10.2.3
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Про зупинення провадження
31 липня 2015 року СєвєродонецькСправа № 812/339/15
ОСОБА_1 окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Борзаниці С.В.,
при секретарі судового засідання - Михальченко Д.С.,
без участі сторін,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 міського центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення незаконно отриманого матеріального забезпечення на випадок безробіття у розмірі 32178,28 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 окружним адміністративним судом було відкрито провадження у адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 міського центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення незаконно отриманого матеріального забезпечення на випадок безробіття у розмірі 32178,28 грн.
Представник позивача у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлявся належним чином, просив розглядати справу без його участі.
Відповідач у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлявся належним чином, через відділ діловодства та обліку звернень громадян ОСОБА_1 окружного адміністративного суду надав клопотання, яким просив у направити запити до державної податкової інспекції та до управління Пенсійного фонду України, якими зобов'язати їх надати інформацію про отримані відповідачем доходи за період з 01.12.2012 до 16.04.2014 із зазначенням джерел отримання доходу, оскільки вважає суттєвими для розгляду справи обставини щодо отриманих ним доходів з моменту укладення між ним та ТОВ «ЕОС Україна» договору про надання юридичних послуг № 121201/1-У від 01.12.2012 до моменту позбавлення відповідача статусу безробітного.
Розглянувши клопотання відповідача, суд вважає за можливе його задовольнити з огляду на наступне.
Відповідно до ч.1 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі. Суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, подати докази або з власної ініціативи витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає (частина 5 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідно до п.2 ст.69 Кодексу адміністративного судочинства України, докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд відкладає розгляд справи, зокрема, в разі неприбуття у судове засідання сторони (сторін) або будь-кого з інших осіб, які беруть участь у справі, про яких немає відомостей, що їм вручені повістки.
В свою чергу, ч.1 ст.122 КАС України встановлено, що адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше місяця з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Статтею 156 КАС України визначено, підстави з яких провадження в адміністративній справі підлягає зупиненню.
Відповідно пункту 4 частини 2 статті 156 КАС України, суд має право зупинити провадження у справі в разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.
Частиною сьомою статті 9 КАС України визначено, що уразі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).
З урахуванням викладеного, суд, керуючись правом застосування аналогії закону, вважає за можливе застосувати положення пункту 4 частини другої статті 156 КАС України без відповідного клопотання особи, яка бере участь у справі.
Виходячи з вищенаведеного, з метою забезпечення реалізації процесуальних прав осіб, які беруть участь у справі, повного та всебічного встановлення судом обставин, які мають значення для вирішення справи та дотримання строків розгляду справи, зважаючи на скорочені строки розгляду адміністративних справ та те, що може бути витрачений значний час для надання витребуваної судом інформації, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання представника позивача та зупинити провадження у розгляді адміністративної справи за адміністративним позовом ОСОБА_1 міського центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення незаконно отриманого матеріального забезпечення на випадок безробіття у розмірі 32178,28 грн.
Керуючись: ст.ст. 9, 11, 69, 122, 156, 160, 165 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Клопотання відповідача задовольнити.
Витребувати від Управління Пенсійного фонду України в Артемівському районі м. Луганська та Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська інформацію про отримані ОСОБА_2, (зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1. кв. 272, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1), доходи за період з 01.12.2012 по 16.04.2014 із зазначенням джерел отримання доходу.
Зупинити провадження у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 міського центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення незаконно отриманого матеріального забезпечення на випадок безробіття у розмірі 32178,28 грн. до 02 вересня 2015 року.
Наступне судове засідання у справі призначити на 02 вересня 2015 року о 09 годині 00 хвилин у приміщенні ОСОБА_1 окружного адміністративного суду за адресою: Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, проспект Космонавтів, 18, 1 поверх.
Ухвала в частині витребування доказів оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її постановлення.
Ухвала в частині зупинення провадження у справі набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не буде подано.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
СуддяОСОБА_3
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.07.2015 |
Оприлюднено | 07.08.2015 |
Номер документу | 47902272 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.В. Борзаниця
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні