Постанова
від 23.07.2010 по справі 2а-2334/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"23" липня 2010 р. Справа № 2a-2334/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Скільський І.І.

при секретарі Богусевич А.С.,

за участю сторін:

представника прокуратури -ОСОБА_1,

представника позивача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом: Прокурора Надвірнянського району в інтересах держави в особі Територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області

до відповідача: ТОВ „Квітка-КарпатВ»

про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700 грн., -

ВСТАНОВИВ:

23 червня 2010 року Прокурор Надвірнянського району в інтересах держави в особі Територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області звернувся з адміністративним позовом до ТОВ „Квітка-КарпатВ» про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що державними інспекторами територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області 06.05.2009 року за результатами перевірки складено акт № 084729 про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання ТОВ „Квітка-КарпатВ» послуг з перевезення вантажу. Працівниками територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області виявлено відсутність ліцензійної картки, також в дорожньому листі відсутня відмітка лікаря про проходження передрейсового медичного огляду водія. Начальником територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області 21.05.2009 року щодо ТОВ „Квітка-КарпатВ» винесено постанову № 068414 про застосування фінансових санкцій на суму 1700 грн.

Прокурор та представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали в повному обсязі.

Відповідач в судове засідання не з`явився, про розгляд справи був належним чином повідомлений, про що свідчить наявне в матеріалах справи повідомлення про вручення поштового відправлення (рекомендоване).

Враховуючи вищевикладене суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення фінансових санкцій з ТОВ „Квітка-КарпатВ» фінансових санкцій в сумі 1700 гривень є обгрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України № 1190 від 08.09.2004 року «Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті»урядовим органом державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті, що діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується, є Головна державна інспекція на автомобільному транспорті (Головавтотрансінспекція). Згідно з пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті»органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим в містах Києві та Севастополі.

Статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» N 2344-III від 05.04.2001р. встановлено, що урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті здійснює державний контроль за недопущенням надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільними перевізниками, які не одержали відповідної ліцензії та ліцензійних карток на транспортні засоби, що при цьому використовуються, який здійснюється на автостанціях, автобусних зупинках, у місцях посадки та висадки пасажирів, на стоянках таксі, у місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів.

Державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.

У статті 1 Закону України «Про автомобільний транспорт»передбачено, що автомобільний перевізник -це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами.

Автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення. Зокрема, в статті 48 Закону України N 2344-III від 05.04.2001 р. зазначено, що такими документами для фізичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника -ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Статтею 60 Закону України N 2344-III від 05.04.2001р. передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт, зокрема, за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтею 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.

У відповідності до статті 45 Закону України „Про дорожній рухВ» медичний огляд проводиться з метою визначення здатності кандидатів у водії і водіїв до безпечного керування транспортними засобами. Зазначений огляд включає: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові і післярейсові огляди, а також позачергові огляди, зумовлені необхідністю. Періодичність оглядів, порядок їх проведення і направлення водіїв на позачергові огляди визначаються спільним актом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони здоров'я і Міністерства внутрішніх справ України.

У відповідності до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.

Відповідно до частини 2 статті 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають в державі. Відповідно до Рішення Конституційного Суду України №15-рп/2002 від 09.07.2002 року дане положення слід розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами . Таким чином, право суб'єкта владних повноважень на звернення до суду визначено в частині 2 статті 124 Конституції України.

В судовому засіданні встановлено, що 06.05.2009 року працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області проводилася планова перевірка ТОВ „Квітка-КарпатВ» , за результатами якої виявлено порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання послуг з перевезення вантажу. Під час перевірки встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 60 Закону України „Про автомобільний транспортВ» - надання послуг з перевезення вантажу(щебінь) здійснювалося відповідачем без оформлених документів, а саме: в дорожньому листі № 409 відсутня відмітка лікаря про проходження передрейсового медичного огляду водія за 06.05.2009 року, а також виявлено відсутність ліцензійної картки.

За результатами перевірки складено акт № 084729. На підставі вказаного акту 21.05.2009 року начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо ТОВ „Квітка-КарпатВ» винесено постанову № 068414 про застосування штрафних санкцій на суму 1700 грн. за порушення, передбачені абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».

Таким чином відповідачем сума застосованих фінансових санкцій в розмірі 1700 гривень на момент розгляду справи добровільно не сплачена, а тому підлягає стягненню в судовому порядку.

На підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтей 158-163, 167, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з ТОВ „Квітка-КарпатВ» , вул.С.Стрільців, 14, с.Пнів, Надвірнянський район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 19390498 в користь Державного бюджету України, рахунок №31110106700002, УДК в м.Івано-Франківську, код платежу 21081100, МФО - 836014, код одержувача - 20568100, фінансові санкції по постанові № 068414 на суму 1700 грн. ( одна тисяча сімсот гривень).

Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_3

Постанова складена в повному обсязі 28.07.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.07.2010
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47801370
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2334/10/0970

Постанова від 23.07.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Постанова від 23.07.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 23.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні