Ухвала
від 05.08.2015 по справі 592/7345/15-к
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/7345/15-к

Провадження № 1-кс/592/2420/15

УХВАЛА

про дозвіл на проведення позапланової документальної перевірки

05 серпня 2015 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , при секретарі: ОСОБА_2 , за участю прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Сумської області ОСОБА_3 , за участю заступника начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 , без фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів, розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань в приміщенні суду в м. Суми клопотання заступника начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Сумської області ОСОБА_3 , за матеріалами кримінального провадження № 32015200000000049, відомості за якими 02.06.2015 року були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 3 ст. 212 КК України, про призначення позапланової документальної перевірки, -

В С Т А Н О В И В :

05.08.2015 року заступник начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 звернувся до Ковпаківського районного суду м. Суми з клопотанням, погодженим з прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Сумської області ОСОБА_3 , за матеріалами кримінального провадження № 32015200000000049, відомості за якими 02.06.2015 року були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 3 ст. 212 КК України, про призначення позапланової документальної перевірки, в якому він зазначив про те, що слідчим управлінням ГУ ДФС у Сумській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32015200000000049, внесеному 02.06.2015 року до ЄРДР, про вчинення службовими особами ТОВ Продакт Інвест Груп (код 39377705) кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 3 ст. 212 КК України. Досудовим розслідуванням було встановлено, що 12.03.2015 року директор ТОВ Продакт Інвест Груп ОСОБА_5 , з метою оформлення в Сумській митниці ДФС імпорту товарів, надав до Сумської митниці ДФС попередню митну декларацію ІМ40ЕЕ № 805130000/2015/002547. В графі 31 митної декларації ІМ40ЕЕ № 805130000/2015/002547 директором ТОВ Продакт Інвест Груп ОСОБА_5 були внесені відомості про товар: плитка для підлоги, стін керамічна глазурована, з кам`яної кераміки для облицювання стін/підлоги, 600 х 600 х 10 мм = 138,6 м ? (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Progres, виробник: Foshan Progres Building Material Co Ltd) ; ламіноване покриття для підлоги деревоволокнисті плити збірні, прямокутні, облицьовані декоративним ламінатом, мають завершений вигляд, з двох торців мають паз, з двох інших фігурний виступ, не потребують додаткової обробки, виготовлені сухим методом , розмір 1215 x 165 x 8 мм, щільність 780 920 кг/м ? , 596,6 м ? (країна виробництва: CN, торгівельна марка: New decor, виробник: Chiping New Decor Building Materials Co Ltd) ; вироби з вулканізованої гуми, крім твердої (прокладки) : прокладки сантехнічні з вулканізованої гуми, 86150 шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Just, виробник: Zigong Just Seal Products Limited Company) ; шкіра композиційна на основі шкіряних волокон, у вигляді пластин, не в рулонах: композиційна шкіра на основі натуральних шкіряних волокон, 727 кг (країна виробництва: TR, торгівельна марка: Sonart, виробник: Sonart tekstil sanayi veticaret limited sirketi) ; тюль, одноколірна, без візерунка: одноколірна тюль без малюнка, 430 кг (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Dongguan Nuo, виробник: Dongguan Houjie Xin Qi NuoMaterials Co Ltd) ; нитки швейні з синтетичних волокон (100 % поліестер) , пофарбовані, без кришки, щільність 120 Dteks для роздрібного продажу в котушках, 2168 шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Foshan Xiqiao, виробник: Foshan Xiqiao Juhong Textile Co Ltd) ; пряжа із синтетичних штапельних волокон з вмістом менш як 85 мас. % таких волокон, розфасована для роздрібної торгівлі, пряжа з синтетичних волокон, розфасована для роздрібної торгівлі, в мотках (акрил 74 %, шерсть 26 % ) , 1156 кг (країна виробництва: ТR, торгівельна марка: Аlize, виробник: Alize Pazarlama Tekssan Ve Tic Ltd) ; білизна туалетна бавовняна: махрові рушники з бавовни, 1300 шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Huiteng, виробник: Changxing Huiteng Textile Co Ltd) ; готові текстильні вироби: текстильний комплект постільної білизни, набивної, з бавовни, 70 шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Huiteng, виробник: Changxing Huiteng Textile Co Ltd) ; текстильні ковдри з бавовни, 26 шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Huiteng, виробник: Changxing Huiteng Textile Co Ltd) ; постільні речі: подушка з наповнювачем з поліефірних волокон, 92 шт. , стьобана ковдра з наповнювачем з поліестеру, 145 шт. (країна виробництва: СN, торгівельна марка: Yintex, виробник: Hangzhou Yintex Co Ltd) ; частини взуття з пластмаси: підошви з пластмаси для взуття, 658 шт. , каблуки з пластмаси для взуття, 547 шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Bada, виробник: Wenzhou Bada Sole Factory) ; застібки, пряжки, для взуття недорогоцінних металів: пряжки-застібки для взуття, 860 шт. (країна виробництва: СN, торгівельна марка: Ваdа, виробник: Wenzhou Bada Sole Factory) ; папір офісний для писання та друку білий чистоцелюлозний, ксерографічний, некрейдований, без вмісту волокон отриманих хіміко-механічним способом, одношаровий, без водяних знаків, без тиснення та без малюнків, у аркушах розміром однієї сторони 297 мм, іншої 210 мм (формат A4) в пачках по 500 аркушів, щільність 80 г / 1 м ? , MAESTROSTANDARD, 1227 шт. (країна виробництва: SK, торгівельна марка: Maestro Standard, виробник: Моndi SCP a. s. ) ; друкованої реклами каталоги, 6500 шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: XY, виробник: Qingdao Xinying Printing Co Ltd) ; друковані декоративні наклейки, 398 тис. шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: XY, виробник: Qingdao Xinying Printing Co Ltd) ; паперова упаковка (55 cm x 66 cm) , водостійка , одношарова, без перфорації, 154300 шт. (країна виробництва: CN, торгівельна марка: Qingdao Xinying Printing Co Ltd) . 18.03.2015 року в зону митного контролю митного поста Суми-Центральний Сумської митниці ДФС заїхав транспортний засіб реєстраційний номер НОМЕР_1 / НОМЕР_2 з вищевказаним вантажем, згідно наданих документів. Відправником товару виступало IQR WORLDWIDE L.P. (Suite 1, 78 Montgomery Street, Edinburg EH7 5JA, Scotland, Great Britain) , одержувачем TOB Продакт Інвест Груп (Україна, 08200, Київська обл. , м. Ірпінь, вул. Воїнів- інтернаціоналістів, 2а, к. 4, ч. 2) . 18.03.2015 року директором ТОВ Продакт Інвест Груп ОСОБА_5 було надано до митного оформлення митну декларацію ІМ40ДЕ № 805130000/2015/002904 (графа 31 повністю відповідає графі 31 попередньої митної декларації ІМ40ЕЕ № 805130000/2015/002547 від 12.03.2015 року) ; рахунок-фактуру № IQ-PI-05 від 06.03.2015 року; CMR № 0002730 від 12.03.2015 року. Під час митного огляду автомобіля реєстраційний номер НОМЕР_1 / НОМЕР_2 виявлено наступні товари: халати банні махрові (чоловічі) в асортименті, 100 шт. ; комплект банний махровий (халат + 2 рушника) , 32 комплекту; комплект банний махровий (2 халата + 4 рушника) , 15 комплектів; ковдра (плед) 200 х 220, 10 шт. ; подушка, 16 шт. ; ковдра дитяча (біла) 95 х 145, 3 шт. ; ковдра 195 х 215, 5 шт. ; ковдра 155 х 215, 2 шт. ; рушник махровий 150 х 75, 8 шт. ; рушник махровий 70 х 140, 7 шт. ; комплект махрових рушників із 5 штук, 7 шт. ; комплект махрових рушників із 2 штук (70 х 140 та 50 х 90) , 6 шт. ; комплект махрових рушників із 2 штук (по 50 х 90) , 8 шт. ; комплект махрових рушників із 3 штук (50 х 90) , 2 шт. , килимок для ванної кімнати, 18 шт. ; комплект постільної білизни із 6-ти предметів (4 наволочки + 1 простирадло + 1 підодіяльник) , 18 шт. ; комплект постільної білизни з 4-х предметів в картонній коробці, 15 шт. ; комплект дитячий банний з 3-х предметів, 2 шт. ; комплект дитячий для спальні з 4-х предметів, 2 шт. ; каталог рекламної продукції, 22 шт. ; комплект постільної білизни з ковдрою з 2-х предметів, 8 шт. ; комплект постільної білизни з ковдрою з 5-ти предметів, 2 шт. ; таця з подушкою, 5 шт. ; халат дитячий махровий, 6 шт. ; комплект постільної білизни з 4-х предметів, 3 шт. ; комплект махрових рушників з 2-х штук (90 х 151, 50 х 90) , 5 шт. ; комплект постільної білизни з 4-х предметів в картонній коробці, 10 шт. ; комплект дитячої білизни з 3-х предметів (простирадло, наволочка, підодіяльник) , 50 шт. ; зразки тканини (штор) , 408 шт. ; зразки тканини (штор) у комплекті з тримачем, 148 шт. ; тримачі для зразків тканини (штор) , 610 шт. ; стрічка для штор, 1320 рулони; тканини в асортименті, 1135 рулонів; комплект махрових рушників із 3 штук (50 х 100) , 5 шт. ; комплект постільної білизни з 6-ти предметів в картонній коробці, 26 шт. . Після складання протоколу про ПМП № 0223/80500/15 від 31.03.2015 року у відношенні директора ТОВ Продакт Інвест Груп ОСОБА_5 за ознаками ч. 1 ст. 483 МК України Управлінням аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням була направлена службова записка до Управління адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання щодо нарахування митних платежів на товар, який був виявлений під час огляду автомобіля реєстраційний номер НОМЕР_1 / НОМЕР_2 на м/п Суми-Центральний . 08.06.2015 року було отримано ухвалу слідчого судді Ковпаківського районного суду м. Суми про тимчасовий доступ та можливість подальшого вилучення товарів, які зберігаються в Сумській митниці ДФС за адресою: м. Суми, вул. Воровського, 24, а саме: до халатів банних махрових чоловічих, комплектів банний махровий, ковдр, подушок, рушників, килимків, комплектів постільної білизни, комплектів дитячих банних, комплект дитячих для спальні, каталогів рекламної продукції, подушок, халаті дитячий махровий, комплектів махрових рушників, комплектів дитячої білизни, зразків тканини (штор) , тримачів для зразків тканини (штор) , стрічок для штор, тканини в рулонах та до інших предметів (речей) , які були виявлені та вилучені 18.03.2015 року під час митного огляду автомобіля реєстраційний номер НОМЕР_1 / НОМЕР_2 . На підставі вищезазначеної ухвали, 12.06.2015 року було здійснено тимчасовий доступ та вилучено: комплект дитячий банний з 3-х предметів, 2 шт. ; комплект махрових рушників із 3 штук (50 х 90) , 2 шт. ; ковдра 150 х 215, 2 шт. ; комплект дитячий для спальні з 4-х предметів, 2 шт. ; ковдра дитяча (біла) 95 х 145, 3 шт. ; комплект махрових рушників з 2-х штук (90 х 150) , 5 шт. ; таця з подушкою, 5 шт. ; комплект махрових рушників із 3 штук (50 х 100) , 5 шт. ; комплект махрових рушників із 2 штук, 6 шт. ; каталог рекламної продукції, 22 шт. ; комплект махрових рушників із 2 штук (50 х 90) , 8 шт. ; ковдра 195 х 215, 5 шт. ; рушник махровий 70 х 140, 7 шт. ; рушник махровий 150 х 75, 8 шт. ; комплект постільної білизни з ковдрою з 5-ти предметів, 2 шт. ; халат дитячий махровий, 6 шт. ; комплект постільної білизни з 4-х предметів, 3 шт. ; тримачі для зразків тканини (штор) , 610 шт. ; комплект махрових рушників із 5 штук, 7 шт. ; зразки тканини (штор) у комплекті з тримачем, 148 шт. ; комплект постільної білизни з 4-х предметів в картонній коробці, 10 шт. ; килимок для ванної кімнати, 18 шт. ; ковдра (плед) 200 х 220, 10 шт. ; комплект постільної білизни з ковдрою з 2-х предметів, 8 шт. ; подушка 50 х 70 см, 16 шт. ; зразки тканини (штор) , 408 шт. ; комплект постільної білизни з 4- х предметів в картонній коробці, 15 шт. ; текстильний матеріал в рулонах з написом, 45 шт. ; комплект банний махровий (2 халата + 4 рушника) , 15 шт. ; комплект постільної білизни із 6-ти предметів (4 наволочки + 1 простирадло + 1 підодіяльник) , 18 шт. ; комплект дитячої білизни з 3-х предметів (простирадло, наволочка, підодіяльник) , 50 шт. ; комплект постільної білизни з 6-ти предметів в картонній коробці (2 наволочки, 2 напірник, підодіяльник, простирадло) , 26 шт. ; комплект банний махровий (халат + 2 рушника) , 32 шт. ; текстильний матеріал в рулонах з написом Flokecr Cirup, 42 шт. ; халати банні махрові (чоловічі) в асортименті, 100 шт. ; тканина як штучне хутро на трикотажній основі в рулонах, 14 шт. ; стрічка для штор в рулонах, 1320 шт. ; плащова тканина в рулонах, 568 шт. ; текстильний матеріал в рулонах з написом SANIN ORME LE TEKSTIL SAN TIC LTD, 466 шт. . 14.07.2015 року у даному кримінальному провадженні призначено товарознавчу експертизу вищезазначених товарів та її проведення доручено експертам Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС. Висновком проведеної товарознавчої експертизи встановлено, що загальна вартість товарів станом на дату оцінки становить 1653119,7 грн. . В ході досудового розслідування виникла необхідність проведення позапланової документальної перевірки щодо дотримання службовими особами ТОВ Продакт Інвест Груп (код 39377705) вимог митного законодавства при митному оформленні товарів 18.03.2015 року відповідно до митної декларації ІМ40ДЕ № 805130000/2015/002904. Для проведення документальної перевірки ТОВ Продакт Інвест Груп необхідні спеціальні знання, якими володіють спеціалісти Сумської митниці ДФС. З метою всебічного, повного і об`єктивного дослідження обставин кримінального провадження, виявлення обставин справи що викривають та виправдовують винних, встановлення відомостей, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, керуючись ст. ст. 40, 91, 93 КПК України, ст. 346 МК України заступник начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 просив надати дозвіл на проведення у кримінальному провадженні № 32015200000000049 спеціалістами Сумської митниці ДФС позапланової документальної перевірки ТОВ Продакт Інвест Груп (код 39377705) , щодо дотримання вимог митного законодавства при митному оформленні товарів 18.03.2015 року відповідно до митної декларації ІМ40ДЕ № 805130000/2015/002904 (а. с. 1 4) .

У відкритому судовому засіданні заступник начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 своє клопотання про призначення позапланової документальної перевірки підтримав з вищезазначених підстав, просив його задовольнити. Він просив визначити строк проведення позапланової документальної перевірки в межах 15 робочих днів.

У відкритому судовому засіданні прокурор відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Сумської області ОСОБА_3 клопотання заступника начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 про призначення позапланової документальної перевірки підтримав, просив його задовольнити.

Розглянувши клопотання заступника начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 про призначення позапланової документальної перевірки, вислухавши його думку, вислухавши думку прокурора відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Сумської області ОСОБА_3 , дослідивши додані до клопотання документи, суд дійшов до наступного висновку.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 1 ст. 2 КПК завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Згідно ч. 2 ст. 9 КПК України прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

Із змісту ст. 25 КПК України вбачається, що прокурор, слідчий зобов`язані в межах своєї компетенції вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила.

Згідно ч. 4 ст. 38 КПК України орган досудового розслідування зобов`язаний застосовувати всі передбачені законом заходи для забезпечення ефективності досудового розслідування.

Згідно ч. 2 ст. 79 КПК України спеціаліст, експерт, крім того, не має права брати участі в кримінальному провадженні, якщо він проводив ревізію, перевірку тощо, матеріали яких використовуються у цьому провадженні.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 91 КПК України у кримінальному провадженні підлягають доказуванню: обставини, які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, характеризують особу обвинуваченого, обтяжують чи пом`якшують покарання, які виключають кримінальну відповідальність або є підставою закриття кримінального провадження.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 94 КПК України слідчий, прокурор, слідчий суддя, суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінюють кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення.

Згідно ч. 1, п. 4 ч. 2 ст. 99 КПК України документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження. До документів, за умови наявності в них відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, можуть належати висновки ревізій та акти перевірок.

Згідно ч. 5 ст. 532 КПК України ухвали слідчого судді та суду, які не можуть бути оскаржені, набирають законної сили з моменту їх оголошення.

Із змісту ч. 1 ст. 533 КПК України вбачається, що ухвала суду, яка набрала законної сили, обов`язкова для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для усіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягають виконанню на всій території України.

Згідно п. 75.1. ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Згідно абз. 4 п/п 75.1.2. п. 75.1 ст. 75 ПК України документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Згідно п/п 78.1.11. п. 78.1. ст. 78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: отримано судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Згідно п. 78.6. ст. 78 ПК України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Згідно п. 82.2. ст. 82 ПК України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу) , не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва 5 робочих днів, для фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому восьмому цього пункту, 3 робочі дні, інших платників податків 10 робочих днів.

Згідно ч. 3 ст. 345 МК України органи доходів і зборів мають право здійснювати митний контроль шляхом проведення документальних виїзних (планових або позапланових) та документальних невиїзних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи щодо: 1) правильності визначення бази оподаткування, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати митних платежів; 2) обґрунтованості та законності надання (отримання) пільг і звільнення від оподаткування; 3) правильності класифікації згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо яких проведено митне оформлення; 4) відповідності фактичного використання переміщених через митний кордон України товарів заявленій меті такого переміщення та/або відповідності фінансових і бухгалтерських документів, звітів, договорів (контрактів) , калькуляцій, інших документів підприємства, що перевіряється, інформації, зазначеній у митній декларації, декларації митної вартості, за якими проведено митне оформлення товарів у відповідному митному режимі; 5) законності переміщення товарів через митний кордон України, у тому числі ввезення товарів на територію вільної митної зони або їх вивезення з цієї території.

Згідно ч. 1 ст. 349 МК України посадові особи органу доходів і зборів мають право приступити до проведення документальної (планової чи позапланової) виїзної перевірки декларанта чи зустрічної звірки на підприємстві за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення керівнику відповідного підприємства або уповноваженій ним особі під розписку посвідчення на право проведення перевірки, в якому зазначаються дата його видачі, назва органу доходів і зборів, мета проведення перевірки, вид (планова чи позапланова) та підстави її проведення, дати початку та закінчення перевірки, посади, спеціальні звання та прізвища посадових осіб органу доходів і зборів, які проводитимуть перевірку, пред`явлення службових посвідчень зазначених осіб, а також надання копії наказу органу доходів і зборів про проведення перевірки.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 352 МК України посадовими особами органів доходів і зборів під час проведення перевірок можуть бути використані судові рішення.

Отже, оскільки слідчий зобов`язаний всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень; оскільки слідчий зобов`язаний в межах своєї компетенції вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила; оскільки орган досудового розслідування зобов`язаний застосовувати всі передбачені законом заходи для забезпечення ефективності досудового розслідування; оскільки сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом; оскільки контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки; оскільки документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: отримано судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки; оскільки посадовими особами органів доходів і зборів під час проведення перевірок можуть бути використані судові рішення, відтак суд дійшов до висновку про те, що клопотання заступника начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Сумської області ОСОБА_3 , за матеріалами кримінального провадження № 32015200000000049, відомості за якими 02.06.2015 року були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 3 ст. 212 КК України, про призначення позапланової документальної перевірки, слід задовольнити.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 19 Конституції України; ст. ст. 2, 9, 25, 38, 79, 91, 93, 94, 99, 532, 533 КПК України; ст. ст. 75, 78, 82 ПК України; ст. ст. 345, 349, 352 МК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання заступника начальника відділу кримінальних розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Сумської області ОСОБА_3 , за матеріалами кримінального провадження № 32015200000000049, відомості за якими 02.06.2015 року були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 3 ст. 212 КК України, про призначення позапланової документальної перевірки, задовольнити.

Надати дозвіл на проведення у кримінальному провадженні № 32015200000000049 спеціалістами Сумської митниці ДФС позапланової документальної перевірки ТОВ Продакт Інвест Груп (код 39377705) , щодо дотримання вимог митного законодавства при митному оформленні товарів 18.03.2015 року відповідно до митної декларації ІМ40ДЕ № 805130000/2015/002904.

Проведення ревізії доручити спеціалістам Сумської митниці ДФС, визначити строк проведення позапланової документальної перевірки в межах 15 робочих днів.

Учасники судового провадження мають право отримати в суді копію ухвали слідчого судді.

Ухвала слідчого судді за результатами розгляду клопотання про призначення позапланової документальної перевірки оскарженню не підлягає і заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Ухвала слідчого судді, яка не може бути оскаржена, набирає законної сили з моменту її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудКовпаківський районний суд м.Сум
Дата ухвалення рішення05.08.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу48022791
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —592/7345/15-к

Ухвала від 05.08.2015

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Бичков І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні