ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"17" вересня 2010 р. Справа № 2a-3003/10/0970
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Остап’юк С.В., розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Івано-Франківського обласного центру зайнятості виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Дочірнього підприємства «Завод якісних бетонів»Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліттрансбуд»про стягнення штрафу в розмірі 7303, 70 гривень, -
ВСТАНОВИВ:
30.08.2010 року Івано-Франківський обласний центр зайнятості виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття звернувся до суду з адміністративним позовом до Дочірнього підприємства «Завод якісних бетонів»Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліттрансбуд» про стягнення штрафу в розмірі 7303, 70 гривень.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем протиправно, в порушення вимог статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»не сплачено, застосований рішенням від 15.07.2010 року, штраф в розмірі 7 303, 70 гривень.
31.08.2010 року судом відповідно до пункту 4 частини 1 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України винесено ухвалу про відкриття скороченого провадження по даній адміністративній справі, яку разом із копією позовної заяви та доданими до неї документів направлено відповідачу для подання заперечення або заяви про визнання позову.
04.09.2010 року відповідач, який знаходиться за адресою місто Івано-Франківськ, вулиця Симона Петлюри, 10, отримав копію ухвали суду про відкриття скороченого провадження в даній адміністративній справі, копію позовної заяви та додані до неї документи.
Згідно із пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Враховуючи, що до суду не було подано заперечення відповідача проти заявленого позову та те, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача, поданий Івано-Франківським обласним центром зайнятості виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття позов до Дочірнього підприємства «Завод якісних бетонів»Товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліттрансбуд»про стягнення штрафу в розмірі 7303, 70 гривень підлягає розгляду в строк визначений пунктом 2 частиною 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, який спливає 17.09.2010 року.
Суд, в порядку скороченого провадження, відповідно до вимог статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України розглянувши матеріали справи, оцінивши повідомлені сторонами обставини, прийшов до висновку, що позов підставний та підлягає до задоволення.
Правові, економічні та організаційні основи зайнятості населення України і його захисту від безробіття, а також соціальні гарантії з боку держави в реалізації громадянами права на працю визначає Закон України «Про зайнятість населення».
Статтею 20 вказаного Закону врегульовані питання участі підприємств, установ і організацій у реалізації державної політики зайнятості.
Частиною 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»встановлено, що при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.
Аналогічна норма міститься в частині 3 статті 49-2 Кодексу законів про працю України.
Абзацом 2 частини 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»встановлена відповідальність за невиконання вищевказаного обов’язку, у відповідності до положень якої у разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»наказом Міністерства праці та соціальної політики України за №420 від 19.12.2005 року затверджено форми звітності та інструкції щодо їх заповнення, згідно якого, в тому числі, затверджено форму звітності № 4-ПН (факт) «Звіт про фактичне вивільнення працівників», яка заповняється та подається до центру зайнятості за місцем реєстрації платника страхових внесків при вивільненні працівників, у зв’язку зі змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням, підприємства, установи, організації, їх структурні підрозділи та філії, незалежно від форм власності, у десятиденний строк після вивільнення.
Як встановлено судом, відповідачем 01.04.2009 року звільнено працівника ОСОБА_1 з посади інженера охорони праці і пожежної безпеки на підставі пункту 1 статті 40 Кодексу законів про працю України (скорочення чисельності штату).
Звіт про фактичне вивільнення працівника ОСОБА_1 за формою №4-ПН (факт) відповідач до Івано-Франківського центру зайнятості, де підприємство зареєстроване як платник страхових внесків до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття не подав.
Розмір річної заробітної плати вивільненого працівника ОСОБА_1 складає 7 303, 70 гривень.
Вказані факти виявлені позивачем під час проведення перевірки 15.07.2010 року та у відповідності до частини 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»актом за №9 позивачем до відповідача застосовано штраф у розмірі річної заробітної плати за вивільненого працівника в сумі 7 303, 70 гривень, які відповідачем не сплачені.
Суд зазначає, що повідомлення державної служби зайнятості про вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації є обов’язком відповідача, порушення якого тягне наслідки у вигляді застосування штрафу, передбаченого абзацом 2 частини 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення».
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення на користь Івано-Франківського обласного центру зайнятості виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття штраф в розмірі 7 303, 70 гривень з Дочірнього підприємства «Завод якісних бетонів»товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліттрансбуд»за актом №9 від 15.07.2010 року є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 124 Конституції України, керуючись статтями 2, 8-14, 86, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Дочірнього підприємства «Завод якісних бетонів» товариства з обмеженою відповідальністю «Моноліттрансбуд» (м.Івано-Франківськ, вул. Симона Петлюри, 10, код ЄДРПОУ 35276460) на користь Івано-Франківського обласного центру зайнятості виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (м.Івано-Франківськ, вул. Деповська, 89а, код ЄДРПОУ 20567944) штраф в розмірі 7 303 (сім тисяч триста три) гривні 70 копійок за актом №9 від 15.07.2010 року.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 та частини 8 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частини 9 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя: Остап'юк С.В.
Постанова складена 17.09.2010 року о 11 год. 45 хв.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.09.2010 |
Оприлюднено | 07.08.2015 |
Номер документу | 47872263 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Остап'юк С.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Остап'юк С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні