Постанова
від 31.07.2015 по справі 804/8853/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 липня 2015 р. Справа № 804/8853/15

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Кучми К.С., розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «Силена» до Криворізької південної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

У липні 2015 року позивач звернувся до адміністративного суду із вищезазначеним позовом. В обґрунтування позову зазначив, що відповідач з порушенням діючого законодавства склав акт №324/22.12/12/35460060 від 21.05.2015 року «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПП «Силена» (код ЄДРПОУ 35460060) з питань достовірності формування податкового кредиту під час здійснення фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ «Криворіжспецремонт» (Код ЄДРПОУ33453203), ТОВ «Терни-Сервісмонтаж (Код ЄДРПОУ 330734471) за листопад 2014 р., ТОВ «Криворіжспецремонт» (Код ЄДРПОУ 33453203), ТОВ «Західпромканат» (Код ЄДРПОУ 37831835), ТОВ «Чалекс» (Код ЄДРПОУ 33874194), ТОВ «Південтрансбудкомплект» (Код ЄДРПОУ 24238290) за грудень 2014 р. та достовірності формування податкового зобов'язання з ПДВ по реалізації товарів (робіт, послуг), придбаних у ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 33453203), ТОВ «Терни-Сервіс монтаж» (Код ЄДРПОУ330734471), ТОВ «Західпромканат» (Код ЄДРПОУ37831835), ТОВ «Чалекс», (Код ЄДРПОУ 33874194), ТОВ «Південтрансбудкомплект» (Код ЄДРПОУ 24238290).

ПП «Силена» не може погодитись з висновками перевірки і фактами та даними, викладеними у вищезазначеному акті перевірки, вважає їх помилковими. Позивач також не погоджується з діями відповідача, вважає їх протиправними, оскільки жодним нормативним актом не передбачено право податкового органу вносити коригування до податкової звітності, без доказів та законних підстав. За таких обставин, позивач просив суд:

- визнати протиправними дії відповідача щодо підстав призначення та проведення Криворізькою південною ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області документальної позапланової виїзної перевірки ПП «Силена», за результатами якої складено акт перевірки від 21.05.2015 р. № 324/22.12/35460060;

- визнати протиправними дії відповідача щодо самостійного коригування Криворізькою південною ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області за результатами акту перевірки від 21.05.2015 р. № 324/22.12/35460060 в АІС «Податковий блок» в інформаційній базі «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» по наступним підприємствам: - податкові зобов'язання листопаді-грудні 2014 р. на 82 495,75 грн. по взаємовідносинах з ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг» у т.ч. за листопад 2014 р. на суму 67 158,41 грн. в т.ч. по ланцюгу постачання контрагенти-постачальники ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 244329974) - ПП «Силена» - ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг» за грудень 2014 р. на 15 337,34 грн., у т.ч. по ланцюгу постачання контрагенти - постачальники ТОВ «Криворіжспецремонт» - ПП «Силена» - ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг»;

- зобов'язати відповідача скасувати проведене коригування в АІС «Податковий блок» в інформаційній базі «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» по наступним підприємствам: - податковий кредит у листопаді-грудня 2014 р. на 82 495,75 грн. у т.ч. за листопад 2014 р. на суму 67158,41 грн. по постачальнику ТОВ «Криворіжспецремонт» по податковій накладній №27 від 28.11.2014 р.; за грудень 2014 р. на 15 337,34 грн. по постачальнику ТОВ «Криворіжспецремонт» по податковій накладній № 23 від 30.12.2014 р.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала, просила суд позов задовольнити з викладених у ньому підстав та зазначила, що надала суду всі докази, та не заперечувала проти подальшого розгляду справи в порядку письмового провадження.

Відповідач в судове засідання свого представника не направив, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Відповідач надіслав на адресу суду письмові заперечення, в яких пред'явлені позовні вимоги не визнав та зазначив, що в даному випадку позивачем не доведено в чому саме полягає порушення його прав і яких саме прав, визначених чинним законодавством і в чому полягає спір, який переданий на вирішення адміністративного суду. Автоматизовані системи органів ДПС є виключно інформаційними базами даних, які містять у собі відомості щодо результатів проведених перевірок і ніяким чином не породжують для платника будь-яких правових наслідків, а тим більше не тягнуть за собою зміни в майновому стані платника. Отже податкові органи здійснюють дії по наповненню інформаційних баз відповідно вимог чинного законодавства і утримання від вчинення таких дій є порушенням вимог закону, оскільки є факт складання акту перевірки, який містить певну інформацію про наслідки такої перевірки платника податків. З огляду на все вищевикладене, слід зауважити, що в податковій звітності платника відображають суми податків та зборів, які підлягають сплаті до бюджету. Внаслідок проведеної перевірки сума ПДВ, яка підлягає сплаті до бюджету не змінилася, а отже, коригування показників суми податку не відбувається, так само, як і не виникає внаслідок цього додаткових зобов'язань, і жодних змін до облікової картки платника не вноситься. Відповідач також просив суд розглядати дану справу за відсутності його представника.

Відповідно до ч.4 ст.128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Згідно із ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, частина 6 статті 128 КАС України, надає суду можливості проводити подальший розгляд справи в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що ПП «Силена» зареєстровано Виконавчим комітетом Криворізької міської ради Дніпропетровської області від 24.10.2007 р. Взято на податковий облік в органах ДПС 25.10.2007 року № 5261 та зараз перебуває на обліку в Криворізькій південній об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Судом також встановлено, що Криворізькою південною ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ПП «Силена» (код ЄДРПОУ 35460060) з питань достовірності формування податкового кредиту під час здійснення фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ «Криворіжспецремонт» (Код ЄДРПОУ33453203), ТОВ «Терни-Сервісмонтаж (Код ЄДРПОУ 330734471) за листопад 2014 р., ТОВ «Криворіжспецремонт» (Код ЄДРПОУ 33453203), ТОВ «Західпромканат» (Код ЄДРПОУ 37831835), ТОВ «Чалекс» (Код ЄДРПОУ 33874194), ТОВ «Південтрансбудкомплект» (Код ЄДРПОУ 24238290) за грудень 2014 р. та достовірності формування податкового зобов'язання з ПДВ по реалізації товарів (робіт, послуг), придбаних у ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 33453203), ТОВ «Терни-Сервіс монтаж» (Код ЄДРПОУ330734471), ТОВ «Західпромканат» (Код ЄДРПОУ37831835), ТОВ «Чалекс», (Код ЄДРПОУ 33874194), ТОВ «Південтрансбудкомплект» (Код ЄДРПОУ 24238290).

Згідно висновків акту перевірки №324/22.12/12/35460060 від 21.05.2015 року встановлено, зокрема, наступне:

- - п.198.1, п.198.2., п.198.3., п 198.4., п.198.6. ст.198, п.201.4., п.201.6., п 201.10. ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-ІУ (із змінами та доповненнями) ПП «Силена» (код ЄДРПОУ 35460060) внаслідок не підтвердження реальності здійснення операції придбання послуг у постачальників, встановлення формування штучного ризикового податкового кредиту підприємств постачальників, недостатньої кількості кваліфікованих трудових ресурсів та матеріальних ресурсів у контрагентів-постачальників, які свідчать про неможливість здійснення фінансово-господарської діяльності, ПП «Силена» (код ЄДРПОУ 35460060) завищено суму податкового кредиту на 82 495,75 гри., у т.ч.:

- за листопад 2014 року на 67 158,41 грн., по постачальнику ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 33453203) по податковій накладній №27 від 28.11.2014 року;

за грудень 2014 року на 15 337,34 грн. по постачальнику ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 33453203) по податковій накладній №23 від 30.12.2014 року;?

- п.185.1 ст.185, п.188.1. ст.188, п.187.1. ст.187 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-УІ (зі змінами та доповненнями) завищено суму податкових зобов'язань по ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (код ЄДРПОУ 24432974) на 82 495,75 грн.,у т.ч.:

- за листопад 2014 року на 67 158,41 грн., в тому числі по ланцюгу постачання: контрагенти-постачальники - ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 33453203) - ПП «Силена» - ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (код ЄДРПОУ 24432974);

- за грудень 2014 року на 15 337,34 грн., в тому числі по ланцюгу постачання: контрагенти-постачальники - ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 33453203) - ПП «Силена» - ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (код ЄДРПОУ 24432974).

Позивач пов'язує порушення своїх прав з діями відповідача про проведенню перевірки, а також з тим, що ПП «Силена» не може погодитись з висновками перевірки і фактами, викладеними у вищезазначеному акті перевірки. Також з тим, що відповідач, на його погляд, на підставі акту вніс коригування в АІС «Податковий блок» в інформаційній базі «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» по наступним підприємствам: - податкові зобов'язання листопаді-грудні 2014 р. на 82 495,75 грн. по взаємовідносинах з ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг» у т.ч. за листопад 2014 р. на суму 67 158,41 грн. в т.ч. по ланцюгу постачання контрагенти-постачальники ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 244329974) - ПП «Силена» - ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг» за грудень 2014 р. на 15 337,34 грн., у т.ч. по ланцюгу постачання контрагенти - постачальники ТОВ «Криворіжспецремонт» - ПП «Силена» - ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг», чим порушив права і законні інтереси позивача.

Аналізуючи виниклі між сторонами правовідносини, суд приходить до наступного.

Відповідно до п.1 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 р. №509-ХІІ державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів).

Згідно із п.75.1. ст.75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

При цьому однією з підстав для здійснення податковим органом документальної позапланової виїзної перевірки, відповідно до п.п.78.1.1. п.78.1. ст.78 ПК України є те, що за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено акти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Згідно із п.п.75.1.2. п.75.1. ст.75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Пунктом 78.1. статті 78 ПК України визначені обставини, за наявності хоча б однієї з яких здійснюється документальна позапланова виїзна перевірка.

Відповідно до п.п.78.1.1. п.78.1. ст.78 ПК України за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються можливі порушення цим платником податків податкового, валютного та іншого законодавства протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Так, згідно акту перевірки №324/22.12/12/35460060 від 21.05.2015 року копію наказу Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 15.05.2015року за №389 «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ПП «Силена» (код ЄДРПОУ 35460060)» та направлення від 15.05.2015 року №457/22.12 вручено особисто 15.05.2015 року головному бухгалтеру ОСОБА_2 Перевірку проведено з відмова директора ОСОБА_3 та в присутності головного бухгалтера ОСОБА_2 В журналі реєстрації перевірок ПП «Силена» зроблено запис під номером 6.

Як зазначено позивачем в своїй позовній заяві, на запит податкового органу № 1684-5/10/15-01 від 28.01.2015 року про взаємовідносини ПП «Силена» з ТОВ «Криворіжспецремонт» без конкретних підстав для витребування такої інформації підприємством було надано пояснення від 13.02.2015 р. вих.№83 з проханням повідомити у зв'язку з конкретно з якими порушеннями ПП «Силена» повинна надати копії таких документів.

Таким чином, відповідач на обов'язковий письмовий запит відповідача витребувані документи та пояснення не надав.

В силу ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з частинами 1, 2 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

За таких обставин, суд відмовляє у задоволенні позовної вимоги про визнання протиправними дії відповідача щодо підстав призначення та проведення Криворізькою південною ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області документальної позапланової виїзної перевірки ПП «Силена», за результатами якої складено акт перевірки від 21.05.2015 р. №324/22.12/35460060, оскільки не вбачає порушень під час проведення даної перевірки.

В силу ст.67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до ст.19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, щодо компетенції контролюючих органів, повноважень і обов'язків їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальності за порушення податкового законодавства, урегульовані ПК.

Згідно із пп.20.1.4. п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

У пункті 61.1 статті 61 цього Кодексу визначено, що податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2. пункту 62.2. статті 62 ПК України).

Відповідно до статті 71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - це комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Згідно з приписами підпункту 72.1.1. пункту 72.1. статті 72 ПКУ для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла, зокрема: від платників податків та податкових агентів, що міститься в податкових деклараціях, розрахунках, інших звітних документах; що міститься у наданих великими платниками податків в електронній формі копіях документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинних документах, які ведуться в електронній формі, регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій звітності, інших документах, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів; про фінансово-господарські операції платників податків.

У пункті 74.1 статті 74 ПК України зазначено, що податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів.

В акті зроблено висновок, щодо порушення вимог податкового законодавства і ґрунтуються на тому, що позивач мав господарські взаємовідносини з контрагентами.

Висновки, викладені у зазначеному акті, є відображенням дій податкового інспектора, не породжують правових наслідків для платника податків і, відповідно, такий акт не порушує прав останнього.

Включення суб'єктом владних повноважень до бази даних інформації, яка відображена в акті, не створює жодних перешкод для діяльності платника податку.

Виходячи із системного тлумачення статей 71, 72, 74 ПК України суд дійшов такого правового висновку: для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла за результатами податкового контролю і не може бути виключена з баз даних, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.

Обов'язковою ознакою дій суб'єкта владних повноважень, які можуть бути оскаржені до суду, є те, що вони безпосередньо породжують певні правові наслідки для суб'єктів відповідних правовідносин і мають обов'язковий характер. У цьому випадку безпосереднє викладення ДПІ суб'єктивного оціночного судження щодо наявності з боку платника податків порушень податкового законодавства є правом податкового органу, внаслідок чого відсутні порушені права позивача, які підлягають захисту.

Внесення податковим органом до електронної бази інформації, вказаної в акті є службовою діяльністю працівників ДПІ з виконання обов'язків зі збирання доказової інформації про наявність чи відсутність документального підтвердження господарських операцій. Оскільки права позивача оскаржуваними діями відповідача не порушуються, то позовні вимоги є безпідставними.

Дана позиція також висловлена в рішенні Верховного Суду України від 09.12.2014 року у справі № 21- 511а14.

Відповідачем в письмових запереченнях зазначено, що в податковій звітності платника відображають суми податків та зборів, які підлягають сплаті до бюджету. Внаслідок проведеної перевірки сума ПДВ, яка підлягає сплаті до бюджету не змінилася, а отже, коригування показників суми податку не відбувається, так само, як і не виникає внаслідок цього додаткових зобов'язань, і жодних змін до облікової картки платника не вноситься. Доказів зворотного позивачем не надано.

За таких обставин, у задоволенні позовних вимог щодо визнання протиправними дії відповідача щодо самостійного коригування Криворізькою південною ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області за результатами акту перевірки від 21.05.2015 р. №324/22.12/35460060 в АІС «Податковий блок» в інформаційній базі «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» по наступним підприємствам: - податкові зобов'язання листопаді-грудні 2014 р. на 82 495,75 грн. по взаємовідносинах з ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг» у т.ч. за листопад 2014 р. на суму 67 158,41 грн. в т.ч. по ланцюгу постачання контрагенти-постачальники ТОВ «Криворіжспецремонт» (код ЄДРПОУ 244329974) - ПП «Силена» - ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг» за грудень 2014 р. на 15 337,34 грн., у т.ч. по ланцюгу постачання контрагенти - постачальники ТОВ «Криворіжспецремонт» - ПП «Силена» - ПАТ «ОСОБА_1 Кривий Ріг» та зобов'язання відповідача скасувати проведене коригування в АІС «Податковий блок» в інформаційній базі «Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України» по наступним підприємствам: - податковий кредит у листопаді-грудня 2014 р. на 82 495,75 грн. у т.ч. за листопад 2014 р. на суму 67 158,41 грн. по постачальнику ТОВ «Криворіжспецремонт» по податковій накладній №27 від 28.11.2014 р.; за грудень 2014 р. на 15 337,34 грн. по постачальнику ТОВ «Криворіжспецремонт» по податковій накладній № 23 від 30.12.2014 р. також слід відмовити, з викладених вище підстав.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.10, 11, 69, 71, 94, 122, 128, 158 - 163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову Приватного підприємства «Силена» до Криворізької південної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст.254 КАС України та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та строки, передбачені ст.186 КАС України.

Суддя ОСОБА_4

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.07.2015
Оприлюднено13.08.2015
Номер документу48065731
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/8853/15

Постанова від 31.07.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Ухвала від 16.07.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні