Ухвала
від 06.08.2015 по справі 273/1253/15-к
БАРАНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Баранівський районний суд Житомирської області

Справа № 273/1253/15-к

Провадження № 1-кс/273/203/15

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 серпня 2015 року слідчий суддя Баранівського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 при секретарі судових засідань ОСОБА_2 , з участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого CВ Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області лейтенанта міліції ОСОБА_3 про призначення позапланової документальної ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності відділу освіти Баранівської районної державної адміністрації ( РДА) Житомирської області по кримінальному провадженню №42014060110000001,-

В С Т А Н О В И В:

Згідно вказаного клопотання, слідчим відділенням Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню №42014060110000001 по факту зловживання службовим становищем службовими особами відділу освіти Баранівської РДА за ч. 1 ст. 364 КК України.

У клопотанні зазначено, що 03.12.2013 року службові особи відділу освіти Баранівської РДА, в ході освоєння бюджетних коштів виділених з державного бюджету місцевим бюджетам, зловживаючи своїм службовим становищем, уклали договір № 259 з ФОП ОСОБА_4 про закупівлю комп`ютерної техніки, яким не визначено технічних характеристик предмету закупівлі, та придбали 34 комп`ютери на загальну суму 203942 грн. 54 коп. Придбану комп`ютерну техніку було розподілено між загальноосвітніми школами, а саме: по 7 комп`ютерів до Острожецької та Глибочанської ЗОШ, по 2 Мирославльської, Радулинської, Явненської ЗОШ, по 1 до Берестівської, Жарівської, Закриничанської, Красульської, Лісовської, Старогутенської ЗОШ. Крім того, 8 комп`ютерів використовується для потреб безпосередньо відділу освіти Баранівської РДА.

Встановлено, що у вересні 2013 року відділом освіти Баранівської РДА оголошено про проведення відкритих торгів (тендеру) про здійснення закупівлі комп`ютерної техніки в кількості 34 одиниць за рахунок коштів виділених з державного бюджету місцевим бюджетам (субвенції). Комітетом з конкурсних торгів відділу освіти Баранівської РДА організовано і проведено тендер за результатами якого переможцем визнано фізичну особу підприємця ОСОБА_4 . Як наслідок, 03.12.2013 року між відділом освіти Баранівської РДА, в особі ОСОБА_5 , який виступає замовником, та фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 , який виступає учасником, укладено договір №259 про закупівлю товарів за державні кошти. Згідно даного договору його учасник зобов`язується у 2013 році поставити замовнику товари зазначені у специфікації, а замовник прийняти і оплатити товар, а саме машини обчислювальні, частини та приладдя до них, код ДК 016-2010:26.20.1 (Комп`ютери) в кількості 34 одиниць. Сума товару за цим договором складає 203942 грн. 54 коп. Додатком №1 до договору №259 від 03.12.2013 року є специфікація, якою визначено найменування товару персональний комп`ютер в кількості 34 одиниць у складі: системного блоку, джерела безперебійного живлення, монітору, мишки оптичної, клавіатури, акустичної системи та програмного забезпечення, загальною вартістю 203942 грн. 54 коп. (5998 грн. 31 коп. ціна за одиницю). При цьому даною специфікацією не визначено комплектацію комплектів комп`ютерів і вартість кожного окремого елементу.

Відповідно до акту передачі товарів №259, без дати, відділ освіти Баранівської РДА, в особі начальника ОСОБА_5 , який виступає замовником, та приватного підприємця ОСОБА_4 , який виступає постачальником, на підставі договору №259 про закупівлю товарів за державні кошти від 03.12.2013 року, прийняв від постачальника товар загальною вартістю 203942 грн. 54 коп., а саме: персональні комп`ютери в кількості 34 штук, кожний з яких складається з: системного блоку, джерела безперебійного живлення, монітору, мишки оптичної, клавіатури, акустичної системи та програмного забезпечення.

Умовами викладеними в «Документації конкурсних торгів для процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю «Машини обчислювальні, їх частини та приладдя до них (комп`ютери) код ДК 016-2010:26.20.1» (в новий редакції від 24.10.2013), серед інших обов`язкових технічних, якісних та кількісних характеристик, які висуваються до предмета закупівлі (комп`ютерів) є пакет офісних програм не гірших ніж наперед встановлений Microsoft OfficeStd 2010 UKR, а також наперед встановлене антивірусне програмне забезпечення з терміном дії ліцензії не менше 12 місяців. Також, умовами викладеними ФОП ОСОБА_4 в пропозиції конкурсних торгів - «Пояснювальній записці про відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, що потрібні замовнику «Машини обчислювальні, їх частини та приладдя до них (комп`ютери) код ДК 016-2010:26.20.1» визначено технічні характеристики устаткування запропонованого для конкурсних торгів, серед яких є пакет офісних програм Microsoft Office Standard та антивірусне програмне забезпечення з терміном дії ліцензії 12 місяців.

За результатами комплексної експертизи комп`ютерної техніки та програмного забезпечення, придбаних відділом освіти Баранівської РДА згідно договору №295 від 03.12.2013 року, з`ясовано, що на жорстких дисках комп`ютерів встановлено комп`ютерні програми «Microsoft Office Standard 2013» та «Endpoint Antivirus», які розповсюджуються на комерційній основі. За результатами експертизи встановлено, що на жорстких дисках системних блоків комп`ютерні програми «Microsoft Office Standard 2013» та «Endpoint Antivirus» містять ознаки контрафактності.

За таких обставин існує підозра у порушенні службовими особами відділу освіти Баранівської РДА норм чинного законодавства при проведенні конкурсних торгів та освоєнні бюджетних коштів виділених з державного бюджету місцевим бюджетам внаслідок чого проведено закупівлю товару, який не відповідає умовам викладеним в «Документації конкурсних торгів для процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю «Машини обчислювальні, їх частини та приладдя до них (комп`ютери) код ДК 016-2010:26.20.1» (в новий редакції від 24.10.2013) та умовами викладеним ФОП ОСОБА_4 в пропозиції конкурсних торгів - «Пояснювальній записці про відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, що потрібні замовнику «Машини обчислювальні, їх частини та приладдя до них (комп`ютери) код ДК 016-2010:26.20.1», чим заподіяно матеріальні збитки державі.

Автор клопотання посилається на те, що в ході досудового слідства по кримінальному провадженню необхідно провести позапланову документальну ревізію окремих питань фінансово господарської діяльності відділу освіти Баранівської РДА для з`ясування питань, які стосуються дотримання чинного законодавства при освоєнні бюджетних коштів та визначення розміру можливих матеріальних збитків.

В судовому засіданні слідчий ОСОБА_3 підтримав клопотання із підстав, які у ньому зазначені.

Вислухавши думку слідчого, ознайомившись з матеріалами кримінального провадження №42014060110000001 від 27.05.2014 року за ознаками злочину передбаченого ч.1 ст.364 КК України, вважаю клопотання обгрунтованим.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що з метою повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин по кримінальному провадженню необхідно провести позапланову документальну ревізію окремих питань фінансово господарської діяльності відділу освіти Баранівської РДА для з`ясування питань, які стосуються дотримання чинного законодавства при освоєнні бюджетних коштів та визначення розміру можливих матеріальних збитків.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.93, 372 КПК України , Законом України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, слідий суддя

У Х В А Л И В :

1. Призначити по кримінальному провадженню №42014060110000001 позапланову документальну ревізію окремих питань фінансово - господарської діяльності відділу освіти Баранівської районної державної адміністрації (адреса: м. Баранівка, вул. Леніна, 20 Баранівського району Житомирської області; код ЄДРПОУ 02142997) за період з 01.01.2013 р. по 31.12.2014 р., з терміном виконання 15 робочих днів, починаючи з 10 серпня 2015 року, з метою з`ясування наступних питань:

- дотримання вимог чинного законодавства при проведенні конкурсних торгів та використанні відділом освіти Баранівської районної державної адміністрації Житомирської області коштів, виділених з державного бюджету місцевим бюджетам (субвенції) протягом 2013-2014 р. років, а також правильність відображення цих операцій в документах бухгалтерському обліку.

2. Проведення ревізії доручити працівникам державної фінансової інспекції в Житомирській області та Новоград-Волинської міжрайонної державної фінансової інспекції.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудБаранівський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення06.08.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу48008937
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —273/1253/15-к

Ухвала від 06.08.2015

Кримінальне

Баранівський районний суд Житомирської області

Михалюк О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні