Постанова
від 22.04.2013 по справі 2-а/819/80/13
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2-а/819/80/13

"22" квітня 2013 р. м. Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі:

головуючої судді Подлісній І.М.

при секретарі судового засідання Субтельній Л.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за адміністративним позовом Прокурора Кременецького району в інтересах держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Закритого акціонерного товариства "Кременецький тютюново-ферментаційний завод" про стягнення фінансових санкцій, -

ВСТАНОВИВ :

Прокурор Кременецького району в інтересах держави в особі Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, надалі позивач, звернувся до суду з адміністративним позовом до Закритого акціонерного товариства «Кременецький тютюново-ферментаційний завод», надалі відповідач, про стягнення штрафних санкцій у розмірі 17 000,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що позивачем проведено перевірку відповідача, за результатами якої складено акт про порушення законодавства про цінні папери від 26.06.2012 року. Перевіркою встановлено, що у відношенні відповідача 07.07.2011 року винесено розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, а саме забезпечити існування власних акцій в бездокументарній формі та проведення статуту і внутрішніх положень у відповідність із нормами Закону України «Про акціонерні товариства». На підставі акта перевірки позивачем прийнято постанову №68-ПР-3-Е від 10.07.2012 року про накладення на відповідача суму штрафу у розмірі 17 000,00 грн. Зазначена постанова відповідачем не оскаржена, сума штрафу в добровільному порядку не сплачена.

В судовому засіданні прокурор та представник позивача позовні вимоги підтримали в повному обсязі з мотивів викладених в позовній заяві та просили позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, про дату час і місце розгляду справи, повідомлялися належним чином. Суд вважає, що вжив усі залежні від нього заходи для повідомлення сторін належним чином про розгляд даної адміністративної справи та реалізації ними права судового захисту прав та інтересів, а тому можливо розглянути справу без участі представника позивача та представника відповідача відповідно до положень ст. 128 КАС України.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, думку прокурора, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, вважає, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.

26.06.2012 року уповноваженою особою Прикарпатського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складено акт № 62-ПР-3-Е про порушення Закритим акціонерним товариством «Кременецький тютюново-ферментаційний завод» законодавства про цінні папери, а саме у відношенні відповідача 07.07.2011 року винесено розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, зокрема забезпечити існування власних акцій в бездокументарній формі та провести статут і внутрішні положення у відповідність із нормами Закону України «Про акціонерні товариства», та зобов'язано у термін до 11.01.2012 року усунути порушення законодавства про цінні папери, а у термін до 18.01.2012 року письмово проінформувати уповноважену особу Комісії про виконання цього розпорядження.

11.06.2012 року позивачем прийнято постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні Закритого акціонерного товариства «Кременецький тютюново-ферментаційний завод».

10 липня 2012 року за невиконання розпорядження щодо усунення порушень, Прикарпатським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів №68-ПР-3-Е в розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 17 000,00 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, вищезазначена постанова ні в адміністративному, ні в судовому порядку відповідачем не оскаржувалась, а тому є узгодженою.

Сума заборгованості в добровільному порядку відповідачем не сплачена.

Правовідносини, що виникли між сторонами врегульовані нормами Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» від 30.10.1996р. N 448/96-ВР (далі - Закон №448), Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007р. N 2272.

Відповідно до ч.1 ст.5 Закону №448, державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Згідно зі ст.6 Закону №448, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку складається з Комісії як колегіального органу та центрального апарату. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.

Відповідно до п.8 ч.1 ст.11 Закону №448, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від п'яти до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно зі ч.5 ст.12 Закону №448, посадова особа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку приймає рішення про накладення штрафу протягом 10 робочих днів після отримання документів, зазначених у частині другій цієї статті. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, на яку накладено штраф, та банківській установі, в якій відкрито поточний рахунок цієї юридичної особи.

Відповідно до п.16 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007р. N 2272, постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом.

Доказом надіслання постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акта про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанови по справі про адміністративне правопорушення), постанови про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанову про виправлення описок є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпелю та касовий чек.

Оцінуючи усі докази, які були дослідженні судом у їх сукупності, приймаючи до уваги, що постанова позивача від 10.07.2012 року про накладення на відповідача суму штрафу у розмірі 17000,00 грн. ні в адміністративному, ні в судовому порядку відповідачем не оскаржувалась, а тому є узгодженою, суд вважає можливим стягнути з відповідача на користь Державного бюджету України штраф у сумі 17 000,0 грн.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, а отже підлягають до задоволення.

Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 94, 158-167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ :

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Закритого акціонерного товариства "Кременецький тютюново-ферментаційний завод" (47000, вул. Льотчиків-Визволителів, 14, м. Кременець, Тернопільська область, ідентифікаційний код юридичної особи 00375543) 17000 (сімнадцять тисяч) гривень 00 копійок фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, згідно постанови №68-ПР-3-Е від 10 липня 2012 року, які перерахувати на рахунок №31116106700316 управління Державної казначейської служби у Кременецькому районі, код одержувача 37766394, МФО 838012, код бюджетної класифікації 21081100.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строків апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо воно не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи .

Головуючий суддя Подлісна І.М.

копія вірна:

Суддя Подлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.04.2013
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47842266
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а/819/80/13

Постанова від 22.04.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

Ухвала від 10.01.2013

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні