Постанова
від 28.02.2012 по справі 2а-1870/1137/12
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 лютого 2012 р. Справа № 2a-1870/1137/12

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Павлічек В.О.,

розглянувши в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в місті Суми до приватного підприємства "СКМК" про стягнення податкового боргу,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Державна податкова інспекція в м. Суми (далі по тексту - позивач, ДПІ в м. Суми), звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до приватного підприємства "СКМК" (далі по тексту - відповідач, ПП "СКМК"), в якому з урахуванням уточнень до позовної заяви просить суд стягнути з відповідача за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника на користь держави податковий борг в загальному розмірі 4221,36 грн.

Позовні вимоги обґрунтовуються наступним. Відповідач, не виконуючи обов'язок зі сплати податків, має податкову заборгованість в загальному розмірі 4221,36 грн. в тому числі: з податку на додану вартість в сумі 4087,36 грн. та податковий борг із земельного податку з юридичних осіб в сумі 134,00 грн.

Представником позивача надана заява про розгляд справи за його відсутності, представником відповідача клопотання про розгляд справи за його відсутності суду надано не було.

Відповідач, повідомлявся про час, дату та місце розгляду справи, в судове засідання не з'явився, про причини неявки, всупереч вимог ч. 2 ст. 40 КАС України, суд не повідомив, заперечень стосовно позовних вимог не надсилав.

Відповідно до вимог ч. 6 ст. 12 та ч. 1 ст. 41 Кодексу адміністративного судочинства України під час судового розгляду справи в судовому засіданні забезпечується повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, крім випадків неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи у разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження).

Таким чином, у зв'язку з неявкою сторін, фіксування судового засідання по справі не здійснюється.

Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що приватне підприємство "СКМК" зареєстровано як юридична особа та включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєсту юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 4-5) та спеціальним витягом з Єдиного державного реєсту юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 35-36).

Відповідач самостійно узгодив податкове зобов'язання із земельного податку з юридичних осіб шляхом подачі 01.02.2010 податкового розрахунку земельного податку № 6558 (а.с. 30) до ДПІ в м. Суми за 2010 рік та відповідно до зазначеного розрахунку податковий борг відповідача перед бюджетом складає 310,52 грн.

Також, відповідачем 18.03.2010 був поданий до ДПІ в м. Суми уточнюючий розрахунок із земельного податку за 2010 рік № 22032 (а.с. 29). Згідно із вказаним розрахунком, податковий борг із зазначеного податку складав 328,90 грн.

Як вбачається із матеріалів справи, відповідачем був частково сплачений земельний податок та на момент розгляду справи заборгованість відповідача із вказаного податку перед бюджетом становить 134,00 грн.

08.02.2011 ДПІ в м. Суми була проведена документальна невиїзна перевірка дотримання вимог податкового законодавства. Перевіркою було встановлено порушення відповідачем п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ (далі по тексту - ПК України, Кодекс), а саме: несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість, строк подання звітності 20.12.2010.

На підставі перевірки був складений акт № 479/15-319/24002937 від 08.02.2011 про результати документальної невиїзної перевірки дотримання вимог податкового законодавства (а.с. 9). Відповідно до акту № 231/15-319 від 16.02.2011 (а.с. 11) про неможливість вручення, акт про проведення перевікрки № 479/15-319/24002937 від 08.02.2011 надсилався відповідачу, однак був повернутий до ДПІ в м. Суми у зв'язку з тим, що адресат вибув.

За результатами зазначеної вище перевірки до відповідача податковим повідомленням-рішенням № 0000421503/0/11808 від 17 лютого 2011 року (а.с. 10) були застосовані штрафні санкції з податку на додану вартість в сумі 170,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення було направлено відповідачу та вручено платнику податків 19.02.2011, що підтверджується актом № 271/15-319/24002937 (а.с. 10).

Крім того, ДПІ в м. Суми 22.06.2011 була проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. Перевіркою встановлено порушення відповідачем п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України, а саме: неподання податкової звітності з податку на додану вартість.

За результатами перевірки був складений акт № 4699/15-319/24002937 від 22.06.2011 про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість (а.с. 12).

На підставі зазначеного вище акту до відповідача податковим повідомленням-рішенням № 0006321503/0/56824 від 06.07.2011 (а.с. 13) були застосовані штрафні санкції в сумі 01,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення направлялось відповідачу, однак вручене не було та повернуто до ДПІ в м. Суми, у зв'язку з ненаходженням відповідача за юридичною адресою. Вказане податкове повідомлення-рішення було розміщене на дошці об'яв, що підтверджується актом про неможливість вручення № 1564/15-319/24002937 від 13.07.2011 (а.с. 13).

01.03.2011 ДПІ в м. Суми була проведена документальна невиїзна перевірка дотримання вимог податкового законодавства. Перевіркою встановлено порушення відповідачем п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 Податкового кодексу України, а саме: неподання податкової звітності з податку на додану вартість.

За результатами перевірки був складений акт № 1006/15-319/24002937 від 01.03.2011 про результати документальної невиїзної перевірки дотримання вимог податкового законодавства (а.с. 14). Зазначений акт був направлений відповідачу, однак вказаний акт був повернутий до ДПІ в м. Суми, у зв'язку з незнаходженням відповідача за місцем реєстрації, про що свідчить акт про неможливість вручення № 374/15-319/24002937 від 09.03.2011 (а.с. 14-15).

Відповідно до податкового повідомлення-рішення № 0001661503/0/18671 від 11.03.2011 (а.с. 14а), до відповідача були застосовані штрафні санкції з податку на додану вартість в сумі 4080,00 грн.

Також, ДПІ в м. Суми 31.05.2011 була проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. Перевіркою було встановлено порушення п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 ПК України, а саме неподання податкової звітності з податку на додану вартість за березень 2011 року.

За результатами зазначеної перевірки позивачем був складений акт № 3698/15-319/24002937 від 31.05.2011 (а.с. 16) про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. Вказаний акт про проведення камеральної перевірки був направлений відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення, однак вказаний акт був повернутий до ДПІ в м. Суми за причиною відсутності відповідача за юридичною адресою, про зазначене свідчить акт № 1642/15-319/24002937 від 30.06.2011 (а.с. 16) про неможливість вручення акту про проведення камеральної перевірки.

На підставі акту перевірки № 3698 до відповідача податковим повідомленням-рішенням № 0006401503/0/55405 від 06.07.2011 (а.с. 17) були застосовані штрафні санкції в сумі 01,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення було відправлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення ПП "СКМК", однак рекомендований лист, який був направлений на юридичну адресу ПП "СКМК" не був вручений платнику та повернутий до ДПІ в м. Суми, у зв'язку із відсутністю відповідача за юридичною адресою. Про вкзане був складений акт № 1562/15-319/24002937 від 13.07.2011 про неможливість вручення податкового повідомлення-рішення (а.с. 18).

Позивачем 22.06.2011 була проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. Перевіркою встановлено порушення п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 ПК України, а саме неподання податкової звітності з податку на додану вартість за квітень 2011 року.

За результатами перевірки був складений акт № 4612/15-319/24002937 (а.с. 19) про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. Зазначений акт направлявся відповідачу рекомендованим листом, однак вказаний акт був повернутий до ДПІ в м. Суми за причиною відсутності відповідача за юридичною адресою. Про зазначене був складений акт № 1643/15-319/24002937 від 30.06.2011 (а.с. 19) про неможливість вручення акту про проведення камеральної перевірки.

На підставі акту про проведення камеральної перевірки до відповідача були застосовані штрафні санкцій в сумі 01,00 грн., про що свідчить податкове повідомлення-рішення № 0006411503/0/55424 від 06.07.2011 (а.с. 20). Вказане податкове повідомлення-рішення направлялось відповідачу на юридичну адресу, однак вручено не було, у зв'язку із відсутністю ПП "СКМК" за юридичною адресою. 13.07.2011 був складений акт № 1563/15-319/24002937 про неможливість вручення податкового повідомлення-рішення (а.с. 20).

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем була проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. Відповідно до зазначеної перевірки, відповідачем було порушено п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 ПК України, а саме неподання податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2011 року. За результатами перевірки позивачем був складений акт № 4609/15-319/24002937 від 22.06.2011 (а.с. 21). Вказаний вище акт був направлений відповідачу рекомендованим листом, однак він був повернутий до ДПІ в м. Суми за причиною відсутності відповідача за юридичною адресою. Про зазначене був складений акт № 1642/15-319/24002937 від 30.06.2011 про неможливість вручення акту про проведення камеральної перевірки (а.с. 21).

На підставі акту перевірки № 4609 до відповідача податковим повідомленням-рішенням № 0006421503/0/55437 від 06.07.2011 (а.с. 22) були застосовані штрафні санкції в сумі 01,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення було направлено відповідачу рекомендованим листом на юридичну адресу ПП "СКМК", однак рекомендований лист, який був направлений відповідачу не був вручений платнику та повернутий до ДПІ в м. Суми за відсутнітсю ПП "СКМК" за юридичною адресою. Таким чином, позивачем був складений акт № 1561/15-319/24002937 від 06.07.2011 про неможливість вручення податкового повідомлення-рішення (а.с. 22).

Також, ДПІ в м. Суми 22.06.2011 була проведена камеральна перевірка даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість. Первіркою встановлено порушення п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49, п. 203.1 ст. 203 ПК України, а саме неподання податкової звітності з податку на додану вартість за травень 2011 року.

За результатами перевірки був складений акт № 4650/15-319/24002937 від 22.06.2011 (а.с. 23). Зазначений акт направлявся відповідачу, але був повернутий до ДПІ в м. Суми, у зв'язку з тим, що підприємство за зазначеною адресою не знаходиться. У зв'язку із вказаним позивачем був складений акт № 1455/15-314/24002937 від 04.07.2011 про неможливість вручення акту про результати невиїзної документальної перевірки (а.с. 23).

На підставі акту перевірки № 4650 податковим повідомленням-рішенням № НОМЕР_1 від 06.07.2011 (а.с. 24) до відповідача були застосовані штрафні санкції в сумі 01,00 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення було відправлено відповідачу рекомендованим листом, однак рекомендований лист не був вручений платнику та повернутий до ДПІ в м. Суми. У зв'язку із вказаним позивачем був складений акт № 1560/15-319/24002937 від 13.07.2011 про неможливість вручення податкового повідомлення-рішення (а.с. 24).

ДПІ в м. Суми 18.03.2011 була проведена невиїзна документальна перевірка дотримання вимог податкового законодавства. Перевіркою було встановлено порушення відповідачем п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 № 2181-ІІІ (в редакції чинною на момент виникнення спірних правовідносин), а саме: ПП "СКМК" самостійно узгодило податкове зобов'язання з земельного податку за вересень 2009 року в сумі 25,88 грн., однак відповідачем був порушений граничний строк сплати зазначеного узгодженого податкового зобов'язання.

За результатами перевірки був складений акт про результати невиїзної документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства № 2017/152/24002937 від 18.03.2010 (а.с. 25). Вказаний акт був отриманий відповідачем про що свідчить підпис керівника ПП "СКМК" (а.с. 25).

На підставі зазначеного вище акту до відповідача податковим повідомленням-рішенням № 0002171502/0/9935 від 24.03.2010 (а.с. 28) були застосовані штрафні санкції в сумі 12,95 грн. Вказане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем, про що свідчить підпис уповноваженої особи ПП "СКМК" (а.с. 28).

Як свідчать матеріали справи, 20.04.2010 старшим державним податковим інспектором відділу адміністрування платежів ДПІ в м. Суми була проведена невиїзна документальна перевірка дотримання вимог податкового законодавства. В ході перевірки були встановлені порушення п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", а саме: ПП "СКМК" самостійно узгодило податкові зобов'язання із земельного податку, однак відповідачем були порушені граничні строки сплати зазначеного податкового зобов'язання.

За результатами перевірки був складений акт № 3248/152/24002937 від 20.04.2010 (а.с. 26) про результати невиїзної документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства. Зазначений акт був отриманий відповідачем про що свідчить підпис керівника ПП "СКМК" (а.с. 26).

На підставі зазначеного вище акту до відповідача податковими повідомленнями-рішеннями № 0003251502/0/29950 від 26.04.2010 (а.с. 27), № 0003261502/0/29948 від 26.04.2010 (а.с. 27) та № 0003271502/0/29947 від 26.04.2010 (а.с. 27) були застосовані штрафні санкції в загальному розмірі 26,04 грн. Зазначені податкові повідомлення-рішення були отримані відповідачем про що свідчить підпис уповноваженої особи відповідача (а.с. 27).

Зазначені вище податкові повідомлення-рішення в установленому законом порядку оскаржені не були.

Як вбачається з матеріалів справи, а саме із облікової картки платника (а.с. 7-8), загальна сума заборгованості по узгодженим зобов'язанням складає 4221,36 грн. Зазначене також підтверджується розрахунком суми податкового боргу (а.с. 6).

Відповідачу були виставлені податкові вимоги від 08.10.2010 № 1/1065 та від 22.11.2010 № 2/1265. Про це свідчать копії корінців податкових вимог (а.с. 32-33). Зазначені податкові вимоги були направлені відповідачу, однак вручені не були. Відповідно до актів № 550 від 21.10.2010 (а.с. 32) та № 718 від 23.11.2010 (а.с. 33) про неможливість вручення податкових вимог, податкові вимоги були розмірщенні на дошці податкових оголошень (повідомлень).

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

На підставі п. 1 та п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про Державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990, державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції виконують такі функції здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів; подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Відповідно до п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - Закон), податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця; б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року; г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.

Підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону встановлено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Відповідно до п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Також, п. 203.1 ст. 203 Кодексу встановлено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Підпунктом 54.3.1 пункту 54.3 ст. 54 Кодексу передбачено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.

Пунктом 57.3 ст. 57 Кодексу визначено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Підпунктом 17.1.7 Закону встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

Відповідно до п. 120.1 ст. 120 Кодексу, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Відповідно до абз. 1 п. 123.1 ст. 123 Кодексу, у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суми податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми нарахованого податкового зобов'язання, неправомірно заявленої до повернення суми бюджетного відшкодування та/або неправомірно заявленої суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість.

Також, пунктом 7 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України передбачено, що штрафні санкції за порушення податкового законодавства за період з 1 січня по 30 червня 2011 року застосовуються у розмірі не більше 1 гривні за кожне порушення.

Підпунктом 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України встановлено, що органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Судом встановлено, що податковий борг на час розгляду справи відповідачем не сплачений, у зв'язку з чим суд приходить до висновку про те, що зазначений податковий борг підлягає стягненню з нього у судовому порядку.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції в місті Суми до приватного підприємства "СКМК" про стягнення податкового боргу - задовольнити.

Стягнути з приватного підприємства "СКМК" (АДРЕСА_1, 40030 код 24002937) за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків та готівки, що належить такому платнику податків на користь держави в загальному розмірі 4221,36 грн. (чотири тисячі двісті двадцять одна грн. 36 коп.) в тому числі:

- податковий борг з податку на додану вартість у сумі 4087,36 грн. до Державного бюджету м. Суми на р/р 34129999700002, ГУДКСУ в Сумській області, МФО 837013, код одержувача 379770593;

- податковий борг із земельного податку з юридичних осіб у сумі 134,00 грн. до місцевого бюджету м. Суми на р/р 34129999700002, ГУДКСУ в Сумській області, МФО 837013, код одержувача 379770593.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя (підпис) В.О. Павлічек

З оригіналом згідно

Суддя В.О. Павлічек

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.02.2012
Оприлюднено11.08.2015
Номер документу47998632
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/1137/12

Постанова від 28.02.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.О. Павлічек

Ухвала від 13.02.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.О. Павлічек

Ухвала від 13.02.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

В.О. Павлічек

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні