Постанова
від 05.08.2015 по справі 815/3946/15
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/3946/15

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 серпня 2015 року                                                                       м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Кравченка М.М.,

розглянувши у скороченому провадженні справу за адміністративним позовом Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного підприємства «Капітал КМД» про стягнення 9159,80 грн., -

СУТЬ СПОРУ:

Позивач звернувся з адміністративним позовом до Приватного підприємства «Капітал КМД» про стягнення 9159,80 грн.

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив наступне.

20.02.2015 року Приватне підприємство «Капітал КМД» подало до Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2014 рік.

На підставі даних звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2014 рік Одеське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів склало розрахунок адміністративно-господарських санкцій від 23.04.2015 року № 03-1/434 за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів за 2014 звітний рік у розмірі 8450,00 грн., які відповідач повинен був сплатити у строк до 15 квітня 2015 року.

Одеське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів вважає, що в зв'язку з самостійною несплатою адміністративно-господарських санкцій в строк до 15 квітня поточного року Приватне підприємство «Капітал КМД» повинно сплатити пеню у розмірі 709,80 грн.

Станом на 08.07.2015 року заборгованість в розмірі 9159,80 грн. відповідачем не сплачена, що стало підставою для звернення до суду з цим позовом.

Відповідно до ч.1 ст.183-2 КАС України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах у випадках, передбачених законом, якщо такі вимоги не стосуються прав, свобод, інтересів та обов'язків третіх осіб.

Ухвалою суду від 10.07.2015 року було відкрите скорочене провадження по адміністративній справі в якій відповідачеві було запропоновано надати на адресу суду заперечення проти позову та докази, які у нього є або заяву про визнання позову у десятиденний строк з дня одержання даної ухвали безпосередньо до канцелярії суду або шляхом надіслання поштою.

Копію ухвали суду від 10.07.2015 року суд направив відповідачеві.

Відповідач копію ухвали суду від 10.07.2015 року отримав 18.07.2015 року, що підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення.

Станом на 04.08.2015 року на адресу суду не надійшли від відповідача заперечення на позов або заява про визнання позову.

Відповідно до ч.5 ст.183-2 КАС України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів - у разі якщо протягом семи днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, до суду не надійшло заперечення відповідача. До суду не надійшло заперечення відповідача.

Вивчивши матеріали справи, оцінивши наведені позивачем обставини по справі та враховуючи відсутність заперечень з боку відповідача, суд дійшов висновку щодо достатності підстав для прийняття законного і обґрунтованого судового рішення в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб які беруть участь у справі. Суд, -

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Капітал КМД» 20.02.2015 року подало до Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2014 рік.

Відповідно до зазначеного звіту середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергосила 52» за 2014 рік склала 10 осіб.

Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» визначає основи соціальної захищеності інвалідів в Україні і гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам ефективно реалізувати права та свободи людини і громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями, здібностями і інтересами.

Так, відповідно до ч.3 ст.18 України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з ч.1 ст.19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

У відповідності з даним нормативом робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, відповідач повинен був створити 1 робоче місце, а не створив жодного.

Таким чином, суд встановив, що відповідно до норм діючого законодавства норматив робочих місць по працевлаштуванню інвалідів протягом звітного 2014 року відповідачем не виконано.

Згідно з ч.1 ст.20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим ст.19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.

Відповідно до ч.4 ст.20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого ч.1 ст.19 цього Закону.

На підставі даних звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2014 рік Одеське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів склало розрахунок адміністративно-господарських санкцій від 23.04.2015 року № 03-1/434 за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів за 2014 звітний рік у розмірі 8450,00 грн., які відповідач повинен був сплатити у строк до 15 квітня 2015 року.

Згідно з ч.2 ст.20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Суд встановив, що до 15 квітня 2015 року відповідач не сплатив суму адміністративно-господарських санкцій у розмірі 8450,00 грн., в зв'язку з чим станом на 08.07.2015 року йому нараховано пеню у розмірі 709,80 грн.

На час розгляду справи сума адміністративно-господарських санкцій та пені в загальному розмірі 9159,80 грн. відповідачем не сплачена.

На підставі зазначених норм, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги про стягнення з відповідача адміністративно-господарських санкцій та пені в загальному розмірі 9159,80 грн. є обґрунтованими та такими, що належать до задоволення в повному обсязі.

Відповідно до ст.86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

З урахуванням встановлених фактів, суд вважає, що позивач довів суду ті обставини, на які посилався в обґрунтування позовних вимог і вони належать до задоволення у повному обсязі.

Відповідно до вимог ст.94 КАС України судові витрати не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 94, 159-163, 183-2 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з Приватного підприємства «Капітал КМД» (код ЄДРПОУ 33569833) на користь Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів суму адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць призначених для працевлаштування інвалідів у 2014 році в розмірі 8450 (вісім тисяч чотириста п'ятдесят) грн. 00 коп. та пеню за порушення встановлених законодавством термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 709 (сімсот дев'ять) грн. 80 коп. на рахунок Управління Державної казначейської служби України в Одеській області, банк ГУДКСУ в Одеській області, одержувач - УК у Болградському районі, МФО 828011, р/р 31219230700155, код ЄДРПОУ 37801706.

3. Постанова належить до негайного виконання.

Постанова суду набирає законної сили у порядку, встановленому ст.254 КАС України.

Постанова суду за результатами скороченого провадження може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня отримання копії постанови.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя                                                                                          М.М. Кравченко

          

          

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.08.2015
Оприлюднено11.08.2015
Номер документу47994396
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/3946/15

Постанова від 05.08.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

Ухвала від 10.07.2015

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Кравченко М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні