Постанова
від 18.02.2011 по справі 2а/0470/330/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 лютого 2011 р. Справа № 2а/0470/330/11 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Ількова В.В. , розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративний позов Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська до Ттовариства з обмеженою відповідальністю Новофинанс про звернення стягнення на активи в рахунок погашення податкового боргу у сумі 2035,77 гривень , -

ВСТАНОВИВ :

Лівобережна міжрайонна державна податкова інспекція м.Дніпропетровська звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Новофинанс про звернення стягнення на активи в рахунок погашення податкового боргу.

В обґрунтування позову зазначено, що відповідачем в порушення вимог ст. 67 Конституції України, Закону України Про систему оподаткування та Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами не сплачено податкові зобов'язання з податку на додану вартість у встановлені законом строки. В добровільному порядку суму податкового боргу відповідач не сплачує, що стало підставою для звернення податкового органу до суду з даним позовом.

Позивач про відкриття скороченого провадження за цим адміністративним позовом був повідомлений належним чином, що підтверджується розпискою від 18.01.2011р., яка міститься в матеріалах справи.

Відповідач про відкриття скороченого провадження за цим адміністративним позовом повідомлявся належним чином шляхом направлення на адресу, зазначену в ЄДРПОУ, однак, на адресу суду 24.01.2011р. повернувся конверт з приміткою поштового відділення про причини неможливості вручення адресату - не розшукано . Відповідач заперечень проти позову до суду не надав.

Згідно пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого для надання заперечень або заяви про визнання позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Дослідивши матеріали справи, дослідивши подані до суду докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи, суд встановив наступне.

Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю Новофинанс (код ЄДРПОУ 33338068) зареєстрований як юридична особа рішенням Виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради від 24.12.2004р., що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Відповідач з перебуває на обліку в Лівобережній міжрайонній державній податковій інспекції м.Дніпропетровська, як платник окремих видів податків, в тому числі, податку на додану вартість.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 14 Закону України Про систему оподаткування до загальнодержавних належать такі податки і збори (обов'язкові платежі), зокрема, податок на додану вартість.

Згідно до пп. 7.8.1 п.7.8 ст.7 Закону України Про податок на додану вартість №168/97 - ВР від 03.04.1997 року, податковим періодом для сплати податку на додану вартість є один календарний місяць.

Відповідно до абз. „а" пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами № 2181-ІІІ від 21.12.2000 р. (далі - Закон України № 2181) податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Згідно абз. б п.п. 4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами № 2181 від 21.12.2000р., податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Відповідно до статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" №2181-ІІІ від 21.12.2000 року, платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації і в такому випадку обчислена сума податкового зобов'язання вважається узгодженою та не може бути оскаржена в адміністративному порядку.

Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України № 2181-III податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання податкової декларації. Згідно аб.1 пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 зазначеного Закону платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 цього Закону для подання податкової декларації.

У відповідності до ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності; достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори, крім Національного банку України та його установ.

19.05.2008р. уповноваженими особами Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська відповідно до ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" та інших нормативно правових актів була проведена перевірка з питань своєчасності подання товариством з обмеженою відповідальністю Новофинанс податкової звітності з податку на додану вартість. За результатами даної перевірки складено акт № 3496/15-02/33338068 від 19.05.2008р.

В ході перевірки виявлено порушення положень 4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , а саме: відповідачем не подано декларації з податку на додану вартість за лютий 2008 року та за березень 2008 року.

Відповідно до пп.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

Платник податків сплачує один із зазначених у цьому підпункті штрафів відповідно до загального строку затримки незалежно від того, чи були застосовані штрафи, визначені у підпунктах 17.1.1- 17.1.6 цього пункту, чи ні.

На підставі Акту № 3496/15-02/33338068 від 19.05.2008р. та відповідно до пп.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами позивачем щодо відповідача було винесено 30.05.2008р. податкове повідомлення-рішення № 0010911501/0 про застосування штрафних санкцій у сумі 340,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення вручене відповідачу 04.06.2008 року, проте, податкове зобов'язання відповідачем сплачено не було.

28.08.2008р. уповноваженими особами Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська відповідно до ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" та інших нормативно правових актів була проведена перевірка з питань своєчасності подання товариством з обмеженою відповідальністю Новофинанс податкової звітності з податку на додану вартість. За результатами даної перевірки складено акт № 7534/15-2/33338068 від 28.08.2008р.

В ході перевірки виявлено порушення положень п.п. 4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , а саме: відповідачем не подано декларації з податку на додану вартість за квітень - липень 2008 року.

На підставі Акту № 7534/15-2/33338068 від 28.08.2008р. та відповідно до пп.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами позивачем щодо відповідача було винесено 08.09.2008р. податкове повідомлення-рішення № 0014101501/0 про застосування штрафних санкцій у сумі 680,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення через неможливість вручення відповідачу було розміщено 17.09.2008 року на дошці оголошень податкового органу, проте, податкове зобов'язання відповідачем сплачено не було.

24.10.2008р. уповноваженими особами Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська відповідно до ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" та інших нормативно правових актів була проведена перевірка з питань своєчасності подання товариством з обмеженою відповідальністю Новофинанс податкової звітності з податку на додану вартість. За результатами даної перевірки складено акт № 9609/15-2/33338068 від 24.10.2008р.

В ході перевірки виявлено порушення положень п.п. 4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , а саме: відповідачем не подано декларації з податку на додану вартість за серпень - вересень 2008 року.

На підставі Акту № 9609/15-2/33338068 від 24.10.2008р. та відповідно до пп.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами позивачем щодо відповідача було винесено 17.11.2008р. податкове повідомлення-рішення № 0041741501/0 про застосування штрафних санкцій у сумі 340,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення через неможливість вручення відповідачу було розміщено 26.11.2008 року на дошці оголошень податкового органу, проте, податкове зобов'язання відповідачем сплачено не було.

26.01.2009р. уповноваженими особами Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська відповідно до ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" та інших нормативно правових актів була проведена перевірка з питань своєчасності подання товариством з обмеженою відповідальністю Новофинанс податкової звітності з податку на додану вартість. За результатами даної перевірки складено акт № 390/15-2/33338068 від 26.01.2009р.

В ході перевірки виявлено порушення положень п.п. 4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , а саме: відповідачем не подано декларації з податку на додану вартість за жовтень - грудень 2008 року.

На підставі Акту № 390/15-2/33338068 від 26.01.2009р. та відповідно до пп.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами позивачем щодо відповідача було винесено 05.02.2009р. податкове повідомлення-рішення № 0000901501/0 про застосування штрафних санкцій у сумі 510,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення через неможливість вручення відповідачу було розміщено 19.02.2009 року на дошці оголошень податкового органу, проте, податкове зобов'язання відповідачем сплачено не було.

24.06.2009р. уповноваженими особами Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська відповідно до ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" та інших нормативно правових актів була проведена перевірка з питань затримки у поверненні свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість товариством з обмеженою відповідальністю Новофинанс . За результатами даної перевірки складено акт № 4436/15-2/33338068 від 24.06.2009р.

В ході перевірки виявлено порушення положень п.9.8 ст.9 Закону України Про податок на додану вартість , а саме: відповідачем не повернено до податкового орагну свідоцтва платника податку на додану вартість.

На підставі Акту № 4436/15-2/33338068 від 24.06.2009р. та відповідно до пп.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами позивачем щодо відповідача було винесено 10.07.2009р. податкове повідомлення-рішення № 0004681501/0 про застосування штрафних санкцій у сумі 170,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення вручено відповідачу було розміщено 22.08.2009 року, проте, податкове зобов'язання відповідачем сплачено не було.

Згідно пп. 5.4.1 п.5.4 ст. 5 Закону України Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами , узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначені законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Таким чином, сума податку на прибуток та податку на додану вартість, є узгодженими, і набули статусу податкового боргу платника податків.

Відповідно до пункту а пп. 6.2.3 пункту 6.2 ст. 6 закону України № 2181, перша податкова вимога надсилається платнику податків контролюючим органом не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк.

Друга податкова вимога, у відповідності до пункту "б" пп. 6.2.3 пункту 6.2 ст. 6 Закону України № 2181, направляється платнику податків не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) йому першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Позивачем відповідно до пп. 6.2.1 п.6.2 ст. 6 Закону України № 2181, було відправлено відповідачу поштою першу податкову вимогу № 1/784 від 04.07.2008р. (розміщена на дошці оголошень податкового органу 09.07.2008р.) та другу податкову вимогу № 2/938 від 11.08.2008р. (вручено відповідачу 22.08.2008р.).

Проте, податковий борг відповідачем сплачений не був. Про наявність податкового боргу свідчить довідка про стан розрахунків з бюджетом від 09.11.2010 року.

Згідно пункту 11 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу України", державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднанні державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

У відповідності до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. Закону України № 2181, активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду, що відповідно до п. 1.6 ст. 1 цього ж Закону, є зверненням на активи платника податків в рахунок погашення податкового боргу.

У відповідності до пп. 7.2.1 п. 7.2 ст. 7 Закону України № 2181, джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення є будь-які активи платника податків (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів) з урахуванням обмежень, визначених цим Законом, а також іншими законами.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України, до компетенції адміністративного суду віднесено розгляд справ за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

З огляду на викладене, суд доходить висновку про обґрунтованість позовних вимог, та необхідність їх задоволення.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 86, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська до товариства з обмеженою відповідальністю Новофинанс про звернення стягнення на активи в рахунок погашення податкового боргу - задовольнити.

Звернути стягнення на активи товариства з обмеженою відповідальністю Новофинанс на користь держави (р/р 31116029700006 - податок на додану вартість, код платежу 14010100, одержувач - ГУДК Індустріального району, код ЄДРПОУ 24232376, банк одержувача - ГУДКУ в Дніпропетровській області, МФО 805012) в рахунок погашення заборгованості у сумі 2035 (дві тисячі тридцять п'ять) грн. 77 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя В.В Ільков

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.02.2011
Оприлюднено07.08.2015
Номер документу47898180
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/330/11

Постанова від 18.02.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Ухвала від 11.01.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні