Постанова
від 07.03.2012 по справі 1170/2а-364/12
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія Справа № 1170/2а-364/12

Категорія статобліку 9.4.4

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 березня 2012 року м. Кіровоград

Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду Флоренко О.Ю. розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою Прокурора Олександрівському району Кіровоградської області в інтересах держави, уповноваженим органом якої виступає Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства «Олександрівське ремонтно -транспортне підприємство»про стягнення штрафних санкцій у розмірі 5100,00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

02 лютого 2012 року Прокурор Олександрівського району Кіровоградської області в інтересах держави, уповноваженим органом якої виступає Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Відкритого акціонерного товариства «Олександрівське ремонтно -транспортне підприємство», в якій просив стягнути з відповідача штрафні санкції в загальному розмірі 5100,00 грн.

Представник прокуратури та представник позивача, надали до суду письмові заяви про розгляд справи без їх участі (а.с. 41, 49).

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився. Про дату, час і місце проведення судового засідання повідомлявся належним чином, підтвердженням чому є поштові повідомлення про вручення судових повісток (а.с.31, 41).

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, але з відділення В«УкрпоштиВ» повертались конверти з відміткою В«не має можливості вручити В» (а.с. 40, 48).

Згідно ст.93 Цивільного кодексу України, місцезнаходженням юридичної особи є адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені. Статтями 17, 19 Закону України В«Про реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємцівВ» , на уповноважений орган юридичної особи покладено обов'язок подавати державному реєстратору відомості у разі зміни місцезнаходження юридичної особи.

У відповідності до ч.8 ст.35 Кодексу адміністративного судочинства України, повістка вважається врученою юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру.

На підставі зазначених норм, з врахуванням того, що конверти направлялись відповідно на адресу, яка зазначена в матеріалах позову, суд вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких умов, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи та подані суду докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.

Відповідно до п. 2 ст. 121 Конституції України, ч. 2 ст. 60 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що прокурор забезпечує представництво інтересів держави в суді у випадках передбачених законом.

Статею 36-1 Закону України В«Про прокуратуруВ» визначено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом. Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.

Згідно ст.ст.1,5,6 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» , здійснення комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері покладено на Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку та її територіальні органи.

Відповідно до п.14 ст.8 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» , державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Згідно з п. 1 «Положення про Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку», затверджено Головою комісії 21.01.2001, Кіровоградське територіальне управління входить до системи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка покликана забезпечувати реалізацію єдиної державної політики в регіоні щодо розвитку та функціонування ринку цінних паперів та їх похідних у відповідності з наданими повноваженнями, визначеними цим Положенням, і користується статусом юридичної особи.

Судом встановлено, що 21.06.2011 року начальнику Кіровоградського територіального управління ДКЦПФР ОСОБА_1 головного спеціаліста відділу корпоративних відносин, обліку та звітності ОСОБА_2, надійшла службова записка вих. №58 «Про порушення порядку розкриття регулярної річної інформації емітентами (а.с. 19 - 20), в якій зазначено, що Відкрите акціонерне товариство «Олександрійське ремонтно -транспортне підприємство»у 2011 році не подавали до позивача регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2010 рік, не розмістили її в загальнодоступній інформаційній базі даних комісії та опублікування в офіційному друкованому виданні комісії.

22.06.2011 р. позивачем винесена постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с. 18). Дана постанова направлена відповідачу супровідним листом від 22.06.2011 року вих. №1088-05-Е (а.с.17).

Актом про правопорушення на ринку цінних паперів від 07.07.2011 року №80 -КІ зафіксовано, що відповідачем не розкрито шляхом подання до Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2010 рік, що є порушенням вимог ст. 39, 40 Закону України В«Про цінні папери та фондовий ринокВ» та п. 1 Глави 7 Розділу V «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів» (а.с.18). Даний акт від 07.07.2011 року №80 -КІ направлена позивачу разом із супровідним листом від 07.07.2011 року вих. №1098-11 (а.с. 16-15).

07.07.2011 р. позивачем винесена постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с. 14).

Згідно з п.7 ст.11 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» , державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за, неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

15 липня 2011 року позивачем була винесена постанова №80-КІ про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, у зв'язку з тим, що відповідачем не розкрито шляхом подання до Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2010 рік, застосовано санкції у вигляді штрафу у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 грн. (а.с.10 - 11). Вказана постанова була направлена відповідачу, про що свідчать копії супровідного листа від 26.07.2011 року вих. №1158-11 (а.с. 12). Постанова відповідачем не оскаржена.

22.06.2011 р. позивачем винесена постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с. 25). Дана постанова направлена відповідачу супровідним листом від 22.06.2011 року вих. №1088-05-Е (а.с.17).

Актом про правопорушення на ринку цінних паперів від 07.07.2011 року №81 -КІ зафіксовано, що відповідачем не розкрито шляхом розміщенно в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2010 рік, що є порушенням вимог ст. 39, 40 Закону України В«Про цінні папери та фондовий ринокВ» та п. 1 Глави 7 Розділу V «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів» (а.с.24). Даний акт від 07.07.2011 року №81 - КІ направлена позивачу разом із супровідним листом від 07.07.2011 року вих. №1098-11 (а.с. 24, 15).

07.07.2011 р. позивачем винесена постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с. 23).

Згідно з п.6 ст.11 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» , державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів на порушника накладається штраф у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

15 липня 2011 року позивачем була винесена постанова №81-КІ про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, у зв'язку з тим, що відповідачем не розміщенно в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2010 рік, застосовано санкції у вигляді штрафу у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 грн. (а.с.21 - 22). Вказана постанова була направлена відповідачу, про що свідчать копії супровідного листа від 26.07.2011 року вих. №1158-11 (а.с. 12). Постанова відповідачем не оскаржена.

22.06.2011 р. позивачем винесена постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с. 30). Дана постанова направлена відповідачу супровідним листом від 22.06.2011 року вих. №1088-05-Е (а.с.17).

Актом про правопорушення на ринку цінних паперів від 07.07.2011 року №82 -КІ зафіксовано, що відповідачем не розкрито шляхом опублікування у офіційному друкованому виданні Комісії регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2010 рік, що є порушенням вимог ст. 39, 40 Закону України В«Про цінні папери та фондовий ринокВ» та п. 1 Глави 7 Розділу V «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів» (а.с.29). Даний акт від 07.07.2011 року №82 - КІ направлена позивачу разом із супровідним листом від 07.07.2011 року вих. №1098-11 (а.с. 29, 15).

07.07.2011 р. позивачем винесена постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с. 28).

Згідно з п.5 ст.11 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ» , державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

15 липня 2011 року позивачем була винесена постанова №82-КІ про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів, у зв'язку з тим, що відповідачем не не розкрито шляхом опублікування у офіційному друкованому виданні Комісії регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2010 рік, застосовано санкції у вигляді штрафу у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00 грн. (а.с.26 - 27). Вказана постанова була направлена відповідачу, про що свідчать копії супровідного листа від 26.07.2011 року вих. №1158-11 (а.с. 12). Постанова відповідачем не оскаржена.

Таким чином, відповідач був зобов'язаний сплатити штрафні санкції у загальній сумі 5100,00 грн.

Відповідно до розділу XXVIІI "Правил розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів та застосування санкцій", затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринкуВ» №1369 від 25.06.2007 року (далі - Правила), відповідачем не перераховано на рахунок Державного бюджету суму штрафу, протягом 15 днів з моменту отримання ним відповідної постанови. Документ, який підтверджує сплату штрафу відповідачем до позивача не надано.

Згідно зі ст.16 Закону України В«Про державне регулювання ринку цінних паперів в УкраїніВ»та п.5 розділу XXVIІI Правил, у разі несплати штрафу юридичною особою, штраф стягується в судовому порядку.

Відповідно до зазначених норм та встановлених обставин справи, суд прийшов до висновку, що до відповідача правомірно застосовано штрафні санкції у загальному розмірі 5100,00 грн., сума штрафних санкцій ним не сплачена, а тому підлягає стягненню в судовому порядку.

Згідно ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем є фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 60, 94, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Олександрівське ремонтно -транспортне підприємство»(27300, Кіровоградська область, Олександрівський район, смт. Олександрівка, вул. Радянська, 16, код ЄДРПОУ 03748621, р/р 26001160419 ПАТ «Райффайзенбанк Аваль», МФО 323538) на користь Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (25006, м. Кіровоград, вул. Леніна, 64/53, код ЄДРПОУ 23896915, р/р 31117106700041 «Надходження до загального фонду Державного бюджету», код бюджетної класифікації 21081100, «адміністративні штрафи та інші санкції», символ 101, одержувач -УДК в Олекандрівському районі, код одержувача - 23896915, банк одержувача -ГУДКУ у Кіровоградській області, МФО 823016) штрафні санкції за правопорушення на ринку цінних паперів в загальному розмірі 5100,00 грн.

Постанова суду набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі, протягом десяти днів з дня отримання копії постанови суду, апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд, з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.

Суддя (підпис) О.Ю. Флоренко

Згідно з оригіналом:

Суддя О.Ю. Флоренко

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.03.2012
Оприлюднено07.08.2015
Номер документу47861668
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1170/2а-364/12

Постанова від 07.03.2012

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.Ю. Флоренко

Ухвала від 03.02.2012

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.Ю. Флоренко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні