Постанова
від 23.09.2009 по справі 3/2459-а     
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

3/2459-А     

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98

          


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"23" вересня 2009 р.                                                            Справа №3/2459-А

за позовом  Шепетівського міжрайонного прокурора м. Шепетівка в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі Територіального управління у Хмельницькій області  

до Товариства з обмеженою відповідальністю  "Авто-Захід" м. Шепетівка

про стягнення 1700,00 грн.

Суддя                                    Секретар судового засідання

Представники сторін:

від позивача:Савченко В.А. - за довіреністю від 15.01.08р. №43     

від відповідача: не з'явився

За участю –Параскевич О.Г. –прокурор відділу прокуратури області

          

      В судовому засіданні згідно ч.3 ст.160 КАС України проголошено вступну і резолютивну частини постанови.           

Суть:

Прокурор м. Шепетівки  звернувся до суду з  позовом в інтересах держави в особі урядового органу управління    який діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується - Головної державної інспекції на автомобільному транспорті м. Київ, в особі його структурного підрозділу –територіального управління  Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області  про стягнення з відповідача 1700,00 грн. штрафних санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт, застосованих постановою №030885 від 14.05.2007р.                                            Свої вимоги обґрунтовує з посиланням на вимоги Закону України „Про автомобільний транспорт” (ст.60) та Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджено постановою КМУ від 08.11.2006р.

Ухвалою господарського суду Хмельницької області від 23.04.2008 року по позовній заяві відкрито провадження в адміністративній справі №3/2459-А та призначено судовий розгляд справи.

Ухвалою суду від 10.06.2008р. провадження по справі № 3/2459-А зупинено до вирішення справи  №11/55-НА про визнання нечинною  та скасування постанови про застосування фінансових санкцій №030885 від 14.05.2007 р.

Судом першої інстанції 28.05.2008р. по справі №11/55-НА винесено постанову якою В задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю  „Авто-Захід”  м. Шепетівка до головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі Територіального управління у  Головавторансінспеції Хмельницькій області м.  Хмельницький  про  скасування  постанови № 030885 від 14.05.2007  року „Про застосування   фінансових санкцій” відмовлено.

Постанову господарського суду Хмельницької області оскаржено до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Ухвалою суду апеляційної інстанції від 20.01.2009р. апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю  „Авто-Захід”  на постанову господарського суду Хмельницької області від 28.05.2008р. по справі №11/55-НА за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю  „Авто-Захід”  м. Шепетівка до головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі Територіального управління у  Головавторансінспеції Хмельницькій області, м.  Хмельницький про  скасування  постанови № 030885 від 14.05.2007  року „Про застосування   фінансових санкцій” залишено без задоволення, а постанову господарського суду Хмельницької області від 28.05.2008р. - без змін.

Ухвалою суду від 09.09.2009р. провадження по справі №3/2459-А поновлено та призначено до розгляду в судовому засіданні.

В судовому засіданні представник позивача та прокуратури позовні вимоги підтримують, вказуючи, що вони підтверджені матеріалами справи та відповідають вимогам чинного законодавства та наполягають на їх задоволенні.

В судове засідання представник відповідача не з'явився, витребуваних судом документів та письмового заперечення по справі не подав.

Згідно ч. 2 ст. 158 КАС України, неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або третьої особи, які прибули в судове засідання, або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.                  

Тому, для уникнення зловживання правом з боку відповідача, суд вважає за необхідне вирішити дану справу по суті відповідно до ч. 6 ст. 71 КАС України на основі наявних у ній доказів.

Суд оцінивши подані сторонами по справі документи рахує їх достатніми для прийняття рішення по суті.

Розглядом матеріалів справи встановлено наступне:

Товариство з обмеженою відповідальністю  "Авто-Захід" м. Шепетівка,  зареєстроване  виконкомом Шепетівської міської ради 28.01.2004р. за юридичною адресою: м. Шепетівка, вул. 8-го березня, буд.17, код:32803358.

28.04.2007р. інспектором територіального управління Головавтотрансінспекції у Хмельницькій області  проведено перевірку транспортного засобу –ГАЗ 2705, що належить ТОВ "Авто-Захід" та  виявлено  порушення законодавства про автомобільний транспорт, а саме здійснення перевезення пасажирів на маршруті №7 без квитково-облікового листа без відмітки механіка про проходження передрейсового техогляду,  чим порушено ст. 39 Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про автомобільний транспорт”. По даному порушені складено акт №038470.

Постановою №030885 від 14.05.2007р. у відповідності до абз. 2 ч. 1 с. 60 Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про автомобільний транспорт”, до відповідача застосовано фінансові санкції в сумі 1700, 00 грн.

Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, судом враховується наступне.

Відповідно до ч. 2 ст.124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.

Законом України „Про автомобільний транспорт” №2344-ІІІ від 05.04.2004р. (із мінами та доповненнями, внесеними Законом України „Про внесення змін до Закону України „Про автомобільний транспорт” від 23.02.2006р. №3492-IV) –передбачено, що державному контролю   підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (ст. 6) .Державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства  про  автомобільний  транспорт здійснює  урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті .

Контрольно-наглядові функції у сфері автомобільного транспорту загального користування покладено на Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті  та її територіальні органи, що визначено Положеннями про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2004р. №1190 ) та про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті (затверджено Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 14.12.2005р. №888)

Стаття 20 Закону передбачає, що конструкція та технічний стан транспортних засобів,  а  також їх  частини  мають  відповідати  вимогам, порядок визначення яких установлює Кабінет Міністрів України.

Відповідно до п. 2 ч.1 ст. 60 Закону за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції , в тому числі надання послуг   з   перевезень  пасажирів  та  вантажів  без оформлення документів,  перелік яких визначений статтями 39 та  48 цього  Закону,  -  штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Процедура здійснення державного контролю на автомобільному транспорті регулюється Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті. Перевірка відповідача здійснювалась у відповідності до Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті загального користування ( затвердженого постановою КМУ від 29.01.2003р. №143 )

За результатами протоколу, за порушення законодавства про автомобільний транспорт начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області винесено постанову про застосування до відповідача у відповідності до абз. 2 ч.1 ст.60 Закону фінансових санкцій в сумі 1700, 00 грн.

Відповідач доказів, які б спростовували встановлені позивачем факти порушень, не подав. При цьому судом зважається на те, що дії позивача під час проведення перевірки та складання протоколу, постанови №030885 від 14.05.2007р.  про застосування фінансових санкцій не оскаржені та не скасовані, доказів про сплату 1700 грн. штрафних санкцій відповідачем суду не подано.

За таких обставин, позовні вимоги про стягнення з відповідача 1700, 00 грн. штрафних санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню.  

Керуючись ст.ст. 6, 14, 71, 86, 94, 104, 158-163, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позов Шепетівського міжрайонного прокурора м. Шепетівка в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі Територіального управління у Хмельницькій області, м. Хмельницький до Товариства з обмеженою відповідальністю  "Авто-Захід", м. Шепетівка про стягнення 1700,00 грн. задоволити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю  "Авто-Захід", м. Шепетівка, вул. 8-го березня, буд. 17 код: 32803358  на користь  Урядового органу державного управління, що діє у складі Мінтрансзв'язку  в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі Територіального управління у Хмельницькій області, м. Хмельницький, вул. Соборна, 75 код:33643120  -  1700,00 грн. (одна тисяча сімсот гривень) -  штрафу.

Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                                  

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення23.09.2009
Оприлюднено05.10.2009
Номер документу4795041
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —3/2459-а     

Постанова від 23.09.2009

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Постанова від 23.09.2009

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 09.09.2009

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні