Постанова
від 26.10.2010 по справі 2а-3388/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"26" жовтня 2010 р. Справа № 2a-3388/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Главача І.А.

при секретарі Воліцькій Н.М.

За участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1,

від відповідача: не з'явилися,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції, вул. Б.Хмельницького, 3, м. Коломия, Івано-Франківська область, 78200

до відповідача: ТзОВ спеціалізованого ремонтно-монтажного пуско-налагоджувального підприємства "Монтажрембуд", вул. Коновальця, 10, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78200

про стягнення податкового боргу в сумі 96356,78 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

29.09.2010 року Коломийська об’єднана державна податкова інспекція звернулася з адміністративним позовом до ТзОВ спеціалізоване ремонтно-монтажне пуско-налагоджувальне підприємство «Монтажрембуд» про стягнення податкового боргу в сумі 96356,78 грн. Позовні вимоги мотивувала тим, що за відповідачем рахується податкова заборгованість перед бюджетом, яка виникла у зв’язку з несплатою авансових платежів по податку на прибуток, податку з власників транспортних засобів, штрафних санкцій, застосованих за неподання податкових декларацій по податку на додану вартість, та нарахованої пені на загальну суму 96356,78 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав наведених у позовній заяві.

Відповідач в судове засідання повторно не з’явився з невідомих суду причин, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи. Наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався. Заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи чи про причини неявки суду не подав.

За таких обставин суд вбачає за можливе розглянути справу на підставі наявних доказів за відсутності відповідача.

Вислухавши представника позивача, дослідивши подані докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог з наступних мотивів.

Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Законом України В«Про систему оподаткуванняВ» визначені види податків і зборів (обов’язкових платежів), що справляються на території України. Згідно п.3 ч.1 ст.9 даного Закону «Про систему оподаткування» платники податків зобов’язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов’язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Слід зазначити, що актом виїзної планової документальної перевірки № 4077/23-230/22174858 від 17.12.2009 р. встановлено порушення Відповідачем вимог пп. 2.8 Положення про порядок ведення касових операцій у національній валюті в Україні», затвердженого Постановою правління НБУ від 15.12.2004 р. № 637. За вказане порушення на підставі п.1 Указу Президента України «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки» № 436/95 від 12.06.1995 р. рішенням Коломийської ОДПІ № 001402340/0 від 29.12.2009 р.. застосовано штрафні санкції у сумі 22 691,16 грн.

На підставі акту перевірки своєчасності сплати узгодженого податкового зобов'язання № 683 від 03.03.2010 р. податковим повідомленням - рішенням Коломийської ОДПІ № 0003571720/0 від 03.03.10р.. відповідачу визначено податкове зобов'язання по податку на прибуток у сумі 558,71 грн. Дана сума є узгодженою, до бюджету не сплачена.

Згідно поданих відповідачем в Коломийську ОДПІ податкових розрахунків сум податку з власників транспортних засобів за 2009, 2010 роки відповідач зобов'язаний сплатити до бюджету 10 138,00 грн. Актом перевірки своєчасності сплати узгодженого податкового зобов'язання № 330/172 від 09.02.10р.. податковим повідомленням - рішенням Коломийської ОДПІ № 0001791720/0 від 09.02.10р.. відповідачу визначено податкове зобов'язання по податку з власників транспортних засобів у сумі 63,37 грн. Дані суми є узгодженими, до бюджету не сплачені.

Згідно поданих відповідачем у Коломийському оДПІ уточнюючих розрахунків податкових зобов’язань з податку на додану вартість за серпень, листопад 2008 р.,травень, червень, вересень 2009 р. та декларацій за грудень 2009 р., березень 2010 р. відповідач зобов’язаний сплатити до бюджету 100226,00 грн. податку на додану вартість Дані податкові зобов’язання відповідно до п.5.3.1 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» повині бути погашені протягом десяти календарних днів, що настають за останім днем відповідного граничного строку передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 даного Закону для подання податкової декларації.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем 11.11.2009 року, 22.01.2010 року, 03.03.2010 року та 16.06.2010 року було проведено перевірки своєчасності подання податкової звітності ТзОВ спеціалізованого ремонтно-монтажного пуско-налагоджувального підприємства «Монтажрембуд», за результатами яких складені акти за № 28971600/22174858, № 79/1600/22174858, № 595/1600/22174858 та № 1525/1600/22174858 відповідно. В даних актах зафіксовано факти неподання відповідачем декларацій з податку на додану вартість за серпень, листопад 2008 року, травень, червень, вересень 2009 року та декларації за грудень 2009 року, березень 2010 року відповідно.

Згідно п.п. 17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

На підставі вищевказаних актів перевірки позивачем прийнято податкові повідомлення-рішення № 0012301600/0 від 16.11.2009 року, № 0000441600/0 від 25.01.2009 року, № 0003701600/0 від 03.03.2010 року та № 0005251600/0 від 16.06.2010 року про застосування штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 5 105,59 грн. Дані рішення ТзОВ спеціалізованого ремонтно-монтажного пуско-налагоджувального підприємства «Монтажрембуд» отримані.

Слід зазначити, що відповідно до п.16.4 ст.16 ЗУ В«Про порядок погашень зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» у зв’язку з несвоєчасним погашенням відповідачем податкового зобов’язання останньому нараховано пеню в сумі 0,01 грн.

Положенням п.п.5.2.1 п.5.2 ст.5 даного Закону встановлено, що податкове зобов’язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків його апеляційного узгодження і відповідно до п.п.5.3.2 п.5.3 ст.5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження. Узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків. У відповідності до підпункту 4.1.1 пункту 4.1 статті 4 Закону України В«Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ»платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов’язання, яку зазначає у податковій декларації, крім передбачених законом випадків.

Відповідно до пункту 5.1. статті 5 Закону України В«Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ»податкове зобов’язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.

Підпунктом 5.3.1. пункту 5.3 статті 5 Закону України В«Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ»встановлено, що платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Згідно підпункту 5.4.1. пункту 5.4 статті 5 Закону України В«Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ»узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Наявність податкового боргу підтверджується копіями податкових повідомлень-рішень та іншими матеріалами справи. Підстав для звільнення відповідача від сплати заборгованості в судовому засіданні не встановлено.

Однак, позивачем в судовому засіданні було подано заяву про зміну позовних вимог, оскільки за результатами проведеної звірки коломийської оДПІ стану розрахунків відповідача по платежам до бюджету встановлено, що станом на 25.10.2010 року відповідачем частково погашено заявлений до стягнення податковий борг по податку на додану вартість в сумі 20000,00 грн. Таким чином з урахуванням часткової сплати податкового боргу сума боргу, що підлягає стягненню та перерахуванню до відповідних бюджетів складає 76356,78 грн.

Доказів сплати податкового боргу в сумі 76356,78 грн. відповідач суду не представив, чим фактично не заперечив наявність заборгованості, яка є предметом спору в даній справі.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 задовольнити частково.

Стягнути з ТзОВ спеціалізоване ремонтно-монтажне пуско-налагоджувальне підприємство «Монтажрембуд» вул. Коновальця, 10, м. Коломия, Коломийський район, Івано-Франківська область, 78200 (код ЄДР 22174858) в користь державного бюджету України податковий борг в сумі 76 356 (сімдесят шість тисяч триста п’ятдесят шість) грн. 78 коп.

В решті позовних вимог відмовити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: Главач І.А.

Постанова складена в повному обсязі 31.10.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2010
Оприлюднено12.08.2015
Номер документу48040514
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3388/10/0970

Постанова від 26.10.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Постанова від 26.10.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 30.09.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні