Постанова
від 29.07.2010 по справі 2а-2129/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"29" липня 2010 р.                               Справа № 2a-2129/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Басай О.В.

при секретарі Короташ О.Б.

за участю:

представника позивача - не з'явився;

представника відповідача - не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом:Державної податкової інспекції у Снятинському районі Івано-Франківської області, вул. В.Коснятина, 62, м. Снятин, Івано-Франківська область, 78300

до відповідача:Асоціації селянських господарств, вул. Груднева,3, м. Снятин, Івано-Франківська область, 78300

про стягнення боргу в сумі 2380,00 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція в Снятинському районі Івано-Франківської області звернулася в суд із адміністративним позовом до Асоціації селянських господарств про стягнення боргу в сумі 2380, 00 грн.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, проте на адресу суду надіслав заяву в якій просить розгляд справи провести без його участі.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання, про що свідчить оголошення в газеті ("Голос Покуття" №30).

Розглянувши позовну заяву, дослідивши письмові докази, суд вважає, що позов слід задовольнити, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 10.03.1993 року Асоціація селянських господарства взята на облік як платник податків, що підтверджується Довідкою №166/10/29 від 20.04.2010 року (а. с. 4).

Також судом встановлено, що за результатами перевірки своєчасності представлення звітності Асоціації селянських господарств складено акт №3085/15/22173557 від 07.04.2010 року (а. с. 7). З даного акта вбачається, що перевіркою встановлено порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", а саме, факт неподання декларації з податку на прибуток за 1 квартал 2007 року, 1 півріччя 2007 року, 9 місяців 2007 року, 11 місяців 2007 року, 2007 рік, 1 квартал 2008 року, 1 півріччя 2008 року, 9 місяців 2008 року, 11 місяців 2008 року, за 2008 рік, 1 квартал 2009 року, 1 півріччя 2009 року, 9 місяців 2009 року, за 2009 рік.

На підставі вищенаведеного акту Державною податковою інспекцією в Снятинському районі Івано-Франківської області було прийнято податкове повідомлення-рішення №0000281510/0/4995 від 08.04.2010 року, яким до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 2380, 00 грн.(а. с. 8)

Із вищенаведеного рішення вбачається, що воно було розміщене на дошці оголошень 08.04.2010 року.

Відповідач вищенаведене рішення позивача у визначені терміни не виконано, а саме, не сплачено застосовані штрафні (фінансові) санкції в сумі 2380, 00 грн.

Відповідно до п.п. 4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" №2181-III від 21.12.2000 року (далі - Закону) податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року; календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним. Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квартали або рік розраховується наростаючим підсумком на підставі показників базових податкових періодів, з яких складаються такі квартал, півріччя, три квартали або рік (без урахування авансових внесків) згідно з відповідним законом з питань оподаткування, така декларація подається у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Для цілей підпункту 4.1.4 цього пункту під терміном "базовий податковий період" слід розуміти перший податковий період звітного року, визначений відповідним законом з питань оподаткування, зокрема календарний квартал для цілей оподаткування прибутку підприємств.

Згідно п.п.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку. Для фізичних осіб, які займають посади, що підпадають під визначення суб'єктів корупційних діянь відповідно до закону, за неподання або несвоєчасне подання декларації про доходи таких фізичних осіб, отриманих протягом зайняття такої посади, штраф застосовується у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

В п.п. 5.2.1 п.5.2 ст.5 Закону зазначено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Відповідно до п.п.3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

          В п.11 ст.10 Закону зазначено, що державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими.

          Таким чином, суд вважає, що борг позивача в сумі 2380, 00 грн. підтверджений дослідженими в судовому засіданні доказами, а саме, актом №3085/15/22173557 від 07.04.2010 року (а. с. 7) та податковим повідомленням-рішенням від №0000281510/0/4995 від 08.04.2010 року, яким до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 2380, 00 грн.

Доказів, які б свідчили про сплату боргу в сумі 2380, 00 грн. позивачем не надано, а тому, суд вважає, що даний борг слід стягнути.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позов є підставним, а тому підлягає до задоволення.

          На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

                                         ПОСТАНОВИВ:

          Позов задовольнити повністю.

          Стягнути за рахунок активів Асоціації селянських господарств, вул. Груднева,3, м. Снятин, Івано-Франківська область, 78300, код ЄДРПОУ 22173557 в доход Державного бюджету України борг в сумі 2380,00 грн. (Дві тисячі триста вісімдесять гривень 00 коп.).

          Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

          Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

          

          Суддя                                                                       Басай О.В.

          

          Постанова складена в повному обсязі 02.08.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.07.2010
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47801815
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2129/10/0970

Постанова від 29.07.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Постанова від 29.07.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 09.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Постанова від 29.07.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні