cpg1251
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відкриття провадження в адміністративній справі
30 липня 2015 року СєвєродонецькСправа № 812/765/15 Суддя Луганського окружного адміністративного суду Борзаниця С.В., перевіривши матеріали адміністративного позову Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Комунального підприємства «Алчевськпастранс» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2013 році у розмірі 94735,78 грн., -
ВСТАНОВИВ:
28 липня 2015 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Комунального підприємства «Алчевськпастранс» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2013 році у розмірі 94735,78 грн.
Відповідно до частини 2 статті 107 КАС України, суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.
Позивачем до позовної заяви додано клопотання клопотання про поновлення строку для звернення з адміністративним позовом, в обґрунтування якого зазначено, що у звязку з проведенням антитерористичної операції на території Луганської та Донецької областей, здійсненням військових дій на території знаходження позивача, у позивача не було можливості своєчасно звернутися з даним адміністративним позовом до суду. Також у звязку із зміною місцезнаходження позивача на територію, підконтрольну Україні, було втрачено базу даних щодо здійснення претензійно-позовної роботи, на відновлення якої було витрачено значний час.
Згідно зі статті 99 КАС України, адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Для звернення до адміністративного суду суб'єкта владних повноважень встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня виникнення підстав, що дають суб'єкту владних повноважень право на пред'явлення передбачених законом вимог.
Відповідно до частини 1 статті 100 КАС України, адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд на підставі позовної заяви та доданих до неї матеріалів не знайде підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, про що постановляється ухвала.
Відповідно до Порядку сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 70 «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються роботодавцями самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 Закону.
Таким чином, право на звернення до суду із позовом про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів виникло у позивача з 16 квітня 2014 року.
У позивача не було можливості звернутися до Луганського окружного адміністративного суду з позовом в межах строку, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, у звязку з проведенням антитерористичної операції та переміщенням Луганського обласного центру зайнятості, тому суд вважає причини пропуску строку до адміністративного суду поважними.
Зазначена позовна заява відповідає вимогам ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі не вбачається.
Позовну заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, позовна заява підсудна Луганському окружному адміністративному суду.
Керуючись ст. ст. 99, 100, 105, 106, 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,-
УХВАЛИВ:
Визнати причини про пуску строку звернення до адміністративного суду поважними.
Відкрити провадження у справі за адміністративним позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Комунального підприємства «Алчевськпастранс» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за порушення нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2013 році у розмірі 94735,78 грн.
Відкрите судове засідання призначити на 17 серпня 2015 року о 09 год. 30 хв. у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за адресою: м. Сєвєродонецьк, просп. Космонавтів, 18, І поверх.
Зобов'язати позивача надати оригінали документів, які додані до позовної заяви в копіях, - для огляду у судовому засіданні, надати у строк до 17 серпня 2015 року копії установчих документів, інформацію з центра зайнятості про надання (ненадання) відповідачем звітів форми 3-ПН, копії звітів відповідача форми 3-ПН (за наявності), звіт відповідача форми 10-ПІ за 2013 рік (копії в матеріали справи, оригінали для огляду у судовому засіданні).
Зобов'язати відповідача у разі невизнання адміністративного позову у строк до 17 серпня 2015 року подати письмові заперечення проти позову та докази, якими вони обґрунтовуються, засновницькі документи, звіт відповідача форми 10-ПІ за 2013 рік, інформацію про надання (ненадання) до центру зайнятості звітів форми 3-ПН, звіти форми 3-ПН (за наявності) колективний договір комунального підприємства в редакції на 2013 рік; штатний розклад підприємства на 2013 рік (копії - в матеріали справи, оригінали - для огляду у судовому засіданні).
Зобов'язати Луганський обласний центр зайнятості у строк до 17 серпня 2015 року надати відомості, чи подавались Комунальним підприємством «Алчевськпастранс» (ідентифікаційний код 03328020) звіти про наявність вакансій, встановленої форми № 3-ПН, якщо так, надати копії всіх звітів за 2013 рік, а також повідомити, чи направлялись до Комунального підприємства «Алчевськпастранс» особи з обмеженою працездатністю (інваліди) для працевлаштування у 2013 році, чи були факти відмови Комунального підприємства «Алчевськпастранс» у працевлаштуванні осіб з обмеженими фізичними можливостями (інвалідів).
Справа розглядатиметься одноособово суддею Луганського окружного адміністративного суду Борзаницею С.В.
Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати особам, які беруть участь у справі, разом з витягом про їхні процесуальні права та обов'язки, встановлені статтями 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.
СуддяС.В. Борзаниця
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2015 |
Оприлюднено | 06.08.2015 |
Номер документу | 47840274 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ляшенко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ляшенко Дмитро Володимирович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.В. Борзаниця
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні