено | 06.08.2015 |
Номер документу | 47801094 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Тимощук О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні