ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"25" травня 2010 р. Справа № 2a-323/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Панікара І.В.
при секретарі Богусевич А.С.
за участю сторін:
представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2,
представника відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ,
до відповідача: Житлово-експлуатаційної дільниці Івано-Франківської Облспоживспілки, вул. Грушевського, 11, м. Івано-Франківськ,
про стягнення заборгованості за рахунок активів платника податків в сумі 23131,82 гривень,-
ВСТАНОВИВ:
02 лютого 2010 року ДПІ в місті Івано-Франківську звернулася до суду з адміністративним позовом до Житлово-експлуатаційної дільниці Івано-Франківської Облспоживспілки про стягнення заборгованості в сумі 24066,85 гривень.
Позовні вимоги мотивовані тим, що станом на момент подання позовної заяви, Житлово-експлуатаційна дільниця Івано-Франківської Облспоживспілки допустила заборгованість перед бюджетом в розмірі 24066,85 гривень в результаті несплати штрафних санкцій нарахованих за несвоєчасне подання податкових звітів про використання коштів неприбутковими організаціями.
Представники позивача в судовому засіданні подали заяву про зменшення позовних вимог до 23131,82 гривень. Суду пояснили, що позовні вимоги підтримують в повному обсязі з підстав викладених в позовній заяві та просили позов задовольнити повністю.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча про місце, час та дату був повідомлений належним чином, правом подати заперечення на позовну заяву не скористався.
Розглянувши матеріали справи та дослідивши подані докази, вислухавши представників позивача, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення з наступних підстав.
У відповідності до припису пункту 3 частини 1 статті 9 Закону України "Про систему оподаткування", платники податків повинні сплачувати належні суми податків та зборів у встановлений законом термін.
Частиною 3 статті 9 вищевказаного Закону передбачено, що обов'язок юридичної особи щодо сплати податків і зборів припиняється із сплатою податку, збору або його скасуванням або списанням податкової заборгованості.
Згідно пункту 1 частини 3 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" боржник, всі узгоджені суми податкових зобов'язань, зобов'язаний сплатити в бюджет протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку для подання відповідної податкової декларації, або протягом 10 календарних днів з дня отримання податкового повідомлення -рішення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 статті 5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у встановлені строки, визнається сумою податкового боргу платника податків. Згідно статті 6 цього ж Закону, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені законом строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Як встановлено в судовому засіданні, відповідач по справі, являється юридичною особою, на якого відповідно до законодавства України покладено обов'язок утримувати та сплачувати податки, інші обов'язкові платежі до бюджету та до державних цільових фондів.
Однак, відповідачем на момент розгляду справи допущено заборгованість перед бюджетом на суму загальну суму 23131,82 гривень, а саме по податку на прибуток. Вказана заборгованість підтверджується довідкою про борг по Житлово-експлуатаційній дільниці Івано-Франківської Облспоживспілки №278 від 15.10.2009 року, корінцями податкових вимог та іншими матеріалами справи.
На узгоджену та несплачену суму податкового зобов'язання боржнику на підставі пункту 2 статті 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ДПІ в місті Івано-Франківську направлено першу та другу податкові вимоги, які відповідачем отримано, але не виконано та в передбачений законом термін не оскаржено.
Судом встановлено, що на момент розгляду справи заборгованість в розмірі 23131,82 гривень, яка підтверджується матеріалами справи, відповідачем не погашена.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення з Житлово-експлуатаційної дільниці Івано-Франківської Облспоживспілки заборгованості в сумі 23131,82 гривень є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення шляхом стягнення вищезазначеної заборгованості в судовому порядку.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Житлово-експлуатаційної дільниці Івано-Франківської Облспоживспілки , вул. Грушевського, 11, м. Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ 22166758, в доход Державного бюджету України заборгованість в сумі 23131,82 гривень (двадцять три тисячі сто тридцять одну гривню вісімдесят дві копійки).
Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя: /підпис/ ОСОБА_3
Постанова складена в повному обсязі 31.05.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2010 |
Оприлюднено | 06.08.2015 |
Номер документу | 47801722 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Панікар І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні